abonnement Unibet Coolblue
pi_189845375
Een groep academici van de universiteit van Arizona is bezig een communicatiemiddel te ontwikkelen om contact op te nemen met dierbaren die heengegaan zijn. Het eerste zou een ja/nee switch zijn, dan tekstberichten en zo verder tot uiteindelijk een app op je smartphone. Ik volg ze nog niet zo lang en weet nog niet goed hoe ver het staat met de ontwikkeling ervan. Het zou echter mogelijk moeten zijn met de huidige technologieën om een apparaat met zulke gevoelige sensoren te maken.

Hoofd van het onderzoek is Dr. Schwartz, professor in Psychologie, Geneeskunde, Psychiatrie en Chirurgie aan de universiteit van Arizona. De Soulphone, ik hou in het in de gaten.
pi_189846049
Is je schoonmoeder eindelijk heen, moet je haar alsnog 1x per week cerplicht bellen
  vrijdag 8 november 2019 @ 08:52:52 #3
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_189846116
Black mirror
pi_189846149
Kijk het spijt me hoor, maar ik geloof er niet in. Ik geloof persoonlijk wel in een hiernamaals, maar het is natuurlijk niet zo dat je gewoon nog met levenden kunt communiceren. Als dat wel zou kunnen, waren we allemaal al lang opgebeld door mensen die overleden zijn.

Ik denk dat het gewoon nep is als het uberhaupt al gaat werken.
pi_189846704
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 08:55 schreef Jantje2k het volgende:
Kijk het spijt me hoor, maar ik geloof er niet in. Ik geloof persoonlijk wel in een hiernamaals, maar het is natuurlijk niet zo dat je gewoon nog met levenden kunt communiceren. Als dat wel zou kunnen, waren we allemaal al lang opgebeld door mensen die overleden zijn.

Ik denk dat het gewoon nep is als het uberhaupt al gaat werken.
Heb ook mijn twijfels maar omdat het hier gaat om universiteitsprofessoren met heel wat diploma's en met naam en faam wil ik dit toch wel volgen. Eens het mogelijk is, ik denk dat de hoeveelheid kennis en wijsheid die er dan te rapen valt schier oneindig zal zijn. Wereldveranderend, zeg maar.
  vrijdag 8 november 2019 @ 09:54:24 #6
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189846772
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 09:48 schreef The_answer_is_within_you het volgende:

[..]

Heb ook mijn twijfels maar omdat het hier gaat om universiteitsprofessoren met heel wat diploma's en met naam en faam wil ik dit toch wel volgen. Eens het mogelijk is, ik denk dat de hoeveelheid kennis en wijsheid die er dan te rapen valt schier oneindig zal zijn. Wereldveranderend, zeg maar.
De wetenschap heeft nog niet eens kunnen bewijzen dat er zoiets is als "leven na de dood in het hiernamaals", dus de rest slaat nog helemaal nergens op.

De beste methode om met je voorouders te communiceren is op een driepotige kruk op de grafheuvel in het stille bos.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 8 november 2019 @ 09:58:07 #7
74056 crew  ToT
pi_189846818
Zitten er wel kristallen uit Atlantis in zo'n ding? Anders gaat het natuurlijk nooit werken he.
Uiteraard heb je zelfs dan alleen ontvangst bij volle maan, als je een zwarte kat offert.

Ja, ik ben enigszins terughoudend over de werkzaamheid van zo'n apparaat! :')
  vrijdag 8 november 2019 @ 10:01:02 #8
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_189846855
Zoiets bestaat al toch, ik luisterde als kind altijd naar het radioprogramma Het zwarte gat, over paranormale shizzle, en ik herinner me een zelfde soort idee. Even googelen hoor.
  vrijdag 8 november 2019 @ 10:03:58 #9
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_189846894
Ah ja, Electric Voice Phenomenon, daar ging het toen om.
pi_189847006
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 09:54 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

De wetenschap heeft nog niet eens kunnen bewijzen dat er zoiets is als "leven na de dood in het hiernamaals", dus de rest slaat nog helemaal nergens op.

