abonnement Unibet Coolblue
pi_189895118
De eredivisie is straks gewoon niet leuk meer om naar te kijken, waardoor spelers ook veel minder graag naar Ajax gaan, want het niveau is hier straks gewoon bedroevend slecht. Ajax gaat dat ook merken en wat heb je dan aan je monopolie? :)
  Forum Admin maandag 11 november 2019 @ 15:52:17 #127
35723 crew  GGMM
pi_189895130
quote:
99s.gif Op maandag 11 november 2019 15:51 schreef Gutanoth het volgende:
De eredivisie is straks gewoon niet leuk meer om naar te kijken, waardoor spelers ook veel minder graag naar Ajax gaan, want het niveau is hier straks gewoon bedroevend slecht. Ajax gaat dat ook merken en wat heb je dan aan je monopolie? :)
Lekker stukje logica

Vandaar dat er ook niemand meer naar Juve en Bayern gaan natuurlijk. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_189895147
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 15:52 schreef GGMM het volgende:

[..]

Lekker stukje logica

Vandaar dat er ook niemand meer naar Juve en Bayern gaan natuurlijk. :)
De italiaanse en duitse competitie stelt buiten Juve en Bayern nog steeds meer voor dan de eredivisie. Daar zouden de nummer 2 t/m 8 het ajax nog moeilijk kunnen maken dit seizoen. In Nederland totaal niet
  maandag 11 november 2019 @ 15:53:53 #129
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189895148
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 15:52 schreef GGMM het volgende:

[..]

Lekker stukje logica

Vandaar dat er ook niemand meer naar Juve en Bayern gaan natuurlijk. :)
inderdaad geld is geen factor in het profvoetbal, Eindhoven de gekste :)
  Forum Admin maandag 11 november 2019 @ 15:59:16 #130
35723 crew  GGMM
pi_189895240
quote:
99s.gif Op maandag 11 november 2019 15:53 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

De italiaanse en duitse competitie stelt buiten Juve en Bayern nog steeds meer voor dan de eredivisie. Daar zouden de nummer 2 t/m 8 het ajax nog moeilijk kunnen maken dit seizoen. In Nederland totaal niet
PSV nu toevallig niet dit jaar. Omdat ze beleid voeren wat helemaal nergens op slaat, vorig jaar was het nog spannend t/m de laatste speeldag.

Van dat opgeven en dramatische Ajax is de beste we kunnen niks meer na één slecht seizoen word ik ook een beetje droevig hoor.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_189895275
Hoe kunnen jullie het nou nog slechter doen dan Feyenoord... -O-
BFF met GGMM
pi_189895281
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 15:59 schreef GGMM het volgende:

[..]

PSV nu toevallig niet dit jaar. Omdat ze beleid voeren wat helemaal nergens op slaat, vorig jaar was het nog spannend t/m de laatste speeldag.

Van dat opgeven en dramatische Ajax is de beste we kunnen niks meer na één slecht seizoen word ik ook een beetje droevig hoor.
De bedragen die Ajax nu krijgt voor de CL wedstrijden lopen wel flink de spuigaten uit nu. Dat haalt PSV nooit meer in.

ajax kan volgend jaar een selectie neerzetten van spelers die allemaal 3 miljoen per jaar verdienen en dan nog is het geld van vorig seizoen niet op.

Op die manier houd je speler als Ziyech, Tadic en vd Beek binnen waar PSV spelers als Malen en Bergwijn voor 20/30 miljoen moet verkopen omdat anders de begroting niet rondkomt. .
  Forum Admin maandag 11 november 2019 @ 16:04:01 #133
35723 crew  GGMM
pi_189895309
quote:
99s.gif Op maandag 11 november 2019 16:02 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

De bedragen die Ajax nu krijgt voor de CL wedstrijden lopen wel flink de spuigaten uit nu. Dat haalt PSV nooit meer in.

ajax kan volgend jaar een selectie neerzetten van spelers die allemaal 3 miljoen per jaar verdienen en dan nog is het geld van vorig seizoen niet op.

Op die manier houd je speler als Ziyech, Tadic en vd Beek binnen waar PSV spelers als Malen en Bergwijn voor 20/30 miljoen moet verkopen omdat anders de begroting niet rondkomt. .
PSV heeft altijd minder geld gehad dan Ajax.

Als je 15 miljoen betaalt voor Bruma maakt het niet zo veel uit hoeveel geld je hebt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_189895319
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 16:04 schreef GGMM het volgende:

[..]

PSV heeft altijd minder geld gehad dan Ajax.

Als je 15 miljoen betaalt voor Bruma maakt het niet zo veel uit hoeveel geld je hebt.
Klopt, maar de verschillen zijn nog nooit zo groot geweest en lijken alleen maar groter te gaan worden.
  Forum Admin maandag 11 november 2019 @ 16:06:03 #135
35723 crew  GGMM
pi_189895340
quote:
99s.gif Op maandag 11 november 2019 16:04 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Klopt, maar de verschillen zijn nog nooit zo groot geweest en lijken alleen maar groter te gaan worden.
Mwa, alle kans dat je je herpakt dit seizoen (dan moet er wel iets gaan gebeuren) en 'gewoon' 2e wordt. AZ zie ik ook nog wel afhaken.

Maar zelfs als je een jaartje mist, die 2e plek blijft gewoon voorronde CL en die kan je altijd halen, dat hebben jullie al bewezen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 11 november 2019 @ 16:07:00 #136
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189895355
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 16:04 schreef GGMM het volgende:

[..]

PSV heeft altijd minder geld gehad dan Ajax.

Als je 15 miljoen betaalt voor Bruma maakt het niet zo veel uit hoeveel geld je hebt.
dat klopt niet, pas sinds 95 zo'n beetje had Ajax meer te besteden
pi_189895357
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 16:06 schreef GGMM het volgende:

[..]

Mwa, alle kans dat je je herpakt dit seizoen (dan moet er wel iets gaan gebeuren) en 'gewoon' 2e wordt. AZ zie ik ook nog wel afhaken.

Maar zelfs als je een jaartje mist, die 2e plek blijft gewoon voorronde CL en die kan je altijd halen, dat hebben jullie al bewezen.
We gaan het zien :)
  Forum Admin maandag 11 november 2019 @ 16:08:54 #138
35723 crew  GGMM
pi_189895382
quote:
99s.gif Op maandag 11 november 2019 16:07 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

We gaan het zien :)
Moet je wel goed beleid gaan voeren he

Geef dat even door aub
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 11 november 2019 @ 16:28:21 #139
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189895585
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 16:06 schreef GGMM het volgende:

[..]

Mwa, alle kans dat je je herpakt dit seizoen (dan moet er wel iets gaan gebeuren) en 'gewoon' 2e wordt. AZ zie ik ook nog wel afhaken.

Maar zelfs als je een jaartje mist, die 2e plek blijft gewoon voorronde CL en die kan je altijd halen, dat hebben jullie al bewezen.
ik denk dat je dat toch een beetje onderschat, die verschillen worden heel snel heel groot, de salarissen die Ajax aan z'n topspelers betaalt kan PSV zich niet veroorloven
  maandag 11 november 2019 @ 16:48:10 #140
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_189895794
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 16:28 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik denk dat je dat toch een beetje onderschat, die verschillen worden heel snel heel groot, de salarissen die Ajax aan z'n topspelers betaalt kan PSV zich niet veroorloven
Jullie hebben de afgelopen 1,5-2 jaar oid wel een soort van perfect storm gecreëerd natuurlijk. Ajax haalt 2 gasten op in Engeland die er geen pepernoot van bakten, 1 ervan degradeerde zelfs, en die spelen allebei goed tot heel goed in de Eredivisie en zelfs in de CL. (Al blijf ik 20 miljoen voor Blind belachelijk vinden, maar de winnaar heeft altijd gelijk) Jullie sterspeler was bijna de ArenA uitgejaagd, bleef omdat Roma afhaakte, en lijkt nu als 1 van de weinige getalenteerde spelers uit de Eredivisie het wel prima te vinden om iedere week tegen de RKC's van deze wereld te spelen ipv naar een betere competitie te vertrekken. Nu met de transfer van Promes (waar heel veel mensen, ook Ajax fans, hun bedenkingen bij hadden) die ook lekker loopt te ballen.

Vul dat alles aan met 2 generationale talenten vorig jaar, die nu weliswaar weg zijn, maar wel 160 miljoen in het laatje hebben gebracht. Nu heb je gelijk met de salarissen, die kan PSV niet betalen, maar ik vraag me wel af of je dit succes vol kan houden in de Eredivisie. Tadic, Blind, Promes hadden allemaal minimaal een soort van binding met de Eredivisie, de spelers die niet goed genoeg waren voor de PL/La Liga etc, maar wel de eredivisie domineren raken een keer op natuurlijk. Dan kom je bij spelers als Magallan, Bande etc uit. Geld is er uiteraard genoeg bij Ajax, maar je kunt ook voor 1 a 2 jaar weer in een situatie als PSV komen en de verkeerde poppetjes kopen, ondanks dat ze gescout zijn. (Mag toch hopen dat alle spelers die PSV heeft gehaald in de zomer gescout waren :+)

Zo zie ik het tenminste, dat PSV (en in, waarschijnlijk, mindere mate AZ en Feyenoord) vooral afhankelijk gaan zijn van een zomer waarin Ajax de verkeerde poppetjes koopt en het er niet uit komt dat seizoen. In mijn ogen is dat niet goed voor de Eredivisie, maar je kan er ook weinig aan doen, je kunt moeilijk Ajax verbieden om bepaalde spelers te kopen of op te stellen ofzo. Zou mij niets verbazen als we dalijk richting een Bundesliga/Ligue 1/Serie A scenario gaan waarin 1 club 9 van de 10x kampioen gaat worden. Ongetwijfeld dat er fans van Bayern/PSG/Juve op de lokale fora daar ook lopen te verkondigen dat 'wat beter beleid' en 'gewoon 2de worden' echt wel een kans op de titel gaan geven. Ondertussen is dat ook al minimaal een jaar of 7 ver te zoeken in die landen.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 11 november 2019 @ 16:58:28 #141
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189895909
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 16:48 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Jullie hebben de afgelopen 1,5-2 jaar oid wel een soort van perfect storm gecreëerd natuurlijk. Ajax haalt 2 gasten op in Engeland die er geen pepernoot van bakten, 1 ervan degradeerde zelfs, en die spelen allebei goed tot heel goed in de Eredivisie en zelfs in de CL. (Al blijf ik 20 miljoen voor Blind belachelijk vinden, maar de winnaar heeft altijd gelijk) Jullie sterspeler was bijna de ArenA uitgejaagd, bleef omdat Roma afhaakte, en lijkt nu als 1 van de weinige getalenteerde spelers uit de Eredivisie het wel prima te vinden om iedere week tegen de RKC's van deze wereld te spelen ipv naar een betere competitie te vertrekken. Nu met de transfer van Promes (waar heel veel mensen, ook Ajax fans, hun bedenkingen bij hadden) die ook lekker loopt te ballen.

Vul dat alles aan met 2 generationale talenten vorig jaar, die nu weliswaar weg zijn, maar wel 160 miljoen in het laatje hebben gebracht. Nu heb je gelijk met de salarissen, die kan PSV niet betalen, maar ik vraag me wel af of je dit succes vol kan houden in de Eredivisie. Tadic, Blind, Promes hadden allemaal minimaal een soort van binding met de Eredivisie, maar de spelers die niet goed genoeg waren voor de PL/La Liga etc, maar wel de eredivisie domineren raken een keer op natuurlijk. Dan kom je bij spelers als Magallan, Bande etc uit. Geld is er uiteraard genoeg bij Ajax, maar je kunt ook voor 1 a 2 jaar weer in een situatie als PSV komen en de verkeerde poppetjes kopen, ondanks dat ze gescout zijn. (Mag toch hopen dat alle spelers die PSV heeft gehaald in de zomer gescout waren :+)

Zo zie ik het tenminste, dat PSV (en in, waarschijnlijk, mindere mate AZ en Feyenoord) vooral afhankelijk gaan zijn van een zomer waarin Ajax de verkeerde poppetjes koopt en het er niet uit komt dat seizoen. In mijn ogen is dat niet goed voor de Eredivisie, maar je kan er ook weinig aan doen, je kunt moeilijk Ajax verbieden om bepaalde spelers te kopen of op te stellen ofzo. Zou mij niets verbazen als we dalijk richting een Bundesliga/Ligue 1/Serie A scenario gaan waarin 1 club 9 van de 10x kampioen gaat worden. Ongetwijfeld dat er fans van Bayern/PSG/Juve op de lokale fora daar ook lopen te verkondigen dat 'wat beter beleid' en 'gewoon 2de worden' echt wel een kans op de titel gaan geven. Maar ondertussen is dat ook al minimaal een jaar of 7 ver te zoeken in die landen.
Southampton was niet gedegradeerd en over die geen pepernoot raken ben ik het ook niet helemaal eens maar dat het boven verwachting uit is gepakt wel.
En als CL een "zekerheidje" wordt is dat voor toekomstige spelers ook wel interessant, iig interessanter dan plek 5-10 in een grotere competitie.

Verder ook met je eens dat als er Europees niets verandert qua interessantere competitie dit voor Ajax niet vol te houden is omdat er in NL niet genoeg te verdienen valt op de lange termijn en die grotere clubs gewoon weer verder uitlopen qua begroting, ik zie dit meer als een allerlaatste poging om aansluiting te vinden maar om dat te behouden moeten er in zeg 2023 wel andere vooruitzichten zijn.
pi_189895951
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 16:48 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Jullie hebben de afgelopen 1,5-2 jaar oid wel een soort van perfect storm gecreëerd natuurlijk. Ajax haalt 2 gasten op in Engeland die er geen pepernoot van bakten, 1 ervan degradeerde zelfs, en die spelen allebei goed tot heel goed in de Eredivisie en zelfs in de CL. (Al blijf ik 20 miljoen voor Blind belachelijk vinden, maar de winnaar heeft altijd gelijk) Jullie sterspeler was bijna de ArenA uitgejaagd, bleef omdat Roma afhaakte, en lijkt nu als 1 van de weinige getalenteerde spelers uit de Eredivisie het wel prima te vinden om iedere week tegen de RKC's van deze wereld te spelen ipv naar een betere competitie te vertrekken. Nu met de transfer van Promes (waar heel veel mensen, ook Ajax fans, hun bedenkingen bij hadden) die ook lekker loopt te ballen.

Vul dat alles aan met 2 generationale talenten vorig jaar, die nu weliswaar weg zijn, maar wel 160 miljoen in het laatje hebben gebracht. Nu heb je gelijk met de salarissen, die kan PSV niet betalen, maar ik vraag me wel af of je dit succes vol kan houden in de Eredivisie. Tadic, Blind, Promes hadden allemaal minimaal een soort van binding met de Eredivisie, de spelers die niet goed genoeg waren voor de PL/La Liga etc, maar wel de eredivisie domineren raken een keer op natuurlijk. Dan kom je bij spelers als Magallan, Bande etc uit. Geld is er uiteraard genoeg bij Ajax, maar je kunt ook voor 1 a 2 jaar weer in een situatie als PSV komen en de verkeerde poppetjes kopen, ondanks dat ze gescout zijn. (Mag toch hopen dat alle spelers die PSV heeft gehaald in de zomer gescout waren :+)

Zo zie ik het tenminste, dat PSV (en in, waarschijnlijk, mindere mate AZ en Feyenoord) vooral afhankelijk gaan zijn van een zomer waarin Ajax de verkeerde poppetjes koopt en het er niet uit komt dat seizoen. In mijn ogen is dat niet goed voor de Eredivisie, maar je kan er ook weinig aan doen, je kunt moeilijk Ajax verbieden om bepaalde spelers te kopen of op te stellen ofzo. Zou mij niets verbazen als we dalijk richting een Bundesliga/Ligue 1/Serie A scenario gaan waarin 1 club 9 van de 10x kampioen gaat worden. Ongetwijfeld dat er fans van Bayern/PSG/Juve op de lokale fora daar ook lopen te verkondigen dat 'wat beter beleid' en 'gewoon 2de worden' echt wel een kans op de titel gaan geven. Ondertussen is dat ook al minimaal een jaar of 7 ver te zoeken in die landen.
Echt niks in je eerste alinea is op waarheid gebaseerd, netjes.
  maandag 11 november 2019 @ 17:03:08 #143
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_189895965
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 16:58 schreef Tarado het volgende:

[..]

Southampton was niet gedegradeerd en over die geen pepernoot raken ben ik het ook niet helemaal eens maar dat het boven verwachting uit is gepakt wel.
En als CL een "zekerheidje" wordt is dat voor toekomstige spelers ook wel interessant, iig interessanter dan plek 5-10 in een grotere competitie.

Verder ook met je eens dat als er Europees niets verandert qua interessantere competitie dit voor Ajax niet vol te houden is omdat er in NL niet genoeg te verdienen valt op de lange termijn en die grotere clubs gewoon weer verder uitlopen qua begroting, ik zie dit meer als een allerlaatste poging om aansluiting te vinden maar om dat te behouden moeten er in zeg 2023 wel andere vooruitzichten zijn.
My bad, dacht dat ze gedegradeerd waren, maar inderdaad een mooie 3 punten boven de streep. Tadic had in ieder geval 6 goals en 3 assists dat jaar terwijl hij blijkbaar constant als linksbuiten, rechtsbuiten of aanvallende middenvelder was opgesteld (volgens transfermarkt), dat schreeuwt in ieder geval niet dat hij fantastisch presteerde. Southampton had hem vast niet voor 12 miljoen verkocht als hij presteerde als nu :+

Ben benieuwd of het vol te houden is, maar het zou sowieso vol te houden moeten zijn om structureel betere spelers te kunnen halen dan de concurrentie imo.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_189896007
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 16:08 schreef GGMM het volgende:

[..]

Moet je wel goed beleid gaan voeren he

Geef dat even door aub
Ik heb morgen een schnabbel met toon, zal het hem zeggen
  maandag 11 november 2019 @ 17:07:36 #145
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189896010
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 17:03 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

My bad, dacht dat ze gedegradeerd waren, maar inderdaad een mooie 3 punten boven de streep. Tadic had in ieder geval 6 goals en 3 assists dat jaar terwijl hij blijkbaar constant als linksbuiten, rechtsbuiten of aanvallende middenvelder was opgesteld (volgens transfermarkt), dat schreeuwt in ieder geval niet dat hij fantastisch presteerde. Southampton had hem vast niet voor 12 miljoen verkocht als hij presteerde als nu :+

Ben benieuwd of het vol te houden is, maar het zou sowieso vol te houden moeten zijn om structureel betere spelers te kunnen halen dan de concurrentie imo.
dat is voetbal, je bent ook afhankelijk van wie er om je heen staan of je moet Messi kwaliteiten hebben.
  maandag 11 november 2019 @ 17:08:41 #146
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_189896024
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 17:01 schreef Makamba_ het volgende:

[..]

Echt niks in je eerste alinea is op waarheid gebaseerd, netjes.
Southampton was inderdaad niet gedegradeerd, verder ben ik benieuwd wat er volgens jou niet klopt.

De problemen tussen Ziyech en het Ajax publiek waren vrij duidelijk, maar jij ziet dit anders, dat kan, prima. Wil alleen weg naar de absolute top, die gaat niet waarschijnlijk niet komen voor hem, kan helaas niet in de toekomst kijken, maar voorlopig heeft die redelijke clubs afgeslagen om tegen RKC te blijven ballen.

Promes kun je mooi terug zoeken op Fok oa in Ajax topic 3310. Ik ga hier geen quotes plaatsen zodat die users een mention krijgen, enkel om zo'n post van jou te weerleggen. Succes ermee :)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_189896026
quote:
19s.gif Op maandag 11 november 2019 13:21 schreef mokkiemok het volgende:

"passie en strijd, dat wat ik altijd had".... hoe krijgt hij het uit z'n bek zeg.
Wat lukt ie nou de hele tijd over Mbappe en Neymar missen of Messi en Suarez missen :') Mooi excuus dat Malen en Bergwijn er niet bij zijn maar je hebt verdomme wel voor ruim 40 miljoen ingekocht deze zomer. Meer dan het budget van Sparta en Willem II bij elkaar en toch kun je niet van ze winnen. Is geen excuus.
Land of the free. Home of the brave.
  maandag 11 november 2019 @ 17:10:17 #148
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_189896046
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 17:07 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat is voetbal, je bent ook afhankelijk van wie er om je heen staan of je moet Messi kwaliteiten hebben.
Dat is ook zo inderdaad.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 11 november 2019 @ 17:14:15 #149
77227 SaferSephy
is een parodie op een user #1
pi_189896091
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2019 17:08 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Wat lukt ie nou de hele tijd over Mbappe en Neymar missen of Messi en Suarez missen :') Mooi excuus dat Malen en Bergwijn er niet bij zijn maar je hebt verdomme wel voor ruim 40 miljoen ingekocht deze zomer. Meer dan het budget van Sparta en Willem II bij elkaar en toch kun je niet van ze winnen. Is geen excuus.
En toch kan ik em de laatste week beter hebben dan daarvoor. Op een of andere manier komt hij mij nu wel oprechter over, het is ook wel een PSV'er in hart en nieren. Als ie dit nog kan redden, wordt PSV kampioen en gaan we het beste PSV in jaren zien.
Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D
  maandag 11 november 2019 @ 17:19:56 #150
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189896157
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2019 17:08 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Wat lukt ie nou de hele tijd over Mbappe en Neymar missen of Messi en Suarez missen :') Mooi excuus dat Malen en Bergwijn er niet bij zijn maar je hebt verdomme wel voor ruim 40 miljoen ingekocht deze zomer. Meer dan het budget van Sparta en Willem II bij elkaar en toch kun je niet van ze winnen. Is geen excuus.
vreemd verhaal inderdaad en legt ook veel druk bij Malen en Bergwijn, Malen heeft dit seizoen al meer gespeeld dan het hele vorige seizoen en nu ben je afhankelijk van hem.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')