abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 6 november 2019 @ 07:38:57 #101
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_189811399
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 07:34 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik betwijfel of we meer dan 3 punten gaan halen de laatste 2 wedstrijden.
Gaat moeilijk worden
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_189811401
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 07:26 schreef TLC het volgende:
In ieder geval heb je Europa League nu :')
Nee hoor ;)

Al moet Lille dan wel heel ruim winnen thuis
pi_189811410
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 07:34 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik betwijfel of we meer dan 3 punten gaan halen de laatste 2 wedstrijden.
Over Valencia heb ik ook geen goed gevoel
pi_189811418
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 07:13 schreef Evertjan het volgende:
Gewoon lekker 6 punten halen tegen Rijsel en Valencia ga je als groepswinnaar door
Tenzij Chelsea dan ook 2x wint, ben je alsnog 2de..
  woensdag 6 november 2019 @ 07:44:23 #105
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_189811436
Vieze smerige kuthond die scheidsrechter. Keihard genaaid.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_189811462
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 00:44 schreef SugeLucky het volgende:
Veltman met geel laten staan is altijd een te groot risico vind ik.
Veltman laten staan is sws altijd een risico, had gisteren ook weer een 5-tal echt idiote passes/acties. Zoals die gele kaart bij de zijlijn, totaal onnodig. Gewoon voortaan Schuurs of alvarez daar neerzetten. Ben helemaal klaar met die Veltman
pi_189811480
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 07:34 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik betwijfel of we meer dan 3 punten gaan halen de laatste 2 wedstrijden.
Niet met zulke wedstrijdleiding.
pi_189811501
:B

[ Bericht 42% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2019 08:53:30 ]
pi_189811603
Het zou sowieso een goed idee te zijn om elke bal die wordt tegengehouden door de hand, onbewust of bewust, gewoon te zien alsol overtreding. Scheelt zinloze discussies.

Bij die vrije trap van Promes kreeg Moses 'm ook op zn arm waar die niks aan kon doen, niemand die klaagde toen dat de scheids onterecht floot. Die regel is een gedrocht.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_189811633
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 05:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik voel me nog steeds genaaid. Denk eraan me ziek te melden ;(
Grow some balls :')
pi_189811638
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 08:04 schreef kalinhos het volgende:
Het zou sowieso een goed idee te zijn om elke bal die wordt tegengehouden door de hand, onbewust of bewust, gewoon te zien alsol overtreding. Scheelt zinloze discussies.

Bij die vrije trap van Promes kreeg Moses 'm ook op zn arm waar die niks aan kon doen, niemand die klaagde toen dat de scheids onterecht floot. Die regel is een gedrocht.
Nogal simpel
En nogal kut
pi_189811643
En dan zal er altijd discussie blijven: wat geldt als arm?
  woensdag 6 november 2019 @ 08:12:01 #113
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_189811646
Wat een bizarre avond.
Paar conclusies: Ziyech gewoon op 10 houden en vd Beek op 8. Mazraoui lijkt op de weg terug. Op de plek van Veltman, hoewel hij aan die handsbal weinig kon doen, moet echt doorgeselecteerd worden. Gun die jongen de wereld. maar hij komt gewoon tekort waardoor hij iedere wedstrijd een paar momenten heeft waarop hij geel kan halen of een strafshop kan weggeven zoals bij de 1-1.

En tot slot: die scheids zit echt mis op het beslissende moment, Blind geel kan, maar de situatie er na niet. Sowieso hangt dat hele hands gezeik me de strot uit inmiddels, gaat alle kanten op.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_189811669
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 07:47 schreef bombmannl het volgende:

[..]

Veltman laten staan is sws altijd een risico, had gisteren ook weer een 5-tal echt idiote passes/acties. Zoals die gele kaart bij de zijlijn, totaal onnodig. Gewoon voortaan Schuurs of alvarez daar neerzetten. Ben helemaal klaar met die Veltman
Schuurs _O-

Die kan er echt helemaal niks van.
  woensdag 6 november 2019 @ 08:17:44 #115
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_189811685
Tja, ook al zou het mogen en terecht zijn, is het geven van twee rode kaarten en een pingel in hetzelfde dode moment een teken dat je als scheids niet overziet wat leiding geven aan een (CL) wedstrijd inhoudt.

Ik denk dat we deze man weinig tot nooit meer terug zullen zien op Europees niveau.

Veel meer is er niet over te zeggen. Eierdoppen af en focussen op overwinteren. De uitgangspositie is nog steeds prima.

[ Bericht 1% gewijzigd door Drekkoning op 06-11-2019 08:36:48 ]
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_189811800
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 08:15 schreef Boussaadia het volgende:

[..]

Schuurs _O-

Die kan er echt helemaal niks van.
Veltman kan het niveau als back al nauwelijks aan. Pakt daardoor gele & rode kaarten bij de vleet. Laat staan als centrale verdediger.

Deze fout kun je ten Hag ook aanrekenen. Als die opstelling anders was geweest dan was je nooit in deze positie gekomen.

Veltman zijn eerste intuïtie is wel degelijk dat de hand eerst naar links gaat richting de bal om hem vervolgens terug te trekken. Dat is hoe Veltman speelt, compensatie drang letterlijk met kunst en vliegwerk. Met deze man in de ploeg loop je altijd tegen dit soort momenten aan.
pi_189811807
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 06:44 schreef Arts-assistent het volgende:

[..]


[..]

Ja, het zou ons sieren door dit te accepteren en lekker verder te gaan. Als de scheids echt zo tegen ons was, had hij wel meer cruciale beslissingen anders genomen. Daarnaast, we zeuren altijd dat andere clubs (lees: PSV) dit doen, dus moeten we het zelf ook niet doen. Verder moeten we ons realiseren dat we gister ook gewoon mazzel hebben gehad met twee (!!) eigen doelpunten.

Gewoon stupide van Blind om aan dr noodrem te trekken op die locatie met een gele kaart op zak en een 4-2 voorsprong. Veltman deed dit bijv. tegen PEC Zwolle bewust niet.
Haal dat ons eens weg uit je verhaal, het leest nu meer als een landverrader die als ons spreekt.
pi_189811820
Als de chelsea supporters nou gewoon zouden erkennen dat ze teringveel geluk hebben gehad...

Ipv alleen maar lullen over hun fenomenale comeback en geweldige prestatie. :') ^ oneindig.
pi_189811834
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 08:35 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Veltman kan het niveau als back al nauwelijks aan. Pakt daardoor gele & rode kaarten bij de vleet. Laat staan als centrale verdediger.

Deze fout kun je ten Hag ook aanrekenen. Als die opstelling anders was geweest dan was je nooit in deze positie gekomen.

Veltman zijn eerste intuïtie is wel degelijk dat de hand eerst naar links gaat richting de bal om hem vervolgens terug te trekken. Met deze man in de ploeg loop je altijd tegen dit soort momenten aan.
RODE KAARTEN BIJ DE VLEET.

Dit was zijn derde rode kaart in zijn hele carrière.
  woensdag 6 november 2019 @ 08:47:31 #120
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189811892
enige positieve dat ik te melden heb, we hebben Chelsea van de mat gespeeld. die rode kaart voor Veltman had niet mogen vallen en daardoor komen ze nog op 4-4.
ideale opstelling is wel in zicht op deze manier.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 6 november 2019 @ 08:59:58 #121
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189811999
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 01:01 schreef PicoMMP het volgende:
John Veldman is gewoon al 51 :o

Ik weet nog dat het een jonge zwarte goddelijke BBC was.
kan ik me nog iets van herinneren in Zurich
  woensdag 6 november 2019 @ 09:03:46 #122
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189812039
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 07:47 schreef bombmannl het volgende:

[..]

Veltman laten staan is sws altijd een risico, had gisteren ook weer een 5-tal echt idiote passes/acties. Zoals die gele kaart bij de zijlijn, totaal onnodig. Gewoon voortaan Schuurs of alvarez daar neerzetten. Ben helemaal klaar met die Veltman
jij bent zo'n persoon waardoor ik mij geroepen voel om Veltman te verdedigen. Lekker mee lullen met de massa over Veltman die alles fout doet.
is pas zijn derde rode kaart, doe toch normaal man. Die jongen is geen wereldtop, maar zeer degelijk toch op zijn minst. Bewonderenswaardig hoe hij is teruggekomen na zijn blessure en heeft de grote leegte van de Ligt meer dan prima opgevangen.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 6 november 2019 @ 09:07:50 #123
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189812063
Onana;
Mazraoui, Veltman, Blind, Tagliafico;
Donny, Ziyech, Martinez;
Neres, Tadic, Promes

waarbij je dan op termijn Alvarez voor Veltman moet gaan brengen.
Dest is nog jong en was natuurlijk waanzin om die al basis te hebben een heel seizoen, die jongen komt vanzelf.

zo heb je ook een betere bank met back-ups voor de spits en centrale positie. Middenveld blijft dan wat karig wat betreft subs, maar ook daar heb je met Marin en Gravenbergch toch wel opties.

al met al zeer content met het vertoonde spel van Ajax, jammer dat je er twee punten bestolen bent, was echt niet nodig.
winnen van Lille is nu cruciaal en dan moet Chelsea van Valencia winnen en kun je redelijk safe voor de tweede plek gaan.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_189812068
Ik ben geen voetbalexpert, maar ik vraag me wat dingen af na het zien van deze wedstrijd.

1. Mag je als je een speler rood geeft (of tweede geel) doorgaan om daarna nog een kaart te geven voor een volgende overtreding?
2. Is het ook hands als je er niets aan kan doen en je armen naast het lichaam zitten?
3. Is hands in 16 meter altijd geel? Zo ja, waarom kreeg Chelsea geen geel bij hands?
4. Waarom beoordeelt de VAR niet de tweede geel / rood van Veltman? Ze konden dat toch overrulen?
5. Waarom gaven ze maar 4 minuten extra tijd terwijl als je beetje mee ging tellen er al bijna 4 min. verstreken waren bij die twee rode kaarten? En dan was er nog een hinkelende Chelsea speler etc.
Facts don't care about your feelings
  woensdag 6 november 2019 @ 09:08:59 #125
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189812076
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 08:35 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Veltman kan het niveau als back al nauwelijks aan. Pakt daardoor gele & rode kaarten bij de vleet. Laat staan als centrale verdediger.

Deze fout kun je ten Hag ook aanrekenen. Als die opstelling anders was geweest dan was je nooit in deze positie gekomen.

Veltman zijn eerste intuïtie is wel degelijk dat de hand eerst naar links gaat richting de bal om hem vervolgens terug te trekken. Dat is hoe Veltman speelt, compensatie drang letterlijk met kunst en vliegwerk. Met deze man in de ploeg loop je altijd tegen dit soort momenten aan.
nu ga je wel heel ver hoor, is gewoon een degelijke speler maar zeker geen top, dat eerste geel was dom maar die 2e kon hij weinig aan doen, er is er altijd 1 de minste maar het is gewoon te makkelijk om die als verantwoordelijke aan te wijzen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')