Jij wel he boef!quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan heb je Fem nooit aan de telefoon gehad.
Ik ga er ook op dan hebben we zo'n zwart wit samengesteld gezin ahahquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:19 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Oh zit ze daarom op Tinder
Ja niet meer heb al een goeie matchquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:19 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Oh zit ze daarom op Tinder
Tegen betaling telt nietquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan heb je Fem nooit aan de telefoon gehad.
Dat is geen gezichtquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ga er ook op dan hebben we zo'n zwart wit samengesteld gezin ahah
Gun het je van harte meidquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:20 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja niet meer heb al een goeie match
Girllquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:20 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Gun het je van harte meid
Bijna acht jaar is toch best netjes hoor.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:21 schreef TTSS het volgende:
Goh wat een enorme verbazing dat Myrr's relatie geen stand heeft gehouden.
Haters gonna hatequote:
Waarom is dat netjes?quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:22 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Bijna acht jaar is toch best netjes hoor.
Omdat je wanhopig bent en brakke mensenkennis hebt? Heb twee dates gehad waarvan 1 raar was en vroegtijdig afgebroken en de tweede is bingo.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:23 schreef TTSS het volgende:
Ik zit ook op tinder trouwens nu. Gaat niet erg goed, alle dates zijn kut.
Ik ben juist veel te veel mijzelf.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:24 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Omdat je wanhopig bent en brakke mensenkennis hebt? Heb twee dates gehad waarvan 1 raar was en vroegtijdig afgebroken en de tweede is bingo.
Niet te veel jezelf zijnquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:23 schreef TTSS het volgende:
Zat er ooit op maar niks voor mijquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:23 schreef TTSS het volgende:
Leukquote:
Is ook niks voor mij, heb er in het verleden wel succes mee gehad, maar het is altijd maar kortstondig. En ik ga nu daar niet voor.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:25 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zat er ooit op maar niks voor mij
Ja we hebben niet zoveel keuze dus het is wat het is. We hebben 0 ruzie dus het is eigenlijk een verbetering.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:24 schreef UitStraling het volgende:
Samenwonen terwijl de relatie al voorbij is dat is vrij kut.
Ohja ik kan geen gesprek gaande houden digitaalquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:26 schreef TTSS het volgende:
[..]
Leuk
[..]
Is ook niks voor mij, heb er in het verleden wel succes mee gehad, maar het is altijd maar kortstondig. En ik ga nu daar niet voor.
Ik vraag vrijwel meteen om af te spreken. Ik ga toch geen week beetje dom lopen berichten sturen aan iemand die ik niet ken.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:27 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ohja ik kan geen gesprek gaande houden digitaal
Wat een dickquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:27 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja hij heeft een aardige slipper gemaakt.
Tja, vrouwen vallen op eikels ipv. supreme gentlemen zoals ik.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:27 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Wow had ik toch gelijk paar maanden geledenquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:27 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Harde les, altijd zorgen dat je wat hebt om op terug te vallen.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:26 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja we hebben niet zoveel keuze dus het is wat het is. We hebben 0 ruzie dus het is eigenlijk een verbetering.
Ja juist dus wel, dan kun je aanvoelen of iemand leuk genoeg is om mee af te spreken en wordt de succesrate groter t.o.v. je date aantal.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:27 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik vraag vrijwel meteen om af te spreken. Ik ga toch geen week beetje dom lopen berichten sturen aan iemand die ik niet ken.
Kun je het hem niet vergeven of is de koek op?quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:27 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja jij hebt nog 2 huizen achter de hand zeker zodra je samenwoontquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Harde les, altijd zorgen dat je wat hebt om op terug te vallen.
Geen ruzie is al heel wat maar pas op als het te lang duurt willen jullie beiden toch verder gaan met leven en ga je van elkaar walgen omdat je elkaars blok aan het been bent.
Wanhoop heet datquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:27 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik vraag vrijwel meteen om af te spreken. Ik ga toch geen week beetje dom lopen berichten sturen aan iemand die ik niet ken.
Dan moet het wel een hele goede zijn wil ik mijn hele leven bij je blijven. Echt even geen behoefte aan nu, al is deze nieuwe D echt legendarisch. Daar ga ik later als ik oud ben echt vol genot aan terug denken.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:28 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wow had ik toch gelijk paar maanden geleden
Wel een dickhead tho gun jou een D waar je je hele leven mee doet
Het zal allemaal wel. Ik heb nu een hele rits matches die ik niet aanspreek want ik zie mezelf weer moeite er in steken.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:29 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja juist dus wel, dan kun je aanvoelen of iemand leuk genoeg is om mee af te spreken en wordt de succesrate groter t.o.v. je date aantal.
Hoe is jouw liefdesleven, wijsneus?quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:30 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja jij hebt nog 2 huizen achter de hand zeker zodra je samenwoont
Daar komt het wel op neer.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:30 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja jij hebt nog 2 huizen achter de hand zeker zodra je samenwoont
Eerst wilde hij niet verder en ik wel. Nu wil ik niet meer verder en is zijn ego aangetast omdat ik met iemand anders zit en doet ie poeslief dus echt legit zal dat ook niet zijn. En de schaats was echt flink diagonaal dus ik weet niet of ik daar in de toekomst weer aan toe kan wijden.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je het hem niet vergeven of is de koek op?
Ja je zou ergens moeite in steken zeg.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:31 schreef TTSS het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel. Ik heb nu een hele rits matches die ik niet aanspreek want ik zie mezelf weer moeite er in steken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |