abonnement Unibet Coolblue
pi_189882288
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 17:40 schreef RubenSosa het volgende:
Viergever deed ook echt helemaal niks bij die 2-0
Gewoon niks... steek dan nog voor de vorm je poot uit joh.
We moeten ook gewoon eens ophouden met roepen dat Viergever en Schwaab 'voor de eredivisie prima zijn'.

Dat zijn spelers die met echt goede spelers om zich heen waar ze zich aan op kunnen trekken best mee zouden kunnen komen. Het probleem is echter dat we die echt goede spelers niet hebben. Als ik zo naar de basiself van vandaag kijk zie ik een zooi spelers waarvan ik denk:"die zouden prima zijn voor de breedte van de selectie". Maar dat staat dan gewoon vast in de basis. En dan zijn er nog een paar bij die gewoon niks bij PSV te zoeken hebben, of iig niet op de positie waar ze nu spelen. Dan heb ik het voornamelijk over Rosario en Sadilek.

Sadilek krijgt nog wat respijt omdat hij natuurlijk nooit opgeleid is als back maar ook dan zou hij het gewoon veel beter moeten doen. Hij kan gewoon niet verdedigen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_189882296
Volgende partij met drie achterin, boys.
pi_189882299
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 17:41 schreef Caland het volgende:
RikElfrink twitterde op zondag 10-11-2019 om 17:19:17 Van Bommel heeft tegen Zoet gezegd dat hij beter binnen kon gaan zitten. "Om de camera's te ontlopen bij een eventuele tegengoal." Daarna is Zoet naar de bus gegaan en daarin gaan zetten. reageer retweet
Kan iemand mij dit uitleggen?
Nee, ik vind het echt heel vreemd. Alsof je als duurbetaalde prof en international niet tegen een paar camera's die op je gericht worden zou moeten kunnen :')

Zoveelste rare kronkel van Mark wmb.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_189882328
quote:
4s.gif Op zondag 10 november 2019 17:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Volgende partij met drie achterin, boys.
Zat ik ook al aan te denken. Gewoon écht puur op de counter gaan spelen. Maar dat gaat niet gebeuren. Als van Bommel er dan nog zit (en dat denk ik wel want hij wil zelf niet opstappen) is het gewoon weer hetzelfde concept met dezelfde spelers als Malen en Bergwijn nog niet terug zijn dan.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_189882359
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 17:41 schreef Caland het volgende:
RikElfrink twitterde op zondag 10-11-2019 om 17:19:17 Van Bommel heeft tegen Zoet gezegd dat hij beter binnen kon gaan zitten. "Om de camera's te ontlopen bij een eventuele tegengoal." Daarna is Zoet naar de bus gegaan en daarin gaan zetten. reageer retweet
Kan iemand mij dit uitleggen?
Haha wat een debiele redenering.
  Forum Admin zondag 10 november 2019 @ 17:52:28 #206
35723 crew  GGMM
pi_189882368
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 17:41 schreef Caland het volgende:
RikElfrink twitterde op zondag 10-11-2019 om 17:19:17 Van Bommel heeft tegen Zoet gezegd dat hij beter binnen kon gaan zitten. "Om de camera's te ontlopen bij een eventuele tegengoal." Daarna is Zoet naar de bus gegaan en daarin gaan zetten. reageer retweet
Kan iemand mij dit uitleggen?
Van Bommel is niet zo goed met mensen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_189882373
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 17:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zat ik ook al aan te denken. Gewoon écht puur op de counter gaan spelen. Maar dat gaat niet gebeuren. Als van Bommel er dan nog zit (en dat denk ik wel want hij wil zelf niet opstappen) is het gewoon weer hetzelfde concept met dezelfde spelers als Malen en Bergwijn nog niet terug zijn dan.
De Ronald Koeman-constructie.
pi_189882381
Maar goed, van Bommel hangt het nu dus vrijwel helemaal op aan het ontbreken van Bergwijn en Malen. Dat is al wat vreemd omdat er ook toen die 2 nog wel meededen er van Utrecht werd verloren en niet gewonnen van LASK.

Maar hij hangt er ook nog eens zijn eigen nek mee in de strop. Als die twee straks weer fit zijn en je blijft regelmatig tegen zeperds aan lopen zijn de excuses op.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_189882399
Benieuwd of er al mensen zijn die een @FireFox1 doen en hun favoriete club de rug toe keren.
pi_189882408
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 17:54 schreef Lange_Lans het volgende:
Benieuwd of er al mensen zijn die een @:firefox1 doen en hun favoriete club de rug toe keren.
Altijd al een fan van FC Eindhoven geweest
pi_189882440
quote:
99s.gif Op zondag 10 november 2019 17:55 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Altijd al een fan van FC Eindhoven geweest
Willem II is voor mij wel een stuk dichterbij en het bier is er goedkoper.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  FOK!fotograaf zondag 10 november 2019 @ 17:57:36 #212
842 Zorro
Z
pi_189882442
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 17:54 schreef Lange_Lans het volgende:
Benieuwd of er al mensen zijn die een @:firefox1 doen en hun favoriete club de rug toe keren.
Dat was alleen toen die lul van een Suarez er speelde, verder ben ik altijd gewoon voor Liverpool geweest.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_189882444
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 17:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar goed, van Bommel hangt het nu dus vrijwel helemaal op aan het ontbreken van Bergwijn en Malen. Dat is al wat vreemd omdat er ook toen die 2 nog wel meededen er van Utrecht werd verloren en niet gewonnen van LASK.

Maar hij hangt er ook nog eens zijn eigen nek mee in de strop. Als die twee straks weer fit zijn en je blijft regelmatig tegen zeperds aan lopen zijn de excuses op.
Waarom zou je er als PSV op wachten. Morgen kop koffie drinken op de Herdgang, elkaar een hand geven en op zoek naar een nieuwe trainer.
pi_189882480
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 17:57 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Waarom zou je er als PSV op wachten. Morgen kop koffie drinken op de Herdgang, elkaar een hand geven en op zoek naar een nieuwe trainer.
Dat gaat niet gebeuren. Mark stapt zelf niet op en ze gaan hem ook nog niet buiten trappen.

Ik denk ook niet dat je er veel mee oplost. Niet dat ik vind dat hij het goed doet maar het grootste probleem is gewoon gebrek aan kwaliteit.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_189882493
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 18:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat gaat niet gebeuren. Mark stapt zelf niet op en ze gaan hem ook nog niet buiten trappen.

Ik denk ook niet dat je er veel mee oplost. Niet dat ik vind dat hij het goed doet maar het grootste probleem is gewoon gebrek aan kwaliteit.
En passie en strijd willen we zien!!
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  zondag 10 november 2019 @ 18:01:45 #216
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_189882502
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 17:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Maar hij hangt er ook nog eens zijn eigen nek mee in de strop. Als die twee straks weer fit zijn en je blijft regelmatig tegen zeperds aan lopen zijn de excuses op.
Daar zal de directie op wachten. Als die terug zijn en het gaat niet beter dan kunnen ze er niet meer omheen.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_189882524
quote:
6s.gif Op zondag 10 november 2019 16:11 schreef Zorro het volgende:

[..]

Rosario, Sadilek, Bruma en Gakpo eruit.
Gakpo altijd laten invallen, dan is ie wel goed.
Mauro Jr en Obispo terughalen.
En dan? Mauro is de ene week een 5 de andere week een 8 bij Heracles. Obispo is vooral leuk voor de lachspieren van de supporters in Arnhem, denk je echt dat die ons uit het slop trekken? :D
  zondag 10 november 2019 @ 18:03:37 #218
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_189882525
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 17:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
zijn voor de breedte van de selectie". Maar dat staat dan gewoon vast in de basis. En dan zijn er nog een paar bij die gewoon niks bij PSV te zoeken hebben, of iig niet op de positie waar ze nu spelen. Dan heb ik het voornamelijk over Rosario en Sadilek.

Sadilek krijgt nog wat respijt omdat hij natuurlijk nooit opgeleid is als back maar ook dan zou hij het gewoon veel beter moeten doen. Hij kan gewoon niet verdedigen.
Wel apart dat je 2 backs haalt als opvolger van 1 back die vertrekt, en vervolgens een jeugdspeler daar neerzet die geen back is.
Wat is dat nou voor beleid?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  FOK!fotograaf zondag 10 november 2019 @ 18:07:28 #219
842 Zorro
Z
pi_189882575
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 18:03 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

En dan? Mauro is de ene week een 5 de andere week een 8 bij Heracles. Obispo is vooral leuk voor de lachspieren van de supporters in Arnhem, denk je echt dat die ons uit het slop trekken? :D
Wat er nu staat is niet beter.
En Heracles zie ik niet heel vaak spelen, maar als ik kijk dan is Mauro minimaal voldoende, vaak gewoon goed. Dat kan je van Rosario niet zeggen.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_189882614
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 17:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar goed, van Bommel hangt het nu dus vrijwel helemaal op aan het ontbreken van Bergwijn en Malen. Dat is al wat vreemd omdat er ook toen die 2 nog wel meededen er van Utrecht werd verloren en niet gewonnen van LASK.

Maar hij hangt er ook nog eens zijn eigen nek mee in de strop. Als die twee straks weer fit zijn en je blijft regelmatig tegen zeperds aan lopen zijn de excuses op.
2 rode kaarten tegen Utrecht dat is dan nog wel te verklaren. Tegen LASK thuis zat het niet mee. Een van de weinige wedstrijden met Bergwijn en Malen dat de kansen allemaal gemist werden en Schwaab 2x de lat raakte. Als die er in gaan praat niemand nergens over. Maar tegen AZ, Sparta, LASK en nu Willem2 is het echt dramatisch.
pi_189882721
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 18:10 schreef Cherni het volgende:

[..]

2 rode kaarten tegen Utrecht dat is dan nog wel te verklaren. Tegen LASK thuis zat het niet mee. Een van de weinige wedstrijden met Bergwijn en Malen dat de kansen allemaal gemist werden en Schwaab 2x de lat raakte. Als die er in gaan praat niemand nergens over. Maar tegen AZ, Sparta, LASK en nu Willem2 is het echt dramatisch.
Volgens mij speelde Malen ook tegen Lask niet.

Maar we hoeven niet te doen alsof het nu allemaal uit het niets komt. Ja, het wegvallen van Bergwijn en Malen is een enorme klap. Maar vorig seizoen liet PSV ook al een enorm verval zien. Dit seizoen begon het ook kut. Het is dat Malen het op z'n heupen kreeg, maar iedereen kon zien dat er buiten de aanval verder totaal geen voetbal in het spel van PSV zat. Maar ook Malen kan straks weer stoppen met scoren. En dan? Wanneer ligt het wel aan Mark? Als iemand met een analyse aan kan komen zetten waaruit blijkt dat er over langere tijd een stijgende lijn in het totale veldspel zit, valt er iets voor Mark te zeggen.

Ik had het graag anders gezien. Maar het is gewoon tijd dat Mark vertrekt. Al het plezier is weg. Alhoewel ik denk dat het probleem wel wat dieper ligt dan alleen de trainer. Tot aan Thijs Slegers toe.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_189882930
De roep om Fred Rutten is begonnen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2019 18:32:17 ]
pi_189883101
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 18:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat gaat niet gebeuren. Mark stapt zelf niet op en ze gaan hem ook nog niet buiten trappen.

Ik denk ook niet dat je er veel mee oplost. Niet dat ik vind dat hij het goed doet maar het grootste probleem is gewoon gebrek aan kwaliteit.
Gaat van Bommel dan het zelfinzicht krijgen dat zijn huidige aanpak niet werkt? Want het buiten de individuele klasse van Malen + Bergwijn laat PSV al tijden geen goed voetbal zien. Al die videoanalysten bij PSV moeten dat toch ook wel zien.
pi_189883136
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 17:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ afbeelding ]

@:caland
@:atypisch
NIET DE BESTEEEE
  zondag 10 november 2019 @ 18:46:07 #225
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_189883230
Het gaat mooi klote he :(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')