abonnement Unibet Coolblue
pi_189816573
Bezopen wedstrijd, maar alle lof aan de 9 spelers die zich staande hielden.

En vervolgens in Engelse media lezen hoe goed dat Chelsea wel niet was om terug in de wedstrijd te komen, en zelfs bijna nog wisten te winnen... Tegen 9 fucking man :')
pi_189816582
quote:
19s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:27 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Donny wat meer tijd geven dit is pas wedstrijd twee met hem op "6" en ik vond het helemaal niet zo instabiel. je hebt het wel over Chelsea he.
Het is bijzonder dat jij de enige bent die dat zo ziet. Je hebt toch geen andere wedstrijd gekeken he? Het was ontzettend instabiel, noogmaals zie de kenners met hun stats en plaatjes etc. Daar kun je niet onderuit.

Overigens Ten Hag wisselt Tadic werkelijk nooit he :')
pi_189816594
quote:
19s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:27 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Donny wat meer tijd geven dit is pas wedstrijd twee met hem op "6" en ik vond het helemaal niet zo instabiel. je hebt het wel over Chelsea he.
Ja dat vind ik ook wel een prima optie hoor. Tegen Feyenoord ging het fantastisch. Tegen Engelse clubs was het zelfs met Frenkie en Schöne niet stabiel. Hun fysieke overmacht lijkt te groot voor Ajax.
  woensdag 6 november 2019 @ 14:30:03 #154
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189816595
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:28 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Het is bijzonder dat jij de enige bent die dat zo ziet. Je hebt toch geen andere wedstrijd gekeken he? Het was ontzettend instabiel, noogmaals zie de kenners met hun stats en plaatjes etc. Daar kun je niet onderuit.

Overigens Ten Hag wisselt Tadic werkelijk nooit he :')
de kenners, al die analysten zeggen elke dag wat anders. ik waardeer de menig van sommige users hier meer dan die mediageile zelfbenoemde analysten.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_189816607
quote:
19s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:30 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

de kenners, al die analysten zeggen elke dag wat anders. ik waardeer de menig van sommige users hier meer dan die mediageile zelfbenoemde analysten.
Ik denk niet dat Pieter Zwart erg mediageil is :')
pi_189816610
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:28 schreef Drxx het volgende:
Bezopen wedstrijd, maar alle lof aan de 9 spelers die zich staande hielden.

En vervolgens in Engelse media lezen hoe goed dat Chelsea wel niet was om terug in de wedstrijd te komen, en zelfs bijna nog wisten te winnen... Tegen 9 fucking man :')
Dat is juist een compliment, het arme Chelsea dat het met talentjes moet doen tegen het Grote Ajax. Moet je nagaan hoe snel dat is omgekeerd.
  woensdag 6 november 2019 @ 14:31:01 #157
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_189816611
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:28 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Het is bijzonder dat jij de enige bent die dat zo ziet. Je hebt toch geen andere wedstrijd gekeken he? Het was ontzettend instabiel, noogmaals zie de kenners met hun stats en plaatjes etc. Daar kun je niet onderuit.

Overigens Ten Hag wisselt Tadic werkelijk nooit he :')
Vond Tadic wel sterk gister hoor!

Maar idd, Dusan is je aanvoerder. Gaat er niet snel uit.
pi_189816614
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ja dat vind ik ook wel een prima optie hoor. Tegen Feyenoord ging het fantastisch. Tegen Engelse clubs was het zelfs met Frenkie en Schöne niet stabiel. Hun fysieke overmacht lijkt te groot voor Ajax.
Omdat Schone niet goed genoeg is als CVM. Je hebt een type Nigel De Jong nodig misschien wel als breker.
pi_189816621
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:30 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Pieter Zwart erg mediageil is :')
Juist wel..
pi_189816629
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:31 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Juist wel..
Niet echt. Het is geen Johan Derksen om een vergelijking te maken.
  woensdag 6 november 2019 @ 14:32:09 #161
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189816633
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:30 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Pieter Zwart erg mediageil is :')
je bedoelt die vent die nu zijn eigen kanaal heeft op youtube?
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_189816635
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:28 schreef Drxx het volgende:

En vervolgens in Engelse media lezen hoe goed dat Chelsea wel niet was om terug in de wedstrijd te komen, en zelfs bijna nog wisten te winnen... Tegen 9 fucking man
Dat is natuurlijk gelul. Ajax heeft deze wedstrijd niet gewonnen door de dubbele rode kaarten. Het is niet anders, we staan alsnog bovenaan. Ik heb er vertrouwen in dat de komende wedstrijden dik worden gewonnen
pi_189816647
quote:
19s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:32 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

je bedoelt die vent die nu zijn eigen kanaal heeft op youtube?
Vi bedoel je? Dat hebben ze al een tijdje hoor. Extra inkomsten, opzich logisch met de terugloop van inkomsten via papier.
  woensdag 6 november 2019 @ 14:33:11 #164
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189816651
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:32 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk gelul. Ajax heeft deze wedstrijd niet gewonnen door de dubbele rode kaarten. Het is niet anders, we staan alsnog bovenaan. Ik heb er vertrouwen in dat de komende wedstrijden dik worden gewonnen
als ze spelen zoals gisteren zie ik de 4/6 punten nog wel komen.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_189816664
quote:
19s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:33 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

als ze spelen zoals gisteren zie ik de 4/6 punten nog wel komen.
Lille gewoon pakken
pi_189816667
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:31 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Vond Tadic wel sterk gister hoor!

Maar idd, Dusan is je aanvoerder. Gaat er niet snel uit.
Tadic mag best wat vaker gewisseld worden inderdaad, maar snapte wel dat hij dat gisteren niet deed. Ajax had op dat moment behoefte aan spelers die geen gekke dingen doen en de bal in bezit proberen te houden op het moment dat je er een keer uit komt. Daarin is Tadic enorm sterk, terwijl Ziyech en Neres meer de neiging zullen hebben om aan allerlei onvoorspelbare acties te beginnen met als gevolg dat je de bal toch kwijtraakt.. Tadic en (in mindere mate) Promes zijn daar iets handiger in.
  woensdag 6 november 2019 @ 14:35:35 #167
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189816693
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:10 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Wijsheid is leren eerder te wisselen, maar daar hebben alle KNVB trainers een handje van. Wachten tot minuut 80 :')
hij wisselde wel eerder :)
  woensdag 6 november 2019 @ 14:35:44 #168
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189816694
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:33 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Tadic mag best wat vaker gewisseld worden inderdaad, maar snapte wel dat hij dat gisteren niet deed. Ajax had op dat moment behoefte aan spelers die geen gekke dingen doen en de bal in bezit proberen te houden op het moment dat je er een keer uit komt. Daarin is Tadic enorm sterk, terwijl Ziyech en Neres meer de neiging zullen hebben om aan allerlei onvoorspelbare acties te beginnen met als gevolg dat je de bal toch kwijtraakt.. Tadic en (in mindere mate) Promes zijn daar iets handiger in.
nat Neres en Ziyech er gisteren afgingen was ook compleet logisch
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_189816698
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Je moet sowieso de achterlijn ook in het plaatje hebben om de lijnen te kunnen beoordelen. Veel tekenen 'em gewoon parallel aan de graslijn, maar dat klopt natuurlijk niet.

Was volgens mij gewoon geen buitenspel.
Ook gekeken op die still in de tweet van Tarado? Camerastandpunt is bijna ideaal. Op de achterlijn. Volgens mij is het wel buitenspel.
Nu kan ik er mee leven dat zo een twijfelgeval verkeerd wordt beoordeeld, maar niet als het in zo een tweeluik is.
pi_189816700
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:28 schreef Drxx het volgende:
En vervolgens in Engelse media lezen hoe goed dat Chelsea wel niet was om terug in de wedstrijd te komen, en zelfs bijna nog wisten te winnen... Tegen 9 fucking man :')
Engelsen zijn natuurlijk een vrij arrogant volk dat niet vies is van wat chauvinisme. Had het wel eens willen zien als dit in het nadeel van een Engels team was gebeurt, een grote schande dan natuurlijk :9.
pi_189816710
quote:
19s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:10 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

ja en ik weiger te geloven dat er andere agenda's zijn. als je daar in mee gaat zit je over een paar wedstrijden met een alu hoedje in de foetus houding jezelf in slaap te huilen onder de douche
De UEFA heeft geen agenda voor een "Champions" League bestaande uit een gesloten gezelschap van rijke clubs? De UEFA betaalt de rijke clubs meer voor dezelfde prestaties als de arme clubs.

Maar de UEFA zou rijke clubs nooit op een andere manier bevoordelen natuurlijk....

Scheidsrechters maken fouten, maar beide kanten dus dat middelt elkaar uit. Als je vele jaren terugkijkt is het dan hebben bijvoorbeeld Barcelona en Madrid net zo vaak pech met rare beslssingen als hun (kleinere) tegenstanders.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_189816731
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:15 schreef Poepz0r het volgende:
Van der Ende moet toegeven dat deze regelgeving voor ‘maffe’ taferelen zorgt: “Dan had de VAR kunnen zeggen: doelpunt telt niet, vrije trap voor Ajax. En dan had Blind dus ook zijn tweede gele kaart niet gehad. Dan nog is het de vraag of de VAR had ingegrepen hoor.” De voormalige arbiter is namelijk van mening dat videoscheidsrechter en arbiter te nauw bij elkaar betrokken zijn: “Het zijn landgenoten en ze stappen na de wedstrijd in hetzelfde vliegtuig. Ze steunen elkaar daardoor te veel en dat is niet goed aan het systeem.”

Over de vermeende handsbal van Veltman is Van der Ende overigens duidelijk. De verdediger hield zijn arm ‘keurig langs zijn lichaam’: “Wat moet hij anders doen. Zijn hand gaat in de verste verte niet naar de bal. Dan kun je ook geen strafschop geven. En dus had ook hier de VAR weer kúnnen ingrijpen. Maar dan kom ik weer bij mijn punt: de VAR steunt te veel de scheidsrechter.”
Het lukte Nico anders prima om te verdedigen met zijn hand weg (in die fase net na de 4-4 deed die dat goed).
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  woensdag 6 november 2019 @ 14:39:08 #173
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189816735
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:37 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

De UEFA heeft geen agenda voor een "Champions" League bestaande uit een gesloten gezelschap van rijke clubs? De UEFA betaalt de rijke clubs meer voor dezelfde prestaties als de arme clubs.

Maar de UEFA zou rijke clubs nooit op een andere manier bevoordelen natuurlijk....

Scheidsrechters maken fouten, maar beide kanten dus dat middelt elkaar uit. Als je vele jaren terugkijkt is het dan hebben bijvoorbeeld Barcelona en Madrid net zo vaak pech met rare beslissingen als hun (kleinere) tegenstanders.
zonder feiten wil ik hier gewoon niet in mee gaan. gisteren was de scheids ook de andere kant op vaak raar bezig.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_189816750
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:37 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

De UEFA heeft geen agenda voor een "Champions" League bestaande uit een gesloten gezelschap van rijke clubs? De UEFA betaalt de rijke clubs meer voor dezelfde prestaties als de arme clubs.

Maar de UEFA zou rijke clubs nooit op een andere manier bevoordelen natuurlijk....

Scheidsrechters maken fouten, maar beide kanten dus dat middelt elkaar uit. Als je vele jaren terugkijkt is het dan hebben bijvoorbeeld Barcelona en Madrid net zo vaak pech met rare beslssingen als hun (kleinere) tegenstanders.
Die goal van Tadic tegen RM vorig jaar. Als er nou ooit een manier was om RM te matsen was het wel bij die goal, die kon je ook afkeuren. Gebeurde niet.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_189816752
quote:
19s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:39 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

zonder feiten wil ik hier gewoon niet in mee gaan. gisteren was de scheids ook de andere kant op vaak raar bezig.
Feiten:

Ajax - Real paar seizoenen terug. 2 zuivere goals afgekeurd bijvoorbeeld. Je ziet ook direct het verschil wanneer je bijvoorbeeld het WK onder 17 kijkt. Daar fluit men zowat foutloos. Belangen (geld) zijn veel minder van belang.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')