abonnement Unibet Coolblue
pi_189858762
pi_189858765
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 23:01 schreef phoenyx het volgende:
Ow god je hebt het niet over jezelf maar over mij, ik zou morgen maar eens gaan herlezen dan :D het is niet heel moeilijk om te begrijpen wat er staat in dit geval namelijk
''Hoe zou jij door hebben wat hij of zij niet snapt aan een grap?''

Wat bedoelde je hiermee dan :@

Want hoezo zou iemand dat niet door hebben? Het is echt geen moeilijke grap hoor.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_189858801
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2019 23:03 schreef Ezio het volgende:

[..]

''Hoe zou jij door hebben wat hij of zij niet snapt aan een grap?''

Wat bedoelde je hiermee dan :@
Nou een grap kan toch best grappig zijn als je alles begrijpt aan wat gezegd wordt. Jij kan iets toch niet grappig vinden omdat je de clue van de grap niet snapt. En alle mensen die zoiets niet snappen denken van zichzelf ook dat ze intelligent zijn, wie weet van zichzelf dat ie dom is niet waar?
pi_189858826
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 23:05 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Nou een grap kan toch best grappig zijn als je alles begrijpt aan wat gezegd wordt. Jij kan iets toch niet grappig vinden omdat je de clue van de grap niet snapt. En alle mensen die zoiets niet snappen denken van zichzelf ook dat ze intelligent zijn, wie weet van zichzelf dat ie dom is niet waar?
Gast, ik snap de clou wel, ik vind hem gewoon niet leuk :')

Dat ik hem niet leuk vind betekent niet dat ik hem niet begrijp :D
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_189858832
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2019 23:03 schreef Ezio het volgende:

[..]

''Hoe zou jij door hebben wat hij of zij niet snapt aan een grap?''

Wat bedoelde je hiermee dan :@

Want hoezo zou iemand dat niet door hebben? Het is echt geen moeilijke grap hoor.
Hoe weet jij uit alle mensen dat het geen moeilijke grap is? Misschien zit er wel heel veel in verborgen wat intelligente mensen wel zien en jij niet. Dan zou jij toch ook stellen wat jij nu stelt omdat je dat niet ziet.
pi_189858846
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 23:06 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Hoe weet jij uit alle mensen dat het geen moeilijke grap is? Misschien zit er wel heel veel in verborgen wat intelligente mensen wel zien en jij niet. Dan zou jij toch ook stellen wat jij nu stelt omdat je dat niet ziet.
_O- man man man wat ben je erg
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_189858879
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2019 23:07 schreef Ezio het volgende:

[..]

_O- man man man wat ben je erg
Joh ik begrijp dat je gewoon kinderachtig doet maar kom op zeg. Jij snapt toch ook wel dat als een intelligent persoon een grap tegen jou maakt die jij niet leuk vindt het best zo kan zijn dat jij de grap gewoon niet begrijpt? Of ik dat nou ben of iemand anders boeit niet. Dat is toch niet zo moeilijk om te begrijpen?
pi_189858926
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 23:08 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Joh ik begrijp dat je gewoon kinderachtig doet maar kom op zeg. Jij snapt toch ook wel dat als een intelligent persoon een grap tegen jou maakt die jij niet leuk vindt het best zo kan zijn dat jij de grap gewoon niet begrijpt? Of ik dat nou ben of iemand anders boeit niet. Dat is toch niet zo moeilijk om te begrijpen?
Ik doe niet kinderachtig. Ik vind die strip gewoon niet grappig. Ik zie wel wat de bedoelde grap is, maar ik vind hem niet leuk. Als ik hem niet begrepen had, had ik niks gezegd 8)7 Dat is toch niet zo moeilijk om te begrijpen?
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_189858942
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2019 23:11 schreef Ezio het volgende:

[..]

Ik doe niet kinderachtig. Ik vind die strip gewoon niet grappig. Ik zie wel wat de bedoelde grap is, maar ik vind hem niet leuk. Als ik hem niet begrepen had, had ik niks gezegd 8)7 Dat is toch niet zo moeilijk om te begrijpen?
En ik zeg tegen jou dat je de bedoelde grap niet snapt anders vond je het wel grappig.
Hoe weet jij in vredesnaam wanneer je iets niet begrijpt als je denkt dat je iets begrijpt?
pi_189858961
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 23:11 schreef phoenyx het volgende:

[..]

En ik zeg tegen jou dat je de bedoelde grap niet snapt anders vond je het wel grappig.
Hoe weet jij in vredesnaam wanneer je iets niet begrijpt als je denkt dat je iets begrijpt?
Je zit dus gewoon te trollen ;( :')
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_189858963
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 23:08 schreef phoenyx het volgende:
Jij snapt toch ook wel dat als een intelligent persoon een grap tegen jou maakt die jij niet leuk vindt het best zo kan zijn dat jij de grap gewoon niet begrijpt?
Ik snap dat stripje eigenlijk ook niet :@
Wat is de grap dan?
pindazakje
pi_189858976
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2019 23:12 schreef Ezio het volgende:

[..]

Je zit dus gewoon te trollen ;( :')
Nee ik ben gewoon ict'er en kan door gelul van mensen zoals jij heen prikken.
pi_189859000
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 23:12 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Ik snap dat stripje eigenlijk ook niet :@
Wat is de grap dan?
Geen idee, maar meneer is er zo zeker van dat hij alles ervan begrijpt terwijl je nooit weet wanneer je iets niet begrijpt. En dan zit zo'n persoon alsnog te zeggen dat hij het echt wel snapt hoor :')
pi_189859015
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 23:13 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Nee ik ben gewoon ict'er en kan door gelul van mensen zoals jij heen prikken.
Jij beweerde net letterlijk dat ik de grap niet begrijp omdat ik hem niet leuk vond. Waarom is het zo moeilijk voor je om te accepteren dat iemand die grap kan begrijpen én hem niet leuk vindt?

Oh, en pochen dat je een ICTer bent :')_!

Ik geef les Engels, daar hoor je me ook niet over :r
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_189859060
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2019 23:14 schreef Ezio het volgende:

[..]

Jij beweerde net letterlijk dat ik de grap niet begrijp omdat ik hem niet leuk vond. Waarom is het zo moeilijk voor je om te accepteren dat iemand die grap kan begrijpen én hem niet leuk vindt?

Oh, en pochen dat je een ICTer bent :')_!

Ik geef les Engels, daar hoor je me ook niet over :r
Ook weer zoiets, je zegt het nu juist terwijl je zegt dat ik je er niet over hoor :')
pi_189859064
Jongens geen ruzie maken in mijn naamtopique AUB, ik wil deze nog netjes kunnen archiveren.
pindazakje
pi_189859091
Het was een leuke grap
pi_189859096
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 23:16 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Ook weer zoiets, je zegt het nu juist terwijl je zegt dat ik je er niet over hoor :')
Je snapt natuurlijk wel dat ik bedoelde dat ik dat verder nooit als agrument gebruik :* Begrijpend lezen! ^O^

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 23:18 schreef phoenyx het volgende:
Het was een leuke grap
Je zegt net zelf dat je het ook niet wist 8)7
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_189859112
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2019 23:18 schreef Ezio het volgende:

[..]

Je snapt natuurlijk wel dat ik bedoelde dat ik dat verder nooit als agrument gebruik :* Begrijpend lezen! ^O^
Ja want je moet iemand nooit verantwoordelijk houden voor wat hij of zij zegt maar altijd zelf bedenken wat die persoon ermee kan bedoelen, klinkt gunstig voor jou
pi_189859121
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2019 23:18 schreef Ezio het volgende:

Je zegt net zelf dat je het ook niet wist 8)7
Misschien loog ik
pi_189859141
Maar graag ontopic, dank je wel
pi_189859160
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 23:20 schreef phoenyx het volgende:
Maar graag ontopic, dank je wel
Het halve topic volkankeren en dan snel ontopic willen gaan als je je realiseert dat je ongelijk had :')
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_189859192
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2019 23:20 schreef Ezio het volgende:

[..]

Het halve topic volkankeren en dan snel ontopic willen gaan als je je realiseert dat je ongelijk had :')
Ongelijk waarover?
pi_189859195
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 23:21 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Ongelijk waarover?
:')
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_189859227
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2019 23:22 schreef Ezio het volgende:

[..]

:')
Oke dan
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')