De beste methode om met je voorouders te communiceren is op een driepotige kruk op de grafheuvel in het stille bos.
Als je nog geen apparaat hebt die de signalen kan opvangen, kan je het überhaupt niet bewijzen, daar zijn ze nu net mee bezig. Het hele onderzoek komt me trouwens ook wel een beetje zweverig over maar ik hoop dat deze door de wol geverfde wetenschappers weten waar ze mee bezig zijn. Zo niet, tant pis, niks verloren.
  vrijdag 8 november 2019 @ 10:20:22 #11
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_189847113
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 08:55 schreef Jantje2k het volgende:
Kijk het spijt me hoor, maar ik geloof er niet in. Ik geloof persoonlijk wel in een hiernamaals, maar het is natuurlijk niet zo dat je gewoon nog met levenden kunt communiceren. Als dat wel zou kunnen, waren we allemaal al lang opgebeld door mensen die overleden zijn.

Ik denk dat het gewoon nep is als het uberhaupt al gaat werken.
Ik ben ook erg skeptisch, maar ik krijg wel altijd de rillingen als ik opnames hoor van EVP :') Ook al snap ik ook wel dat het allemaal interpretatie is van onze hersenen, alsof je gezichten ziet in de wolken.
  vrijdag 8 november 2019 @ 10:33:12 #12
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189847286
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 10:11 schreef The_answer_is_within_you het volgende:

[..]

Als je nog geen apparaat hebt die de signalen kan opvangen, kan je het überhaupt niet bewijzen, daar zijn ze nu net mee bezig. Het hele onderzoek komt me trouwens ook wel een beetje zweverig over maar ik hoop dat deze door de wol geverfde wetenschappers weten waar ze mee bezig zijn. Zo niet, tant pis, niks verloren.
Er zijn mensen die zeggen met de doden te communiceren dus daar kun je al iets mee doen.

Dit is overigens geen door de wol geverfde wetenschapper maar een blijkbaar dementerende ex-hoogleraar.
pi_189849477
Dit topic ga ik volgen. Het idee om met overledenen te kunnen communiceren is fascinerend.
  woensdag 13 november 2019 @ 14:49:53 #14
487207 Miikan
Straight outta hell.
pi_189924144
Dit ga ik zeker volgen. Het zou cool zijn om nog eens iemand te kunnen horen die je verloren bent. Maar dan moet je ook oppassen met degenen die niet het beste met je voorhebben...
Smile, my dear!
You're never fully dressed without a smile.
pi_189957485
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 05:34 schreef The_answer_is_within_you het volgende: Een groep academici van de universiteit van Arizona is bezig een communicatiemiddel te ontwikkelen om contact op te nemen met dierbaren die heengegaan zijn. Het eerste zou een ja/nee switch zijn, dan tekstberichten en zo verder tot uiteindelijk een app op je smartphone. Ik volg ze nog niet zo lang en weet nog niet goed hoe ver het staat met de ontwikkeling ervan. Het zou echter mogelijk moeten zijn met de huidige technologieën om een apparaat met zulke gevoelige sensoren te maken. Hoofd van het onderzoek is Dr. Schwartz, professor in Psychologie, Geneeskunde, Psychiatrie en Chirurgie aan de universiteit van Arizona. De Soulphone, ik hou in het in de gaten.
Is daar weer een aparte belbundel voor nodig?
pi_189958844
Nieuwsbrief ontvangen:

quote:
Attend the First Public Scientific
Demonstrations of Life After Death
Dear Soul Proof family,

As a subscriber to the Soul Proof newsletter, you are one of the first people on the planet to learn about this historic event -- the first public scientific demonstrations that life continues after bodily death.

Have you seen photos of the first Wright brothers' flight and thought how amazing it would be to witness that? Or maybe you've seen photos of the people standing around Alexander Graham Bell as he made the first phone call. Perhaps, like me, you wondered how they were so lucky?

Image

Now you can observe a new breakthrough
that is as or even more important . . .

scientific validation from research at the University of Arizona that the death of
your body is not the end of your life.

What's more, this technology shows basic communication using yes / no responses from those living in another dimension. This paves the way for increased interaction with post-material ('deceased') loved ones and luminaries who can assist our biggest challenges.

You have a historic opportunity to witness
this life and world-changing technology.

The first SoulPhone / Education / Ethics Demonstration (SEED) events are scheduled for February 2020 in twelve cities in the southeast U.S. These full-day events will reveal and discuss the current "spirit" communication technology and how that can change your life and our world for the better.

What You Will See at SEED

Dr. Mark Pitstick, director of The SoulPhone Foundation, will be present at each SEED event to discuss the many benefits of this breakthrough.

Dr. Gary Schwartz, director of the SoulPhone Project, and Rhonda Schwartz, head research medium, will present via video-conferencing.

Dr. Schwartz will discuss the science and technology behind the SoulPhone Project.

Rhonda will talk about the A-Team - "deceased" luminaries who have assisted the SoulPhone research and development.
Drs. Schwartz and Pitstick will demonstrate the technology under three conditions:

1. baseline (no participant control)

2. with a human attendee touching the device

3. showing the presence of an A-team member.

Become Part of the Team
The registration price for SEED events is a donation toward SoulPhone research and development for the next phase of the technology: the SoulKeyboard.

You can show your support for this project AND witness the first public demonstrations. It could well be a life-transforming event for you and your loved ones.

Purchase Information
Register now to get the early-bird discount.

Note: Each attendee will also receive four hours of live webinars with Dr. Pitstick at no additional charge. He will discuss 'greater reality living', that is, how you may choose to live -- and treat yourself and others -- after you really know you are an eternal being. You will learn holistic strategies for fine-tuning your body and mind so you can more powerfully know and show that you are a timeless being of energy and consciousness.

Also be sure to see benefits for VIP registrants.

Thank you for telling everyone you know about this great news. The presence of life after death and ability of 'spirits' to communicate has now been definitively demonstrated scientifically.

You can believe now!

Life and love are forever . . . see for yourself!
Mark

Mark Pitstick, MA, DC
Director of SoulPhone Foundation
Founder of Greater Reality Living Groups
SoulPhone.org
GreaterRealityLiving.com
SoulProof.com
Image
Tl;dr: Uitnodiging om als eerste bij een evenement te zijn waarbij een ja/nee schakelaar gebruikt wordt om contact te maken met overledenen. Kost iets van 200 dollar, geld wordt gebruikt voor verder onderzoek en ontwikkeling.

Ik heb een mail gestuurd om te vragen of het mogelijk was om te volgen via streaming.
pi_189958946
10.000 jaar geleden waren er mensen die deze onzin wisten te verkopen.
2.000 jaar geleden waren er mensen die deze onzin wisten te verkopen.
1.000 jaar geleden waren er mensen die deze onzin wisten te verkopen.
In het jaar 2000 jaar waren er mensen die deze onzin wisten te verkopen.

In het jaar 10.000 zullen er mensen zijn die deze onzin weten te verkopen. ;)
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
pi_190319718
Ik geloof niet dat de techniek ons ooit een 'soulphone' zal brengen. Maar het zou mooi zijn om op enige wijze nog eens ' contact ' te kunnen maken met een dierbare overledene.
pi_190394341
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 20:15 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
Nieuwsbrief ontvangen:

[..]

Tl;dr: Uitnodiging om als eerste bij een evenement te zijn waarbij een ja/nee schakelaar gebruikt wordt om contact te maken met overledenen. Kost iets van 200 dollar, geld wordt gebruikt voor verder onderzoek en ontwikkeling.

Ik heb een mail gestuurd om te vragen of het mogelijk was om te volgen via streaming.
betaal gewoon die 200 USD niffo
  donderdag 12 december 2019 @ 11:40:10 #20
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_190394805
Hier wat meer info over de soulphone waar ik vroeger op de radio over hoorde, de Spiricom:

https://idigitalmedium.com/sarah-estep-operates-spiricom/

docu over de uitvinder:
  woensdag 18 december 2019 @ 00:24:01 #21
478323 kaakchirurg444
zat he maar had je niet gezien
pi_190508527
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 08:45 schreef C.L.Werner het volgende:
Is je schoonmoeder eindelijk heen, moet je haar alsnog 1x per week cerplicht bellen
Word hier moderator ah niffo, je weet zelf !
pi_190944825
Mooi plan!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_190947783
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 03:16 schreef zhe-devilll het volgende:
Mooi plan!
Het lijkt me zó bizar maar ja, er waren wel meer dingen ondenkbaar die toch allemaal gebeurd zijn, dus wie weet, ooit.
pi_190947839
Walgelijk wat mensen wel niet doen om geld uit andermans zakken te kloppen... Nog nooit zulke onzin gelezen
pi_190947858
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 09:48 schreef The_answer_is_within_you het volgende:

[..]

Heb ook mijn twijfels maar omdat het hier gaat om universiteitsprofessoren met heel wat diploma's en met naam en faam wil ik dit toch wel volgen. Eens het mogelijk is, ik denk dat de hoeveelheid kennis en wijsheid die er dan te rapen valt schier oneindig zal zijn. Wereldveranderend, zeg maar.
Ja ze misbruiken hun autoriteit om snel geld te kunnen verdienen, zulke ratten bestaan helaas.
pi_190947896
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 november 2019 09:58 schreef ToT het volgende:
Zitten er wel kristallen uit Atlantis in zo'n ding? Anders gaat het natuurlijk nooit werken he.
Uiteraard heb je zelfs dan alleen ontvangst bij volle maan, als je een zwarte kat offert.

Ja, ik ben enigszins terughoudend over de werkzaamheid van zo'n apparaat! :')
Achterhaald :{w
De Zero Point Module is nu je van het :Y

Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 9 januari 2020 @ 12:09:29 #27
74056 crew  ToT
pi_190947903
quote:
6s.gif Op donderdag 9 januari 2020 12:08 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Achterhaald :{w
De Zero Point Module is nu je van het :Y

[ afbeelding ]
:D Whehehe! ^O^
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 9 januari 2020 @ 12:09:52 #28
74056 crew  ToT
pi_190947909
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 12:03 schreef Apekoek het volgende:
Walgelijk wat mensen wel niet doen om geld uit andermans zakken te kloppen... Nog nooit zulke onzin gelezen
Ja het is best wel jouw gebruikersnaam idd! _O-
pi_190947917
Verdomme, als mijn naasten me uit mijn rust halen met een telefoon, dan mogen ze direct een exorcist bellen.
Extremistisch gematigd.
  donderdag 9 januari 2020 @ 17:09:41 #30
8372 Bastard
Persona non grata
pi_190951417
Beetje ongeloofwaardig dat een dergelijk toestel er gaat komen inderdaad.
Ik zie al voor me dat wanneer je overleden bent in het hiernamaals alsnog gezeik krijgt "je had beter dit of dat moeten doen" ..

Er bestaan toch al instrumenten om te communiceren, middels (goede) mediums bijvoorbeeld.
The truth was in here.
  donderdag 9 januari 2020 @ 17:30:04 #31
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_190951640
Wel vreemd eigenlijk. Ben je dood en dan word je opeens gebeld door je familieleden, terwijl je net een beetje zat te chillen op een wolkje.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_192609295
Update:


Of het lukt of niet, ik ben al blij dat er academici zijn die het effectief wetenschappelijk onderzoeken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')