Waarom is de TT onjuist? Negatieve gevoelens zoals frustratie en een gevoel van onmacht zijn ook gevoelens!quote:Op zondag 10 november 2019 14:06 schreef bitterbal het volgende:
Onjuiste TT
Schreef ik hem verkeerd?
Maar gewoon beetje bluffenAls ze echt advies vragen stuur ik iemand anders
Oh kan je ook gelijk 1 voor mij doen. Moet oko een nieuwe badkamer. Budget max 5 duizend.quote:Op zondag 10 november 2019 14:17 schreef UitStraling het volgende:
Ok ik krijg mijn badkamer niet meer schoon genoeg naar mijn zin, ga een nieuwe ontwerpen en jaaaaaaaaaaaaaah nu eentje met een enorme inloop-hemeldouche
Daar haal ik het niet voorquote:Op zondag 10 november 2019 14:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh kan je ook gelijk 1 voor mij doen. Moet oko een nieuwe badkamer. Budget max 5 duizend.
Ja maar bij mij ook.quote:Op zondag 10 november 2019 14:24 schreef UitStraling het volgende:
Moet echt een klein welness centre worden bij mij.
quote:Op zondag 10 november 2019 14:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou je wel staan zo'n luxe badkamer om je heen denk ik zo
quote:Op zondag 10 november 2019 14:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
Vergeet je deze niet
[ afbeelding ]
Kan je toch gewoon schoonmaken?quote:Op zondag 10 november 2019 14:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Wie vervangt dat blauwe rolletje tweewekelijks? Jij hè?
Nou die ben je dan wel gelijk kwijtquote:Op zondag 10 november 2019 14:47 schreef UitStraling het volgende:
Ook lekker als je lange kontharen hebt
Dit is dan wel gelijk het laatste waar je op je sterfbed aan terug denkt lijk me.quote:Op zondag 10 november 2019 14:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou die ben je dan wel gelijk kwijt
Of je waardeert de efficiëntie van deze uitvinding.quote:Op zondag 10 november 2019 14:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is dan wel gelijk het laatste waar je op je sterfbed aan terug denkt lijk me.
Wat hadden ze moeten doen?quote:Op zondag 10 november 2019 15:25 schreef bitterbal het volgende:
Kijk nu monitor over schuldhulp.
man had 20 duizend schuld en koophuis. Naar gemeente want was zijn baan kwijt en kon rekeningen niet meer betalen. Zeiden ze verkoop je huis. Hij huis verkocht met ton verlies. Schuld 120 duizend. Hij naar gemeente en toen konden ze hem niet helpen want hij had geen adres waar die stond ingeschreven.
Begrijp ik niet hoor.
Ja kijken hoe ze die 20 duizend konden aflossen met prio voor de hypotheekkosten. Vind het vreemd dat je eist dat dat huis wordt verkocht terwijl geweten had kunnen worden dat dat met flink verlies zou gebeuren. Die bank is daar dus ook niets mee opgeschoten. Gewoon een ton er bij.quote:
Het maakt niemand wat uit denk ik dat iemand een schuld van 20k of van 120k heeft, hoe erg dat ook is.quote:Op zondag 10 november 2019 15:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja kijken hoe ze die 20 duizend konden aflossen met prio voor de hypotheekkosten. Vind het vreemd dat je eist dat dat huis wordt verkocht terwijl geweten had kunnen worden dat dat met flink verlies zou gebeuren. Die bank is daar dus ook niets mee opgeschoten. Gewoon een ton er bij.
Daarna heeft die 7 jaar lang geprobeerd om in die schuldhulp regeling te komen. Wie schiet daar mee op dan?
Begrijp ik serieus niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |