SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP naar de 400!
Maar eerst deze nog even vullen met van alles en nog wat.![]()
Hier verderoh ah toma toma vem vem vem vem
Klinkt goed Divje!quote:Op woensdag 6 november 2019 01:14 schreef Divje het volgende:
Ohh ik ben helemaal verliefd op St. PetersburgWat een heerlijke stad met z'n karakteristieke Sovjet-stijl gebouwen en Europese stads-sfeer. En de mensen zijn zo gastvrij
en het eten is heerlijk en alles is goedkoop. Ga alvast een volgende trip plannen
Nazdrovje!quote:Op woensdag 6 november 2019 10:53 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Klinkt goed Divje!
Wat is nou die TT?
Check de vlogs van "bald and bankrupt".quote:Op woensdag 6 november 2019 01:14 schreef Divje het volgende:
Ohh ik ben helemaal verliefd op St. PetersburgWat een heerlijke stad met z'n karakteristieke Sovjet-stijl gebouwen en Europese stads-sfeer. En de mensen zijn zo gastvrij
en het eten is heerlijk en alles is goedkoop. Ga alvast een volgende trip plannen
quote:Op woensdag 6 november 2019 11:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Nazdrovje!
Cheers/Proost in Russisch
Mjahquote:Op woensdag 6 november 2019 13:32 schreef illusions het volgende:
[..]
Check de vlogs van "bald and bankrupt".
Nee, wel verschillende kerken, Hermitage, Petrus-en-Paulusvesting en het oorlogsmuseum er tegenover, Zenith - CSKA Moskou bekekenquote:
Klinkt allemaal gaaf! Dus je hebt een geweldige reis gemaakt. Onvergetelijk denk ik. Top, Divquote:Op donderdag 7 november 2019 16:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee, wel verschillende kerken, Hermitage, Petrus-en-Paulusvesting en het oorlogsmuseum er tegenover, Zenith - CSKA Moskou bekeken(supergaaf stadion met heerlijke sfeer) en veel door de parken gewandeld. Ga in Juli dus weer dus misschien dan even rond neuzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |