abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 9 november 2019 @ 10:58:30 #51
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_189863417
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 09:19 schreef nils7 het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen idee heb hoe ze dat in Dubai doen maar volgens mij wordt je daar uitgezet.
Dubai vind ik nou niet echt het lichtende voorbeeld voor hoe je met mensen om dient te gaan, ze zijn ook niet gebonden aan EU regels. Ik zou Denemarken als inspiratie nemen, hoe die het precies aanpakken weet ik ook niet in detail maar het werkt wel.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_189867923
Staatssecretaris: opvang loopt vol door asielzoekers met economisch motief

Op de vraag of Nederland sancties tegen herkomstlanden moet overwegen, zei ze:

"Daar ga ik niet over. :') * Sleutel voordeur weg gegeven :')

Ik vind dat je als Europese Unie dat veel makkelijker zou kunnen doen."

> bevat Nieuwsuur video
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)onomisch-motief.html

---------

Asiel: Waar bleef het plan-Buma? En de motie-Dijkhoff?

Ambtenaren van Justitie bedrogen niet alleen de Tweede Kamer, maar ook de eigen staatssecretaris Mark Harbers. Het staat niet op zichzelf. De Haagse bureaucratie houdt steevast daadkracht bij immigratie en asiel tegen. Want waar blijft het plan-Buma? En de motie-Dijkhoff?
‘Het is echt Justitiemaffia daar.’

door Syp Wynia

Het derde kabinet-Rutte beloofde twee jaar geleden om uit te zoeken of het asielverdrag van Genève uit 1951 niet bij de tijd moet worden gebracht. Dat verdrag was immers bedoeld voor al die Europeanen die na de Tweede Wereldoorlog ronddoolden over het continent.
Inmiddels is het vooral een ticket voor niet-Europeanen om naar Europa te komen.

>
https://www.sypwynia.nl/a(...)-mag-het-niet-weten/
shift-knop defekt
  zaterdag 9 november 2019 @ 19:53:16 #53
484383 Eendenkooi
homeopathisch onverdund
pi_189869396
Je moet ook geen sancties overwegen tegen herkomstlanden .... je moet ze gewoon fuckin terugsturen .... hoe moeilijk kan het zijn.
  zaterdag 9 november 2019 @ 20:03:15 #54
484383 Eendenkooi
homeopathisch onverdund
pi_189869612
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 18:15 schreef TomLuny het volgende:
Staatssecretaris: opvang loopt vol door asielzoekers met economisch motief

Op de vraag of Nederland sancties tegen herkomstlanden moet overwegen, zei ze:

"Daar ga ik niet over. :') * Sleutel voordeur weg gegeven :')

Ik vind dat je als Europese Unie dat veel makkelijker zou kunnen doen."

> bevat Nieuwsuur video
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)onomisch-motief.html

---------

Asiel: Waar bleef het plan-Buma? En de motie-Dijkhoff?

Ambtenaren van Justitie bedrogen niet alleen de Tweede Kamer, maar ook de eigen staatssecretaris Mark Harbers. Het staat niet op zichzelf. De Haagse bureaucratie houdt steevast daadkracht bij immigratie en asiel tegen. Want waar blijft het plan-Buma? En de motie-Dijkhoff?
‘Het is echt Justitiemaffia daar.’

door Syp Wynia

Het derde kabinet-Rutte beloofde twee jaar geleden om uit te zoeken of het asielverdrag van Genève uit 1951 niet bij de tijd moet worden gebracht. Dat verdrag was immers bedoeld voor al die Europeanen die na de Tweede Wereldoorlog ronddoolden over het continent.
Inmiddels is het vooral een ticket voor niet-Europeanen om naar Europa te komen.

>
https://www.sypwynia.nl/a(...)-mag-het-niet-weten/
->

quote:
Bos: ‘Het is de Justitiemaffia. Het is ècht Justitiemaffia daar. Ministers constateren altijd maar weer dat als ze iets willen veranderen, het niet mag van Justitie, omdat er een wet of een verdrag in de weg zit. Dat je wetten ook kunt veranderen en over verdragen kunt onderhandelen, komt kennelijk niet bij hen op. Achter het ‘’niet kunnen’’ blijkt heel vaak het ‘’niet willen’’ schuil te gaan.’
pi_189869735
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 19:53 schreef Eendenkooi het volgende:
Je moet ook geen sancties overwegen tegen herkomstlanden .... je moet ze gewoon fuckin terugsturen .... hoe moeilijk kan het zijn.
Zr.Ms. Luchtkussenboot + strand Turkije / Marokko

shift-knop defekt
pi_189873728
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 09:47 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Iedere partij wil eisen opleggen aan wie hier wel en niet binnen komt is niet voor ongebreidelde immigratie. Er is geen enkele partij die de IND of verblijfsvergunningen wil afschaffen.

Dat het aantal mensen dat aan de voorwaarden ik hier te komen niet in een statisch getal vast te leggen is betekent nog geen ongebreidelde immigratie.
Nee, je begint nu te draaien.

Het aantal migranten dat jaarlijks in Nederland wordt toegelaten, is ongelimiteerd, oftewel ongebreideld.

Die zogenaamde eisen en voorwaarden hebben geen betekenis in dit verband, aangezien het aantal mensen dat aan die eisen en voorwaarden voldoet ook ongelimiteerd is. Sterker nog: iedere dag worden ruim 300.000 van dit soort nieuwe mensen geboren!
pi_195098622
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 21:23 schreef asco het volgende:
Dit had in 1980 nog zin gehad. Nu is het gewoon weer een maniertje om de bevolking (tijdelijk) te sussen.
Waarom in 1980?
pi_195098653
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 08:38 schreef nils7 het volgende:
Gewoon op zn Emiraats, iedereen mag er komen werken en wonen.
Maar Emiraat (of in ons geval dan Nederlander) worden kan op zn vroegst in gang gezet worden na 10 jaar en pas dan kun je aanspraak maken op alle sociale voorzieningen.
Of enkel toegang hebben tot de sociale voorziening voor de gelijke periode dat je hier aan het werk bent geweest.

Mensen die hier dus een bijdrage willen komen leveren, prima dat ze hier komen. Krijgen ze na 2 jaar iets kunnen ze ook best voor 2 jaar gebruik maken van onze voorzieningen.
Na 10 jaar kunnen ze Nederlander worden en dus gebruik maken van ons stelsel.

En mensen die er van willen profiteren houdt je buiten.
Inderdaad, wat is er mis met migratie als het om werkmigratie gaat?
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 16 september 2020 @ 21:38:09 #59
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_195098910
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 21:26 schreef Antwerpenaar123 het volgende:

[..]

Inderdaad, wat is er mis met migratie als het om werkmigratie gaat?
Weinig, het is wel problematisch als op die manier werknemersrechten geschonden worden. Denk aan de 5 Polen/Oost Europeanen op een kamertje waar ze ook nog eens per man huur voor moeten afdragen, dit om een sector die z'n eigen broek niet kan ophouden te ondersteunen.

Om vervolgens te zeggen dat Nederlanders zich te goed voelen. Goh.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_195098992
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 21:38 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Weinig, het is wel problematisch als op die manier werknemersrechten geschonden worden. Denk aan de 5 Polen/Oost Europeanen op een kamertje waar ze ook nog eens per man huur voor moeten afdragen, dit om een sector die z'n eigen broek niet kan ophouden te ondersteunen.

Om vervolgens te zeggen dat Nederlanders zich te goed voelen. Goh.
Ja maar bv. Hooggeschoolde migratiz
  woensdag 16 september 2020 @ 22:25:00 #61
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_195100256
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 21:26 schreef Antwerpenaar123 het volgende:

[..]

Inderdaad, wat is er mis met migratie als het om werkmigratie gaat?
Je verandert de arbeidsmarkt door de toename van arbeidsaanbod. En dat drukt de lonen.
Marktwerking, door de piketpaaltjes te veranderen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_195103818
Valt mij vies tegen van het CDA om met cijfers te googelen. 70 miljoen is een irreëel getal, zelf als je het over een tijdsbestek van 50 jaar verdeelt, is het nog steeds onmogelijk. Sterker nog, wanneer je corrigeert voor emigratie dan zou Nederland in 2070 iets 52 miljoen inwoners hebben. Frankrijk heeft op dit moment 67 miljoen inwoner. Go figure out ....
pi_195104979
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')