abonnement Unibet Coolblue
pi_189847473
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 november 2019 10:36 schreef Pino112 het volgende:
ToonGerbrands twitterde op vrijdag 08-11-2019 om 10:30:30 Het is duidelijk dat er veel emotie en betrokkenheid is van allerlei kanten naar aanleiding van de recente resultaten van PSV. Intern voelt iedereen de urgentie. Er wordt echt alles aan gedaan om het tij te keren. Hoe lastig het ook voelt, maar we hebben juist nu alle steun nodig reageer retweet
Hier heeft dus echt niemand wat aan. :') Uiteindelijk komt toch alle verantwoordelijkheid voor de prestaties neer op trainer en de spelers.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2019 10:49:45 ]
pi_189847581
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 10:36 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ik verbaas mij over de mate van boosheid van alle Ajacieden die zich verzamelen in dit topic. Wat is dat toch?
geen boosheid nickie, niet eens echt leedvermaak om psv, alleen moet ik lachen dat die plaat voor je kop steeds belachelijk werd.
  vrijdag 8 november 2019 @ 10:58:54 #103
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_189847621
Waarom heeft Obispo geen eerlijke kans gekregen? Ik vind hem bij Vitesse altijd wel zeker over komen. Zeker als je kijkt wat er nu achterin loopt bij PSV.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_189847641
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 10:58 schreef satecl het volgende:
Waarom heeft Obispo geen eerlijke kans gekregen? Ik vind hem bij Vitesse altijd wel zeker over komen. Zeker als je kijkt wat er nu achterin loopt bij PSV.
dat riep aad de mos al jaren geleden, kun je nagaan

Al blijft het vreemd, als je kijkt dat wel namen als Sadilek, Mauro Jr, Gakpo, Dante Rigo, etc wel opeens als basisspeler of vaste invaller werden gebruikt.
  vrijdag 8 november 2019 @ 11:00:06 #105
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189847645
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 10:58 schreef satecl het volgende:
Waarom heeft Obispo geen eerlijke kans gekregen? Ik vind hem bij Vitesse altijd wel zeker over komen. Zeker als je kijkt wat er nu achterin loopt bij PSV.
omdat Obispo geen wasmachine is.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  vrijdag 8 november 2019 @ 11:19:54 #106
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189847939
Waarom kan Denzel Domfries niet omgeturnd worden tot CV? GROOT, STERK, KRACHT, NEGER.

Ik bedoel, die kutvoorzetten zijn van het kaliber Manolev en hij is nog jong. En je bent toch al aan een verloren seizoen bezig, probeer het maar.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2019 11:20:57 ]
  vrijdag 8 november 2019 @ 11:21:31 #108
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189847952
quote:
4s.gif Op vrijdag 8 november 2019 11:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Waarom kan Denzel Domfries niet omgeturnd worden tot CV? GROOT, STERK, KRACHT, NEGER.

Ik bedoel, die kutvoorzetten zijn van het kaliber Manolev en hij is nog jong. En je bent toch al aan een verloren seizoen bezig, probeer het maar.
omdat hij bijna niets heeft van een cv in zijn spel.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_189847966
quote:
19s.gif Op vrijdag 8 november 2019 11:21 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

omdat hij bijna niets heeft van een cv in zijn spel.
Daarom moet je hem gaan omturnen.

Kutkanonne.
  vrijdag 8 november 2019 @ 11:22:50 #110
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189847974
quote:
4s.gif Op vrijdag 8 november 2019 11:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Waarom kan Denzel Domfries niet omgeturnd worden tot CV? GROOT, STERK, KRACHT, NEGER.

Ik bedoel, die kutvoorzetten zijn van het kaliber Manolev en hij is nog jong. En je bent toch al aan een verloren seizoen bezig, probeer het maar.
toch heb ik wel respect voor z'n energie, als hij dat eens beter zou doseren is het een hele aardige back
pi_189848040
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 10:59 schreef Adames het volgende:

[..]

dat riep aad de mos al jaren geleden, kun je nagaan

Al blijft het vreemd, als je kijkt dat wel namen als Sadilek, Mauro Jr, Gakpo, Dante Rigo, etc wel opeens als basisspeler of vaste invaller werden gebruikt.
Alle namen die je opnoemt zijn jonge talenten. PSV moet ook meer ervaren spelers hebben. Ik denk ook dat van Bommel het niet gaat redden. Malen en Bergwijn zijn schijnbaar ook niet inzetbaar tegen Willem2. Als die ook tegen Sporting gaan ontbreken is het seizoen voorbij.

Mo 17 jaar kan dit niet rechttrekken, Gakpo is geen spits en Bruma kan zonder afspeelmogelijkheid ook niets anders dan zich steeds vastlopen. En dat werkt allemaal door in een team. Rosario kan geen bal meer goed aannemen en plaatsen, Sadilek is geen LB en Dumfries werkt hard maar allemaal verloren energie en is nooit op zijn positie als rechtsback. Beide backposities zijn nergens te vinden als ze nodig zijn.

De aankoop van Doan begrijp ik niet en van Bruma eigenlijk ook niet. Met andere woorden de TD heeft ook behoorlijk gefaald.

Zoet totaal uit vorm. Het is een onzekere factor en dat werkt door in een team. Een grabbelaar die zelden een bal nog klemvast heeft, in de korte hoek steeds gepasseerd word.

En al een paar seizoenen zijn de aankopen belabberd. Zo even uit mijn hoofd heeft 50% niet eens gespeeld. Die kwamen al niet fit binnen of liepen gelijk tegen zware blessures op.

Ipv Bruma en Doan had je beter Linssen van Vitesse en Vlap kunnen kopen.
  vrijdag 8 november 2019 @ 11:29:46 #112
15600 BB-King
Long live the King!
pi_189848060
Hebben jullie echt geen betere linksback rondlopen?

Die laatste 2 goals zeggen genoeg. Alle tijd om een voorzet te geven.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_189848080
Bruma was overbodig want gakpo en doan hadden we ook niet nodig. Geld had je zoveel beter kunnen besteden idd in de andere linies. Wel unlucky dat Lammers geblesseerd is geraakt. Dan had je iig een spits. Welk internationaal team heeft gewoon 0 beschikbare spitsen... (behalve mitro dan)..

En vergeten we niet dat John de jong al jaren hoofd scout was voordat die td werd. En toen ook altijd al faalde.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_189848105
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 11:22 schreef Tarado het volgende:

[..]

toch heb ik wel respect voor z'n energie, als hij dat eens beter zou doseren is het een hele aardige back
Hij moet niet steeds als een rechtsbuiten blijven spelen en dat al zeker niet in een slecht draaiend team. Het is allemaal verloren energie omdat zijn voorzetten toch al niet al te best zijn.
pi_189848239
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 november 2019 11:29 schreef BB-King het volgende:
Hebben jullie echt geen betere linksback rondlopen?

Die laatste 2 goals zeggen genoeg. Alle tijd om een voorzet te geven.
Helaas niet. Sadilek is geen back. Lato gelukkig gehuurd was een misser alhoewel die was niet fit en heeft welgeteld 1 maal in de basis gestaan.

Boscagli vrij jong en dat moet dan een echte lb zijn die is verdedigend niet beter is dan Sadilek. Ondanks dat gaat mijn voorkeur uit naar Boscagli al is het maar omdat die een betere passing in huis heeft dan een Sadilek.

Dumfries is een prima back als die ook maar op die positie blijft. Die drang naar voren is een groot nadeel. Zeker in een team dat op dit moment de spelers daar niet voor heeft.

Alleen Baumgartl vind ik geen miskoop. Die heeft een aantal wedstrijden prima gespeeld. Alleen de laatste 2 waren slecht.
  vrijdag 8 november 2019 @ 11:42:59 #116
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189848253
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 11:31 schreef RipCity het volgende:
Bruma was overbodig want gakpo en doan hadden we ook niet nodig. Geld had je zoveel beter kunnen besteden idd in de andere linies. Wel unlucky dat Lammers geblesseerd is geraakt. Dan had je iig een spits. Welk internationaal team heeft gewoon 0 beschikbare spitsen... (behalve mitro dan)..

En vergeten we niet dat John de jong al jaren hoofd scout was voordat die td werd. En toen ook altijd al faalde.
wat is overbodig, Bruma kan er gewoon weinig van en dus zonde van het geld, Doan vind ik nog niet zo slecht maar je kan van zo'n speler niet verwachten dat hij het elftal draagt, zelfde geldt voor Gakpo en Ihattaren, het zijn vooral de spelers waar je van op aan zou moeten kunnen zoals Zoet Schwaab en in mindere mate Viergever, die onder de maat zijn, voeg daar nog even Guti aan toe die speelt zoals z'n haarstijl en Rosario tja dat is gewoon 3 keer niks.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 8 november 2019 @ 11:47:16 #117
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_189848304
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 10:58 schreef satecl het volgende:
Waarom heeft Obispo geen eerlijke kans gekregen? Ik vind hem bij Vitesse altijd wel zeker over komen. Zeker als je kijkt wat er nu achterin loopt bij PSV.
dat vind ik nou geen gekke beslissing. Je kan niet in elke linie gaan leunen op jeugdige spelers
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 8 november 2019 @ 11:47:28 #118
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_189848306
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 11:31 schreef RipCity het volgende:
Bruma was overbodig want gakpo en doan hadden we ook niet nodig. Geld had je zoveel beter kunnen besteden idd in de andere linies. Wel unlucky dat Lammers geblesseerd is geraakt. Dan had je iig een spits. Welk internationaal team heeft gewoon 0 beschikbare spitsen... (behalve mitro dan)..

En vergeten we niet dat John de jong al jaren hoofd scout was voordat die td werd. En toen ook altijd al faalde.
Als ik 34 wedstrijden naar Gakpo als linksbuiten had moeten kijken had je me ook weg kunnen brengen, leuk als invaller en zeker veel potentie, maar tot nu toe laat ook hij het iedere wedstrijd als basisspeler compleet afweten imo.

Bruma vond ik gisteren de enige speler die af en toe wat dreiging had, maar kan het mis hebben. We hebben teveel betaald voor hem, dat zeker, maar ik vind hem niet slecht. 2 goals en 3 assists in zo'n beetje 600 minuten in de Eredivisie. Zijn geen super indrukwekkende cijfers natuurlijk, maar het is ook weer niet alsof hij echt iemand heeft om de bal op af te geven in de laatste paar potjes. Aankoop van Doan snap ik echt helemaal niets van, wie daar mee aan is komen zetten mogen ze wat mij betreft direct de zak geven, onbegrijpelijk.

Edit: Spits situatie is natuurlijk ook bizar, je nummer 1 en 2 spitsen zijn geblesseerd, en je back-up spits is fit genoeg om 15 minuten per wedstrijd te ballen ofzo. Lekker man.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  vrijdag 8 november 2019 @ 11:47:30 #119
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_189848307
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 11:42 schreef Tarado het volgende:

[..]

wat is overbodig, Bruma kan er gewoon weinig van en dus zonde van het geld, Doan vind ik nog niet zo slecht maar je kan van zo'n speler niet verwachten dat hij het elftal draagt, zelfde geldt voor Gakpo en Ihattaren, het zijn vooral de spelers waar je van op aan zou moeten kunnen zoals Zoet Schwaab en in mindere mate Viergever, die onder de maat zijn, voeg daar nog even Guti aan toe die speelt zoals z'n haarstijl en Rosario tja dat is gewoon 3 keer niks.
:D
Oh.
pi_189848344
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 november 2019 11:29 schreef BB-King het volgende:
Hebben jullie echt geen betere linksback rondlopen?

Die laatste 2 goals zeggen genoeg. Alle tijd om een voorzet te geven.
Bestaat die jonge Amerikaan uit Duitsland nog die van de zomer voor twee spiegeltjes en een kraaltje is overgenomen?
  vrijdag 8 november 2019 @ 11:50:53 #121
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_189848352
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 11:49 schreef Arts-assistent het volgende:

[..]

Bestaat die jonge Amerikaan uit Duitsland nog die van de zomer voor twee spiegeltjes en een kraaltje is overgenomen?
Man, ik ben allang blij dat we die Lato niet hebben gekocht. Die moet me een partij slecht zijn als hij in de huidige situatie geen minuut speelt.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_189848357
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 11:47 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dat vind ik nou geen gekke beslissing. Je kan niet in elke linie gaan leunen op jeugdige spelers
Dat ging bij Ajax anders prima afgelopen jaren.
pi_189848377
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 11:28 schreef Cherni het volgende:

[..]

Alle namen die je opnoemt zijn jonge talenten. PSV moet ook meer ervaren spelers hebben. Ik denk ook dat van Bommel het niet gaat redden. Malen en Bergwijn zijn schijnbaar ook niet inzetbaar tegen Willem2. Als die ook tegen Sporting gaan ontbreken is het seizoen voorbij.

Mo 17 jaar kan dit niet rechttrekken, Gakpo is geen spits en Bruma kan zonder afspeelmogelijkheid ook niets anders dan zich steeds vastlopen. En dat werkt allemaal door in een team. Rosario kan geen bal meer goed aannemen en plaatsen, Sadilek is geen LB en Dumfries werkt hard maar allemaal verloren energie en is nooit op zijn positie als rechtsback. Beide backposities zijn nergens te vinden als ze nodig zijn.

De aankoop van Doan begrijp ik niet en van Bruma eigenlijk ook niet. Met andere woorden de TD heeft ook behoorlijk gefaald.

Zoet totaal uit vorm. Het is een onzekere factor en dat werkt door in een team. Een grabbelaar die zelden een bal nog klemvast heeft, in de korte hoek steeds gepasseerd word.

En al een paar seizoenen zijn de aankopen belabberd. Zo even uit mijn hoofd heeft 50% niet eens gespeeld. Die kwamen al niet fit binnen of liepen gelijk tegen zware blessures op.

Ipv Bruma en Doan had je beter Linssen van Vitesse en Vlap kunnen kopen.
Een paar jaar geleden zou het antwoord simpel zijn: PSV had wel een jeugdopleiding, maar gaf er weinig aandacht aan. Er werden maar af en toe jeugdspelers ingepast en eigenlijk alleen als je er echt niet meer omheen kon. Afellay en later Depay bijv. En ook een Locadio leek een geweldenaar, maar was toch steevast de lul als het minder liep.

Dat is nu al een tijd niet meer, zie de recentere jeugdspelers, dus het blijft vreemd dat Obispo nooit serieus een kans heeft gehad. Al was het maar gewoon af en toe meespelen.
Het is niet alsof de vaste verdediging al jaren stabiel.
  vrijdag 8 november 2019 @ 11:53:05 #124
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189848380
quote:
4s.gif Op vrijdag 8 november 2019 11:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:

[..]

Dat ging bij Ajax anders prima afgelopen jaren.
het is pas gaan lopen toen er ervaring in het elftal kwam.

die 4 kampioenschappen onder frank (de eigen jeugd jaren) was echt kampioen van de armoede.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_189848397
quote:
19s.gif Op vrijdag 8 november 2019 11:53 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

het is pas gaan lopen toen er ervaring in het elftal kwam.

die 4 kampioenschappen onder frank (de eigen jeugd jaren) was echt kampioen van de armoede.
In die elftallen zat ook ervaring.

Derhalve verworpen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')