abonnement Unibet Coolblue
pi_189906731
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 11:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zou het in de winterstop absoluut weer opengooien tussen die twee. Ik denk dat een abrupte wissel de rust zou verstoren die nu net weer gecreëerd wordt door Advocaat en het is niet zeker dat Bijlow het beter gaat doen. Aan de andere kant is Vermeer momenteel gewoon de keeper met (ongeveer) het laagste reddingspercentage van de Eredivisie, dat kan natuurlijk niet bij Feyenoord het geval zijn. Het is ook niet dat het alleen onhoudbare ballen zijn, dat zag je tegen RKC wel. Ik vond hem overigens ook ontzettend slecht in het voortzetten van het spel zondag. Laat dat nou precies het sterke punt zijn van Bijlow.

Vermeer vertrekt toch deze zomer, dus mijn voorkeur ligt echt om na de winter met Bijlow te beginnen. In principe kan het niet slechter dan Vermeer het nu doet, en dan kan Bijlow nog een halfjaar de kans krijgen om zich door te ontwikkelen. Gaat het dan matig, dan moet er in de zomer een nieuwe keeper komen ja.
Voortzetten van het spel is bewust van Advocaat. Die wil zo min mogelijk risico in deze fase.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')