SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
tussen 12 en 22 december ergensquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:55 schreef Prisha het volgende:
Beetje lastig dat de datum niet bekend is. Dat kan dan aanmelden en weer afmelden worden.
ergens jaquote:
jah,.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik vind eigenlijk dat het weer bij Silver F. en O. Nijn zou moeten zijn
Edit: Al heb ik ook een zwak voor Haarlem, mijn oude studentenstad.
Hoe dan?quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:42 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
Mensons meld je aan
wrd leuk..gezellie![]()
je ken ook undercovert melden
je aanwezigheid, de rest gaat vanzelf !quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:41 schreef shiitake het volgende:
[..]
Hoe dan?
Lijkt me aan de ene kant wel leuk, maar denk tegelijk, wat heb ik te melden en dan?
FF wil graag heen. Misschien schop ik hem nog wel een hotel in voor een nachtje.quote:Op zaterdag 16 november 2019 16:56 schreef VitaSackville het volgende:
Vind t nu al jammer dat Bloesbloes niet komt en Soury....staan hoog op mijn lijstje. Gelukkig dus wel Struisz en dat is m'n nr 1 en ook Tonja.....maar FF en Soul wil ik ook zo graag zien en oma Nijn en en en...
Dat gaat op zeker ook nog een keer gebeuren.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik vind eigenlijk dat het weer bij Silver F. en O. Nijn zou moeten zijn
Edit: Al heb ik ook een zwak voor Haarlem, mijn oude studentenstad.
Voor jou lekker, ff rust in de tentquote:Op zaterdag 16 november 2019 17:08 schreef Soulraven het volgende:
[..]
FF wil graag heen. Misschien schop ik hem nog wel een hotel in voor een nachtje.
klopt werk in de zorg dus heb geen ideequote:Op vrijdag 15 november 2019 20:55 schreef Prisha het volgende:
Beetje lastig dat de datum niet bekend is. Dat kan dan aanmelden en weer afmelden worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 51% gewijzigd door StruisZVeugelT op 19-11-2019 22:14:32 ]
quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
verkeerd..
ow ja je ken ook Blokhut slapen in Haarlem Conjo's
sellie samen in de hutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.slaap jij boven in t stapelbed danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
verkeerd..
ow ja je ken ook Blokhut slapen in Haarlem Conjo's
sellie samen in de hutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is wel n goede optie voor de ver weg woners. Wc om de hoek zeker na al dat klepgedruisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwas vergeten jou te benoemen als 1 van mijn favo's...nr 2!quote:Op dinsdag 19 november 2019 09:41 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik ben voor, en kom zeker, Haarlem is voor mij een eitje en bekend terrein, hoop dat er genoeg komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |