abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  woensdag 13 november 2019 @ 21:39:06 #76
342888 Baron-von-Blubba
Hatsieflatsie falderalderee.
pi_189930392
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 13:07 schreef DonnaNoble het volgende:
"Ik ben mijn spullen aan het verkopen en ga de wereld rondreizen, en helaas pas jij niet in dat plan".

Alleen is die reis rond de wereld nooit doorgegaan.
Dit heb ik ook meegemaakt, echt precies zo.
Alleen vermoed ik dat ze nog gewoon in Nederland woont.
Ik heb ze daarna nooit meer gezien, maar weet vrijwel zeker dat ze loog.
Wat een tijd en energie ik toen aan haar verspild heb. |:(
Maar ik maakte me er niet zo druk over, een jaar of 20 was ik en (nog) positief ondanks weer een afwijzing/vernedering.
Ware schoonheid zit van binne, maar je mot d’r wel mee over straat mee kenne.
  woensdag 13 november 2019 @ 21:48:28 #77
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_189930554
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 21:30 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Zo'n 5 jaar geleden toen ik op een of andere datingsite stond en al een tijdje contact via de mail met een vrouw uit Arnhem had.
Op een gegeven moment begon ze wat persoonlijke dingen te vragen over mijn werk.
Omdat ik afgekeurd ben vanwege psychische problemen (in mijn profiel had ik het zinnetje 'door omstandigheden werk ik niet meer, maar vraag me daar gerust meer over.'), heb ik enkele dingen verteld daarover.
Vervolgens hoorde ik een dag niks meer terug.
Dan opeens een boos bullshit-berichtje van 'ik hoor niks meer, hoe onbeschoft, zoekt het uit.' (iets in die strekking).
Oftewel, mevrouw was gewoon afgeknapt op mijn verhaal, ik kon namelijk zien hoe laat het berichtje van mij gelezen was.
Ik had dus als laatste een berichtje gestuurd en er zat wel vaker een dag/dagen tussen.
Ik wens haar net zoveel geluk toe in de liefde als ik heb. :(

Overigens niet de eerste keer dat ik iets soortgelijks heb meegemaakt.
Meestal hoor je gewoon niks meer of word je opeens geblokkeerd.
Moedeloos word je er van.
Ja lullig is dat inderdaad.. als het iets is waar je niet vreselijk veel last van hebt kun je ook overwegen om het er niet direct te dik bovenop te leggen..
Ik bedoel, ik spoor ook voor geen meter alleen dat heeft niemand ooit opgeschreven.. Het is de bedoeling van een date dat je elkaar leert kennen..
En door direct je tekortkomingen op tafel te gooien word er ook vanuit die hoek beoordeeld.. Daar red je dan volgens mij ook niets meer aan..

Even bot gezegd, en niet vergelijkbaar: Ik heb een een date nog nooit bewust verteld dat ik een bril met min 10 draag.. en komt het wel ter sprake dan boeit ze het geen hol.. Maar als ik in het eerste kwartier heel serieus ga vertellen hoe slecht mn ogen zijn dan snap ik wel dat ze even verder kijken naar hun 8079623489076 opties..

Maar het kan ook andersom... dat je een babbel hebt met iemand en die je dan later een uitgezoomde profielfoto stuurt waar ze niet alleen met een knap koppie maar ook nog in een rolstoel op stond..
Dat vond ik ook wel weer een actie van: ja leuk geprobeerd maar nee.. :')
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  woensdag 13 november 2019 @ 21:53:14 #78
342888 Baron-von-Blubba
Hatsieflatsie falderalderee.
pi_189930653
quote:
14s.gif Op woensdag 13 november 2019 21:48 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Ja lullig is dat inderdaad.. als het iets is waar je niet vreselijk veel last van hebt kun je ook overwegen om het er niet direct te dik bovenop te leggen..
Ik bedoel, ik spoor ook voor geen meter alleen dat heeft niemand ooit opgeschreven.. Het is de bedoeling van een date dat je elkaar leert kennen..
En door direct je tekortkomingen op tafel te gooien word er ook vanuit die hoek beoordeeld.. Daar red je dan volgens mij ook niets meer aan..
Dat ben ik zeker met je eens, maar soms ontkom je er niet helemaal aan.
En ik wil niet beginnen met een leugen bij een directe vraag.
Ik ben wel eens te open geweest (en ook te snel), maar daar heb ik van geleerd.
Die fout maak ik niet meer... hoop ik tenminste.
Ware schoonheid zit van binne, maar je mot d’r wel mee over straat mee kenne.
  woensdag 13 november 2019 @ 22:02:13 #79
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_189930801
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 21:53 schreef Baron-von-Blubba het volgende:

[..]

Dat ben ik zeker met je eens, maar soms ontkom je er niet helemaal aan.
En ik wil niet beginnen met een leugen bij een directe vraag.
Ik ben wel eens te open geweest (en ook te snel), maar daar heb ik van geleerd.
Die fout maak ik niet meer... hoop ik tenminste.
Klopt.. beginnen met een leugen schiet niet echt op..
Te open is opzich nog niet zo erg.. maar je hebt veel mensen die een hele klaagzang houden.. en dan ook nog allerlei bevestiging willen..
Energievreters noem ik ze en ik mot ze niet.. :(
Nee ik denk dan altijd: Wat moet ik met al die info..? Ik kan daar niets aan veranderen..

Negatieve vastgeroeste vrouwen (En het maakt mij niets uit, maar meestal van het modelletje uitkering met kinderen) brrrr :X
  woensdag 13 november 2019 @ 22:51:15 #80
476022 PzKpfw
I'm on Smoko
pi_189931552
quote:
14s.gif Op woensdag 13 november 2019 18:20 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Maar als je dat van jezelf weet, dan geef je dat toch gewoon in zo'n gesprek? Of date je op een andere manier?
Of je geeft aan dat je helemaal niet wilt daten maar gewoon een leuke babbel wilt..

Ik spreek bijna altijd bij haar of mij af.. praktisch nooit op neutraal terrein..
Dat klinische of geregiseerde hoeft van mij ook niet zo.. Al is een zomeravond op het strand ook prima te doen..
Maar ik date dan ook niet zozeer voor een relatie..
Op het moment van afspreken lijkt het me ook leuk. Maar vaak als het moment dan bijna daar is zakt dat langzaam weg. Of nou ja het lijkt me nog steeds leuk maar heb er vaak gewoon de energie niet meer voor.
  donderdag 14 november 2019 @ 00:31:23 #81
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_189932607
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 22:51 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Op het moment van afspreken lijkt het me ook leuk. Maar vaak als het moment dan bijna daar is zakt dat langzaam weg. Of nou ja het lijkt me nog steeds leuk maar heb er vaak gewoon de energie niet meer voor.
Hoezo niet? Waarom kost het energie?
pi_189937165
quote:
14s.gif Op donderdag 14 november 2019 00:31 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Hoezo niet? Waarom kost het energie?
Bij de meeste introverte mensen kosten dat soort dingen energie.
  donderdag 14 november 2019 @ 13:41:45 #83
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_189937650
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 13:04 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Bij de meeste introverte mensen kosten dat soort dingen energie.
Nou dan blijf je toch lekker alleen en introvert?
Volgens mij is dat meer depressief maargoed..

Als je nergens energie kan vinden om te daten houd het een beetje op en vind je het niet leuk genoeg..
pi_189937901
Ik ben meestal een zakelijke ghoster, heb het andersom niet zo vaak (nooit?) meegemaakt.
AZ
ALKMAAR
  donderdag 14 november 2019 @ 14:00:30 #85
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_189938005
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 13:55 schreef Durmada het volgende:
Ik ben meestal een zakelijke ghoster, heb het andersom niet zo vaak (nooit?) meegemaakt.
Goed verhaal..
pi_189938014
quote:
14s.gif Op donderdag 14 november 2019 14:00 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Goed verhaal..
Hoe had jij het om willen zetten in een heel verhaal?
AZ
ALKMAAR
  donderdag 14 november 2019 @ 14:02:40 #87
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_189938045
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 14:01 schreef Durmada het volgende:

[..]

Hoe had jij het om willen zetten in een heel verhaal?
Nou dat doe ik meestal met een toetsenbord... :Y
pi_189938235
quote:
14s.gif Op donderdag 14 november 2019 14:02 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Nou dat doe ik meestal met een toetsenbord... :Y
^O^
AZ
ALKMAAR
pi_189938331
Ok, de sufste anti-date smoes: ik moet de anaalklieren van mijn cavia uit laten knijpen....... nadat hij me mee uit had gevraagd

Snap na zoveel jaren ook niet meer waarom ik überhaupt ja had gezegd op de vraag om uit te gaan
pi_189939720
quote:
14s.gif Op donderdag 14 november 2019 13:41 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Nou dan blijf je toch lekker alleen en introvert?
Volgens mij is dat meer depressief maargoed..

Als je nergens energie kan vinden om te daten houd het een beetje op en vind je het niet leuk genoeg..
Het is niet zo dat je ineens extravert zou kunnen worden ofzo. Het maakt mij ook niet uit, ik kan prima alleen zijn. Maar mocht er eens een leuk in mijn leven komen dan is dat mooi meegenomen natuurlijk al dan niet door daten.
  donderdag 14 november 2019 @ 16:22:26 #91
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_189940107
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 15:53 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Het is niet zo dat je ineens extravert zou kunnen worden ofzo. Het maakt mij ook niet uit, ik kan prima alleen zijn. Maar mocht er eens een leuk in mijn leven komen dan is dat mooi meegenomen natuurlijk al dan niet door daten.
Niet door daten dus.. dat komt er nooit van zeg je net
pi_189940452
quote:
14s.gif Op donderdag 14 november 2019 16:22 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Niet door daten dus.. dat komt er nooit van zeg je net
Al dan niet..
  donderdag 14 november 2019 @ 16:45:22 #93
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_189940477
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 16:43 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Al dan niet..
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 18:12 schreef PzKpfw het volgende:
Maar als zo'n avond er dan is dan heb ik er meestal eigenlijk geen zin meer in.
In elk geval veel succes met daten ^O^
pi_189940530
quote:
14s.gif Op donderdag 14 november 2019 16:45 schreef Snowballed het volgende:

[..]

[..]

In elk geval veel succes met daten ^O^
Er is ook nog zoiets als spontaan iemand tegenkomen.
  donderdag 14 november 2019 @ 16:53:20 #95
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_189940606
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 16:47 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Er is ook nog zoiets als spontaan iemand tegenkomen.
Dat klopt.. Ook daar veel succes mee ^O^
pi_189979616
Ben vorig jaar keihard geghost.

Op straat zag ik een leuk meisje lopen, ik had al mijn moed bij elkaar geraapt en haar aangesproken waarbij ik uitte dat ik haar leuk vond.

Wat volgde was een superleuk gesprek, waarbij zij ook interesse in mij toonde. Ik vroeg of ze een keer iets wilde gaan drinken en ze zei "sure!" nummers uitgewisseld en elkaar geknuffeld ten afscheid.

Een dag later appte ik haar. Na twee dagen kreeg ik pas een reactie dat ze "de komende maand helemaal vastzat in introducties" van haar studie.

Dus als je met een nieuwe studie begint heb je blijkbaar nergens meer een plekje vrij voor een drankje.

Twee dagen later appte ik haar weer. Bericht gelezen, vinkjes blauw maar niet gereageerd. Toen na drie weken nog een allerlaatste poging gedaan door een app te sturen. Wederom gelezen en niet gereageerd. Heb toen haar nummer verwijderd.

Ik was er vrij snel overheen. Dan niet weet je. Maar ik heb het nooit begrepen. Het was 180 graden tegengesteld aan de vibe die we bij de ontmoeting op straat hadden.
  KLB - Discussievoerder 2019 zaterdag 16 november 2019 @ 23:41:00 #97
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_189980062
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 23:19 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Ben vorig jaar keihard geghost.

Op straat zag ik een leuk meisje lopen, ik had al mijn moed bij elkaar geraapt en haar aangesproken waarbij ik uitte dat ik haar leuk vond.

Wat volgde was een superleuk gesprek, waarbij zij ook interesse in mij toonde. Ik vroeg of ze een keer iets wilde gaan drinken en ze zei "sure!" nummers uitgewisseld en elkaar geknuffeld ten afscheid.

Een dag later appte ik haar. Na twee dagen kreeg ik pas een reactie dat ze "de komende maand helemaal vastzat in introducties" van haar studie.

Dus als je met een nieuwe studie begint heb je blijkbaar nergens meer een plekje vrij voor een drankje.

Twee dagen later appte ik haar weer. Bericht gelezen, vinkjes blauw maar niet gereageerd. Toen na drie weken nog een allerlaatste poging gedaan door een app te sturen. Wederom gelezen en niet gereageerd. Heb toen haar nummer verwijderd.

Ik was er vrij snel overheen. Dan niet weet je. Maar ik heb het nooit begrepen. Het was 180 graden tegengesteld aan de vibe die we bij de ontmoeting op straat hadden.
Veel meiden geven hun nummer, omdat ze weten dat er malloten rondlopen die geen afwijzing kunnen pikken. Hecht er dus geen waarde aan, net als al die PUA's die in hun filmpjes nummers fixen, maar niet erbij vertellen dat het vaak tot niets uitloopt. Verder had je het erbij moeten laten toen ze zei dat ze het druk had: "Cool, snap ik. App maar als je een gaatje vrij hebt in je agenda."
pi_189980597
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 november 2019 23:41 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Veel meiden geven hun nummer, omdat ze weten dat er malloten rondlopen die geen afwijzing kunnen pikken. Hecht er dus geen waarde aan, net als al die PUA's die in hun filmpjes nummers fixen, maar niet erbij vertellen dat het vaak tot niets uitloopt. Verder had je het erbij moeten laten toen ze zei dat ze het druk had: "Cool, snap ik. App maar als je een gaatje vrij hebt in je agenda."
Dat laatste ben ik zeker met je eens. Dacht ik achteraf ook vorig jaar.

Dat meisjes makkelijk hun nummer geven was me ook bekend. Maar ik vond haar reactie op de app zo in strijd met onze ontmoeting op straat. We hadden echt een leuk gesprek.
  KLB - Discussievoerder 2019 zondag 17 november 2019 @ 10:48:13 #99
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_189983503
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 00:15 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Dat laatste ben ik zeker met je eens. Dacht ik achteraf ook vorig jaar.

Dat meisjes makkelijk hun nummer geven was me ook bekend. Maar ik vond haar reactie op de app zo in strijd met onze ontmoeting op straat. We hadden echt een leuk gesprek.
Ach, het kan van alles zijn. Misschien was ze toen in een goede bui, misschien appte haar ex haar diezelfde avond na een maandenlange stilte, misschien is er iemand overleden, misschien iets anders. Ik heb met de jaren wel mijn lesje geleerd: nooit aan vrouwen hechten. Ze kunnen heel onvoorspelbaar zijn.
  zondag 17 november 2019 @ 11:14:34 #100
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_189983706
quote:
99s.gif Op zondag 17 november 2019 10:48 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ach, het kan van alles zijn. Misschien was ze toen in een goede bui, misschien appte haar ex haar diezelfde avond na een maandenlange stilte, misschien is er iemand overleden, misschien iets anders. Ik heb met de jaren wel mijn lesje geleerd: nooit aan vrouwen hechten. Ze kunnen heel onvoorspelbaar zijn.
Goeie les, die les heb ik ook geleerd.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')