Zo onzeker is ze niet hoor, die meent dat ze alles kan, alles weetquote:Op zondag 10 november 2019 07:55 schreef Taiga het volgende:
[..]
Hoop onzekerheid bij haar. Probeert het dan te verbergen door leugens.
O dacht je opent niet, wil je een andere tt vraag maar hoor. Heb wel netjes 2 minuten gewachtquote:Op zondag 10 november 2019 07:57 schreef Taiga het volgende:
Haha je was mij net voor... zat nog een TT te bedenken.
is toch juist een kenmerk van onzekere mensen, jezelf overschreeuwen?quote:Op zondag 10 november 2019 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo onzeker is ze niet hoor, die meent dat ze alles kan, alles weet
Zakenvrouw van het jaar willen worden, nee die is volgens mij echt niet onzeker.
Ja weet niet, ik heb het idee dat het stoer doen, vanuit onzekerheid komt.quote:Op zondag 10 november 2019 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo onzeker is ze niet hoor, die meent dat ze alles kan, alles weet
Zakenvrouw van het jaar willen worden, nee die is volgens mij echt niet onzeker.
Ik geloof er geen bal van dat ze onzeker is.quote:Op zondag 10 november 2019 08:02 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
is toch juist een kenmerk van onzekere mensen, jezelf overschreeuwen?
Ben beetje traag nog op de vroege ochtend...hahaquote:Op zondag 10 november 2019 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht je opent niet, wil je een andere tt vraag maar hoor. Heb wel netjes 2 minuten gewachtdat dan wel weer
Ja zou kunnen natuurlijk. Zelf heb ik dat idee niet.quote:Op zondag 10 november 2019 08:03 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ja weet niet, ik heb het idee dat het stoer doen, vanuit onzekerheid komt.
ik vind dat ze de laatste tijd wat kwetsbaarheid laat zien, vind ik aandoenlijk, maar is en blijft een raar mensquote:Op zondag 10 november 2019 08:03 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ja weet niet, ik heb het idee dat het stoer doen, vanuit onzekerheid komt.
Ja ben ik ook met je eens hoor. Vind ze uiteindelijk allemaal raar hahahaquote:Op zondag 10 november 2019 08:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vind dat ze de laatste tijd wat kwetsbaarheid laat zien, vind ik aandoenlijk, maar is en blijft een raar mens
precies hahahaquote:Op zondag 10 november 2019 08:05 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ja ben ik ook met je eens hoor. Vind ze uiteindelijk allemaal raar hahaha
Het is ook nog vroegquote:Op zondag 10 november 2019 08:03 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ben beetje traag nog op de vroege ochtend...haha
Dus dat en een kleuter om je heen, die ontzettend wakker is. 😂quote:Op zondag 10 november 2019 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ook nog vroegwakker worden en opstarten op je gemakje, bakkie koffie der bij
en voor je het weet is er weer een andere topic
O, dan heb je handen volquote:Op zondag 10 november 2019 08:12 schreef Taiga het volgende:
[..]
Dus dat en een kleuter om je heen, die ontzettend wakker is. 😂
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |