abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 7 februari 2020 @ 17:45:29 #51
489622 JeffersonFinisDavis
The South Will Rise Again
pi_191394997
Mag ik vragen waarom mijn topic op slot gedaan is met de mededeling dat dit niet de bedoeling is?
SEX / Meisjes/vrouwen ontmaagden

Topic is serieus, zoals je kan lezen is er zelfs een website voor, ook is/was er geregeld media aandacht, oa radio interviews en kranten artikelen.
Als een dergelijk topic niet de bedoeling is in het subforum "SEX", vraag ik me af wat voor topics hier dan wel de bedoeling zijn en kan alles wel op slot..
#jesuismila #jesuischarlie #jesuisrushdie #jesuistheo #jesuisfortuyn #jesuiswilders #jesuisbaudet
Echte NSB'ers stemmen D66 of GroenLinks!
https://www.youtube.com/watch?v=g5EHpok66SU
pi_191507771
@zarGon, mag ik vragen waarom je m'n topic sloot?
  vrijdag 14 februari 2020 @ 19:28:35 #53
489622 JeffersonFinisDavis
The South Will Rise Again
pi_191508134
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 19:11 schreef Faithfulwhiteman het volgende:
@:zarGon, mag ik vragen waarom je m'n topic sloot?
Doe geen moeite, ik wacht al een week op reactie en nog langer op mijn eerste vraag per DM.
#jesuismila #jesuischarlie #jesuisrushdie #jesuistheo #jesuisfortuyn #jesuiswilders #jesuisbaudet
Echte NSB'ers stemmen D66 of GroenLinks!
https://www.youtube.com/watch?v=g5EHpok66SU
pi_191515772
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 19:11 schreef Faithfulwhiteman het volgende:
@:zarGon, mag ik vragen waarom je m'n topic sloot?
Slotpost was niet duidelijk?

Je topic kreeg een kans, ondanks de opmerkelijke inhoud/onderwerp en twijfels of het een serieus topic was. Als ik dan lees dat er deel van het verhaal verzonnen is, daalt de geloofwaardigheid. En als er dan vervolgens allerlei aannames gemaakt worden door anderen (nadat je aangaf dat een deel verzonnen is) en dat gedrag zich verspreid over andere topics is het gewoon einde verhaal.

Je wordt beticht met je zus(je) te neuken, je moeder werd er ook bij betrokken. Van een topic waar je om advies vroeg, is het veranderd naar een sensatietopic. Ja, nee. Je mag het proberen in ONZ.

En ook nog omdat je al blijkbaar hebt besloten wat je gaat doen (en al actie hebt ondernomen?), dus het topic heeft z'n doel dan al gediend.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2020 02:02:55 ]
pi_191550612
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 17:45 schreef JeffersonFinisDavis het volgende:
Mag ik vragen waarom mijn topic op slot gedaan is met de mededeling dat dit niet de bedoeling is?
SEX / Meisjes/vrouwen ontmaagden

Topic is serieus, zoals je kan lezen is er zelfs een website voor, ook is/was er geregeld media aandacht, oa radio interviews en kranten artikelen.
Als een dergelijk topic niet de bedoeling is in het subforum "SEX", vraag ik me af wat voor topics hier dan wel de bedoeling zijn en kan alles wel op slot..
Allereerst; mijn excuses voor de erg late reactie. Naar mijn mening is dit topic een verkapte contactadvertentie en dat is niet de bedoeling hier.

Als je zou willen dan kan ik het topic heropenen en de OP aanpassen, zodat het meer een discussie topic wordt dan een mezelf-aanbied-topic.
  zondag 23 februari 2020 @ 15:50:04 #56
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_191646763
SEX / Girls met hoofdoek of nikab

Het is een HoofDDoek, met 2 d's. 1 d van 'hoofd' en 1 d van 'doek'.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_191658721
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 15:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
SEX / Girls met hoofddoek of nikab

Het is een HoofDDoek, met 2 d's. 1 d van 'hoofd' en 1 d van 'doek'.
Thanks. Gecorrigeerd (en de fouten in de OP ook.)
pi_192989690
*Test met een kloon, om te zien of posten mogelijk is.*
pi_192989732
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 09:23 schreef zarGod het volgende:
*Test met een kloon, om te zien of posten mogelijk is.*
Gast :')
pi_192989759
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2020 09:25 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Gast :')
Naar aanleiding van een topic, waarin een user aangaf niet te kunnen posten in SEX-FB (wat nogal cruciaal is)... FB / Topic in sex weg.
pi_192989795
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 09:26 schreef zarGon het volgende:

[..]

Naar aanleiding van een topic, waarin een user aangaf niet te kunnen posten in SEX-FB (wat nogal cruciaal is)... FB / Topic in sex weg.
En je hebt nu bewezen dat hij dat wel kan?
pi_192989847
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2020 09:28 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

En je hebt nu bewezen dat hij dat wel kan?
Ik wacht nog even op een antwoord. :).
  zaterdag 9 mei 2020 @ 06:10:45 #63
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_193026727
Ja, ik ben diegene die beweerde er niet in te komen.
En het ging NU weer net zo gemakkelijk als ok een bijdrage maken voor ieder ander topic.
Waardoor ik denk dat er echt een probleempje was want als het dus zo makkelijk is, waarom lukte het dan toen, die ochtend, verschillende malen niet.

Maar maakt verder niet meer uit, het werkt (weer?) dus er is geen probleem meer.

^O^ :W
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 10 mei 2020 @ 10:09:06 #64
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_193045723
SEX is toch een serieus forum? Ik vind van die standaard inkoppertjes zoals "Alsof TS seks heeft haha" meer iets voor KLB en zo. Kwam in mijn eigen topics voor maar ik zie het eigenlijk in alle topics. Zonde elke keer als je een leuke discussie wilt starten dat mensen dan een reactie posten op basis van iemands username of je hebt van die levenloze mensen die teveel tijd doorbrengen op het forum waardoor ze denken dat ze iemand persoonlijk kennen en hun reactie zodanig opstellen.
pi_193046429
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 10:09 schreef incel het volgende:
SEX is toch een serieus forum?
Ja.

quote:
Ik vind van die standaard inkoppertjes zoals "Alsof TS seks heeft haha" meer iets voor KLB en zo.
Dat soort posts horen inderdaad niet in SEX, vooral niets als het de eerste paar posts zijn. Ik heb je topic daarom ook net opgeschoond.

Wel een verzoek van mij aan jou ook meteen: negeer dat soort posts in je topic, want daarmee help je de vernieling ervan. En het woord "kk" heeft echt helemaal niets te zoeken in SEX. Plaats in het vervolg een topicreport, zodat de mods zien dat er wat aan de hand is.

quote:
Kwam in mijn eigen topics voor maar ik zie het eigenlijk in alle topics.
Mag je meteen melden in welke topics.

quote:
Zonde elke keer als je een leuke discussie wilt starten dat mensen dan een reactie posten op basis van iemands username of je hebt van die levenloze mensen die teveel tijd doorbrengen op het forum waardoor ze denken dat ze iemand persoonlijk kennen en hun reactie zodanig opstellen.
Tja, dat houd je het niet tegen. Soms is een user bekend (positief of negatief) in een ander deel va het forum, waardoor hij of zij sneller reacties krijgt. Voorkomen daarvan kan niet, genezen wel; mods kunnen ingrijpen en opschonen wanneer dat nodig is.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 15:50:11 #66
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_193084265
quote:
Je doet wel alsof je een boodschappenlijstje aan het afwerken bent, met al die 'soorten' die je nog wilt hebben. Niet alleen discriminerend maar ook volstrekt achterlijk.
nogal raar dat mijn reactie hierop wordt weggehaald. Deze gast zegt dus dat je een racist bent omdat je het hebt over wat voor vrouwen je seks hebt gehad :')
  dinsdag 12 mei 2020 @ 15:52:15 #67
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_193084306
Dit is trouwens ook zo'n domme en uitdagende topic-verneukende reactie:

quote:
Jullie praten over dames als objecten.
quote:
Ik vind hoe de mannen hier over vrouwen praten agressiever.
Wat bezielt dit soort mensen? _O-
pi_193084357
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 15:47 schreef incel het volgende:

[..]

1) hij begon
2) ik hoef niet te ruziën
3) ik laat me niet zomaar voor racist uitmaken omdat je het letterlijk hebt van mensen van bepaalde rassen/nationaliteiten
Maakt niet uit wie er begint, termen als "idioot" gebruiken in een discussie is niet nodig.

Vooral niet als je nog serieus wil genomen wil worden in je eigen topic.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 15:50 schreef incel het volgende:

[..]

nogal raar dat mijn reactie hierop wordt weggehaald. Deze gast zegt dus dat je een racist bent omdat je het hebt over wat voor vrouwen je seks hebt gehad :')
Wil je nou wel of geen leuke sfeer in je topic? Als je zelf gaat meewerken aan verneukend sfeer als TS, gaat dat topic gewoon op slot.

Als je niet normaal kan reageren zonder te vloeken en te schelden, reageer dan gewoon helemaal niet.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 15:56:27 #69
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_193084394
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 15:54 schreef zarGon het volgende:

[..]

Maakt niet uit wie er begint, termen als "idioot" gebruiken in een discussie is niet nodig.

Vooral niet als je nog serieus wil genomen wil worden in je eigen topic.
[..]

Wil je nou wel of geen leuke sfeer in je topic? Als je zelf gaat meewerken aan verneukend sfeer als TS, gaat dat topic gewoon op slot.

Als je niet normaal kan reageren zonder te vloeken en te schelden, reageer dan gewoon helemaal niet.
Ik wil wel een leuke sfeer, maar zulke kanslozelingen met opmerkingen zoals:

- "oooh je hebt het over vrouwen van een bepaalde afkomst waarmee je seks hebt gehad dit maakt je een racist"

of

- "oooh je praat over vrouwen waarmee je seks wilt wat agressief!!!"

nou niet echt veel bijdragen aan de discussie? Het is ook nogal beledigend als je gewoon een leuke discussie wil en je wordt dus feitelijk zomaar voor agressieve racist uitgemaakt 8)7
pi_193084405
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 15:52 schreef incel het volgende:
Dit is trouwens ook zo'n domme en uitdagende topic-verneukende reactie:
[..]

Wat bezielt dit soort mensen? _O-
Niet elke reactie die je niet aanstaat is topicverneukend. Een menig mag gegeven worden, zolang dat maar niet op een agressieve of respectloze of rottige (noem het maar op) manier is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2020 15:57:41 ]
  dinsdag 12 mei 2020 @ 15:57:42 #71
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_193084422
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 15:56 schreef zarGon het volgende:

[..]

Niet elke reactie die je aanstaat is topicverneukend. Een menig mag gegeven worden, zolang dat maar niet op een agressieve of respectloze of rottige (noem het maar op) manier is.
Komt best rottig over als iemand je dus voor racist of agressieveling uitmaakt. Misschien ben ik wel te gevoelig.
pi_193084497
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 15:57 schreef incel het volgende:

[..]

Komt best rottig over als iemand je dus voor racist of agressieveling uitmaakt. Misschien ben ik wel te gevoelig.
Wat snap je niet aan "op een normale toon" reageren?

Aangeven dat je vindt dat iemand discrimineert mag.
Als tegenantwoord die persoon "idioot" noemen niet. En daarna ook meteen diegene een "azijnpisser" noemen.

Het helpt het topic niet, vooral als de TS het doet.

Aan jou de keuze om op dat soort posts te blijven reageren, zodat het topic niet meer gaat om waar het over zou moeten gaan.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 16:03:49 #73
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_193084555
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 16:01 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat snap je niet aan "op een normale toon" reageren?

Aangeven dat je vindt dat iemand discrimineert mag.
Als tegenantwoord die persoon "idioot" noemen niet. En daarna ook meteen diegene een "azijnpisser" noemen.

Het helpt het topic niet, vooral als de TS het doet.

Aan jou de keuze om op dat soort posts te blijven reageren, zodat het topic niet meer gaat om waar het over zou moeten gaan.
Ik vind niet dat je zomaar mag roepen dat iemand discrimineert of racistisch of agressief naar vrouwen is. