abonnement Unibet Coolblue
pi_189869003
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 18:53 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
Ik wil mezelf op zijn minst 1 dag vol vreten.
Mijn vrouw heeft na berichten van mijn andere 2 schoonzusjes omgang verboden, moet ik voor maandag een nieuwe betrouwbare oppas hebben voor ons mannetje.
En dan heeft ze ook nog een grote smoel, denkt dat ze 3 uur makkelijk volhoudt, terwijl ze vorig weekend na 10 minuten shoppen voor nieuwe kerstballen al helemaal paniekerig werd.
Mijn ex schoonzus had alle begrip, dus ik spreek af dat we dan nog wel op stap gaan samen. Mijn vrouw wou perse mee toen ik naar mijn ex schoonzus ging, ze was goed boos, gooide met allerlei scheldwoorden. Toen ik daar iets van zei was het alleen maar olie op het vuur,
Ik word hier zo gestoord van.
Jemig man. Huwelijk staat op klappen, zo ongezond dit.
pi_189869038
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 19:23 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
Laat maar. Niemand snapt het.
Die conclusie trek je wel vaker als de reacties in een van je vele topics niet naar je zin zijn.

Je hebt het nu niet makkelijk, absoluut. Sommige zaken zijn je overkomen en heb je mee te dealen, maar een deel van die problemen zijn echt het gevolg van jouw keuzes. Als je zo blijft doorgaan wordt het alleen maar moeilijker.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 9 november 2019 @ 19:38:29 #153
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_189869102
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 12:32 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Nou, dit dus.
We hebben het over een bijstandsmoeder. Je gaat voor ca. 100 euro uit eten met haar. Ik ken niemand in de bijstand die niet dolblij zou zijn met een cadeaubon van 100 euro.
Dat wil zeggen, tenzij er aan dat etentje meer valt te beleven, zoals seks met een "veilige man" voor een vrouw die al een tijdje droogstaat.
Waarom een cadeaubon? Geef gewoon een mooie Kerstkaart met 100 euro erin. Wat een gedoe met cadeaubon! Hebben jullie soms aandelen in die firma waar je de cadeaubon van wilt geven?

Geloof me dat die 100 euro de teleurstelling bij die vrouw toch voor een heel deel goed maakt. En misschien is ze zelfs blijer met die 100 euro als met een etentje. Enig idee hoe lang en veel je kunt eten van 100 euro. Of die dure maand overbruggen, Dadelijk weer dat eigen risico van 385 van de ziektekostenverzekering jaarlijks enz. En wat wordt er weer allemaal duurder lomend jaar. DE postzegels bv ook, stookkosten. Sinds we allemaal verplicht groen zijn geworden wordt de gas ook weer een stuk duurder, de electrisch ook en een bijstandstrekker heeft geen geld om zonnepanelen aan te schaffen.

Denk praktisch en pragmatisch, nu, met de situatie zoals die nu is met de thuis komst van je vrouw. En als jullie huweljk zo slecht is, je eigenlijk wilt kappen, dan doe het. Doet nu alleen maar langer pijn, denk voor beiden, je vrouw en jij.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_189869122
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 19:08 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Omdat ik mijn ex schoonzus graag zie. Maar dat is dan weer niet oké omdat we 10 jaar geleden een korte affaire hebben gehad. Dat is al lang geleden maar kennelijk toch nog genoeg . Ik dacht dat het niemand opgevallen was. Was al lang voordat ik mijn huidige vrouw ontmoete. En dat terwijl ze nou niet bepaald de ideale echtgenoot was ofzo
Mijn schoonzusjes vonden het nodig om mee te delen dat m'n auto bij haar voor de deur stond.
Jij schrijft:
- die schoonzus was niet de meest ideale echtgenote (want ze ging vreemd? .... met jou)
- en de andere schoonzusjes zijn al helemaal loeders want die hebben jullie affaire verklikt

Ik lees:
- jij legt het aan met een getrouwde vrouw (of jouw eerste vrouw toen nog leefde weet ik niet)

Iets waar de meeste mensen hun wenkbrauwen bij fronsen, tenzij je in een open relatie zit.

En toch speel het het nog klaar om ook hier het slachtoffer te spelen. Sterker nog: je andere schoonzusjes te veroordelen omdat zij jullie stiekeme affaire in de openbaarheid brachten.

En je bent verbaasd dat je huidige vrouw er op zijn zachtst gezegd niet blij mee is dat jij gezellig met die dame zou gaan uit eten. Met kerst.

Wauw.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 9 november 2019 @ 19:40:51 #155
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189869143
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 19:08 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Omdat ik mijn ex schoonzus graag zie. Maar dat is dan weer niet oké omdat we 10 jaar geleden een korte affaire hebben gehad. Dat is al lang geleden maar kennelijk toch nog genoeg . Ik dacht dat het niemand opgevallen was. Was al lang voordat ik mijn huidige vrouw ontmoete. En dat terwijl ze nou niet bepaald de ideale echtgenoot was ofzo
Mijn schoonzusjes vonden het nodig om mee te delen dat m'n auto bij haar voor de deur stond.
Whút?! :o
En dan nóg niet snappen dat je vrouw uit haar plaat gaat?! En dat zelfs onterecht vinden?!

Ze hád al voldoende om terecht over uit haar plaat te gaan (wat je al uitgelegd is), maar dit is toch wel het toppunt.. :|W

En dan nog zaniken dat niemand het snapt ook nog :N

Als iemand hier iets niet snapt ben jij het wel...

En daardoor maak je er iedere x weer een ongelofelijke puinzooi van. Dit was écht allemaal niet nodig geweest. :N En had je dus ook nog een oppas gehad voor je zoontje.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 9 november 2019 @ 19:51:07 #156
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189869371
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 19:40 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Whút?! :o
En dan nóg niet snappen dat je vrouw uit haar plaat gaat?! En dat zelfs onterecht vinden?!

Ze hád al voldoende om terecht over uit haar plaat te gaan (wat je al uitgelegd is), maar dit is toch wel het toppunt.. :|W

En dan nog zaniken dat niemand het snapt ook nog :N

Als iemand hier iets niet snapt ben jij het wel...

En daardoor maak je er iedere x weer een ongelofelijke puinzooi van. Dit was écht allemaal niet nodig geweest. :N En had je dus ook nog een oppas gehad voor je zoontje.
Nee klopt, als die twee lelijke vogeltjes gewoon hun bek hadden gehouden had ze dit nooit geweten. Dus nu ga ik zo naar die twee vuile kutwijven en zal ik ze een stuk van mijn gedachten geven die 2 vuile sletjes. Echt 2 vuile kuthoeren. Beetje m'n vrouw beïnvloeden
Houd van poesjes
pi_189869417
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 19:51 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Nee klopt, als die twee lelijke vogeltjes gewoon hun bek hadden gehouden had ze dit nooit geweten. Dus nu ga ik zo naar die twee vuile kutwijven en zal ik ze een stuk van mijn gedachten geven die 2 vuile sletjes. Echt 2 vuile kuthoeren. Beetje m'n vrouw beïnvloeden
Het doet pijn he, als geheimen uitkomen...

R&P / Wanneer en hoe confronteren?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189869437
Heb je gedronken of gebruikt TS?
Of zit het in je aard zo ongecontroleerd woest te worden?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189869532
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 19:51 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Nee klopt, als die twee lelijke vogeltjes gewoon hun bek hadden gehouden had ze dit nooit geweten. Dus nu ga ik zo naar die twee vuile kutwijven en zal ik ze een stuk van mijn gedachten geven die 2 vuile sletjes. Echt 2 vuile kuthoeren. Beetje m'n vrouw beïnvloeden
Wat een kutwijven ja. Beetje de waarheid vertellen. Wat bezielt ze!
pi_189869604
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 19:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Heb je gedronken of gebruikt TS?
Of zit het in je aard zo ongecontroleerd woest te worden?
Ik vroeg me precies hetzelfde af.
Hoe dan ook: :{ 8)7
  zaterdag 9 november 2019 @ 20:04:36 #161
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189869635
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 19:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Heb je gedronken of gebruikt TS?
Of zit het in je aard zo ongecontroleerd woest te worden?
Beetje coke maar. Ik verneuk het keer op keer hè? Ze is boos op mij, m'n schoonzus is ook al boos op me, ze had alle begrip voor Kim, ze zei dat ik me als een lul opstel. We gaan wel een andere keer zei ze.
Ik moet niets meer in mijn neus douwen.
Houd van poesjes
  zaterdag 9 november 2019 @ 20:12:21 #162
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189869755
Owh hell... Waarom ga je aan de coke ineens?!

Beter ga je nu even helemaal NIETS doen. Behalve thuis blijven, coke uit laten werken en weer rustig worden. En ff uit het vaarwater van je vrouw blijven. Anders maak je alles nóg erger dan het al is.

En uiteraard stappen nemen om af te kicken. Je hebt de zorg voor een puber, een peuter en een zieke hoogzwangere vrouw (en straks een pasgeborene). Iedereen is afhankelijk van jou. Je kunt het je niet veroorloven om er wederom een enorme puinzooi van te maken. Dan beschadig je al die kwetsbare mensen, niet alleen jezelf.

[ Bericht 11% gewijzigd door Whiskers2009 op 09-11-2019 20:18:55 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_189869764
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 20:04 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Beetje coke maar. Ik verneuk het keer op keer hè? Ze is boos op mij, m'n schoonzus is ook al boos op me, ze had alle begrip voor Kim, ze zei dat ik me als een lul opstel. We gaan wel een andere keer zei ze.
Ik moet niets meer in mijn neus douwen.
Klinkt als een goed plan. Niet alleen voor jezelf maar ook voor je vrouw en je 2 (binnenkort 3) kinderen.

Afkicken kun je niet in je eentje. Zoek hulp.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 9 november 2019 @ 20:13:58 #164
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189869776
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 19:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ben ik nu de enige die aan Jerry Springer denkt?

Serieus, je gaat dus achter de rug van jouw vrouw afspreken met je ex schoonzus waar je een affaire mee hebt gehad 10 jaar terug (begrijp ik goed dat jij toen nog getrouwd was met jouw eerste vrouw en zij met jouw broer?!?!?) en als dat uitkomt ben jij pissig dat jouw vrouw uit haar plaat gaat en zegt dat ze niet meer wil dat je contact met haar hebt?

En jouw oplossing daarvoor is niet duidelijk maken dat ze spoken ziet en dat je je dat contact niet laat verbieden, nee... als een klein kind zeg je tegen haar onderdanig ‘ja, schatje’ en vervolgens plan je direct nieuw contact met haar.

Dit is werkelijk te zot voor woorden.
*O* Jerry, Jerry *O* :s)

Maar echt, dat werpt weer een volkomen nieuw licht op deze soap. Ja, als ik het goed heb berekend leefde de moeder van zijn dochter toen nog. En hier maar vragen of het ja dan nee geoorloofd was om tijdens dat huwelijk vreemd te gaan :')
Affaire met je schoonzus en dan heb je het over een broer met losse handjes :') ik weet niet of ik mezelf in zou kunnen houden als mijn vrouw een affaire met mijn broer zou hebben :@
Achter de rug van je vrouw om een afspraak met een ex/schoonzus maken, en als je vrouw daar achter komt en je confronteert, het openlijk afzeggen maar stiekem opnieuw een afspraakje maken met de ex/schoonzus :o Goed bezig ^O^
Beëzebel stookt het vast voor je op })
Je hebt je vrouw allang bedrogen zelfs als er nog geen seks is geweest. Wat ben jij een naar, laag en laf mannetje om je vrouwen zo te behandelen.

*O* Jerry, Jerry *O*
pi_189869781
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 20:04 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

Beetje coke maar. Ik verneuk het keer op keer hè? Ze is boos op mij, m'n schoonzus is ook al boos op me, ze had alle begrip voor Kim, ze zei dat ik me als een lul opstel. We gaan wel een andere keer zei ze.
Ik moet niets meer in mijn neus douwen.
Je hebt de zorg over twee kinderen en een vrouw voor wie je zo’n beetje de enige houvast bent. Het lijkt mij evident dat je de drugs even totaal buiten de deur moet houden.
  zaterdag 9 november 2019 @ 20:18:45 #166
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189869867
quote:
4s.gif Op zaterdag 9 november 2019 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh hell... Waarom ga je aan de coke ineens?!

Beter ga je nu even helemaal NIETS doen. Behalve thuis blijven, coke uit laten werken en weer rustig worden. En ff uit het vaarwater van je vrouw blijven. Anders maak je alles nóg erger dan het al is.
Coke gebruik ik al jaren, dat is mij favoriete middel. De vrouw met wie ik ben getrouwd heeft ook jaren coke gebruikt, het is niet alsof dit iets nieuws is voor haar. Ze begrijpt gelukkig ook hoe kut ik mezelf voel, ze heeft spijt van haar zwijgen. Ik voel me zo dubbel.
Houd van poesjes
pi_189869906
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 19:51 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Nee klopt, als die twee lelijke vogeltjes gewoon hun bek hadden gehouden had ze dit nooit geweten. Dus nu ga ik zo naar die twee vuile kutwijven en zal ik ze een stuk van mijn gedachten geven die 2 vuile sletjes. Echt 2 vuile kuthoeren. Beetje m'n vrouw beïnvloeden
Dat zou ik niet doen. Je kan het gigantisch escaleren zo.
pi_189869911
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 19:51 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

Nee klopt, als die twee lelijke vogeltjes gewoon hun bek hadden gehouden had ze dit nooit geweten. Dus nu ga ik zo naar die twee vuile kutwijven en zal ik ze een stuk van mijn gedachten geven die 2 vuile sletjes. Echt 2 vuile kuthoeren. Beetje m'n vrouw beïnvloeden
Ik denk je het probleem prima kunt zien in een spiegel. Daar zit namelijk het echte probeem. Nadeel is alleen, dat de persoon dit zelf nog niet wilt inzien.
  zaterdag 9 november 2019 @ 20:22:17 #169
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189869922
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 20:13 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

*O* Jerry, Jerry *O* :s)

Maar echt, dat werpt weer een volkomen nieuw licht op deze soap. Ja, als ik het goed heb berekend leefde de moeder van zijn dochter toen nog. En hier maar vragen of het ja dan nee geoorloofd was om tijdens dat huwelijk vreemd te gaan :')
Affaire met je schoonzus en dan heb je het over een broer met losse handjes :') ik weet niet of ik mezelf in zou kunnen houden als mijn vrouw een affaire met mijn broer zou hebben :@
Achter de rug van je vrouw om een afspraak met een ex/schoonzus maken, en als je vrouw daar achter komt en je confronteert, het openlijk afzeggen maar stiekem opnieuw een afspraakje maken met de ex/schoonzus :o Goed bezig ^O^
Beëzebel stookt het vast voor je op })
Je hebt je vrouw allang bedrogen zelfs als er nog geen seks is geweest. Wat ben jij een naar, laag en laf mannetje om je vrouwen zo te behandelen.

*O* Jerry, Jerry *O*
Mijn broertje weet wat ik denk. Hij weet ook dat ik sneller, zwaarder en beter getraind ben, ik haal die kutkop zo onderuit.
Genoeg sensatie zo?
Houd van poesjes
pi_189869968
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 20:18 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Coke gebruik ik al jaren, dat is mij favoriete middel. De vrouw met wie ik ben getrouwd heeft ook jaren coke gebruikt, het is niet alsof dit iets nieuws is voor haar. Ze begrijpt gelukkig ook hoe kut ik mezelf voel, ze heeft spijt van haar zwijgen. Ik voel me zo dubbel.
Dat je al jarenlang domme keuzes maakt is geen goede reden om er maar mee door te gaan.

Stop met drugs en ga eens een echte kerel zijn. Dat ben je niet door stoer op internet te verkondigen dat je sterker en groter bent dan jouw broer, maar door verantwoordelijkheid te pakken en jouw gezin uit deze shit te halen.

Dat is wat een echte man doet.
  zaterdag 9 november 2019 @ 20:25:55 #171
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189869970
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 20:18 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Coke gebruik ik al jaren, dat is mij favoriete middel. De vrouw met wie ik ben getrouwd heeft ook jaren coke gebruikt, het is niet alsof dit iets nieuws is voor haar. Ze begrijpt gelukkig ook hoe kut ik mezelf voel, ze heeft spijt van haar zwijgen. Ik voel me zo dubbel.
Spijt van haar zwijgen? Je hebt haar alsnog geconfronteerd dus? -O-

WHY?!

En waarom kun je niet begrijpen dat jij niet de belangrijkste persoon op de wereld bent?! Dat je een puber en een peuter en een zieke, labiele, hoogzwangere vrouw hebt om voor te zorgen? En straks een pasgeborene? Die alleen jou hebben om op te kunnen leunen? Dat jou wensen en behoeften nu even naar de achtergrond moeten verdwijnen om voor je kwetsbare gezin te zorgen? Ik snap dat écht niet :N

En dan gaat er weer eens iets mis in je leven en vervolgens ga jij coke snuiven?! Waar je uiteraard nog veel opgefokter van wordt dan je al was. Met de dikke kans dat je het allemaal nog veel erger maakt voor iedereen inclusief jezelf?!

Grow the fuck up!!!

Sorry hoor, maar ik ben nu echt ff heel erg boos over je onverantwoordelijke en egoïstische gedrag. Bah! :r
Als je er nu nog alleen zelf de dupe van werd..

[ Bericht 3% gewijzigd door Whiskers2009 op 09-11-2019 20:48:09 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 9 november 2019 @ 20:31:18 #172
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189870049
Goed voorbeeld voor je dochter ook. Ik hoop dat ze niet thuis is.
  Redactie Frontpage zaterdag 9 november 2019 @ 20:35:07 #173
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_189870105
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 20:18 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Coke gebruik ik al jaren, dat is mij favoriete middel. De vrouw met wie ik ben getrouwd heeft ook jaren coke gebruikt, het is niet alsof dit iets nieuws is voor haar. Ze begrijpt gelukkig ook hoe kut ik mezelf voel, ze heeft spijt van haar zwijgen. Ik voel me zo dubbel.
Misschien moet je aan je kinderen denken en van die zooi afblijven. Vader van niets.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_189870134
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 20:18 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Coke gebruik ik al jaren, dat is mij favoriete middel. De vrouw met wie ik ben getrouwd heeft ook jaren coke gebruikt, het is niet alsof dit iets nieuws is voor haar. Ze begrijpt gelukkig ook hoe kut ik mezelf voel, ze heeft spijt van haar zwijgen. Ik voel me zo dubbel.
Het valt me op dat je elke keer als je post over iets wat je niet goed doet, je altijd een excuus hebt waarom jouw fout eigenlijk niet zo erg is. Of de schuld is van een ander.

Jij hebt echt issues met verantwoordelijkheid nemen. Op moreel gebied.

Financieel zul je je zaakjes vast op orde hebben met al je handeltjes.

En op deze post ga je vast niet reageren....
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 9 november 2019 @ 20:37:58 #175
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189870148
Nope, ze is niet thuis, ze is naar een verjaardagsfeestje.
Maar ik begrijp waar je naar toe wilt, ik had sowieso geen vader moeten worden. Goed idee.
Houd van poesjes
pi_189870183
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 10:53 schreef Lunatiek het volgende:

[..]


Nog een oplossing is om de oppas een introducé(e) te laten kiezen zodat ze met een vriend of vriendin kan smikkelen. Het is immers háár cadeau en daar hoeft TS niet bij te zijn.
dit, zo heeft oppas een leuke avond en hoeft je vrouw verder niet argwanend te zijn EN leg jij je prioriteiten goed. (iig een heel stuk beter tov eerst)
pi_189870205
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 20:37 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
Nope, ze is niet thuis, ze is naar een verjaardagsfeestje.
Maar ik begrijp waar je naar toe wilt, ik had sowieso geen vader moeten worden. Goed idee.
Daar ga je weer... zelfmedelijden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 9 november 2019 @ 20:48:44 #178
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189870347
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 20:39 schreef mschol het volgende:

[..]

dit, zo heeft oppas een leuke avond en hoeft je vrouw verder niet argwanend te zijn EN leg jij je prioriteiten goed. (iig een heel stuk beter tov eerst)
Ik zou even bijlezen ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 9 november 2019 @ 20:50:42 #179
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189870398
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 20:37 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
Nope, ze is niet thuis, ze is naar een verjaardagsfeestje.
Maar ik begrijp waar je naar toe wilt, ik had sowieso geen vader moeten worden. Goed idee.
In plaats van je te wentelen in zelfmedelijden en jezelf te zien als het middelpunt vd wereld kun je ook je verantwoordelijkheid eens nemen. En je gedragen als een goede echtgenoot en vader.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator zaterdag 9 november 2019 @ 20:57:13 #180
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_189870504
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 19:51 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Nee klopt, als die twee lelijke vogeltjes gewoon hun bek hadden gehouden had ze dit nooit geweten. Dus nu ga ik zo naar die twee vuile kutwijven en zal ik ze een stuk van mijn gedachten geven die 2 vuile sletjes. Echt 2 vuile kuthoeren. Beetje m'n vrouw beïnvloeden
Ok TS. Je gaat nu een paar bruggen te ver. Daar komt bij dat je, als je onder invloed bent, niet de beste beslissingen maakt en sommige reacties hier helpen ook niet.

Ik sluit bij deze daarom dit topic, want dit gaat niet goed zo. Kalmeer aub een beetje. Als je dat niet doet mag je me in mn dm ook verrot schelden als dat oplucht, maar dit topic gaat je verder niet helpen, niet op de manier waarop het nu verloopt want je wordt alleen maar opgefokter.
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')