abonnement Unibet Coolblue
pi_189889226



April 2018

André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9 november 2019

André Hazes bevestigt breuk met Monique
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bericht van Monique op haar Instagram
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 november 2019

quote:
‘Bridget is nieuwe liefde André Hazes!’

BRIDGET MAASLAND, afgelopen zaterdag 45 geworden, is de nieuwe liefde van ANDRÉ HAZES (25). Aan PRIVÉ wordt dat nieuws bevestigd door een bron rond de zanger, een van de weinige insiders die van dit grote geheim op de hoogte is.

André liet afgelopen weekend middels een persbericht weten dat het, na enkele onstuimige maanden, nu echt over en uit is tussen hem en MONIQUE WESTENBERG – de moeder van zijn zoon ANDRÉ. Wie de vrouw is voor wie hij nu gevoelens heeft, bevestigt hij tegenover RTL Boulevard; wat niet verwonderlijk is, aangezien dit hún presentatrice BRIDGET MAASLAND is.

Monique leek van deze ingrijpende verandering in haar leven, op dat moment, nog maar nauwelijks op de hoogte. Monique plaatste op social media een foto van Dré met daarbij een hartje. Een deel van Nederland had toen echter al kennisgenomen van het nieuws dat namens André met zijn fans werd gedeeld: dat de relatie na bijna vijf jaar nu echt over was.

Hierbij lijkt Bridget dus een grote rol te spelen.

André en zij kennen elkaar al jaren. Zij is een verklaard fan van André en zijn muziek. Dat hij en zij eerder de gelegenheid te baat namen om elkaar beter te leren kennen, is een hardnekkig gerucht dat in de showbizz al langer de ronde deed.
quote:
Bridget Maasland bevestigt relatie André Hazes

Bridget Maasland en André Hazes zijn inderdaad een setje. Het management van de presentatrice bevestigt dat de twee een beginnende relatie hebben en elkaar ’meer dan gewoon leuk vinden’.

De 45-jarige Bridget en de twintig jaar jongere André kennen elkaar ’nog maar net’, volgens Bridgets manager, hoewel er in de showbizz ook een hardnekkig gerucht gaat dat hij en zij eerder de gelegenheid te baat namen om elkaar beter te leren kennen. Volgens de manager nemen de twee de komende periode rustig de tijd om te kijken hoe de relatie zich ontwikkelt.

Een insider bevestigde eerder op de zondag aan Privé dat Bridget Maasland André’s nieuwe liefde is. Dit beaamde hij zelf in een verklaring aan RTL Boulevard. „Sinds kort heb ik inderdaad contact met Bridget Maasland en we onderzoeken of we het leuk vinden samen”, zo stelde hij. „Uit respect naar de moeder van onze zoon en naar hem toe heb ik dit verteld aan Monique. Het is mijn goed recht, we zijn immers al een tijdje uit elkaar en wonen niet meer samen.”



Zaterdag werd bekend dat de relatie tussen André en zijn ex Monique Westenberg (41) definitief op de klippen was gelopen. De zanger sprak van „een verschrikkelijk moeilijke keuze waar veel tranen overheen zijn gegaan.” De twee hebben zoontje André Jr. (3), voor wie ze samen blijven zorgen.

Monique liet zaterdag al doorschemeren dat André gevoelens heeft voor een andere vrouw ’waar hij een tijdje contact mee heeft’. „Wie dit is maakt het alleen maar nog pijnlijker”, stelde ze.






pi_189889258
Uitgeluld |:)
pi_189889267
:{w
  Miss 200.000.000! zondag 10 november 2019 @ 23:57:46 #4
367000 roos94
pi_189889270
Mocht geen fipo pakken
pi_189889273
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 23:57 schreef roos94 het volgende:
Mocht geen fipo pakken
En ik geen vibo :(
  Miss 200.000.000! zondag 10 november 2019 @ 23:58:48 #6
367000 roos94
pi_189889279
quote:
16s.gif Op zondag 10 november 2019 23:58 schreef IriYe het volgende:

[..]

En ik geen vibo :(
Bridget heeft ze nu niet nodig misschien kun je er een paar lenen
pi_189889300
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 23:58 schreef roos94 het volgende:

[..]

Bridget heeft ze nu niet nodig misschien kun je er een paar lenen
Nee dank je, Dat ze die vibo's maar in Dré z'n reet stopt. :Y)
  maandag 11 november 2019 @ 00:19:41 #8
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_189889422
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 23:30 schreef praadje het volgende:
Niet sjiek van Monique om die foto van kleine Dre te plaatsen. Laat dat kind erbuiten.

Zeiden ze trouwens niet bij Shownieuws dat ze al maanden om elkaar heen draaiden? Dre en Bridget dus.
Ik vind het sowieso te asociaal voor woorden je kind te leren een middelvinger op te steken, het joch is net een paar weken 3.
En het is niet de eerste keer dat hij met opgestoken middelvinger op insta staat, Dré vond dat eerder ook al enorm grappig.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 11 november 2019 @ 00:23:03 #9
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_189889430
volgens mij is dit trending geen idee waarom maar ik had hier al gepost
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_189889468
Omg, ik probeer al uren bij lezen _O-

Deze gate is amper bij te houden, thank God for Fok! *O*
pi_189889470
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 00:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik vind het sowieso te asociaal voor woorden je kind te leren een middelvinger op te steken, het joch is net een paar weken 3.
En het is niet de eerste keer dat hij met opgestoken middelvinger op insta staat, Dré vond dat eerder ook al enorm grappig.
Nou dit inderdaad, omdat papa een nieuwe liefde heeft...

Nou ja nieuwe liefde, maar da's moeilijk uit te leggen. Papa heeft sinds een week contact met een BN-er en dat kan die geestelijk niet aan dus drama thuis.

Mama depressief omdat ze nu niet weet wat er over een half jaar op haar bankrekening staat.

Oma die sinds een half jaar ineens hysterisch op de stoep staat ziet die misschien ook niet meer... Nog ff afwachten of Dre contact met haar blijft houden.

Echt serieus, wat een circus voor zo'n mannetje.
Papa weg, mama boos, hut van opa afgebrand, tante Rox buiten beeld, oma idioot en dan vetpap Maasland als nieuwe "bonusloeder"

Is de GGD al ingeschakeld?
pi_189889475
Nu heeft Dre naar eigen zeggen al een kutjeugd gehad, hij overtreft zijn eigen vader...

Wat doen ze hun kinderen aan? Ik snap dat echt niet.
pi_189889484
Maar ja, als Dreetje maar gelukkig is...
8)7
pi_189889557


:D
pi_189889583
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 00:36 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nou dit inderdaad, omdat papa een nieuwe liefde heeft...

Nou ja nieuwe liefde, maar da's moeilijk uit te leggen. Papa heeft sinds een week contact met een BN-er en dat kan die geestelijk niet aan dus drama thuis.

Mama depressief omdat ze nu niet weet wat er over een half jaar op haar bankrekening staat.

Oma die sinds een half jaar ineens hysterisch op de stoep staat ziet die misschien ook niet meer... Nog ff afwachten of Dre contact met haar blijft houden.

Echt serieus, wat een circus voor zo'n mannetje.
Papa weg, mama boos, hut van opa afgebrand, tante Rox buiten beeld, oma idioot en dan vetpap Maasland als nieuwe "bonusloeder"

Is de GGD al ingeschakeld?
_O- _O_
pi_189889589
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 00:38 schreef ootjekatootje het volgende:
Nu heeft Dre naar eigen zeggen al een kutjeugd gehad, hij overtreft zijn eigen vader...

Wat doen ze hun kinderen aan? Ik snap dat echt niet.
Hij heeft zijn vader amper meegemaakt.
Veel van wat hij nog weet is van horen zeggen..
Ken mensen die het echt een leven lang hebben meegemaakt. Daar weet Dreetje niks van. :N
pi_189889595
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 01:10 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]

:D


Toch apart, steeds werd alleen Nikki Plessen genoemd, en nu ineens gonst het volgens Santegoeds al tijden dat Bridget en André wat zouden hebben. Zo kun je dus altijd wel een verhaal maken, de sukkel....
pi_189889606
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 00:38 schreef ootjekatootje het volgende:
Nu heeft Dre naar eigen zeggen al een kutjeugd gehad, hij overtreft zijn eigen vader...

Wat doen ze hun kinderen aan? Ik snap dat echt niet.
Waarom overtreft hij zijn vader dan, of heb ik wat gemist?
pi_189889613
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2019 01:38 schreef AnneLo het volgende:

[..]

Waarom overtreft hij zijn vader dan, of heb ik wat gemist?
Vaak gaat gaat zoiets van generatie op generatie, maar dan een tandje heftiger.
  maandag 11 november 2019 @ 01:53:23 #20
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_189889626
quote:
6s.gif Op maandag 11 november 2019 01:43 schreef IriYe het volgende:

[..]

Vaak gaat gaat zoiets van generatie op generatie, maar dan een tandje heftiger.
Of juist een tandje lager met de juiste partner.
pi_189889635
quote:
6s.gif Op maandag 11 november 2019 01:53 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Of juist een tandje lager met de juiste partner.
Niet iedereen zit te wachten op een partner, De kunst is het om het te redden zonder..
  maandag 11 november 2019 @ 02:00:50 #22
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_189889641
quote:
7s.gif Op maandag 11 november 2019 01:56 schreef IriYe het volgende:

[..]

Niet iedereen zit te wachten op een partner, De kunst is het om het te redden zonder..
Dreetje kan dat wel, maar niet altijd.
pi_189889652
quote:
10s.gif Op maandag 11 november 2019 02:00 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Dreetje kan dat wel, maar niet altijd.
Dreetje kan dat niet, zoals zovelen.
Van de 1 naar de ander, alsof 't niks is.
  maandag 11 november 2019 @ 02:05:42 #24
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_189889657
quote:
7s.gif Op maandag 11 november 2019 02:04 schreef IriYe het volgende:

[..]

Dreetje kan dat niet, zoals zovelen.
Van de 1 naar de ander, alsof 't niks is.
Rachel vond dat geen probleem bij Dre SR.
pi_189889664
quote:
7s.gif Op maandag 11 november 2019 02:05 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Rachel vond dat geen probleem bij Dre SR.
Tja Raggel...dit is wat zij gekweekt heeft als het om Dreetje gaat.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')