abonnement Unibet Coolblue
pi_189836613
Ik als Koranist verwerp alle hadith boeken. Alleen de Koran is de islam. Wie anders beweert is een ongelovige. De sahih hadith boeken zitten vol met leugens en roddels over de profeet Mohammed , lees deze pedo teksten in de sahih hadith boeken:



Sahih Bukhari

Narrated Aisha: The Prophet engaged me when I was a girl of six (years). We went to Medina and stayed at the home of Bani-al-Harith bin Khazraj. Then I got ill and my hair fell down. Later on my hair grew (again) and my mother, Um Ruman, came to me while I was playing in a swing with some of my girl friends. She called me, and I went to her, not knowing what she wanted to do to me. She caught me by the hand and made me stand at the door of the house. I was breathless then, and when my breathing became Allright, she took some water and rubbed my face and head with it. Then she took me into the house. There in the house I saw some Ansari women who said, "Best wishes and Allah's Blessing and a good luck." Then she entrusted me to them and they prepared me (for the marriage). Unexpectedly Allah's Apostle came to me in the forenoon and my mother handed me over to him, and at that time I was a girl of nine years of age. Volume 5, Book 58, Number 234

Narrated 'Aisha: I used to play with the dolls in the presence of the Prophet, and my girl friends also used to play with me. When Allah's Apostle used to enter (my dwelling place) they used to hide themselves, but the Prophet would call them to join and play with me. (The playing with the dolls and similar images is forbidden, but it was allowed for 'Aisha at that time, as she was a little girl, not yet reached the age of puberty.) (Fateh-al-Bari page 143, Vol.13) Volume 8, Book 73, Number 151

Sahih Muslim

Chapter 10: IT IS PERMISSIBLE FOR THE FATHER TO GIVE THE HAND OF HIS DAUGHTER IN MARRIAGE EVEN WHEN SHE IS NOT FULLY GROWN UP.

'A'isha (Allah be pleased with her) reported: Allah's Messenger (may peace be upon him) married me when I was six years old, and I was admitted to his house at the age of nine. She further said: We went to Medina and I had an attack of fever for a month, and my hair had come down to the earlobes. Umm Ruman (my mother) came to me and I was at that time on a swing along with my playmates. She called me loudly and I went to her and I did not know what she had wanted of me. She took hold of my hand and took me to the door, and I was saying: Ha, ha (as if I was gasping), until the agitation of my heart was over. She took me to a house, where had gathered the women of the Ansar. They all blessed me and wished me good luck and said: May you have share in good. She (my mother) entrusted me to them. They washed my head and embellished me and nothing frightened me. Allah's Messenger (, may peace be upon him) came there in the morning, and I was entrusted to him. Book 8, Number 3309.

'A'isha (Allah be pleased with her) reported: Allah's Apostle (may peace be upon him) married me when I was six years old, and I was admitted to his house when I was nine years old. Book 8, Number 3310

'A'isha (Allah be pleased with her) reported that Allah's Apostle (may peace be upon him) married her when she was seven years old, and he was taken to his house as a bride when she was nine, and her dolls were with her; and when he (the Holy Prophet) died she was eighteen years old. Book 8, Number 3311

Sunan Dawud

Narrated Aisha, Ummul Mu'minin: The Apostle of Allah (peace_be_upon_him) married me when I was seven or six. When we came to Medina, some women came. according to Bishr's version: Umm Ruman came to me when I was swinging. They took me, made me prepared and decorated me. I was then brought to the Apostle of Allah (peace_be_upon_him), and he took up cohabitation with me when I was nine. She halted me at the door, and I burst into laughter. Book 41, Number 4915:

Narrated AbuUsamah: The tradition mentioned above (No. 4915) has also been transmitted by AbuUsamah in a similar manner through a different chain of narrators. This version has: "With good fortune. " She (Umm Ruman) entrusted me to them. They washed my head and redressed me. No one came to me suddenly except the Apostle of Allah (peace_be_upon_him) in the forenoon. So they entrusted me to him. Book 41, Number 4916:

Narrated Aisha, Ummul Mu'minin: When we came to Medina, the women came to me when I was playing on the swing, and my hair were up to my ears. They brought me, prepared me, and decorated me. Then they brought me to the Apostle of Allah (peace_be_upon_him) and he took up cohabitation with me, when I was nine. Book 41, Number 4917

Volgens de sahih hadith boeken van Bukhari had Mohammed sperma vlekken op zijn kleding. Mohammed zou dus soort van met zijn sperma strooien en zijn kleding met sperma erop aan een kleuter (Aisha) die dus getrouwd zou zijn met Mohammed, laten wassen.

Deze hadiths gaan in tegen de Koran. In de Koran kunnen we nergens iets lezen over ene Aisha die getrouwd zou zijn met Mohammed en dat Mohammed op zijn kleding sperma zou spuiten en aan een kleine kind zou laten wassen komt er ook niet in voor.


Sahih al-Bukhari Book 4 Hadith 229
Narrated 'Aisha:

I used to wash the traces of Janaba (semen) from the clothes of the Prophet and he used to go for prayers while traces of water were still on it (water spots were still visible).

Sahih al-Bukhari Book 4 Hadith 232
Narrated 'Amr bin Maimun:

I heard Sulaiman bin Yasar talking about the clothes soiled with semen. He said that 'Aisha had said, "I used to wash it off the clothes of Allah's Apostle and he would go for the prayers while water spots were still visible on them.

Zelfs Geertje Wilders zegt zulke dingen niet over Mohammed. Maar de vervloekte hadithisten zeggen dat wel. Hoe kan het zo zijn dat soennieten en sjiieten in deze lul verhalen geloven wtf. Deze verhalen komen absoluut niet overeen met de Koran. Ik heb de Koran gelezen en nergens heb ik zien staan dat Mohammed een pedofiel was of praktijken die daarmee te maken had , te maken had. Volgens de Koran is de islam puur en enkel de Koran en geen stap verder. De soennieten en sjiieten hebben daardoor de islam niet begrepen.
  donderdag 7 november 2019 @ 18:31:22 #2
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_189836632
Goed verhaal, lekker kort.
And so is the past
pi_189836643
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 18:30 schreef Etmaalxduizend het volgende:
Ik als Koranist verwerp alle hadith boeken. Alleen de Koran is de islam. Wie anders beweert is een ongelovige.
Daar ga jij helemaal niet over. Dat is tussen Allah en die persoon.

Juiste forum gekozen zie ik.
pi_189836648
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2019 18:31 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Goed verhaal, lekker kort.
De soennieten/sjiieten plegen censuur door dit soort teksten snel te verwijderen van hun websites. Daarom schrijf ik het hier bij de ongelovige forum fok zodat die wel blijft staan.
  donderdag 7 november 2019 @ 18:33:19 #5
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_189836660
Die boeken zijn in het Engels? :')
pi_189836671
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 18:31 schreef zarGon het volgende:

[..]

Daar ga jij helemaal niet over. Dat is tussen Allah en die persoon.

Juiste forum gekozen zie ik.
Soennieten/sjiieten geloven in hadith boeken waarin de profeet wordt beschuldigt dat hij pedofiel zou zijn en zou hij vrouwenbesnijdenis/verminking toestaan. En zou hij onder andere kamelen urine laten drinken aan mensen. Laster tegen Allah en zijn profeet. Erger kan niet. Sunnah/hadith boeken is kufr en leugens over de religie van Allah.

6:93 En wie is zondiger dan wie over Allah bedrog verzint of wie zegt: "Aan mij is geopenbaard", terwijl aan hem niets is geopenbaard of wie zegt: "Ik zal iets neerzenden wat gelijk is aan wat Allah heeft neergezonden." Als jij het maar kon zien wanneer de onrechtplegers in doodsstrijd verkeren terwijl de engelen hun handen naar hen uitstrekken: "Laat jullie zielen eruit! Vandaag krijgenu jullie de bestraffing van de schande als vergelding voor het onware dat jullie altijd over Aisillah gezegd hebben en omdat jullie Zijn tekenen hoogmoedig afgewezen hebben."

6:21 En wie is er zondiger dan wie over Allah bedrog verzint of Zijn tekenen loochent? Het zal de onrechtplegers zeker niet welgaan.

7:37 En wie is er zondiger dan wie over Allah bedrog verzint of Zijn tekenen loochent? Zij zijn het die hun aandeel in het boek zullen krijgen totdat Onze gezanten, wanneer zij tot hen komen om hen weg te nemen, zeggen: "Waar zijn zij dan die jullie in plaats van Allah aanroepen?" Zij zeggen: "Wij zijn hen kwijtgeraakt." En zij getuigen tegen zichzelf dat zij ongelovig waren.

10:17 En wie is er zondiger dan hij die over Allah bedrog verzint of Zijn tekenen loochent? Het zal de boosdoeners zeker niet welgaan.

11:18 En wie is er zondiger dan wie over Allah bedrog verzint? Zij zijn het die voor hun Heer worden voorgeleid en de getuigen zullen zeggen: "Dat zijn zij die over Allah gelogen hebben." Zeker, Allah's vloek is over de onrechtplegers,

18:57 En wie is er zondiger dan hij die met de tekenen van zijn Heer vermaand is en er zich dan van afwendt en vergeet wat zijn handen tevoren deden? Wij hebben over hun harten hoezen gelegd zodat zij het niet begrijpen en in hun oren hardhorendheid. En als jij hen oproept tot de leidraad, dan zullen zij zich toch nooit in de goede richting laten leiden.

29:68 En wie is er zondiger dan wie over Allah bedrog verzint of de waarheid loochent wanneer zij tot hem komt? Is er in de hel niet een verblijfplaats voor de ongelovigen?

39:32 En wie is er zondiger dan wie over Allah liegt en de betrouwbare waarheid loochent wanneer zij tot hem komt? Is er in de hel niet een verblijfplaats voor de ongelovigen?

61:7 En wie is er zondiger dan wie over Allah bedrog verzint, terwijl hij tot de overgave [aan Allah] is opgeroepen. Allah wijst de mensen die onrecht plegen de goede richting niet.

17:88 Zeg: "Als de mensen en de djinn zich zouden verenigen om met net zoiets als deze Koran te komen dan zouden ze toch niet met iets overeenkomstigs komen, ook al zouden zij elkaar tot hulp zijn."

68:37 Of hebben jullie een boek, waarin jullie kunnen studeren?

2:79 Wee degenen die het Schrift met hun eigen handen schrijven en vervolgens zeggen: "Dit komt van Allah", om het voor een kleine prijs te verruilen. Wee hen dus voor wat hun handen hebben geschreven en wee hen voor wat zij ermee verdienen.

29:51 Is het dan niet genoeg voor hen dat Wij tot jou het boek hebben neergezonden dat aan hen wordt voorgelezen? Daarin is barmhartigheid en een vermaning voor mensen die geloven

77:50 Aan welk bericht zullen zij dan hierna nog geloven?

6:38 ..Wij hebben in het boek niets veronachtzaamd...
pi_189836680
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 18:33 schreef BasEnAad het volgende:
Die boeken zijn in het Engels? :')
Is vertaald vanuit het Arabisch. Net zoals de Koran ook is vertaald.
pi_189836696
Nou ja, gelukkig sluit je niet de ogen voor de waarheid als die waarheid je even niet zo goed past.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_189836709
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 18:34 schreef Etmaalxduizend het volgende:

[..]

Soennieten/sjiieten geloven in hadith boeken
En dat mogen ze. Jij kan daar niet over oordelen, dat doet Allah.
pi_189836720
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 18:35 schreef zarGon het volgende:

[..]

En dat mogen ze. Jij kan daar niet over oordelen, dat doet Allah.
Daarom zijn het ongelovigen. Allah zegt regelrecht in de Koran dat er geen islam bestaat buiten de Koran. Als je dit dus tegenspreekt ben je een ongelovige.
pi_189836723
Wtf is dit
pi_189836739
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 18:36 schreef Etmaalxduizend het volgende:

[..]

Daarom zijn het ongelovigen. Allah zegt regelrecht in de Koran dat er geen islam bestaat buiten de Koran. Als je dit dus tegenspreekt ben je een ongelovige.
Nogmaals, daar ga jij helemaal niet over. Jij praat namens Allah en dat hoor je natuurlijk niet te doen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')