Hier terug, maar zonder geluid. Nou ja, 11111111. Lekker dat ze eruit klappen bij de goal.quote:
probeer eens met firefox...quote:Op zondag 10 november 2019 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heeft iemand nog een andere stream?
Ja want hij hinderde die verdediger daarna.quote:Op zondag 10 november 2019 21:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tja, was dit echt hinderlijk buitenspel?
Ja toch, "gaining an advantage by being in that position"quote:Op zondag 10 november 2019 21:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tja, was dit echt hinderlijk buitenspel?
Ja, totdat Joël Rensch weer de kolder in z'n kop krijgt.quote:Op zondag 10 november 2019 21:58 schreef H.Vviv het volgende:
Natuurlijk niet. Dit Paraguay kan er weinig van en creëren niks, dit speelt Nederland makkelijk uit.
lijkt wel op vrouwenvoetbalquote:Op zondag 10 november 2019 22:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wel gek dat het technisch best goed is, totdat ze dicht bij het doel komen
Ja. Of nou ja, als je de tig minuten waarin het spel in elke wedstrijd nutteloos stil ligt maar de tijd door blijft lopen meetelt wel.quote:
Gewoon de NOS joh, na dat gekut rond die eerste goal geen problemen meer mee gehadquote:
Ja ik kijk ook op de NOS maar jij was al aan het juichen toen bij mij de bal nog op de middellijn lag.quote:Op zondag 10 november 2019 22:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon de NOS joh, na dat gekut rond die eerste goal geen problemen meer mee gehad
Dan kan ik slechts concluderen dat jij achter loopt.quote:Op zondag 10 november 2019 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik kijk ook op de NOS maar jij was al aan het juichen toen bij mij de bal nog op de middellijn lag.
Einstein disagrees.quote:Op zondag 10 november 2019 22:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan kan ik slechts concluderen dat jij achter loopt.
probeer deze link eens http://video.hole1988.nl/npolive/NOS1quote:Op zondag 10 november 2019 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn stream valt toch weer continu uit
Maar heb die goal wel gezien.
Die link ziet eruit als malware.quote:Op zondag 10 november 2019 22:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
probeer deze link eens http://video.hole1988.nl/npolive/NOS1
Is het niet. Maar als je het niet vertrouwd moet je het vooral niet doen.quote:Op zondag 10 november 2019 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die link ziet eruit als malware.
Die site (of nou ja, via die naam geloof ik) was echt ge-not tijdens de Olympische Spelenquote:Op zondag 10 november 2019 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Groot uitpakken, helemaal een stream op internet enzo. Alsof de wereld stil is gezet. Jeetje.quote:Op zondag 10 november 2019 22:19 schreef Klopkoek het volgende:
Wel typisch NOS trouwens om het bij winst groot uit te pakken en bij verlies weg te moffelen. Staatstelevisie ten top.
Ik bedoel de manier waarop ze het op hun website zetten. Sinds ze op 4-1 staan staat het er prominent op. Bij een verlies niet.quote:Op zondag 10 november 2019 22:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Groot uitpakken, helemaal een stream op internet enzo. Alsof de wereld stil is gezet. Jeetje.
Het is een groot complot.quote:Op zondag 10 november 2019 22:22 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik bedoel de manier waarop ze het op hun website zetten. Sinds ze op 4-1 staan staat het er prominent op. Bij een verlies niet.
Ik heb geklikt, nu is mijn hele spaarrekening over geboekt naar een Nigeriaanse prinsquote:Op zondag 10 november 2019 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hahaha.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:56 schreef Klopkoek het volgende:
Floptalenten
Ze gaan eens de grens over en worden ontmaskerd
BLACKEDquote:Op zondag 10 november 2019 22:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb geklikt, nu is mijn hele spaarrekening over geboekt naar een Nigeriaanse prins
Het is allemaal fakenews! #wegmetNOSquote:Op zondag 10 november 2019 22:22 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik bedoel de manier waarop ze het op hun website zetten. Sinds ze op 4-1 staan staat het er prominent op. Bij een verlies niet.
Taylorquote:Op zondag 10 november 2019 22:32 schreef satecl het volgende:
Zitten wel echt veel potentiële toppers in dit team. Hoever, Hansen en Unuvar vooral. Ook Maatsen vond ik goed spelen.
Vind ik echt zo’n type die nu een leider is, maar niet goed genoeg is voor de top. Net zoals Dani de Wit of Carl Eiting dat zijn.quote:
Vond ik ook de minste, samen met het centrale duo.quote:Op zondag 10 november 2019 22:38 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Die Braaf zeg, wat een ongeleid projectiel, en wat een gebrek aan overzicht vaak.
Nah hij is wel beter denk ik, in elk geval potentie tot basisspeler Ajax 1 itt die andere twee.quote:Op zondag 10 november 2019 22:38 schreef satecl het volgende:
[..]
Vind ik echt zo’n type die nu een leider is, maar niet goed genoeg is voor de top. Net zoals Dani de Wit of Carl Eiting dat zijn.
Dani de Wit doet het nu lekker bij een goedlopend AZ.quote:Op zondag 10 november 2019 22:38 schreef satecl het volgende:
[..]
Vind ik echt zo’n type die nu een leider is, maar niet goed genoeg is voor de top. Net zoals Dani de Wit of Carl Eiting dat zijn.
Maar ze spelen niet tegen Korea.quote:Op maandag 11 november 2019 13:46 schreef BB-King het volgende:
Met 1 been in de finale want van Korea kan je toch niet verliezen?
Mexico dus.quote:Op maandag 11 november 2019 13:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar ze spelen niet tegen Korea.
Lopen daar nog wat grote talenten rond dan?quote:Op maandag 11 november 2019 13:58 schreef BB-King het volgende:
[..]
Mexico dus.
Op zich moet dat ook wel te doen zijn.
Ik vermoed een groot fysiek verschil.quote:
Dat grote fysieke verschil zal toch altijd blijven tussen Spanje en Frankrijk? Zeker omdat ze in Spanje toch vaak de meer technisch begaafde spelers de voorkeur geven boven de fysiek sterke spelers. Dat geldt niet alleen voor de onder 17..quote:Op maandag 11 november 2019 23:18 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik vermoed een groot fysiek verschil.
Dat balanceert zich weer op onder 19 en onder 23 niveau, waar Spanje pas écht sterk is.
Als ze eenmaal volgroeid zijn dan telt het gewoon minder. Een Xavi bijvoorbeeld had genoeg body en longinhoud om erin mee te gaan. David Silva dito in de Premier League.quote:Op maandag 11 november 2019 23:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat grote fysieke verschil zal toch altijd blijven tussen Spanje en Frankrijk? Zeker omdat ze in Spanje toch vaak de meer technisch begaafde spelers de voorkeur geven boven de fysiek sterke spelers. Dat geldt niet alleen voor de onder 17..
Wat is er met je boy Taylor gebeurd?quote:
Die is ziek achtergebleven in het hotel.quote:Op donderdag 14 november 2019 19:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wat is er met je boy Taylor gebeurd?
Dat leek mij ook ja, hopelijk hebben ze de opstelling gewoon verkeerd neergezet.quote:Op donderdag 14 november 2019 19:54 schreef seetjai het volgende:
Is het niet beter Hansen in de spits te zetten. Braaf linksbuiten en dan Unűvar op 10.
Hoe deden ze het toen met Brobbey ?quote:Op donderdag 14 november 2019 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat leek mij ook ja, hopelijk hebben ze de opstelling gewoon verkeerd neergezet.
Geen idee, dat EK heb ik niet gevolgd.quote:Op donderdag 14 november 2019 20:00 schreef seetjai het volgende:
[..]
Hoe deden ze het toen met Brobbey ?
Toen ze het EK hadden gewonnen.
Braaf uit de basis ?
quote:Op donderdag 14 november 2019 20:40 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Wedstrijd is trouwens ook te zien op het extra kanaal NPO nieuws.
Uitmuntende tipquote:Op donderdag 14 november 2019 20:40 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Wedstrijd is trouwens ook te zien op het extra kanaal NPO nieuws.
KettingzaagGod, Hombre.quote:Op donderdag 14 november 2019 20:44 schreef Poepz0r het volgende:
Mexico met 11 drugskartelkinderen genot
unuvar en hansen ja genotquote:Op donderdag 14 november 2019 20:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
combineren vooral voorin erg lekker
quote:Op donderdag 14 november 2019 20:47 schreef Poepz0r het volgende:
Nos.nl stream klapt er weer uit en terug zonder geluid
WERKEN VOOR JE KKGELD LINKSE OMROEP
Dit is uitstekend. Klaargekomen btw.quote:
Wereldstream. Ik geniet van die comments:quote:
quote:Op donderdag 14 november 2019 20:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wereldstream. Ik geniet van die comments:
Quinten Rozenberg
nouri aan de zuurstofslang
(lol)quote:NOS Sport
Houd het netjes met z’n allen 😉 Haatberichten, racistische opmerkingen en andere vervelende reacties worden door ons automatisch verwijderd.
Ze hebben ook een speler Lara. Ik dacht dat dat de hont van Bassie en Adriaan was.quote:Op donderdag 14 november 2019 20:51 schreef -XOR- het volgende:
El Mesmari, is dat in zijn eentje de Mocro-maffia van Guadalajara?
quote:Op donderdag 14 november 2019 20:52 schreef Fretwork het volgende:
Is het ergens wél te volgen? NOS is down bij mij
Gewoon op tv, NPO nieuws kanaal.quote:Op donderdag 14 november 2019 20:52 schreef Fretwork het volgende:
Bij mij ook en ook op joeptoep doet de stream het nietquote:Op donderdag 14 november 2019 20:52 schreef Fretwork het volgende:
quote:Op donderdag 14 november 2019 20:56 schreef TLC het volgende:
[..]
Bij mij ook en ook op joeptoep doet de stream het niet
Kanaal 501 op ziggo geloof ik?quote:Op donderdag 14 november 2019 20:54 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Gewoon op tv, NPO nieuws kanaal.
stukje Chapo?quote:Op donderdag 14 november 2019 20:59 schreef Poepz0r het volgende:
Nederland in de aanval en die tering drugskartelkinderen gaan met 10 man in de 16 staan. WALGELIJKE ACT
Hij schrok er zelf van denk ikquote:Op donderdag 14 november 2019 21:45 schreef wimderon het volgende:
Je kunt hem aannemen en nog vijf keer goedleggen ofzo.
Ja ze moeten wel even scoren ja. Mexico parkeert de busquote:Op donderdag 14 november 2019 21:54 schreef TLC het volgende:
Wel zuur als je met zo'n krachtverschil niet in de finale zou komen
Zuid-Koreaquote:Op donderdag 14 november 2019 22:00 schreef 3rr0r het volgende:
Via wie is Mexico hier gekomen? Zit niet veel in
Alles is voor Bassie.quote:Op donderdag 14 november 2019 22:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
VOC GODEN. Landen binnenvallen en alles meenemen genot
Oja ff gegoogled allenquote:Op donderdag 14 november 2019 22:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Domme opmerking, want het is echt familie. Het is zijn neefje.
Ga huilen om zijn Surinaamse slaven neurosequote:Op donderdag 14 november 2019 22:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Domme opmerking, want het is echt familie. Het is zijn neefje.
Was gewoon een hele nette vrije trap. Mexico creeert geen donder en dan zo langszij komen. Walgelijk team.quote:Op donderdag 14 november 2019 22:07 schreef -XOR- het volgende:
Die Raatsie wordt ook geen nieuwe Van Der Sar
Je zusje heeft ook heerlijke maniertjes op haar 17e ouwe reus.,quote:Op donderdag 14 november 2019 22:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat een maniertjes al op je 17e
Liever lui dan moe.quote:Op donderdag 14 november 2019 22:08 schreef wimderon het volgende:
Waarom springt die donkere jongen in de muur niet?
Deze neger springt voor niemandquote:Op donderdag 14 november 2019 22:08 schreef wimderon het volgende:
wie niet springt die is een homo, trek je conclusiesquote:Op donderdag 14 november 2019 22:08 schreef wimderon het volgende:
Die is niet op vakantie in Brazilie om aan het strand te liggen, snappie ouwe reus HAHAHA lekker manquote:
Bogarde aidsquote:Op donderdag 14 november 2019 22:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Deze neger springt voor niemand
Nee dat leren ze bij de KNVB he. Niet wisselen of pas heel laat.quote:Op donderdag 14 november 2019 22:12 schreef seetjai het volgende:
Gaat onze bondscoach nog wisselen of niet
homo's en vrouwen willen stenigen genotquote:Op donderdag 14 november 2019 22:16 schreef Poepz0r het volgende:
Soufian Said
julllie zijn allemaal cherrys ezebi
PSVCL zit ook in de chat zie ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |