abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 6 november 2019 @ 12:03:26 #151
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_189814376
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 12:01 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Nee. Hij had tegelijkertijd nog een andere collega bestolen waar die echt goed mee overweg kon. Heb hem daarna ook niet meer gezien.
O damn, doet hij het ook nog op een plek waar een camera hem kon zien _O-
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_189814396
quote:
99s.gif Op woensdag 6 november 2019 12:03 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

O damn, doet hij het ook nog op een plek waar een camera hem kon zien _O-
Ja het was serieus niet het meest heldere licht :P

Bij die collega had die die tas uit de kleedkamer gepakt en in het gangetje de dingen er uit gehaald omdat die dacht dat er in de kleedkamer een camera hing. Die hing natuurlijk in dat gangetje en niet de kleedkamer :')

Dus 2 keer op camera betrapt :P
pi_189814427
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 12:04 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Ja het was serieus niet het meest heldere licht :P

Bij die collega had die die tas uit de kleedkamer gepakt en in het gangetje de dingen er uit gehaald omdat die dacht dat er in de kleedkamer een camera hing. Die hing natuurlijk in dat gangetje en niet de kleedkamer :')

Dus 2 keer op camera betrapt :P
Leuk etentje wel?
pi_189814429
Toen hem werd gevraagd wat hij dan in die tas van die collega te zoeken had zei die dat die op zoek was naar een aansteker :') Hij had uit die tas een ipod gehaald en 150 euro.

Die jongen heeft wel aangifte gedaan. Hij is opgepakt en is toen samen met de politie naar de mediamarkt gegaan om een nieuwe te moeten kopen voor die collega :P
  woensdag 6 november 2019 @ 12:06:51 #155
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_189814431
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 12:04 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Ja het was serieus niet het meest heldere licht :P

Bij die collega had die die tas uit de kleedkamer gepakt en in het gangetje de dingen er uit gehaald omdat die dacht dat er in de kleedkamer een camera hing. Die hing natuurlijk in dat gangetje en niet de kleedkamer :')

Dus 2 keer op camera betrapt :P
Phehehehehe, helder licht dat het is _O-
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  woensdag 6 november 2019 @ 12:06:59 #156
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189814435
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 11:50 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Wat was de reden dat je eigenlijk daarheen bent verhuist?
Wilde wel eens gaan studeren omdat ik op m'n zestiende gestopt ben met naar school te gaan. Dus hop, terug naar Nederland, 21+ toets maken en studeren. Na een half jaar had ik weer door waarom ik uberhaupt ooit gestopt ben met naar school te gaan. Dus weer gestopt en wederom de wens om naar het buitenland te gaan. Maar ditmaal weer eens een keer met een normaal huis in plaats van al zwervend en gitaarspelend. Dus wat op zoek geweest, paar aanbiedingen gekregen waaronder eentje uit Bulgarije. Kende het land amper dus vond het wel nuttig om daar eens een half jaartje naartoe te gaan. Nooit meer vertrokken _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_189814438
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 12:06 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Leuk etentje wel?
Ja wist ik veel. Hij speelde zeer goed dat het een aardige jongen was :P
pi_189814458
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 12:06 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Wilde wel eens gaan studeren omdat ik op m'n zestiende gestopt ben met naar school te gaan. Dus hop, terug naar Nederland, 21+ toets maken en studeren. Na een half jaar had ik weer door waarom ik uberhaupt ooit gestopt ben met naar school te gaan. Dus weer gestopt en wederom de wens om naar het buitenland te gaan. Maar ditmaal weer eens een keer met een normaal huis in plaats van al zwervend en gitaarspelend. Dus wat op zoek geweest, paar aanbiedingen gekregen waaronder eentje uit Bulgarije. Kende het land amper dus vond het wel nuttig om daar eens een half jaartje naartoe te gaan. Nooit meer vertrokken _O-
Wel gedurfd :P Wat voor werk is het?
  woensdag 6 november 2019 @ 12:10:33 #159
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189814495
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 12:08 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Wel gedurfd :P Wat voor werk is het?
Toentertijd begonnen voor een callcenter. Inmiddels werk ik voor een Belgisch beveiligingsbedrijf voor wie ik dispatching doe en alarmsystemen programmeer. Maar ga dat een beetje uitfaseren, hoop na de winter met een vriend meubels te gaan maken. Ik ben niet onhandig, hij heeft dat zijn halve leven gedaan (en is 60) en er altijd goed mee verdiend dus wil dat graag leren van een 'meester'.

Geen zin om een leven lang achter de computer te zitten, zelfs niet met de vrijheid die ik heb. Nog vijf jaar en heb een rug als quasimodo volgens mij _O- Kan nooit gezond zijn.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 6 november 2019 @ 12:11:01 #160
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189814504
Was vast geen driesterrenrestaurant waar je serveerde? :D What the fuck man, je collega's bestelen _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 6 november 2019 @ 12:11:07 #161
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189814508
Sowieso, stelen :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_189814523
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 12:10 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Toentertijd begonnen voor een callcenter. Inmiddels werk ik voor een Belgisch beveiligingsbedrijf voor wie ik dispatching doe en alarmsystemen programmeer. Maar ga dat een beetje uitfaseren, hoop na de winter met een vriend meubels te gaan maken. Ik ben niet onhandig, hij heeft dat zijn halve leven gedaan (en is 60) en er altijd goed mee verdiend dus wil dat graag leren van een 'meester'.

Geen zin om een leven lang achter de computer te zitten, zelfs niet met de vrijheid die ik heb. Nog vijf jaar en heb een rug als quasimodo volgens mij _O- Kan nooit gezond zijn.
Dat kan ik mij wel voorstellen ja :P

Ik ken een jongen en die wilde ook meubelmaker worden.Maar hij kreeg ze niet verkocht omdat men het te duur vond. Zit nu op kantoor :P
  woensdag 6 november 2019 @ 12:11:51 #163
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189814525
Alhoewel ik wel eens een courgette van een vriend heb gestolen omdat hij niet thuis was en ik er een paar nodig had maar ze in de dorpswinkel niet te vinden waren _O-

Wel netjes opgebiecht :@
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_189814533
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 12:11 schreef Pumpalov het volgende:
Was vast geen driesterrenrestaurant waar je serveerde? :D What the fuck man, je collega's bestelen _O-
Nee :P

Maar het is echt wel gebruikelijk ja. Ook kleding wat werd gestolen. Kwam iemand terug in de kleedkamer en dan waren bv zijn sneakers weg ofzo :')
  woensdag 6 november 2019 @ 12:13:37 #165
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189814546
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 12:11 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Dat kan ik mij wel voorstellen ja :P

Ik ken een jongen en die wilde ook meubelmaker worden.Maar hij kreeg ze niet verkocht omdat men het te duur vond. Zit nu op kantoor :P
Hij komt uit een bijzonder milieu en z'n meubels van 20K verkochten beter dan z'n meubels van 5K :')

Voordeel wat we hebben is dat we in Bulgarije wonen natuurlijk. Erg lage kosten. Gewoon af en toe met de camionette naar België/Nederland gaan en ze daar allereerst op veiligen aanbieden. Winst weer investeren en dan doorgroeien.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_189814561
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 12:13 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Hij komt uit een bijzonder milieu en z'n meubels van 20K verkochten beter dan z'n meubels van 5K :')

Voordeel wat we hebben is dat we in Bulgarije wonen natuurlijk. Erg lage kosten. Gewoon af en toe met de camionette naar België/Nederland gaan en ze daar allereerst op veiligen aanbieden. Winst weer investeren en dan doorgroeien.
Ja hoop dat het lukt. Ik denk dat er zeker wel een markt voor is.
  woensdag 6 november 2019 @ 12:14:23 #167
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189814567
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 12:12 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Nee :P

Maar het is echt wel gebruikelijk ja. Ook kleding wat werd gestolen. Kwam iemand terug in de kleedkamer en dan waren bv zijn sneakers weg ofzo :')
Eigenlijk gewoon iets luxueus laten liggen en onder hoogspanning zetten. Dan wachten op de krijs _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 6 november 2019 @ 12:15:25 #168
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189814584
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 12:14 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Ja hoop dat het lukt. Ik denk dat er zeker wel een markt voor is.
Ik denk het ook. En anders probeer ik gewoon weer iets anders :+

Uiteindelijk wil ik over een jaar of 10 terug naar Zweden verhuizen en daar een outdoorbedrijf opzetten.

Met een beetje geluk wil m'n vader tegen die tijd met pensioen en kan ik die van hem overnemen :P
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 6 november 2019 @ 12:19:11 #169
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189814649
Zo, dat was wel weer genoeg serieuze praat voor nu :+
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_189814657
Had op het strand ook wel sneaky collega's :P

2 meisjes die altijd gruwelijk veel fooi hadden aan het eind van de dag. 1 begreep ik nog want dat was echt een plaatje en een flirt maar die ander was verdacht.

Die bleken dus dingen af te rekenen met mensen en niet in de kassa te zetten. Bewaarde oude bonnetjes en die gebruikte ze dan gewoon opnieuw. Die hebben dat een paar maanden weten vol te houden.

Gingen met 150 euro per dag weg aan 'fooi' en ik maar afvragen hoe :p
  woensdag 6 november 2019 @ 12:21:23 #171
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189814675
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 12:19 schreef bitterbal het volgende:
Had op het strand ook wel sneaky collega's :P

2 meisjes die altijd gruwelijk veel fooi hadden aan het eind van de dag. 1 begreep ik nog want dat was echt een plaatje en een flirt maar die ander was verdacht.

Die bleken dus dingen af te rekenen met mensen en niet in de kassa te zetten. Bewaarde oude bonnetjes en die gebruikte ze dan gewoon opnieuw. Die hebben dat een paar maanden weten vol te houden.

Gingen met 150 euro per dag weg aan 'fooi' en ik maar afvragen hoe :p
Ingenieus. Doch als baas had ik ze eerst een paar ferme tikken op de bips gegeven (oke misschien enkel dat plaatje :o ) en dan hardhandig aan de politie overgedragen.

Stelen :r

Ben zelf ook al zovaak bestolen geweest :'(
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 6 november 2019 @ 12:21:51 #172
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189814681
wtf weer een advocaat neergeschoten. Sinds wanneer is Nederland een nieuw-Rusland geworden? :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_189814686
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 12:21 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Ingenieus. Doch als baas had ik ze eerst een paar ferme tikken op de bips gegeven (oke misschien enkel dat plaatje :o ) en dan hardhandig aan de politie overgedragen.

Stelen :r

Ben zelf ook al zovaak bestolen geweest :'(
Die ene die ik verdacht vond was familie dus die mocht blijven :P
pi_189814689
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 12:21 schreef Pumpalov het volgende:
wtf weer een advocaat neergeschoten. Sinds wanneer is Nederland een nieuw-Rusland geworden? :')
alweer?}


lees het nu. Taghi? :P
  woensdag 6 november 2019 @ 12:25:09 #175
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189814742
HONDERDDUIZENDEN MENSEN KRIJGEN LOOD BINNEN VIA KRAAN!!!!

Kopt het AD.

Dus ik eventjes lezen. Blablabla, marginale hoeveelheid lood, blablabla, ik heb tien jaar lang mijn kinderen vergiftigd! :'(

Had al een beeld van het soort ouders dat daarbij kwam kijken. Niet teleurgesteld in het resultaat. Suzanne en haar Rudolf Steinerkindjes :')

"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_189814744
Dit is echt heel raar.

Sinds enige tijd gaat het volume van spotify ineens op uit of onwijs zacht. Via de pc. Alsof iemand anders dat doet? :?

kan toch niet?
pi_189814764
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 12:25 schreef Pumpalov het volgende:
HONDERDDUIZENDEN MENSEN KRIJGEN LOOD BINNEN VIA KRAAN!!!!

Kopt het AD.

Dus ik eventjes lezen. Blablabla, marginale hoeveelheid lood, blablabla, ik heb tien jaar lang mijn kinderen vergiftigd! :'(

Had al een beeld van het soort ouders dat daarbij kwam kijken. Niet teleurgesteld in het resultaat. Suzanne en haar Rudolf Steinerkindjes :')

[ afbeelding ]
Ja mogelijk toch wel een afname van 5 iq punten hoor met dat lood :P

Ik heb geloof ik ook lood. Dus dat verklaart wel een hoop.
  woensdag 6 november 2019 @ 12:26:46 #178
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189814773
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 12:25 schreef bitterbal het volgende:
Dit is echt heel raar.

Sinds enige tijd gaat het volume van spotify ineens op uit of onwijs zacht. Via de pc. Alsof iemand anders dat doet? :?

kan toch niet?
Kan wel. Heb mijn eigen spotify maar die gebruik ik nooit. Uit gewoonte zit ik altijd die waar mijn moeder/zusje/broertje ook op zitten. Maar die luisteren toch nooit. Alleen soms heeft m'n zusje het door en dan galmt er keihard "DIKKE LUL DIKKE LUL DIKKE LUL LUL LUL" door de speakers :')

Dus ja, mocht je een account delen, dan is dat inderdaad mogelijk.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_189814779
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 12:26 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Kan wel. Heb mijn eigen spotify maar die gebruik ik nooit. Uit gewoonte zit ik altijd die waar mijn moeder/zusje/broertje ook op zitten. Maar die luisteren toch nooit. Alleen soms heeft m'n zusje het door en dan galmt er keihard "DIKKE LUL DIKKE LUL DIKKE LUL LUL LUL" door de speakers :')

Dus ja, mocht je een account delen, dan is dat inderdaad mogelijk.
Deel geen account.
pi_189814798
Bij apparaat in de buurt staat wel een google cast. Dat heb ik niet maar als iemand daarmee op mijn spotify zou verbinden krijg ik toch wel een melding?
  woensdag 6 november 2019 @ 12:28:55 #181
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189814810
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 12:26 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Ja mogelijk toch wel een afname van 5 iq punten hoor met dat lood :P

Ik heb geloof ik ook lood. Dus dat verklaart wel een hoop.
:D

Sommige kinderen werden bij geboorte in de rivier styx gehouden aan hun enkel. Ik waarschijnlijk in een bak met vloeibaar lood ;(

Achja, lood om oud ijzer.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 6 november 2019 @ 12:30:50 #182
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189814840
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 12:28 schreef bitterbal het volgende:
Bij apparaat in de buurt staat wel een google cast. Dat heb ik niet maar als iemand daarmee op mijn spotify zou verbinden krijg ik toch wel een melding?
ik neem aan van wel. Echt midden in een nummer of?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_189814853
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 12:30 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

ik neem aan van wel. Echt midden in een nummer of?
Jeps. Zo uit het niets.

Zie ook nergens dat ik een lijst van goedkeurde devices kan instellen. Durf ook niet zo op die google cast te drukken.

Misschien is het een bug,.
pi_189814880
Sowieso als iemand anders er op zou zitten zou je dat wel moeten merken als die gene een nummer kiest ofzo. Dus zal wel een bug moeten zijn.
pi_189814888
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 12:33 schreef bitterbal het volgende:
Sowieso als iemand anders er op zou zitten zou je dat wel moeten merken als die gene een nummer kiest ofzo. Dus zal wel een bug moeten zijn.
Maak je niet druk
pi_189814897
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 12:33 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Maak je niet druk
Doe ik niet :P Vind het vreemd. En dacht misschien omdat de beneden buren laatst hadden gemaild dat zij hem dan zachter zetten ofzo :P

Maar dan zou iemand dat blijven herhalen ook :P
  woensdag 6 november 2019 @ 12:36:14 #187
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189814918
Australië :') Het land waar roofvogels dingopups in je tuin droppen :')

Maar wat een skatje O+

"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_189814922
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 12:34 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Doe ik niet :P Vind het vreemd. En dacht misschien omdat de beneden buren laatst hadden gemaild dat zij hem dan zachter zetten ofzo :P

Maar dan zou iemand dat blijven herhalen ook :P
Oke het zijn de buren.
  woensdag 6 november 2019 @ 12:37:55 #189
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189814941
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 12:33 schreef bitterbal het volgende:
Sowieso als iemand anders er op zou zitten zou je dat wel moeten merken als die gene een nummer kiest ofzo. Dus zal wel een bug moeten zijn.
Is het volume wel gewoon genormaliseerd bij de opties?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_189814944
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 12:36 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Oke het zijn de buren.
Zie je wel.
  woensdag 6 november 2019 @ 12:39:23 #191
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189814963
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 12:34 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Doe ik niet :P Vind het vreemd. En dacht misschien omdat de beneden buren laatst hadden gemaild dat zij hem dan zachter zetten ofzo :P

Maar dan zou iemand dat blijven herhalen ook :P
Beetje zoals met die horloges waarmee je bij andere mensen hun TV-zender kon veranderen :D

Paar weken terug nog eens van een vriend z'n afstandsbediening gejat. Hij boos dat hij z'n afstandsbediening verloren was _O- En ik dus af en toe voorbijlopen om de zender te veranderen :') maar op een gegeven moment ben ik betrapt :'( (paar daagjes later, wilde hem na een week terug in z'n huis leggen :P )
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_189814971
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 12:37 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Is het volume wel gewoon genormaliseerd bij de opties?
jeps.
  woensdag 6 november 2019 @ 12:45:00 #193
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189815041
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 12:39 schreef bitterbal het volgende:

[..]

jeps.
Geen andere programma's open die misschien het volume beheren? Heb dat op m'n telefoon bijvoorbeeld, superirritant. Als ik luister en het bliebje van een bericht gaat, gaat het volume van de muziek omlaag. enige oplossing is om die geluidjes uit te zetten. Zwaar kut :(
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 6 november 2019 @ 12:45:25 #194
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189815045
Anyway, zou gewoon spotify eens herinstalleren en zien wat het uithaalt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_189815115
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 12:45 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Geen andere programma's open die misschien het volume beheren? Heb dat op m'n telefoon bijvoorbeeld, superirritant. Als ik luister en het bliebje van een bericht gaat, gaat het volume van de muziek omlaag. enige oplossing is om die geluidjes uit te zetten. Zwaar kut :(
Nee ook niet :P
pi_189815129
ING wel topbank :P

had vorig jaar rekening geopend. niks gedaan en vanwege de afschrijving van bankkosten rekening opgezegd. Dus bel net en mag een nieuwe openen en mijn ' schuld' is kwijt gescholden O+
pi_189815149
zag al gebeuren dat ik op 'zwarte lijst' terecht zou komen :P
  woensdag 6 november 2019 @ 12:55:34 #198
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189815210
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 12:51 schreef bitterbal het volgende:
ING wel topbank :P

had vorig jaar rekening geopend. niks gedaan en vanwege de afschrijving van bankkosten rekening opgezegd. Dus bel net en mag een nieuwe openen en mijn ' schuld' is kwijt gescholden O+
Even topic openen in JUI :P
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_189815217
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 12:55 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Even topic openen in JUI :P
Ja juich hier wel :P
pi_189815220
vroeger was er toch iemand van de ING die hier een account had op fok?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')