SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe filmpjes altijd in: UTO / Streamverslagen UTO2 #2.
Dank je DGK je bent onmisbaar.
Ik wens, zoals gebruikelijk, iedereen hier een goede nacht en welterusten.
De nachtploeg wens ik een fijne nacht en fijne wacht.
Eventuele bedankjes en complimenten mogen, maar alleen in het daarvoor bestemde topic; UTO / Reacties en bedankjes, Utopia streamverslagen en updates.
Reacties op de inhoud van de tekst mogen wel in de cos maar hierbij mag de volledige tekst van de dagafsluiting niet gequote worden, dit i.v.m. de leesbaarheid van de cos.
Dank jullie bij voorbaat voor je medewerking!Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
Laat Jens maar door komen.quote:
Mylene was al kapot......al haar beslissingen heeft ze zelf genomen. En de raad van Jens in de wind gelagen......denk eerder dat Mylene Jens zijn kop heeft gekost. Pas nu doet ze wat Jens haar heeft aanbevolen.....quote:Op zondag 10 november 2019 18:28 schreef DKUp het volgende:
Die trol heeft Milani helemaal kapot gemaakt dus weg met die trol
ze hebben samen besloten om op die gong te slaan. En waren toen hun stemmen kwijt en vervolgens hebben jessie en consorten hun kans gegrepen om ze samen op de bank te krijgen.quote:Op zondag 10 november 2019 18:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mylene was al kapot......al haar beslissingen heeft ze zelf genomen. En de raad van Jens in de wind gelagen......denk eerder dat Mylene Jens zijn kop heeft gekost.
Niks is zeker daar. Maar de kans is groot.quote:Op zondag 10 november 2019 18:36 schreef Mohitah het volgende:
Is dat zeker dat er een tijdelijke bewoner komt?
Bedoelde ook de raad toen Mylene door iedereen als pispaal werd gebruikt....ze kon bij hem uithuilen maar liet het aan haar over om er tegenin te gaan.....heeft haar proberen meer zelfstandig te worden door niet de hele dag met haar op te trekken.....quote:Op zondag 10 november 2019 18:32 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hebben samen besloten om op die gong te slaan. En waren toen hun stemmen kwijt en vervolgens hebben jessie en consorten hun kans gegrepen om ze samen op de bank te krijgen.
En dat had helemaal niets te maken met het al dan niet aannemen van raad door mylene oid.
Jens moest en zou eruit, was een gevaarlijke tegenspeler.
mijn mening dan he
Jens was het gewoon zat, die zag dat het vechten tegen de FEBO geen zin meer had ....quote:Op zondag 10 november 2019 18:37 schreef zodeju het volgende:
Bedoelde ook de raad toen Mylene door iedereen als pispaal werd gebruikt....ze kon bij hem uithuilen maar liet het aan haar over om er tegenin te gaan.....heeft haar proberen meer zelfstandig te worden door niet de hele dag met haar op te trekken.....
Jens moest er ook uit, maar denk dat we meer van hem hadden kunnen zien.
als hij had gewild dat er meer van hem te zien zou zijn, dan had hij daar wel naar gehandeld. Jens had al snel door dat hij niet geschikt was voor Utopia, die heeft een beetje zijn tijd uitgezeten, gewoon wat dingen gedaan achter de schermen, en verder niet.quote:Op zondag 10 november 2019 18:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bedoelde ook de raad toen Mylene door iedereen als pispaal werd gebruikt....ze kon bij hem uithuilen maar liet het aan haar over om er tegenin te gaan.....heeft haar proberen meer zelfstandig te worden door niet de hele dag met haar op te trekken.....
Laat Adriaan maar terugkomen.. die krijgt iedereen over de zeik... heerlijkquote:Op zondag 10 november 2019 18:36 schreef Mohitah het volgende:
Is dat zeker dat er een tijdelijke bewoner komt?
ook Adriaan lukt dat niet meerquote:Op zondag 10 november 2019 18:39 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Laat Adriaan maar terugkomen.. die krijgt iedereen over de zeik... heerlijk
Toch vertelt hij op insta dat hij de strijd eigenlijk wel wilde aangaan maar door op de gong te slaan heeft hij die kans weggegooid. En dat hij eerder de strijd had moeten aangaan.quote:Op zondag 10 november 2019 18:39 schreef Verida het volgende:
[..]
als hij had gewild dat er meer van hem te zien zou zijn, dan had hij daar wel naar gehandeld. Jens had al snel door dat hij niet geschikt was voor Utopia, die heeft een beetje zijn tijd uitgezeten, gewoon wat dingen gedaan achter de schermen, en verder niet.
Dat denk ik ook, als een tijdelijke bewoner geen extra zwarte brief meekrijgt, maakt het geen zak meer uit ...quote:
Maar wie zegt dat dan, staat dat ergens?quote:Op zondag 10 november 2019 18:36 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Niks is zeker daar. Maar de kans is groot.
quote:
omg 😭quote:Op zondag 10 november 2019 18:43 schreef Donna1000 het volgende:
Ik denk dat adriaan terugkomt, hij heeft zijn reis in Thailand afgebroken. Op insta werd gevraagd of hij terug in utopia komt, maar daar kon/mocht hij geen antwoord op geven
We hadden meer kunnen zien.quote:Op zondag 10 november 2019 18:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat Jens door haar wel geremd werd omdat zij gepakt zou kunnen worden en er niet tegen opgewassen was. Ook heb ik Mylene horen zeggen dat ze hem temperde. Weet het niet, ik heb het niet gezien, maar zou wel kunnen. Ik zag het meer andersom.quote:Op zondag 10 november 2019 18:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mylene was al kapot......al haar beslissingen heeft ze zelf genomen. En de raad van Jens in de wind gelagen......denk eerder dat Mylene Jens zijn kop heeft gekost. Pas nu doet ze wat Jens haar heeft aanbevolen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |