abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_189879168
registreer om deze reclame te verbergen
Ik zit nu een paar maanden in een relatie en ik houd heel erg van mijn vriendin. Zij is vanaf het begin af aan zo gek op mijn dat ze continu wilde zoenen, knuffelen, hand in hand lopen en meer. Dit gebeurde heel vaak en heb ik maar laten gebeuren, want ik vond het heel fijn.

Omdat het mijn eerste echte vriendin is was ik in het begin heel erg zenuwachtig en heb ik een beetje aangevoeld hoe ver zij wilde gaan op sommige momenten, omdat ik gewoon geen fouten wilde maken. Toen ben ik gaan wennen aan het klef gedoe en vond het ook heel fijn.

Nu is ze deze hele week al een paar dagen steeds erg humeurig en wil ze al het bovenstaande gewoon veel minder doen. (Denk nog maar 20%). En als ik dan op een lieve manier vraag of er iets aan de hand is zegt ze dat ze heel veel van me houd en dat er niks aan de hand is, maar ze gedraagt haar eigen anders.

Alsof de vonk er bij haar af is, we hadden ook meerdere keren per week sex maar daar had ik zelf al het idee van dat dat minder zou worden. En ook het klef gedoe word natuurlijk minder als je langer bij elkaar bent, maar zo snel al? Of maak ik me te druk en heeft ze gewoon een mindere week? Heb haar dat allemaal subtiel gezegd en ze blijft erbij dat er niks aan de hand is. Dus misschien is het gewoon allemaal normaal aan het worden en hoort dit erbij

Ik heb totaal geen ervaring met dit soort dingen en wil het gewoon goed doen.
  zondag 10 november 2019 @ 14:45:58 #2
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_189879235
Waarschijnlijk zit haar iets dwars of heeft ze issues.
  zondag 10 november 2019 @ 14:50:45 #3
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_189879303
Na een paar maanden neemt het vaak wel iets af ja. Verliefdheid gaat dan langzaam over in houden van als het goed is. Al kan er ook verliefdheid blijven hoor (hier nog steeds aanwezig na bijna 10 jaar relatie). Je hebt gevraagd of er iets is wat ze ontkent, meer kan je niet doen. Gewoon geloven dus. De betere vraag is: ben jij tevreden met de hoeveelheid knuffels, etc, je nu krijgt? Of wil je zelf eigenlijk meer? Als je zelf behoefte hebt aan meer kan je dat altijd laten weten. Jezelf durven zijn en zorg ervoor dat zij niet de hele relatie stuurt :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox One: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, Game of Thrones, Person of Interest, Homeland, Brothers & Sisters, Veronica Mars & many more!
pi_189879388
Het is niet zo zeer dat ik meer behoefte er aan heb. Het zit me dwars dat ze daar uit zichzelf mee begonnen is en het nu ineens veel minder doet. Ze was ook niet heel blij toen ik er over begon, ze had het idee dat ze alles fout deed. (wat niet zo is)
pi_189879409
Hou hem in de broek TS
Op vrijdag 17 januari 2020 19:13 schreef vogeltjesdans het volgende: Heb ik ook, met bier :{
Altijdready! ^O^
pi_189879643
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 14:55 schreef Max180 het volgende:
Het is niet zo zeer dat ik meer behoefte er aan heb. Het zit me dwars dat ze daar uit zichzelf mee begonnen is en het nu ineens veel minder doet. Ze was ook niet heel blij toen ik er over begon, ze had het idee dat ze alles fout deed. (wat niet zo is)
In de OP zeg je dat als ernaar vraagt ze zegt dat er niks aan de hand is en ze heel veel van je houdt maar hier zeg je iets heel anders? Waarom heeft ze het gevoel dat ze alles fout doet?
  zondag 10 november 2019 @ 16:07:43 #7
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_189880556
Rare bewoordingen wel. “Klef gedoe”, “maar laten gebeuren”, klinkt ook niet bepaald alsof je haar het idee hebt gegeven dat ze dingen goed deed.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_189880639
Ze heeft een ander
pi_189880844
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 14:42 schreef Max180 het volgende:
Ik zit nu een paar maanden in een relatie en ik houd heel erg van mijn vriendin. Zij is vanaf het begin af aan zo gek op mijn dat ze continu wilde zoenen, knuffelen, hand in hand lopen en meer. Dit gebeurde heel vaak en heb ik maar laten gebeuren, want ik vond het heel fijn.

Omdat het mijn eerste echte vriendin is was ik in het begin heel erg zenuwachtig en heb ik een beetje aangevoeld hoe ver zij wilde gaan op sommige momenten, omdat ik gewoon geen fouten wilde maken. Toen ben ik gaan wennen aan het klef gedoe en vond het ook heel fijn.

Nu is ze deze hele week al een paar dagen steeds erg humeurig en wil ze al het bovenstaande gewoon veel minder doen. (Denk nog maar 20%). En als ik dan op een lieve manier vraag of er iets aan de hand is zegt ze dat ze heel veel van me houd en dat er niks aan de hand is, maar ze gedraagt haar eigen anders.

Alsof de vonk er bij haar af is, we hadden ook meerdere keren per week sex maar daar had ik zelf al het idee van dat dat minder zou worden. En ook het klef gedoe word natuurlijk minder als je langer bij elkaar bent, maar zo snel al? Of maak ik me te druk en heeft ze gewoon een mindere week? Heb haar dat allemaal subtiel gezegd en ze blijft erbij dat er niks aan de hand is. Dus misschien is het gewoon allemaal normaal aan het worden en hoort dit erbij

Ik heb totaal geen ervaring met dit soort dingen en wil het gewoon goed doen.
Ze zegt dat er niets is. Dat betekent dat er niets is wat ze met jou wil delen, of dat ze vindt dat je het zelf moet raden, of gewoon dat er echt niets mis is.

De optie dat je het moet raden is killing. Dat lukt nooit en dat soort vrouwen, daar moet je van wegrennen. Daar krijg je alleen maar gezeik mee.

Nou ja, eerst een keer zeggen dat je dat gezeik niet pikt, maar als het aanhoudt: weg.
pi_189880940
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 16:12 schreef Luppie0110 het volgende:
Die legt vast een ander te neuken.
Welja, die gozer is nog niet onzeker genoeg vind je?

Joh, kan gewoon vanalles zijn. Als het ineens is, dan speelt er waarschijnlijk wel iets, maar dat kan gewoon zoveel zijn.
  zondag 10 november 2019 @ 16:37:13 #11
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189881133
Als je behoefte hebt aan meet klefheid dan is er een veel betere oplossing dan dit gedoe en doemdenken.

Vraag er gewoon om.
Geen waarom doe je het minder, geen gedachten om jezelf mee op de kast te jagen.
Gewoon zeggen ik heb echt behoefte aan een knuffel. Open en vriendelijk vragen erom. Zonder gedoe.

Problem solved...
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_189881334
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 16:37 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Als je behoefte hebt aan meet klefheid dan is er een veel betere oplossing dan dit gedoe en doemdenken.

Vraag er gewoon om.
Geen waarom doe je het minder, geen gedachten om jezelf mee op de kast te jagen.
Gewoon zeggen ik heb echt behoefte aan een knuffel. Open en vriendelijk vragen erom. Zonder gedoe.

Problem solved...
Echt hoor, krijg echt een bevangen gevoel van de OP.
Aubergine, tomaat, aardappel, komkommer... ze hebben de prijzen omhoog gegooid! .....
Dat is een terroristische daad.
pi_189881728
Ze kan ook gewoon even niet lekker in dr vel zitten. Kan een miljoe oorzaken hebben :)

Enige wat je kunt doen is vragen of er iets is en of je dr ergens mee kan helpen.
  zondag 10 november 2019 @ 17:22:22 #14
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_189881907
Wacht even een paar dagen af en je weet of het gewoon pms was. :P
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  zondag 10 november 2019 @ 18:40:54 #15
42322 MCH
Ou Est Le Swimming Pool?
pi_189883089
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 17:22 schreef Elpis het volgende:
Wacht even een paar dagen af en je weet of het gewoon pms was. :P
Heb jij daar last van?
I fell in love with the sound of my heels on the wooden floor
I don't want our footsteps to be silent anymore
pi_189883902
Klef doen @Wereldgozer O+
-
  maandag 11 november 2019 @ 00:08:00 #17
450148 KapiteinIglo
Niks mis met visch
pi_189889354
Ze is ongesteld
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_189889405
Ongesteld of niet meer verliefd of een ander of depressief of zwanger of of of of
  maandag 11 november 2019 @ 03:06:06 #19
434098 Harlekien
Trotse narcist
pi_189889776
Vast niks aan de hand joh
Probeert aardiger te zijn
Op zondag 20 oktober 2019 20:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Harlekien is zo iemand die je beter kunt negeren.
pi_189892203
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 00:08 schreef KapiteinIglo het volgende:
Ze is ongesteld
Dan wil ik dat juist. Emotioneel wrak dat ik ben _O-
-
pi_189892913
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 03:06 schreef Harlekien het volgende:
Vast niks aan de hand joh
Of wel. Benieuwd of ze over maandje nog samen zijn.
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 14:55 schreef Max180 het volgende:
Hoe oud zijn jullie? Ik verwacht dit gedrag wel van 16 jarige chicks, niet van 40+ dames.
Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_189900938
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2019 12:19 schreef Godshand het volgende:

[..]

Of wel. Benieuwd of ze over maandje nog samen zijn.
[..]

Hoe oud zijn jullie? Ik verwacht dit gedrag wel van 16 jarige chicks, niet van 40+ dames.
Helaas. Volwassen vrouwen kunnen dit gedrag nog net zo hard vertonen. Het heeft meer met cultuur dan met leeftijd te maken is mijn ervaring.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_189923625
Ik ben 29 en zij is 34! Ze heeft nu aangegeven dat ze meer tijd voor zichzelf wil, wat niet gek is aangezien wij bijna elke dag bij elkaar waren.

Toen kwam ik erachter dat haar slechte ex haar geappt had terwijl ze beloofd had nooit meer contact met hem te hebben na alles wat hij haar aangedaan heeft. Ze heeft gezegd dat het niks was en dat het een app gesprek was van half uurtje en puur vriendschappelijk (terwijl hij haar echt kapot gemaakt heeft en heeft gezegd dat ze niet spoorde e.d)

Dus toen heb ik gezegd dat ik dat allemaal wel heel vreemd vond dat alles ineens samenviel. Ex appt, minder klef, en ineens minder zien. Maar toen pakte ze haar telefoon en liet ze het volledige app gesprek zien waar in stond dat hij niks meer met haar wilde en zij niks meer met hem wilde.

Alleen nu is ze dus wel boos op mij en doet ze helemaal niet lief meer omdat ze vind dat ik haar niet vertrouwde. Terwijl die kerel haar een maand geleden nog terug probeerde te winnen en toen dat niet lukte heeft ie haar voor alles uitgemaakt wat je maar kunt bedenken. Alleen ze is heel makkelijk te manipuleren en heeft veel foute kerels gehad, dus ik maak me daar dan gewoon zorgen over.

Ze zegt ook altijd dat ze nog nooit zo'n lieve vriend heeft gehad en dat ze heel blij is met alle liefde die ze krijgt. Maar op zo'n moment denk ik dat het voor haar ook totaal geen spanning meer geeft als het zo makkelijk gaat ofzo. Ik hou intens veel van haar, maar het is wel gek dat ik niks mag vragen zonder dat dat meteen in boosheid uitmond. Zeker omdat hij haar dus eerst terug wilde winnen.

Ik ben nu echt heel erg verdrietig, want ik heb een geweldige tijd achter de rug. En dat ze nu zo doet tegen me doet me heel erg veel pijn. Weet geen raad meer met mezelf en durf er met niemand van mijn familie over te praten omdat ze dan misschien gaan zeggen dat we uit elkaar moeten ofzo
pi_189923674
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 14:13 schreef Max180 het volgende:
Ik ben nu echt heel erg verdrietig, want ik heb een geweldige tijd achter de rug. En dat ze nu zo doet tegen me doet me heel erg veel pijn. Weet geen raad meer met mezelf en durf er met niemand van mijn familie over te praten omdat ze dan misschien gaan zeggen dat we uit elkaar moeten ofzo
waarom praat je er niet met je vriendin over?
zeg je wat je voelt en dat je vooral niet wil dat ze weggaat en dat je op deze manier gewoon echt even paniek had.
en dat je blij bent dat ze het definitief hebben uitgesproken nu.

en tja.. je familie..
jullie hebben zelf het laatste woord in of je uit elkaar gaat hoor.
en als ze al heel beschermend doen.. doen ze dat omdat ze van je houden en je willen beschermen tegen de wereld.
aan jou om dan te laten merken dat je zelf keuzes moet gaan maken in het leven.
pi_189923758
Ik heb er over gepraat, maar ze toont niet veel begrip op het moment. En vanavond zouden we elkaar zien en dat heeft ze ook afgezegd. Ze is boos dat ik haar niet vertrouwde terwijl het niet nergens op gebasseerd was zeg maar.

Ze weet hoe verdrietig ik ben, maar ze lijkt er niet voor me te willen zijn. Terwijl ze normaal echt altijd superlief is
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')