abonnement Unibet Coolblue
pi_189856969
quote:
Breitbart: Antifa viciously beat female real estate employee in her own home
German far-left Antifa extremists broke into the apartment of a real estate company employee and viciously beat her in an ongoing war against a luxury apartment development in Leipzig.
The attack saw two far-left extremists invade the apartment of the 34-year-old real estate worker at around 7 p.m. on Sunday and hit her in the face with their fists several times, according to police spokesman Andreas Loepki, German tabloid Bild reports.

After the attack, Loepki said that the Antifa extremists told the woman: “Goodbye, ‘Greetings from Connewitz.'”

The Connewitz area of Leipzig has long been associated with Antifa, as the group even boasts its own Facebook page.

The Antifa group has been at war over the development of several construction sites across Leipzig this year, setting two cranes on fire on October 3rd at a site run by the same company the 34-year-old female victim works for and causing an estimated ten million euros in damages.

According to police spokesman Loepki, the home invasion and assault is an entirely new tactic from the far-left extremists.

“There were already comparable home visits from the left spectrum. But they have always been against right-wing extremists,” he said.

Leipzig Lord Mayor Burkhard Jung, a member of the left-wing Social Democrats (SPD), also condemned the violence saying: “A line has been crossed: the militant left scene does not even shy away from attacks on defenceless women.”

“The line spread by the extreme left-wing scene, that they are violent only against things and state institutions, but not against people, is exposed for what it always was: a lie,” he added.

“The rule of law must be applied consistently. We have to be careful that in the current debate about right-wing terrorism, we do not lose sight of left-wing extremism and its contempt for humanity, which is not inferior to that of the right-wing,” he said, warning that political murders by the left could be on the horizon.

The extremists involved in the attack took credit on the far-left publishing platform Indymedia, saying they “decided to meet those responsible for building a problematic project in the south of Leipzig where it really hurts: in their face”.

Indymedia has been used time and time again by Antifa extremists in Germany to take credit for acts of violence and sabotage including the attempted assassination of populist Alternative for Germany (AfD) MP Frank Magnitz earlier this year in Bremen.

Antifa extremists also published an “assassination guide” on the platform in February with tips on how to kill AfD politicians and other political enemies.

Following the over 2,000 crimes, including the assault of hundreds of police officers, by black bloc Antifa extremists at the Hamburg G20 in 2017, the German government shut down the notorious “Linksunten” site hosted on Indymedia.

The site was well-known as a place not only for extremists to brag about attacks, but also to give each other advice on how to sabotage infrastructure and build weapons, including explosives.
Betere bronnen in het Duits:
Terreur in Leipzig
Die Zeit: Leipziger Oberbürgermeister spricht von "Terroranschlag"

Epoch Times.de: Brandanschlag auf Leipziger Baustelle: Innenminister Wöller sieht neue Dimension der linken Gewalt erreicht

Focus Online: "Brennende Autos und kaputte Nasen": Linksextremer Terror erschüttert Leipzig

Bild: »Linker Terror ist in dieser Stadt normal geworden

Groei van extreem-links en toename extreem-links geweld in Duitse steden
Die Welt: „Kaputte Scheiben, brennende Autos und kaputte Nasen“

Epoch Times.de: Welle der Gewalt in deutschen Großstädten: „Müssen aufpassen, dass wir Linksextremismus nicht aus dem Blick verlieren“

Stelling: tijd voor een antifa noodtoestand in Leipzig

Er wordt al een aparte commissie opgericht in Saksen voor extreem-linkse terreur.

Waarom hebben we hierover niets gehoord in de Nederlandse media?
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  vrijdag 8 november 2019 @ 21:34:39 #2
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_189857020
Daarom.

Ga maar lekker verder janken.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_189857036
Stelling: tijd voor een antifa noodtoestand in Leipzig

:'( :+
  vrijdag 8 november 2019 @ 21:36:02 #4
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_189857043
De enige groepen die Breitbart serieus neemt als bron zijn nazi's en mongolen. Ik weet niet of je daar zo graag mee geassocieerd wil worden, TS...
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_189857068
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 november 2019 21:36 schreef Falco het volgende:
De enige groepen die Breitbart serieus neemt als bron zijn nazi's en mongolen. Ik weet niet of je daar zo graag mee geassocieerd wil worden, TS...
Daarom staan er ook Duitse kwaliteitsmedia, waarop makkelijk te klikken is om te kunnen lezen wat zij erover schrijven.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_189857104
Terreuraanslag?

Verder mag van mij antifa tuig keihard aangepakt worden (binnen de grenzen van de wet).
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 8 november 2019 @ 21:40:18 #7
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_189857127
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 november 2019 21:34 schreef Falco het volgende:
Daarom.

Ga maar lekker verder janken.
Nou zo komt er weer een fijne discussie op gang, lekker bezig. :')
  vrijdag 8 november 2019 @ 21:40:56 #8
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_189857145
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 21:40 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Nou zo komt er weer een fijne discussie op gang, lekker bezig. :')
Ja goed he
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  vrijdag 8 november 2019 @ 21:41:10 #9
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_189857148
Zou mooi zijn als geweld van beide kanten stopt.

Misschien moeten we Tim* sturen naar Pegida, KOZP, NVU en stop eens met geweld.

En wellicht dat autoriteiten eens iets kunnen gaan doen tegen geweld, bedreigingen en pestgedrag.

*Tim stopt de pestkop.

Misschien een ideetje voor al dit soort figuren.
  vrijdag 8 november 2019 @ 21:42:07 #10
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_189857171
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 november 2019 21:41 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Zou mooi zijn als geweld van beide kanten stopt.

Misschien moeten we Tim* sturen naar Pegida, KOZP, NVU en stop eens met geweld.

En wellicht dat autoriteiten eens iets kunnen gaan doen tegen geweld, bedreigingen en pestgedrag.

*Tim stopt de pestkop.

Misschien een ideetje voor al dit soort figuren.
Tip van de dag!!!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  vrijdag 8 november 2019 @ 21:48:00 #11
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_189857311
Blijkbaar is het zo erg gesteld met NWS dat een pak slaag geframed wordt als een terreuraanslag.

Uiteraard zeer kwalijk en verschrikkelijk voor het slachtoffer. Maar het is echt extreem, extreem pathetisch en zielig om het woord terreuraanslag te gebruiken wanneer iemand in elkaar geslagen is. Framing, sensatiezucht en demonisering van de bovenste plank. Ik denk dat er ergens een bom is afgegaan of iemand neergeschoten, nee er zijn klappen gevallen. :')

Ik heb na een avondje zuipen ook wel eens klappen gehad, ben ik nu het slachtoffer van een terreuraanslag?
Of ben ik nu een terrorist omdat ik zelf wel eens een klap heb uitgedeeld?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  vrijdag 8 november 2019 @ 21:50:24 #12
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_189857369
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 21:48 schreef Quotidien het volgende:
Blijkbaar is het zo erg gesteld met NWS dat een pak slaag geframed wordt als een terreuraanslag.

Uiteraard zeer kwalijk en verschrikkelijk voor het slachtoffer. Maar het is echt extreem, extreem pathetisch en zielig om het woord terreuraanslag te gebruiken wanneer iemand in elkaar geslagen is. Framing, sensatiezucht en demonisering van de bovenste plank. Ik denk dat er ergens een bom is afgegaan of iemand neergeschoten, nee er zijn klappen gevallen. :')

Ik heb na een avondje zuipen ook wel eens klappen gehad, ben ik nu het slachtoffer van een terreuraanslag?
Of ben ik nu een terrorist omdat ik zelf wel eens een klap heb uitgedeeld?
Je bent het allebei!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_189857465
links lullen rechts knallen:r
U MAD?
pi_189857467
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 21:48 schreef Quotidien het volgende:
Blijkbaar is het zo erg gesteld met NWS dat een pak slaag geframed wordt als een terreuraanslag.

Uiteraard zeer kwalijk en verschrikkelijk voor het slachtoffer. Maar het is echt extreem, extreem pathetisch en zielig om het woord terreuraanslag te gebruiken wanneer iemand in elkaar geslagen is. Framing, sensatiezucht en demonisering van de bovenste plank. Ik denk dat er ergens een bom is afgegaan of iemand neergeschoten, nee er zijn klappen gevallen. :')

Ik heb na een avondje zuipen ook wel eens klappen gehad, ben ik nu het slachtoffer van een terreuraanslag?
Of ben ik nu een terrorist omdat ik zelf wel eens een klap heb uitgedeeld?
Terreuraanslag is vrij breed gedefinieerd, er hoeven echt niet minstens 20 mensen op een gruwelijke wijze om het leven te komen voordat je ervan kan spreken. Concreet voorbeeldje is die molotovcocktail die een paar jaar gelden naar een moskee in Enschede werd gegooid. Het enige resultaat daarvan was een klein brandje dat binnen no time geblust (en 0 gewonden). Maar de daders daarvan zijn ook, terecht, veroordeeld voor het plegen van een aanslag met terreuroogmerk.
pi_189859538
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 november 2019 21:34 schreef Falco het volgende:
Daarom.

Ga maar lekker verder janken.
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 november 2019 21:36 schreef Falco het volgende:
De enige groepen die Breitbart serieus neemt als bron zijn nazi's en mongolen. Ik weet niet of je daar zo graag mee geassocieerd wil worden, TS...
Deze tröl :')
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 8 november 2019 @ 23:48:15 #16
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189859701
Ik vind alle extremisten van links en rechts eng. Ik ben bang dat we in een burgeroorlog tussen extreem links en rechts gaan komen ;(
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 8 november 2019 @ 23:49:55 #17
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_189859738
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 november 2019 21:41 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Zou mooi zijn als geweld van beide kanten stopt.

Misschien moeten we Tim* sturen naar Pegida, KOZP, NVU en stop eens met geweld.

En wellicht dat autoriteiten eens iets kunnen gaan doen tegen geweld, bedreigingen en pestgedrag.

*Tim stopt de pestkop.

Misschien een ideetje voor al dit soort figuren.
Voor ik ja zeg wil ik eerst weten hoeveel het betaalt
Laffe huichelaar
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 8 november 2019 @ 23:50:05 #18
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189859742
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 21:35 schreef loni55 het volgende:
Stelling: tijd voor een antifa noodtoestand in Leipzig

:'( :+
Zo'n noodtoestand voor extreem links lijkt mij niet verkeerd! Maar dat gaat vast niet gebeuren want dat is niet politiek correct.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 8 november 2019 @ 23:54:42 #19
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_189859834
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 23:49 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Voor ik ja zeg wil ik eerst weten hoeveel het betaalt
:D
pi_189859918
'Extreem' links
pi_189860221
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 21:48 schreef Quotidien het volgende:
Blijkbaar is het zo erg gesteld met NWS dat een pak slaag geframed wordt als een terreuraanslag.

Uiteraard zeer kwalijk en verschrikkelijk voor het slachtoffer. Maar het is echt extreem, extreem pathetisch en zielig om het woord terreuraanslag te gebruiken wanneer iemand in elkaar geslagen is. Framing, sensatiezucht en demonisering van de bovenste plank. Ik denk dat er ergens een bom is afgegaan of iemand neergeschoten, nee er zijn klappen gevallen. :')

Ik heb na een avondje zuipen ook wel eens klappen gehad, ben ik nu het slachtoffer van een terreuraanslag?
Of ben ik nu een terrorist omdat ik zelf wel eens een klap heb uitgedeeld?
Precies dit.
"Pools are perfect for holding water"
pi_189860355
Dat is hoe Antifa rolt. Met geweld een vredige wereld voor iedereen. Waar hebben we dat toch eerder gehoord? Oh...
No amount of money ever bought a second of time.
pi_189860529
De schuld van links.

Net zoals Schiphol van de week. Vermoeiende lui zijn dat hoor
pi_189860533
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 21:32 schreef Oostwoud het volgende:
Betere bronnen in het Duits:
Enkel Focus Online brengt het verhaal, de drie andere links zijn artikels van vorige maand.
Ik ken Focus Online niet, maar ik lees dat Der Spiegel het ooit "Münchner Illustrierte" noemde. Zou dat een verwijzing geweest zijn naar de Münchner Illustrierte Presse, een blad dat van 1933 tot 1945 door de NSDAP gerund werd?
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_189863205
quote:
“There were already comparable home visits from the left spectrum.
But they have always been against right-wing extremists,” he said.

Leipzig Lord Mayor Burkhard Jung, a member of the left-wing Social Democrats (SPD), also condemned the violence saying: “A line has been crossed: the militant left scene does not even shy away from attacks on defenceless women.”

“The line spread by the extreme left-wing scene, that they are violent only against things and state institutions, but not against people, is exposed for what it always was: a lie,” he added.

“The rule of law must be applied consistently.


Very consistent.
Als rechtse doelen worden geterroriseerd gebeurt er dus niks en krijg je geen extra Soko Linx anti-terreur teams erbij.

Wat NL-media betreft, het stond op Ejbron.
Nos meldt nooit linkse terreur, dat gaat meteen onder een groen tapijtje.


NWS / Nazi-noodtoestand uitgeroepen in Dresden #2

[ Bericht 1% gewijzigd door TomLuny op 09-11-2019 10:39:24 ]
shift-knop defekt
pi_189863362
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 november 2019 23:48 schreef Nikonlover het volgende:
Ik vind alle extremisten van links en rechts eng. Ik ben bang dat we in een burgeroorlog tussen extreem links en rechts gaan komen ;(
Wil men zinnige gesprekken, dan is men verplicht om rechts te verdrijven, want rechts zwijgt slechts voor grotere wapens.
  zaterdag 9 november 2019 @ 11:12:20 #27
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_189863549
Wat is er nu precies gebeurd?
  zaterdag 9 november 2019 @ 11:21:48 #28
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_189863631
De NOS meldt niet dat er een 'terreuraanslag' heeft plaatsgevonden in Leipzig!!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_189863636
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 21:48 schreef Quotidien het volgende:
Blijkbaar is het zo erg gesteld met NWS dat een pak slaag geframed wordt als een terreuraanslag.

Uiteraard zeer kwalijk en verschrikkelijk voor het slachtoffer. Maar het is echt extreem, extreem pathetisch en zielig om het woord terreuraanslag te gebruiken wanneer iemand in elkaar geslagen is. Framing, sensatiezucht en demonisering van de bovenste plank. Ik denk dat er ergens een bom is afgegaan of iemand neergeschoten, nee er zijn klappen gevallen. :')

Ik heb na een avondje zuipen ook wel eens klappen gehad, ben ik nu het slachtoffer van een terreuraanslag?
Of ben ik nu een terrorist omdat ik zelf wel eens een klap heb uitgedeeld?
Is er wel eens bij je ingebroken, in je huis, waarna je in elkaar bent geslagen? Je vergelijking loopt mank. Het verrast me ook niet dat je wel eens klappen hebt gehad, gezien het mongolengehalte van je post.
  zaterdag 9 november 2019 @ 11:22:31 #30
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_189863642
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 11:21 schreef KefirKater het volgende:

[..]

Is er wel eens bij je ingebroken, in je huis, waarna je in elkaar bent geslagen? Je vergelijking loopt mank. Het verrast me ook niet dat je wel eens klappen hebt gehad, gezien het mongolengehalte van je post.
Nounounounou
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 9 november 2019 @ 11:45:37 #31
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_189863824
Niemand vermoord toch? Care.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_189863959
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 21:48 schreef Quotidien het volgende:
Blijkbaar is het zo erg gesteld met NWS dat een pak slaag geframed wordt als een terreuraanslag.

Uiteraard zeer kwalijk en verschrikkelijk voor het slachtoffer. Maar het is echt extreem, extreem pathetisch en zielig om het woord terreuraanslag te gebruiken wanneer iemand in elkaar geslagen is. Framing, sensatiezucht en demonisering van de bovenste plank. Ik denk dat er ergens een bom is afgegaan of iemand neergeschoten, nee er zijn klappen gevallen. :')

Ik heb na een avondje zuipen ook wel eens klappen gehad, ben ik nu het slachtoffer van een terreuraanslag?
Of ben ik nu een terrorist omdat ik zelf wel eens een klap heb uitgedeeld?
Waarom een vrouwelijke makelaar een pak slaag geven in haar eigen huis? Volgens mij ontbreekt er wat informatie
pi_189865067
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 11:59 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

Waarom een vrouwelijke makelaar een pak slaag geven in haar eigen huis? Volgens mij ontbreekt er wat informatie
Huizennood en hoge woonlasten, net als hier mede dankzij massa-importatie
zullen krakende terroristen zijn die in hun ogen een woeker speculante tot moes hebben geslagen.
shift-knop defekt
pi_189865469
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:43 schreef TomLuny het volgende:

[..]

Huizennood en hoge woonlasten, net als hier mede dankzij massa-importatie
zullen krakende terroristen zijn die in hun ogen een woeker speculante tot moes hebben geslagen.
Ja vast. :N echt geloofwaardig.
Is ze soms prominent Pegida lid?
pi_189865840
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 14:21 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

Ja vast. :N echt geloofwaardig.
Is ze soms prominent Pegida lid?
Heeft niets maar dan ook niks met pegida of ander rechts te doen.
was trouwens al te zien in mijn eerste reactie in dit topic, en in de OP

But they have always been against right-wing extremists," he said.

... dus niet in dit geval

NWS / Extreem-linkse terreuraanslag in Leipzig


Die Landesregierung reagiert mit der neuen Sonderkommission auf Vorfälle aus den vergangenen Wochen. In Leipzig waren zuletzt Anschläge auf Baustellen verübt worden. Die Prokuristin einer Immobilienfirma wurde am Wochenende körperlich attackiert und verletzt. Leipzigs Oberbürgermeister Burkhard Jung (SPD) sprach danach davon, dass der Weg zum "politischen Mord" nicht weit sei, wenn der Rechtsstaat nicht "mit allen Mitteln" eingreife.

Auch in anderen Landesteilen Sachsens gab es Vorfälle: In der Nacht zu Dienstag setzten Unbekannte auf dem Gelände der Firma VSTR in Rodewisch (Vogtland) einen Bagger, zwei Lkw und einen Kleintransporter in Brand, teilte die Polizei mit. An weiteren Fahrzeugen wurden Brandsätze entdeckt. Auch hier gehen die Ermittler von einem linksextremen Hintergrund aus. Das Landeskriminalamt untersucht, ob es einen Zusammenhang mit einem Feuer gibt, das in derselben Nacht auf dem Unternehmensgelände der Hentschke Bau in Bautzen gelegt wurde. Hier brannten ebenfalls mehrere Baufahrzeuge.

>
NWS / Nazi-noodtoestand uitgeroepen in Dresden #2
shift-knop defekt
pi_189866060
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 10:32 schreef TomLuny het volgende:

Wat NL-media betreft, het stond op Ejbron.
Nos meldt nooit linkse terreur, dat gaat meteen onder een groen tapijtje.

NWS / Nazi-noodtoestand uitgeroepen in Dresden #2
ejbron :'(

Ik weet niet hoor, maar voor sommigen hier is een "welke bronnen neem ik als bewijs" wel nodig.. Eerst al breitbart en nu ejbron.. Die mensen maken van iedere mug een olifant als ze hun "links is tuig en rechts is zielig" mening willen bewijzen.
pi_189866294
Stelling: Oostwoud is ontzettend blij met deze gebeurtenis want dan kan hij lekker los gaan over de gevaren van extreem links. Reee!
pi_189866308
Bron: Breitbart

Nieuwswaarde: 0

Ik ben tegen linksche terrorisme door antifa maar in geen 100 jaar dat ik dat Breitbart troep als nieuws zal accepteren.
sfdsfsd
pi_189866453
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 15:17 schreef Fries1956 het volgende:

ejbron :'(

Ik weet niet hoor, maar voor sommigen hier is een "welke bronnen neem ik als bewijs" wel nodig.. Eerst al breitbart en nu ejbron.. Die mensen maken van iedere mug een olifant als ze hun "links is tuig en rechts is zielig" mening willen bewijzen.
Steeds hetzelfde, bevalt het bericht niet, val de bron aan.


Die Landesregierung reagiert mit der neuen Sonderkommission auf Vorfälle aus den vergangenen Wochen.

Nep regering
Jawohl, dat roepen de anti-merkellanten al jaren.

VIA POSTBODE EJBRON
https://ejbron.wordpress.(...)me-scene-in-leipzig/
NAAR
https://www.freiepresse.d(...)linx-artikel10652497
shift-knop defekt
  zaterdag 9 november 2019 @ 16:03:22 #40
3542 Gia
User under construction
pi_189866539
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 21:48 schreef Quotidien het volgende:
Blijkbaar is het zo erg gesteld met NWS dat een pak slaag geframed wordt als een terreuraanslag.

Uiteraard zeer kwalijk en verschrikkelijk voor het slachtoffer. Maar het is echt extreem, extreem pathetisch en zielig om het woord terreuraanslag te gebruiken wanneer iemand in elkaar geslagen is. Framing, sensatiezucht en demonisering van de bovenste plank. Ik denk dat er ergens een bom is afgegaan of iemand neergeschoten, nee er zijn klappen gevallen. :')

Ik heb na een avondje zuipen ook wel eens klappen gehad, ben ik nu het slachtoffer van een terreuraanslag?
Of ben ik nu een terrorist omdat ik zelf wel eens een klap heb uitgedeeld?
Als het bedoeld is om angst aan te jagen, is het terreur, ja.

Sowieso, een vrouw aftuigen, wat een helden, zeg!
Stelletje zwakzinnige stumpers!
pi_189866558
Als je het over terreur hebt, dan is het wel iemand dwingen om Breitbart kots te lezen.

Afgezien daarvan ben ik tegen geweld vanuit elke richting.Dus :r
  zaterdag 9 november 2019 @ 16:09:53 #42
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_189866584
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 16:03 schreef Gia het volgende:

[..]

Als het bedoeld is om angst aan te jagen, is het terreur, ja.

Sowieso, een vrouw aftuigen, wat een helden, zeg!
Stelletje zwakzinnige stumpers!
Het is uitschot van het laagste soort natuurlijk.

Maar laten we niet doen alsof bepaalde rechtse figuren nu in hun handjes wrijven omdat ze de woorden "links" en "terreuraanslag" aan elkaar kunnen koppelen.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_189866706
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 16:09 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Maar
Hier gaat het dus mis. Er is geen 'maar'; er is geen excuus.
  zaterdag 9 november 2019 @ 16:26:18 #44
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_189866730
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 16:23 schreef KefirKater het volgende:

[..]

Hier gaat het dus mis. Er is geen 'maar'; er is geen excuus.
Maar geeft gewoon de tegenstelling aan tussen die twee zinnen. Geen Nederlands gehad op de middelbare?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  zaterdag 9 november 2019 @ 16:27:37 #45
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_189866744
Dit nieuws zul je nooit bij de NOS zien
Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".
pi_189866747
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 16:26 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Maar geeft gewoon de tegenstelling aan tussen die twee zinnen. Geen Nederlands gehad op de middelbare?
Er is geen MAAR, ok? Het is iets wat je te allen tijde moet afkeuren.
  zaterdag 9 november 2019 @ 16:28:49 #47
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_189866755
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 16:27 schreef KefirKater het volgende:

[..]

Er is geen MAAR, ok? Het is iets wat je te allen tijde moet afkeuren.
De maar heft niet op dat je het af moet keuren. Jouw interpretatie loopt geheel mank hier.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_189866769
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 16:28 schreef Quotidien het volgende:

[..]

De maar heft niet op dat je het af moet keuren. Jouw interpretatie loopt geheel mank hier.
Nee, er is gewoon geen 'maar'. Je shit erachteraan geeft alleen maar aan dat je t toch wel een beetje begrijpt. Zieke kneus.
  zaterdag 9 november 2019 @ 16:32:40 #49
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_189866795
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 16:30 schreef KefirKater het volgende:

[..]

Nee, er is gewoon geen 'maar'. Je shit erachteraan geeft alleen maar aan dat je t toch wel een beetje begrijpt. Zieke kneus.
:')

Te simpel voor woorden.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_189866818
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 16:32 schreef Quotidien het volgende:

[..]

:')

Te simpel voor woorden.
Nee jij meent achter een compleet debiele, idd terroristische actie ("nee het is geen terrorisme want er is geen bom gebruikt op een kerstmarkt" :') ) nog iets van een 'maar' te moeten plakken. Mafkees.
  zaterdag 9 november 2019 @ 16:37:07 #51
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_189866827
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 16:35 schreef KefirKater het volgende:

[..]

Nee jij meent achter een compleet debiele, idd terroristische actie ("nee het is geen terrorisme want er is geen bom gebruikt op een kerstmarkt" :') ) nog iets van een 'maar' te moeten plakken. Mafkees.
Blijf me vooral alles in de schoenen schuiven, fantast.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_189866872
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 16:37 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Blijf me vooral alles in de schoenen schuiven, fantast.
Want na je zogenaamde afkeuring van hetgeen wat was gebeurd kwam er geen 'maar'? Als 't je echt iets had geboeid dan had je gewoon je afkeuring uitgesproken en niks anders.
  zaterdag 9 november 2019 @ 16:41:43 #53
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_189866881
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 16:40 schreef KefirKater het volgende:

[..]

Want na je zogenaamde afkeuring van hetgeen wat was gebeurd kwam er geen 'maar'? Als 't je echt iets had geboeid dan had je gewoon je afkeuring uitgesproken en niks anders.
Het gaat mij om de framing in de tt. Je kan gewoon sec formuleren wat er gebeurd is, maar er moet en zal een stickertje opgeplakt worden. Staat verder los van de daad zelf.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_189866916
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 16:41 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Het gaat mij om de framing in de tt. Je kan gewoon sec formuleren wat er gebeurd is, maar er moet en zal een stickertje opgeplakt worden. Staat verder los van de daad zelf.
Framing? Dat is toch wat er is gebeurd? Als je in je huis, privé, de plaats waar je je veilig mag voelen, fysiek belaagd wordt door een stel debielen, is dat gewoon terreur.
pi_189866965
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 16:44 schreef KefirKater het volgende:

[..]

Framing? Dat is toch wat er is gebeurd? Als je in je huis, privé, de plaats waar je je veilig mag voelen, fysiek belaagd wordt door een stel debielen, is dat gewoon terreur.
Ja hoor, ga de betekenis van de termen maar veranderen om gelijk te krijgen.. Iemand in elkaar slaan is geen terreur. Is het ook nooit geweest ook. Iemand in elkaar slaan is zinloos geweld. En als je belt terwijl iemand in elkaar geslagen word is het zinloos gebeld.

We moeten niet de zaken erger voorstellen dat ze zijn. Maar wel afkeuren.
pi_189866984
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 16:49 schreef Fries1956 het volgende:

[..]

Ja hoor, ga de betekenis van de termen maar veranderen om gelijk te krijgen.. Iemand in elkaar slaan is geen terreur. Is het ook nooit geweest ook. Iemand in elkaar slaan is zinloos geweld. En als je belt terwijl iemand in elkaar geslagen word is het zinloos gebeld.

We moeten niet de zaken erger voorstellen dat ze zijn. Maar wel afkeuren.
Donder op joh. Er is bij haar thuis ingebroken, onwetende. Je Nederlands is tevens kut dus op jou reageer ik niet meer, want achterlijk.
pi_189867047
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 16:51 schreef KefirKater het volgende:

[..]

Donder op joh. Er is bij haar thuis ingebroken, onwetende. Je Nederlands is tevens kut dus op jou reageer ik niet meer, want achterlijk.
mooie interpunctie.
pi_189867079
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 16:57 schreef stalybridge het volgende:

[..]

mooie interpunctie.
'dus' is een voegwoord, Einstein. Daar hoort geen komma. Ik wil je best Nederlands leren maar dat kost wel wat. Kneus.
  zaterdag 9 november 2019 @ 17:08:59 #59
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_189867133
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 21:48 schreef Quotidien het volgende:
Blijkbaar is het zo erg gesteld met NWS dat een pak slaag geframed wordt als een terreuraanslag.

Uiteraard zeer kwalijk en verschrikkelijk voor het slachtoffer. Maar het is echt extreem, extreem pathetisch en zielig om het woord terreuraanslag te gebruiken wanneer iemand in elkaar geslagen is. Framing, sensatiezucht en demonisering van de bovenste plank. Ik denk dat er ergens een bom is afgegaan of iemand neergeschoten, nee er zijn klappen gevallen. :')

Ik heb na een avondje zuipen ook wel eens klappen gehad, ben ik nu het slachtoffer van een terreuraanslag?
Of ben ik nu een terrorist omdat ik zelf wel eens een klap heb uitgedeeld?
Gezien het motief kun je wel degelijk spreken van terreur.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zaterdag 9 november 2019 @ 17:11:47 #60
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_189867160
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 17:08 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Gezien het motief kun je wel degelijk spreken van terreur.
Dan nog is dit zo insignificant dat het inzoomen hierop duidelijk ten doel heeft links en terreur aan elkaar te koppelen.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  zaterdag 9 november 2019 @ 17:16:14 #61
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_189867214
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 17:11 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Dan nog is dit zo insignificant dat het inzoomen hierop duidelijk ten doel heeft links en terreur aan elkaar te koppelen.
Oh ja tuurlijk, feiten mogen niet eens meer benoemd worden? :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zaterdag 9 november 2019 @ 17:17:47 #62
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_189867228
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 17:16 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Oh ja tuurlijk, feiten mogen niet eens meer benoemd worden? :')
Mag, maar je bent wel zwaar aan het cherry picken. Wat een enorm toeval dat een notoir extreemrechtse poster dit artikel (van Breitbart nota bene) gaat plaatsen. Dat zal allemaal totaal objectief zijn geweest.

Dat gebeurt eigenlijk alleen maar op dit subforum, er worden artikels gepost die iemands visie alleen maar bevestigen. Het wordt een echo chamber op die manier.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  zaterdag 9 november 2019 @ 17:20:34 #63
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_189867266
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 17:17 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Mag, maar je bent wel zwaar aan het cherry picken. Wat een enorm toeval dat een notoir extreemrechtse poster dit artikel (van Breitbart nota bene) gaat plaatsen. Dat zal allemaal totaal objectief zijn geweest.

Dat gebeurt eigenlijk alleen maar op dit subforum, er worden artikels gepost die iemands visie alleen maar bevestigen. Het wordt een echo chamber op die manier.
Anders klik je ook even de andere links in de OP aan... over 'cherry-picking' gesproken zeg..
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_189867315
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 17:17 schreef Quotidien het volgende:

Mag, maar je bent wel zwaar aan het cherry picken. Wat een enorm toeval dat een notoir extreemrechtse poster dit artikel (van Breitbart nota bene) gaat plaatsen. Dat zal allemaal totaal objectief zijn geweest.

Dat gebeurt eigenlijk alleen maar op dit subforum, er worden artikels gepost die iemands visie alleen maar bevestigen. Het wordt een echo chamber op die manier.
Dat koppelen gebeurt toch overal.
Ja, niet in alle gevallen, maar dat is maar net aan welke kant men staat.
Gooit iemand een bom naar een synagoge dan wordt uit alle macht geprobeerd de AfD op een verbodslijst te krijgen.
Gooit iemand een brandend flesje op een parkeerplaats bij een moskee dan komt dit door de 'haatzaaiende taal' van Wilders.
Zijn er plunderbendes die onder dreiging van messen winkels leegroven dan komt dit door racisme.

https://nos.nl/artikel/23(...)al-in-amsterdam.html

En zo kan ik nog een uurtje blijven doorgaan.


Ik geef je ergens gelijk, dit is niet de manier van doen.
Beter kan men zoeken - met bewijs - of er werkelijk direkte connecties zijn tussen terror-organisaties en politici / politieke partijen.
shift-knop defekt
  zaterdag 9 november 2019 @ 17:25:12 #65
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_189867322
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 17:20 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Anders klik je ook even de andere links in de OP aan... over 'cherry-picking' gesproken zeg..
Ja dat is een mooie opsomming. Om in de wedstrijdsfeer mee te gaan heb ik op nrc even extreemrechts en extreemlinks gezocht. Extreemrechts heeft dan bijna 2000 artikelen en extreemlinks nog geen 300. Nu zegt dit niks natuurlijk, maargoed. Zo puberaal zijn we inmiddels blijkbaar. Maar blijf vooral doen alsof links het grote gevaar is. :')
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  zaterdag 9 november 2019 @ 17:26:10 #66
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_189867331
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 17:25 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Ja dat is een mooie opsomming. Om in de wedstrijdsfeer mee te gaan heb ik op nrc even extreemrechts en extreemlinks gezocht. Extreemrechts heeft dan bijna 2000 artikelen en extreemlinks nog geen 300. Maar blijf vooral doen alsof links het grote gevaar is. :')
Verkeerde user gequote. :?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zaterdag 9 november 2019 @ 17:27:46 #67
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_189867348
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 17:26 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Verkeerde user gequote. :?
Nee hoor.

Maar ik ben wel klaar met de discussie. Men blijft maar lekker alles opblazen en gretig overal het stickertje terreur opplakken. Dat je daarmee dat tuig van beide kanten in de kaart speelt is minder van belang, gewoon lekker polariserend bezig blijven.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_189867402
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 17:11 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Dan nog is dit zo insignificant dat het inzoomen hierop duidelijk ten doel heeft links en terreur aan elkaar te koppelen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 17:11 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Dan nog is dit zo insignificant dat het inzoomen hierop duidelijk ten doel heeft links en terreur aan elkaar te koppelen.
Nee en waarom ben je daar zo bang voor? Ben je net komen kijken en denk je dat terrorisme iets van 'rechtse' mensen is? Nee, van oudsher is het na de oorlog meer links geweest met de Rote Armee Fraktion en de ETA. De laatste twintig jaar voornamelijk islamitisch. In Europa bestaat rechts extremistisch terrorisme nauwelijks.

In de VS hetzelfde alleen wordt iedere schietpartij gelinkt aan 'rechts' maar met name 'white supremacy', terwijl veel daders gewoon latino zijn.
pi_189867410
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 17:27 schreef Quotidien het volgende:

Nee hoor.

Maar ik ben wel klaar met de discussie. Men blijft maar lekker alles opblazen en gretig overal het stickertje terreur opplakken. Dat je daarmee dat tuig van beide kanten in de kaart speelt is minder van belang, gewoon lekker polariserend bezig blijven.
Geen terreur ?



Niet objectief ?

Sachsen gründet "Soko Linx"

Prima als men kritisch is maar het is toch echt aan de beschuldiger om aan te tonen dat de beschuldigde vals spel heeft gespeeld of speelt.
Daarmee bedoel ik, al diegenen die bronnen en berichten aanvallen als nep , dat die dan maar met de bewijzen moeten komen dat het nep is.
Jij noemt het dan zover ik gezien heb niet direkt nep maar valt wel over het soort plaatjes die erbij worden gezet. Nogmaals dat gebeurt overal. Maar dat maakt het bericht an sich , en zeker niet zonder tegenbewijs, minder waar.
shift-knop defekt
  zaterdag 9 november 2019 @ 17:36:21 #70
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_189867430
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 17:34 schreef KefirKater het volgende:

[..]

[..]

Nee en waarom ben je daar zo bang voor? Ben je net komen kijken en denk je dat terrorisme iets van 'rechtse' mensen is? Nee, van oudsher is het na de oorlog meer links geweest met de Rote Armee Fraktion en de ETA. De laatste twintig jaar voornamelijk islamitisch. In Europa bestaat rechts extremistisch terrorisme nauwelijks.

In de VS hetzelfde alleen wordt iedere schietpartij gelinkt aan 'rechts' maar met name 'white supremacy', terwijl veel daders gewoon latino zijn.
Ik heb er een hekel aan omdat het voortkomt uit een haat jegens links. Men kan het niet hebben dat links anders tegen dingen aankijkt en gaat dan maar alles uit de kast halen om linksen te besmeuren en ze vanalles in de schoenen te schuiven. Een incident als ik de OP wordt gewoon als middel gebruikt om weer wat extra modder te gooien.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  zaterdag 9 november 2019 @ 17:37:06 #71
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_189867444
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 17:35 schreef TomLuny het volgende:

[..]

Geen terreur ?

[ afbeelding ]

Niet objectief ?

Sachsen gründet "Soko Linx"

Prima als men kritisch is maar het is toch echt aan de beschuldiger om aan te tonen dat de beschuldigde vals spel heeft gespeeld of speelt.
Daarmee bedoel ik, al diegenen die bronnen en berichten aanvallen als nep , dat die dan maar met de bewijzen moeten komen dat het nep is.
Jij noemt het dan zover ik gezien heb niet direkt nep maar valt wel over het soort plaatjes die erbij worden gezet. Nogmaals dat gebeurt overal. Maar dat maakt het bericht an sich , en zeker niet zonder tegenbewijs, minder waar.
Ik heb nergens iets gezegd over nep of plaatjes :?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_189867466
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 17:27 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Men blijft maar lekker alles opblazen
Ploflims he :') :')
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_189867492
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 17:37 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Ik heb nergens iets gezegd over nep of plaatjes :?
Mijn fout, niet goed gelezen.
Dat je het geen nep noemde had ik wel gezien en benoemd maar met poster (plaatje) op breitbart ging ik de mist in.

Mag, maar je bent wel zwaar aan het cherry picken. Wat een enorm toeval dat een notoir extreemrechtse poster :@ dit artikel (van Breitbart nota bene) gaat plaatsen. Dat zal allemaal totaal objectief zijn geweest.
shift-knop defekt
  zaterdag 9 november 2019 @ 17:41:02 #74
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_189867504
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 17:40 schreef TomLuny het volgende:

[..]

Mijn fout, niet goed gelezen.
Dat je het geen nep noemde had ik wel gezien en benoemd maar met poster (plaatje) op breitbart ging ik de mist in.

Mag, maar je bent wel zwaar aan het cherry picken. Wat een enorm toeval dat een notoir extreemrechtse poster :@ dit artikel (van Breitbart nota bene) gaat plaatsen. Dat zal allemaal totaal objectief zijn geweest.
Kan gebeuren
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_189867545
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 17:36 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Ik heb er een hekel aan omdat het voortkomt uit een haat jegens links.
Raar hè? Ik noemde net de Rote Armee Fraktion. Snap je niet dat die het socialisme een hele slechte naam hebben bezorgd? En de DDR? Dacht je dat dat goeie reclame was? Na de Wende kwamen alle verhalen ook in het voormalige westen naar boven. En we hebben het hier over Leipzig. 50 jaar geleden nog een van de kernen van de DDR waar het regime het dagelijks leven uitmaakte.
pi_189867562
Klagen over haat tegen links.
Pim Fortuyn iemand ?
shift-knop defekt
  zaterdag 9 november 2019 @ 17:58:34 #77
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_189867695
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 17:27 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Nee hoor.

Maar ik ben wel klaar met de discussie. Men blijft maar lekker alles opblazen en gretig overal het stickertje terreur opplakken. Dat je daarmee dat tuig van beide kanten in de kaart speelt is minder van belang, gewoon lekker polariserend bezig blijven.
Jij maakt er zelf van dat ik links het grote gevaar noem.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_189868020
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 16:51 schreef KefirKater het volgende:

[..]

Donder op joh. Er is bij haar thuis ingebroken, onwetende. Je Nederlands is tevens kut dus op jou reageer ik niet meer, want achterlijk.
"je Nederlands" is wel erg slecht voor iemand die een ander verwijt dat diens Nederlands kut is. Meestal schrijven mensen op internet net zo goed Nederlands dat de ander het snapt. Niet het Nederlands dat je op een universiteit zal zien.

En inderdaad, jouw interpunctie is grappig. Na ingebroken hoeft geen komma. En na ingebroken hoeft ook geen onwetende...

Trouwens, er is wel vaker sprake van in elkaar slaan bij een inbraak. Dit noemt men "op heterdaad betrapt" en dan slaan de inbrekers de huiseigenaar in elkaar. Is dat ook terreur?

Alleen als het alleen in elkaar slaan is, en als waarschuwing moet gelden is het terreur. Maar nog geen aanslag. Dus geen terreuraanslag.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Aanslag_(misdrijf)

Groetjes aan Adolf.
pi_189873450


An Ohio man pleaded guilty Tuesday to crimes related to his plot to launch a terrorist attack on a July 4 event in Cleveland last year.

Demetrius Nathaniel Pitts, 50, pleaded guilty to attempting to provide material support to a foreign terrorist organization, placing threats against the president of the United States and threats against the president's family members, the Justice Department said in a statement.

[..]

Pitts also pleaded guilty to threatening to kill President Trump and his immediate family members, namely Ivanka Trump and Jared Kushner. He is scheduled to be sentenced on Feb. 11 and is likely to be given 14 years in prison followed by a lifetime of supervised release.

>
https://thehill.com/homen(...)-cleveland-on-july-4
shift-knop defekt
pi_189876501
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 16:27 schreef Kamover het volgende:
Dit nieuws zul je nooit bij de NOS zien
Is dit nieuws dan wel bij ARD, ZDF etc geweest?
  zondag 10 november 2019 @ 12:43:13 #81
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_189877772
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 23:34 schreef TomLuny het volgende:
[ afbeelding ]

An Ohio man pleaded guilty Tuesday to crimes related to his plot to launch a terrorist attack on a July 4 event in Cleveland last year.

Demetrius Nathaniel Pitts, 50, pleaded guilty to attempting to provide material support to a foreign terrorist organization, placing threats against the president of the United States and threats against the president's family members, the Justice Department said in a statement.

[..]

Pitts also pleaded guilty to threatening to kill President Trump and his immediate family members, namely Ivanka Trump and Jared Kushner. He is scheduled to be sentenced on Feb. 11 and is likely to be given 14 years in prison followed by a lifetime of supervised release.

>
https://thehill.com/homen(...)-cleveland-on-july-4
Hij woonde in Dresden?
pi_189878149
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 16:41 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Het gaat mij om de framing in de tt. Je kan gewoon sec formuleren wat er gebeurd is, maar er moet en zal een stickertje opgeplakt worden. Staat verder los van de daad zelf.
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 17:27 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Nee hoor.

Maar ik ben wel klaar met de discussie. Men blijft maar lekker alles opblazen en gretig overal het stickertje terreur opplakken. Dat je daarmee dat tuig van beide kanten in de kaart speelt is minder van belang, gewoon lekker polariserend bezig blijven.
Is het je nu nog niet duidelijk dat de Oberbürgermeister van Leipzig de term terreur heeft gebruikt voor de extreem-linkse aanval op die vrouwelijke vastgoedontwikkelaar in haar huis? TT is daarmee legitiem. Als je dat niet vind, lekker naar NWS FB togen en daar je klacht dumpen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 17:11 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Dan nog is dit zo insignificant dat het inzoomen hierop duidelijk ten doel heeft links en terreur aan elkaar te koppelen.
Nee dus.

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 17:17 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Mag, maar je bent wel zwaar aan het cherry picken. Wat een enorm toeval dat een notoir extreemrechtse poster dit artikel (van Breitbart nota bene) gaat plaatsen. Dat zal allemaal totaal objectief zijn geweest.

Dat gebeurt eigenlijk alleen maar op dit subforum, er worden artikels gepost die iemands visie alleen maar bevestigen. Het wordt een echo chamber op die manier.
Ik ben niet extreemrechts, ik ben socialer dan veel FOK!kers die zich links noemen. Ik ben wel een nationalist en daarmee dus democratischer dan veel FOK!kers die zich democraten noemen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 17:25 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Ja dat is een mooie opsomming. Om in de wedstrijdsfeer mee te gaan heb ik op nrc even extreemrechts en extreemlinks gezocht. Extreemrechts heeft dan bijna 2000 artikelen en extreemlinks nog geen 300. Nu zegt dit niks natuurlijk, maargoed. Zo puberaal zijn we inmiddels blijkbaar. Maar blijf vooral doen alsof links het grote gevaar is. :')
Cijfers van Europol: NWS / Cijfers Europol over terreur o.b.v. ideologische kleur

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 17:36 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Ik heb er een hekel aan omdat het voortkomt uit een haat jegens links. Men kan het niet hebben dat links anders tegen dingen aankijkt en gaat dan maar alles uit de kast halen om linksen te besmeuren en ze vanalles in de schoenen te schuiven. Een incident als ik de OP wordt gewoon als middel gebruikt om weer wat extra modder te gooien.
:') volstaat
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_189880145
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 13:19 schreef Oostwoud het volgende:

[..]


[..]


Ik ben niet extreemrechts, ik ben socialer dan veel FOK!kers die zich links noemen.
interessant. Op basis van je bijdragen aan Fok! lijk je behoorlijk rechtser dan de VVD, maar je bent stiekem een Sp aanhanger?
  zondag 10 november 2019 @ 16:00:36 #84
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_189880410
Het is een publiek geheim hier op FOK! dat Oostwoud nazi memorabilia verzamelt en daar trots op is.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_189881061
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 15:48 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

interessant. Op basis van je bijdragen aan Fok! lijk je behoorlijk rechtser dan de VVD, maar je bent stiekem een Sp aanhanger?
Dan wil ik je vragen nog eens goed naar mijn bijdragen te kijken. Sociaal-economisch spreek ik mij op FOK! (en daarbuiten) altijd uit tegen grootkapitaal zoals topbanken, techbedrijven als Google en Facebook, globalistische NGO's en globalistische financiers die de samenleving ondermijnen. Ik spreek mij ook uit tegen monisme in het recht.

Ik ben erg voor een interpretatie gebaseerd op het Pruisisch socialisme zoals door Oswald Spengler beschreven: sociaal beleid binnen en ten behoeve van de eigen etnische groep en in bredere zin verwante etnische groepen. Niet zoals nu, het exploiteren van de nationale gemeenschap ten behoeve van het grootbedrijf en ten behoeve van hordes kansloze vreemdelingen uit onverenigbare culturen die binnengeloodst worden.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_189881092
quote:
2s.gif Op zondag 10 november 2019 16:00 schreef Falco het volgende:
Het is een publiek geheim hier op FOK! dat Oostwoud nazi memorabilia verzamelt en daar trots op is.
Bewijs? Of heb je dit verzonnen? Er is kennelijk een Oostwoud die zulks memorabilia verzamelt. Ik houd het bij boeken, waaronder inderdaad de nodige boeken over politiek in algemene zin, maar in engere zin NSDAP, nationaal-socialisme en fascisme.

Kom met bewijs of houd je onware bewering voor jezelf.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  zondag 10 november 2019 @ 16:37:16 #87
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_189881135
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 16:32 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Dan wil ik je vragen nog eens goed naar mijn bijdragen te kijken. Sociaal-economisch spreek ik mij op FOK! (en daarbuiten) altijd uit tegen grootkapitaal zoals topbanken, techbedrijven als Google en Facebook, globalistische NGO's en globalistische financiers die de samenleving ondermijnen. Ik spreek mij ook uit tegen monisme in het recht.

Ik ben erg voor een interpretatie gebaseerd op het Pruisisch socialisme zoals door Oswald Spengler beschreven: sociaal beleid binnen en ten behoeve van de eigen etnische groep en in bredere zin verwante etnische groepen. Niet zoals nu, het exploiteren van de nationale gemeenschap ten behoeve van het grootbedrijf en ten behoeve van hordes kansloze vreemdelingen uit onverenigbare culturen die binnengeloodst worden.
Totaal geen associaties hier.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_189881238
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 12:43 schreef VoMy het volgende:

Hij woonde in Dresden?
Het leek mij nieuwswaardig, maar te weinig om er een apart topic over te openen.

Cijfers van Europol: NWS / Cijfers Europol over terreur o.b.v. ideologische kleur

NWS / Cijfers Europol over terreur o.b.v. ideologische kleur


Eigenlijk is het nog veel erger als je de proporties van de bevolkingssamenstelling meerekent ipv 1 op 1 zoals ze ons steeds valselijk voor toveren.

[ Bericht 13% gewijzigd door TomLuny op 10-11-2019 16:47:11 ]
shift-knop defekt
pi_189881835
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 16:37 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Totaal geen associaties hier.
Dat Spenglers gedachtegoed erg salonfähig bij de nazi's was, is dan natuurlijk alleen een kwestie van misinterpretatie van de Duitse kant af.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_189882599
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 16:32 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Dan wil ik je vragen nog eens goed naar mijn bijdragen te kijken. Sociaal-economisch spreek ik mij op FOK! (en daarbuiten) altijd uit tegen grootkapitaal zoals topbanken, techbedrijven als Google en Facebook, globalistische NGO's en globalistische financiers die de samenleving ondermijnen. Ik spreek mij ook uit tegen monisme in het recht.

Ik ben erg voor een interpretatie gebaseerd op het Pruisisch socialisme zoals door Oswald Spengler beschreven: sociaal beleid binnen en ten behoeve van de eigen etnische groep en in bredere zin verwante etnische groepen. Niet zoals nu, het exploiteren van de nationale gemeenschap ten behoeve van het grootbedrijf en ten behoeve van hordes kansloze vreemdelingen uit onverenigbare culturen die binnengeloodst worden.
Je bent dus een nationaal-socialist?
pi_189885419
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 16:37 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Totaal geen associaties hier.
Ga nog even in op het voorgaande bericht waarin ik veel van je beweringen weerleg, als je wil?
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_189885442
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 18:09 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Je bent dus een nationaal-socialist?
Iedereen die Spengler's werk kan waarderen en tegen het grootkapitaal is, is in jouw ogen een nationaal-socialist?
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_189885655
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 20:32 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Iedereen die Spengler's werk kan waarderen en tegen het grootkapitaal is, is in jouw ogen een nationaal-socialist?
Nee iemand die zich omschrijft zoals jij doet lijkt zich te omschrijven als een nationaal socialist.
pi_189885684
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 20:40 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Nee iemand die zich omschrijft zoals jij doet lijkt zich te omschrijven als een nationaal socialist.
Ok, dat mag jij vinden. Ik kan er niet veel mee.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  zondag 10 november 2019 @ 21:05:28 #95
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_189886233
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 20:41 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Ok, dat mag jij vinden. Ik kan er niet veel mee.
Niet zo policor doen bitte.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 10 november 2019 @ 22:20:13 #96
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_189887827
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 20:31 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Ga nog even in op het voorgaande bericht waarin ik veel van je beweringen weerleg, als je wil?
Nee wil ik niet, misschien een andere keer
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_189888475
Ik ben een socialistische nationalist

en er trots op >:) w/
shift-knop defekt
pi_189912174
Authorities in Germany detained three alleged supporters of the Islamic State group Tuesday on suspicion of preparing a deadly attack against non-Muslims.

Frankfurt prosecutors said some 170 police officers searched three apartments in the nearby city of Offenbach and detained the men, who were already known to authorities.

"The intervention occurred in time to prevent a concrete threat," chief prosecutor Nadja Niesen told reporters in Frankfurt. She said that the suspects appeared to have planned an attack in the Rhine-Main region with the intention of killing "as many people, so-called unbelievers, as possible," but it wasn't yet known whether they had chosen a specific target.

Niesen said the main suspect, a 24-year-old German citizen with Macedonian roots, had already acquired materials needed to make explosives and searched for firearms online. Police seized various substances and electronic devices at the man's apartment.

The other two suspects are Turkish citizens aged 21 and 22.

>
https://abcnews.go.com/In(...)attack-plot-66932618


Drie vermoedelijke IS’ers gearresteerd in Duitsland, verdacht van plannen aanslag

Aanklager Nadja Niesen zegt dat de verdachten het duidelijke doel hadden om met een aanslag 'zoveel als mogelijk ongelovigen om het leven te brengen'.

>
https://www.standaard.be/cnt/dmf20191112_04711761



Terrorverdächtige sollen Sprengstoffanschlag geplant haben

12.11.2019, 14:01 Uhr

Video : Nadja Niesen: Die Sprecherin der Frankfurter Staatsanwaltschaft berichtet, was die festgenommenen Terrorverdächtigen geplant hatten. (Quelle: t-online.de)

>
https://www.t-online.de/n(...)g-geplant-haben.html


Etwa 170 Beamte, darunter auch Spezialkräfte, waren an der Razzia beteiligt.


Bereits im März hatte die Polizei im Rhein-Main-Gebiet zehn mutmaßliche Salafisten festgenommen, die einen Terroranschlag geplant haben sollen. Hauptverdächtige waren zwei 31 Jahre alte Brüder aus Wiesbaden und ein 21-Jähriger aus Offenbach, die jeweils die deutsche Staatsangehörigkeit hatten.

>
https://www.t-online.de/n(...)ch-festgenommen.html

[ Bericht 3% gewijzigd door TomLuny op 12-11-2019 19:09:38 ]
shift-knop defekt
pi_189976998
Parijs gesloopt - door zogenaamd gele hesjes

De eerste verjaardag van de 'Gele Hesjes' is in Parijs uitgedraaid op rellen.
Deelnemers aan de onlusten, van wie er veel in het zwart gekleed waren en hun gezicht bedekt hielden, * = codewoord voor antifa black block, vernielden de gevel van een bankfiliaal, staken enkele auto's en vuilnisbakken in brand en smeten straatstenen en flessen naar de oproerpolitie. In de Franse hoofdstad zijn tot het einde van de middag meer dan honderd mensen opgepakt voor de onlusten.

>
https://www.ad.nl/buitenl(...)-in-parijs~a4115e37/



Paris in flames

>
https://www.express.co.uk(...)rrests-violence-fire
shift-knop defekt
  zaterdag 16 november 2019 @ 22:02:26 #100
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_189977321
Dresden en Leipzig zijn dan ook wel behoorlijke nazi-bolwerken. Daar kun je bij de groenteboer rustig de Hitlergroet brengen zonder dat je raar aangekeken wordt :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')