abonnement Unibet Coolblue
  zondag 10 november 2019 @ 08:46:59 #1
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189875663
Een jaar geleden flink genoten van dit topic
R&P / Je raarste online date

Maar wie ervaren is met (online) daten krijg ook wel af en toe te maken met mannen/vrouwen die eigenlijk niet willen maar ook weer de laf en triest zijn om dat gewoon te zeggen en dan met een slap lulverhaal oid komen om er onderuit te komen. Maar daar zitten soms wel bijzondere constructies bij dus daar kunnen we ook een mooi topic van maken om van te genieten.

Ik trap af:

Een jaar of twee geleden had ik op Relatieplanet een mooi zachtaardig ogend meisje zonder betaald account een bericht gestuurd. Daarin mijn emailadres en telefoonnummer. Ze koos ervoor om op mijn email te reageren. Na een week of anderhalf mailen vroeg ik dus of ze een keer op date wilde.

Toen hoorde ik helemaal niets meer. Ik heb toen na een weekje een berichtje gestuurd dat ik het jammer vond en met de vraag of ik te snel was met haar op date vragen. Toen kreeg ik me een lulverhaal.

Ze meldde me dat ze blijkbaar toen een SMS had gestuurd waar ik dan niet op gereageerd had. En ze zag me dan wel weer online op whatsapp. En toen dacht ze dat ik niet meer wilde afspreken. En ze had niet gedurfd om nog een bericht te sturen via mail/whatsapp. En tussendoor had ze ineens met een andere man afgesproken. _O-

Ik heb natuurlijk nooit enige SMS ontvangen. :')

Brand los

[ Bericht 0% gewijzigd door Hexagon op 10-11-2019 09:08:52 ]
  zondag 10 november 2019 @ 09:06:39 #2
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_189875767
Eigenlijk nooit meegemaakt. Afwijzingen gingen gelukkig altijd heel beleefd, netjes en zonder om de hete brij heen te draaien hier.
pi_189875993
Ik vind het verhaal uit de OP eigenlijk helemaal niet zo smoeserig...
  zondag 10 november 2019 @ 09:48:28 #4
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189876012
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 09:45 schreef babylon het volgende:
Ik vind het verhaal uit de OP eigenlijk helemaal niet zo smoeserig...
Ik zag die meid de weken daarna nog vaak online komen dus nee die wilde gewoon niet.
pi_189876086
Ik had in de zomer van 2015 een date. Er kon geen tweede date komen want zijn vader was ernstig ziek. Misschien was het wel echt zo, maar het was allemaal erg toevallig. Ook gezien het feit dat hij beloofde om contact op te nemen maar dit nooit gedaan heeft. Enfin, dus elkaar niet meer gesproken.

In september 2019 word ik wakker op een zaterdag. Ik zie dat ik een appje van hem heb(herkende het nummer en zijn naam stond er bij. Het appje was verstuurd om 1 uur in de nacht. Ik heb nooit meer gereageerd.
FOK! is net een groot tijdschrift
  zondag 10 november 2019 @ 10:05:38 #6
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_189876135
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 09:59 schreef Vimbavimba het volgende:
Ik had in de zomer van 2015 een date. Er kon geen tweede date komen want zijn vader was ernstig ziek. Misschien was het wel echt zo, maar het was allemaal erg toevallig. Ook gezien het feit dat hij beloofde om contact op te nemen maar dit nooit gedaan heeft. Enfin, dus elkaar niet meer gesproken.

In september 2019 word ik wakker op een zaterdag. Ik zie dat ik een appje van hem heb(herkende het nummer en zijn naam stond er bij. Het appje was verstuurd om 1 uur in de nacht. Ik heb nooit meer gereageerd.
Wat stond er in dat appje?
  zondag 10 november 2019 @ 10:14:00 #7
246179 Hondenfluitje
Bodof, kom onder de paraplof
pi_189876188
Ik had een keer 2 dates gepland op 1 dag, maar ik vond 1 date toch wel meer dan zat en had na de 1e echt geen zin om met nog iemand af te spreken. In plaats van een suffe smoes zei ik maar gewoon eerlijk dat ik de date niet zag zitten omdat ik al een date had gehad. Die meid was pissig (kon ik wel inkomen), maarja was je dan wel blij geweest met een slechte smoes. Achja de schoonheidsprijs verdiende het iig niet :+
pi_189876194
quote:
99s.gif Op zondag 10 november 2019 10:05 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Wat stond er in dat appje?
He


Dusja, wss gewoon zin in seks.
FOK! is net een groot tijdschrift
  zondag 10 november 2019 @ 10:18:23 #9
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_189876229
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 10:14 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

He


Dusja, wss gewoon zin in seks.
:')

Van die nachtelijke beschonken appjes. :r
pi_189876256
quote:
99s.gif Op zondag 10 november 2019 10:18 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

:')

Van die nachtelijke beschonken appjes. :r
Ja, dus was niks serieus.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_189876276
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 09:48 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik zag die meid de weken daarna nog vaak online komen dus nee die wilde gewoon niet.
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat voor ze niet meer wilde, ze een legitieme reden had :)
pi_189876301
Smoesjes niet, wel een rot berichtje dat het nooit iets zou kunnen worden want ik had schulden, woonde in een huurhuis en mijn werk bij een 0906 lijn was ook compleet minderwaardig.

Vond dat heel kwetsend, want ik werkte keihard om die restschuld van een hypotheek weg te werken, toen ik hem later nog eens tegen kwam kreeg krijg ik de opmerking. "Goh wat zie je er goed uit, onder de zonnebank gelegen?" Nee ben net terug uit Oostenrijk. "Woon je daar nog?" Nee heb een huis gekocht en ben verhuisd "............" Ohw, kijk daar is mijn vriend. "Wonen jullie samen?" Nee "............." Nou doei he!! Materialistische zak was het gewoon.
pi_189876330
Herken het zelf niet zo. Snap het ook niet zo. Wat heb je te verliezen door gewoon eerlijk te zijn?
pi_189876351
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 10:25 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Smoesjes niet, wel een rot berichtje dat het nooit iets zou kunnen worden want ik had schulden, woonde in een huurhuis en mijn werk bij een 0906 lijn was ook compleet minderwaardig.

Vond dat heel kwetsend, want ik werkte keihard om die restschuld van een hypotheek weg te werken, toen ik hem later nog eens tegen kwam kreeg krijg ik de opmerking. "Goh wat zie je er goed uit, onder de zonnebank gelegen?" Nee ben net terug uit Oostenrijk. "Woon je daar nog?" Nee heb een huis gekocht en ben verhuisd "............" Ohw, kijk daar is mijn vriend. "Wonen jullie samen?" Nee "............." Nou doei he!! Materialistische zak was het gewoon.
Onnodige eerlijkheid idd. Zeg dan gewoon dat je het gevoel hebt dat je anders in het leven staat en het daarom niet ziet zitten.
pi_189876355
Weleens gehad dat ik heel even naar de wc moest en toen ik terug kwam zei ze: mijn huisgenoot belde net dat ze de sleutel vergeten was, dus ik moet nu gaan doeiii.......
  zondag 10 november 2019 @ 10:32:10 #16
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189876368
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 09:59 schreef Vimbavimba het volgende:
Ik had in de zomer van 2015 een date. Er kon geen tweede date komen want zijn vader was ernstig ziek. Misschien was het wel echt zo, maar het was allemaal erg toevallig. Ook gezien het feit dat hij beloofde om contact op te nemen maar dit nooit gedaan heeft. Enfin, dus elkaar niet meer gesproken.

In september 2019 word ik wakker op een zaterdag. Ik zie dat ik een appje van hem heb(herkende het nummer en zijn naam stond er bij. Het appje was verstuurd om 1 uur in de nacht. Ik heb nooit meer gereageerd.
Zieke familieleden zijn inderdaad ook een klassieker.

Heel lang geleden toen ik 21 was ooit eentje gehad die niet kwam opdagen. Kwam ze met het verhaal dat een vriend van haar in het ziekenhuis opgenomen was met kanker. Maar via via achter gekomen dat dat dus onzin was.

Dan heb je een kronkel in je kop. Liever verzinnen dat iemand kanker heeft dan gewoon zeggen "Nee ik zie er niks in" :')
pi_189876375
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 10:30 schreef hoechst het volgende:
Weleens gehad dat ik heel even naar de wc moest en toen ik terug kwam zei ze: mijn huisgenoot belde net dat ze de sleutel vergeten was, dus ik moet nu gaan doeiii.......
Ja, ach... dit snap ik dan nog wel.
pi_189876384
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 10:30 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Onnodige eerlijkheid idd. Zeg dan gewoon dat je het gevoel hebt dat je anders in het leven staat en het daarom niet ziet zitten.
Daar heb ik meer begrip voor dan wat hij stuurde
pi_189876419
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 10:33 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Daar heb ik meer begrip voor dan wat hij stuurde
Hij had het inderdaad bij zichzelf moeten laten. Maar goed, hij zag kennelijk iemand die financieel de zaken niet voor elkaar had, waar een ander iemand ziet die bij tegenslag gewoon de schouders eronder zet en doet wat ze moet doen om er bovenop te komen.

En met wie zou jij nu samen willen zijn?

Dodged a bullit als je het mij vraagt.
pi_189876526
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 10:37 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Hij had het inderdaad bij zichzelf moeten laten. Maar goed, hij zag kennelijk iemand die financieel de zaken niet voor elkaar had, waar een ander iemand ziet die bij tegenslag gewoon de schouders eronder zet en doet wat ze moet doen om er bovenop te komen.

En met wie zou jij nu samen willen zijn?

Dodged a bullit als je het mij vraagt.
Achteraf natuurlijk blij om ^O^ maar toen op dat moment voel je je wel aardig in de zeik gezet
pi_189876660
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 10:48 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Achteraf natuurlijk blij om ^O^ maar toen op dat moment voel je je wel aardig in de zeik gezet
Snap ik.

Al zegt zo’n oordeel vooral iets over degene die oordeelt, het blijft niet leuk.
pi_189876802
quote:
nee kan niet op date want ik moet mijn haar wassen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_189877092
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 11:11 schreef devlinmr het volgende:

[..]

_O-
pi_189878408
Heb wel alles meegemaakt denk ik.

van ghosten tot 'ik was het vergeten'. Ik kijk nergens meer van op.
pi_189878909
De klassieker "Ik moet even een vriend/vriendin zoeken." tijdens het uitgaan.
  zondag 10 november 2019 @ 14:36:47 #26
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189879066
@black-soldier

Maar wat was de bizarste :P

[ Bericht 28% gewijzigd door Hexagon op 10-11-2019 17:28:07 ]
pi_189882508
Begin dit jaar had ik een 5e date met een meid die ik echt leuk vond. We zouden bij haar thuis gaan koken en eten. Een dag voor de afspraak vroeg ik haar hoe laat we ongeveer zouden afspreken en kwam ze met de reactie: "oooh maar ik ga met mijn huisgenootje eten morgen!" en ze was kennelijk niet van plan om dat af te blazen voor mij.

Daarna was het contact eigenlijk dood en heb ik haar niet meer gezien.
pi_189882580
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 10:32 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Zieke familieleden zijn inderdaad ook een klassieker.

Heel lang geleden toen ik 21 was ooit eentje gehad die niet kwam opdagen. Kwam ze met het verhaal dat een vriend van haar in het ziekenhuis opgenomen was met kanker. Maar via via achter gekomen dat dat dus onzin was.

Dan heb je een kronkel in je kop. Liever verzinnen dat iemand kanker heeft dan gewoon zeggen "Nee ik zie er niks in" :')
Ja, dan ben je gewoon ziek in je hoofd, ben maar blij dat je er vanaf bent.
FOK! is net een groot tijdschrift
  zondag 10 november 2019 @ 18:18:14 #29
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189882692
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 10:22 schreef babylon het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat voor ze niet meer wilde, ze een legitieme reden had :)
Ach het is altijd legitiem om niet met mij te willen daten want niet iedereen kan me immers aantrekkelijk vinden.

Gaat er meer om dat het een ongeloofwaardig kutverhaal is.
pi_189884188
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 18:02 schreef Mandéra het volgende:
Begin dit jaar had ik een 5e date met een meid die ik echt leuk vond. We zouden bij haar thuis gaan koken en eten. Een dag voor de afspraak vroeg ik haar hoe laat we ongeveer zouden afspreken en kwam ze met de reactie: "oooh maar ik ga met mijn huisgenootje eten morgen!" en ze was kennelijk niet van plan om dat af te blazen voor mij.

Daarna was het contact eigenlijk dood en heb ik haar niet meer gezien.
Dat is volgens mij geen smoes, maar desinteresse.
pi_189889411
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 09:59 schreef Vimbavimba het volgende:
Ik had in de zomer van 2015 een date. Er kon geen tweede date komen want zijn vader was ernstig ziek. Misschien was het wel echt zo, maar het was allemaal erg toevallig. Ook gezien het feit dat hij beloofde om contact op te nemen maar dit nooit gedaan heeft. Enfin, dus elkaar niet meer gesproken.

In september 2019 word ik wakker op een zaterdag. Ik zie dat ik een appje van hem heb(herkende het nummer en zijn naam stond er bij. Het appje was verstuurd om 1 uur in de nacht. Ik heb nooit meer gereageerd.
Haha 4 jaar later! Nice!
pi_189889421
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 14:25 schreef Solid-Snake het volgende:
De klassieker "Ik moet even een vriend/vriendin zoeken." tijdens het uitgaan.
Ja, of naar de wc. Dat soort smoesjes zijn 'common'.
  maandag 11 november 2019 @ 07:36:46 #33
471637 TomStall
I buried Joey
pi_189890133
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 13:46 schreef black-soldier het volgende:
Heb wel alles meegemaakt denk ik.

van ghosten tot 'ik was het vergeten'. Ik kijk nergens meer van op.
Ghosten idd ook mee gemaakt, heel irritant is dat want je weet echt niks. Is de telefoon kwijt of stuk, is er iets ernstigs aan de hand en heeft ze geen tijd, is er zo iets naars of vervelends aan mij wat zo ontzettend beschamend is om dat te zeggen of zo? Op een gegeven moment begint het dan te dagen dat de interesse er toch niet is, en laat je het dan maar zitten. Ontzettend asociaal blijf ik het wel vinden.

Zeg gewoon "sorry maar ik voel de klik toch niet zoals ik had verwacht", klaar! Of misschien zijn er "heren" die die afwijzing niet accepteren en blijven drammen of gekkie gekkie gaan doen, dan zijn normale mensen daar dus weer de dupe van, kan ook. Al kan ik me eerder voorstellen dat sommige mensen die ge-ghost worden juist vervelend worden en blijven proberen. Gooi gewoon de deur duidelijk even dicht imho.
  maandag 11 november 2019 @ 07:39:42 #34
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_189890149
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 10:25 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Smoesjes niet, wel een rot berichtje dat het nooit iets zou kunnen worden want ik had schulden, woonde in een huurhuis en mijn werk bij een 0906 lijn was ook compleet minderwaardig.

Vond dat heel kwetsend, want ik werkte keihard om die restschuld van een hypotheek weg te werken, toen ik hem later nog eens tegen kwam kreeg krijg ik de opmerking. "Goh wat zie je er goed uit, onder de zonnebank gelegen?" Nee ben net terug uit Oostenrijk. "Woon je daar nog?" Nee heb een huis gekocht en ben verhuisd "............" Ohw, kijk daar is mijn vriend. "Wonen jullie samen?" Nee "............." Nou doei he!! Materialistische zak was het gewoon.
Hmm, valt nog wel mee als hij zo eerlijk tegen je is, ik zou je gewoon zonder enig reden hebben geditcht maar zo ben ik :s)
  maandag 11 november 2019 @ 08:09:38 #35
471637 TomStall
I buried Joey
pi_189890347
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 07:39 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

Hmm, valt nog wel mee als hij zo eerlijk tegen je is, ik zou je gewoon zonder enig reden hebben geditcht maar zo ben ik :s)
Ja, hij was idd wel gewoon eerlijk. Bot, onbeleefd, maar wel eerlijk in wat zijn gedachten waren.
pi_189890658
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 18:02 schreef Mandéra het volgende:
Begin dit jaar had ik een 5e date met een meid die ik echt leuk vond. We zouden bij haar thuis gaan koken en eten. Een dag voor de afspraak vroeg ik haar hoe laat we ongeveer zouden afspreken en kwam ze met de reactie: "oooh maar ik ga met mijn huisgenootje eten morgen!" en ze was kennelijk niet van plan om dat af te blazen voor mij.

Daarna was het contact eigenlijk dood en heb ik haar niet meer gezien.
Dit soort dingen ook wel meegemaakt ja. Als iemand doet alsof ze een date compleet vergeten is dan heeft ze óf 0 interesse in je (want anders vergeet je dat echt niet) óf het is gewoon een slimme manier om iemand af te schepen.

Heb 1 keer gehad dat een meisje 1 dag voor een date een last-minute vakantie boekte terwijl de date al weken stond. (En we elke dag bijna overdreven intensief appcontact hadden.) En vervolgens inderdaad doen alsof je er niet meer aan gedacht hebt. :') Yeah right.
pi_189891494
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 08:52 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dit soort dingen ook wel meegemaakt ja. Als iemand doet alsof ze een date compleet vergeten is dan heeft ze óf 0 interesse in je (want anders vergeet je dat echt niet) óf het is gewoon een slimme manier om iemand af te schepen.

Heb 1 keer gehad dat een meisje 1 dag voor een date een last-minute vakantie boekte terwijl de date al weken stond. (En we elke dag bijna overdreven intensief appcontact hadden.) En vervolgens inderdaad doen alsof je er niet meer aan gedacht hebt. :') Yeah right.
Wat een tijdverspilling, nogal veel vrouwen hebben daar een handje vol van. Er zullen zich ook vast mannen schuldig maken aan tijdverspilling maar toch. Ik heb dit nooit begrepen. Gun de ander lekker zijn tijd aan een ander iemand die er wel serieus werk van wil maken als je toch al weet dat je hem/haar (op den duur) zal afwijzen.
pi_189891588
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 14:25 schreef Solid-Snake het volgende:
De klassieker "Ik moet even een vriend/vriendin zoeken." tijdens het uitgaan.
Ik heb dit zelfs ooit meegemaakt met 2 gasten! Waren gewoon uit niks bijzonders, verdwenen ook opeens. Maareh geen idee wat daar is gebeurt, als ze wat leuke dames waren tegengekomen is het ook goed en wel te begrijpen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189891721
Ik weet nog wel dat ik gedate had met een gast uit nieuw-zeeland die in delft woonde. Na een paar keer afspreken ‘drankje’ doen/filmpje pakken hoorde ik niets meer van hem en een tijdje later kreeg ik ineens via snapchat dickpics toen ik snachts de kroeg stond ‘we’ hebben nog nooit zo hard staan lachen. Dodged a bullet right there.. _O-
-
  maandag 11 november 2019 @ 11:03:32 #40
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189892031
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 10:21 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Wat een tijdverspilling, nogal veel vrouwen hebben daar een handje vol van. Er zullen zich ook vast mannen schuldig maken aan tijdverspilling maar toch. Ik heb dit nooit begrepen. Gun de ander lekker zijn tijd aan een ander iemand die er wel serieus werk van wil maken als je toch al weet dat je hem/haar (op den duur) zal afwijzen.
Ach dat is ook een keer een wijze les voor me geweest om altijd op meerdere paarden te wedden. Dan boeit dat wat minder.
pi_189892574
Ze vond mij champions league materiaal, terwijl ze zelf eredivisie was. Dat wilde ze mij niet aandoen.
pi_189892650
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2019 11:50 schreef Linkse_krijger het volgende:
Ze vond mij champions league materiaal, terwijl ze zelf eredivisie was. Dat wilde ze mij niet aandoen.
_O-
pi_189892673
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 10:21 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Wat een tijdverspilling, nogal veel vrouwen hebben daar een handje vol van. Er zullen zich ook vast mannen schuldig maken aan tijdverspilling maar toch. Ik heb dit nooit begrepen. Gun de ander lekker zijn tijd aan een ander iemand die er wel serieus werk van wil maken als je toch al weet dat je hem/haar (op den duur) zal afwijzen.
Ja, mee eens. Ook van mijn kant overigens dom. Omdat ze zo lekker was strijk je in dat soort gevallen dan toch vaak nog een keer extra met je hand over het hart. (Terwijl boosheid meer dan terecht was geweest.)
pi_189893247
Als er niet op dag één geneukt wordt, heeft het toch al geen kans.
pi_189893319
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 11:03 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ach dat is ook een keer een wijze les voor me geweest om altijd op meerdere paarden te wedden. Dan boeit dat wat minder.
Deed ik ook wel, maar stiekem nog steeds jammer dat het destijds niet gelukt is. :D
pi_189893474
"Ik ben mijn spullen aan het verkopen en ga de wereld rondreizen, en helaas pas jij niet in dat plan".

Alleen is die reis rond de wereld nooit doorgegaan.
pi_189893622
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 13:07 schreef DonnaNoble het volgende:
"Ik ben mijn spullen aan het verkopen en ga de wereld rondreizen, en helaas pas jij niet in dat plan".

Alleen is die reis rond de wereld nooit doorgegaan.
.. dit valt me ook op bij first dates. Dat
mensen ineens ‘besluiten’ een wereldreis te maken dus dat het er op dit moment niet inzit. Of dat ze toch niet toe zijn aan daten :s)

Zelfde als van die mensen die mensen aan het lijntje gaan houden terwijl ze eigenlijk allang weten dat er geen relatie in zit of dat ze er niet klaar voor zijn.
-
pi_189893680
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 11:03 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ach dat is ook een keer een wijze les voor me geweest om altijd op meerdere paarden te wedden. Dan boeit dat wat minder.
Inderdaad, ze werken het zelf in de hand. Maar jammer is het soms wel, maar in toenemende mate worden mensen 'disposable'.
  maandag 11 november 2019 @ 13:31:02 #49
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189893834
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 13:20 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Inderdaad, ze werken het zelf in de hand. Maar jammer is het soms wel, maar in toenemende mate worden mensen 'disposable'.
Ach sommige mensen maken een date ook veel te groot. Het is niet meer dan een eerste kennismaking in het echt. Niet een teken dat iemand helemaal gek van je is. Dus men kan altijd tot de conclusie komen dat het niks wordt. Alleen dat laffe gedoe van sommigen om dan niet gewoon helder daarover te zijn is vaak wel treurig.

Al vind ik online dates regelen ook niet zo moeilijk. Ik moet vaak zelfs keuzes maken over wie ik wel en niet op date vraag.
pi_189893885
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 13:16 schreef Anneloos het volgende:

[..]

.. dit valt me ook op bij first dates. Dat
mensen ineens ‘besluiten’ een wereldreis te maken dus dat het er op dit moment niet inzit. Of dat ze toch niet toe zijn aan daten :s)
Ik was toen zelfs al langer aan het daten. Zeg maar de fase ‘wordt het een relatie of niet’. Niet dus. Vond de wereldreis wel een wat slap verhaal om dat duidelijk te maken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')