Op Facebook las ik dat er onderhoud was vannacht. Doet het nu weer. Tip werd gegeven: cookies verwijderen zou helpen.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:37 schreef Crowdfunder99 het volgende:
Meer mensen die bij aanmelden op Kuetzal onderstaande melding krijgen:
"Deze site is niet veilig
Dit betekent mogelijk dat iemand probeert u te misleiden of gegevens te stelen die u naar de server verzendt. U moet deze site onmiddellijk sluiten."
Zouden ze soms weer gehackt zijn ? Laatst waren er toch ook al problemen bij het inloggen ?
Dat is wel kut ja, updates overdag uitvoeren zonder aankondiging... Zal er eens een berichtje tegenaan gooien naar Kuetzal, ben benieuwd naar hun reactie.quote:Op woensdag 20 november 2019 14:19 schreef Crowdfunder99 het volgende:
[..]
Bijzonder, krijg nu de melding: We are updating our website...
We will be back soon!
Site van Kuetzal weer beschikbaar.quote:Op woensdag 20 november 2019 14:23 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Dat is wel kut ja, updates overdag uitvoeren zonder aankondiging... Zal er eens een berichtje tegenaan gooien naar Kuetzal, ben benieuwd naar hun reactie.
Klinkt als een https certificaat. Kan allerlei redenen hebben maar als het echt een hacker is dan zit dat bij deze melding normaal niet op hun server maar op de lijn tussen jouw en hun. Maar meestal zijn deze meldingen niet zo boeiend.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:37 schreef Crowdfunder99 het volgende:
Meer mensen die bij aanmelden op Kuetzal onderstaande melding krijgen:
"Deze site is niet veilig
Dit betekent mogelijk dat iemand probeert u te misleiden of gegevens te stelen die u naar de server verzendt. U moet deze site onmiddellijk sluiten."
Zouden ze soms weer gehackt zijn ? Laatst waren er toch ook al problemen bij het inloggen ?
Inderdaad, tijdje terug zijn ze gehackt. Gevraagd werd toen om je password te wijzigen en sinds die tijd is er een extra handeling bij inloggen noodzakelijk (uitkomst van berekening ingeven).quote:
Oke, ik zat er nog niet, maar heel eerlijk oogt die extra handeling niet als iets technisch moeilijks 😅 nja hopen dat ze nu veilig blijvenquote:Op woensdag 20 november 2019 22:30 schreef Crowdfunder99 het volgende:
[..]
Inderdaad, tijdje terug zijn ze gehackt. Gevraagd werd toen om je password te wijzigen en sinds die tijd is er een extra handeling bij inloggen noodzakelijk (uitkomst van berekening ingeven).
Ik zie inderdaad wat meer cashflow lopen door mijn portfolio.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:46 schreef investeerdertje het volgende:
Mogo is heel hard bezig met de beloofde terugkoopactie
Och als het boven de 10% is ben ik tevreden.quote:Op vrijdag 22 november 2019 09:52 schreef Gijsbertus het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad wat meer cashflow lopen door mijn portfolio.
Gelukkig kan ik het grotendeels investeren in 12% en een beetje 11,5%
Er zijn diverse websites die je kan proberen. Fastinvest is op dit moment denk ik de makkelijkste. Grupeer en mintos doen het bij mij ook prima.quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:02 schreef Steef1991 het volgende:
Iemand tips voor mij als beginnend belegger?
Zou graag willen beginnen met 1000 euro om een en ander te leren ervaren.
Is er een site die zich gemakkelijk gaat gebruiken en kan je jezelf daar zo aanmelden?
Elke maand 800 naar de spaar wordt ook saai.
Beleggen is beetje off-topic, maar ik hoor geen negatieve berichten over Meesman.quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:42 schreef Steef1991 het volgende:
Iemand hier ervaring met Meesman?
Heb daar zojuist een rekening geopend en kan dan kiezen tussen aantal fondsen.
Aandelen van opkomende of ontwikkelende landen.
Idem obligaties welke is het minst risicovol en levert mij het meeste op aankomende tien jaar?
Ik begin met 500 euro storting heb ik besloten en ga elke maand 200 euro bijstorten.
Bizarre rente.quote:Op woensdag 27 november 2019 09:31 schreef Gijsbertus het volgende:
Crowdestor
CONSUMER LOAN PORTFOLIO ACQUISITION
TYPE:Financing
Target: ¤ 560.000 (460.000)
INTEREST RATE: 24%
LOAN PERIOD: 12 months
Nja voor 50 euro kan je het altijd eens meenemen.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:36 schreef Jaco078 het volgende:
[..]
Bizarre rente.
Heb m meegenomen voor hetzelfde bedrag als andere projecten. Het platform is er qua aanbod en qua presentatie wel op vooruit gegaan.
Haha zoiets soortgelijks heb ik bij Lender&Spender en ook bij mintos met een lening van iets van 1 roebel. Ach elke milicent is winst tochquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:24 schreef TechLight het volgende:
Kwam er gisteren achter dat ik in mijn KZT portfolio bij Mintos nu een lening heb die nog 6 maanden loopt, maar waarvan ik nog slechts 0.01KZT 'bezit'. Komt omdat iemand bijna het hele deel gekocht heeft (afronding denk ik). Ik kreeg een termijn rente en aflossing, natuurlijk op nul afgerond.
Maar 4 KZT is ongeveer 1 eurocent, dus die 0.01KZT is ongeveer 2 millicent waard, en die wordt over een periode van 6 maanden maandelijks afgelost. Zou dat een record zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |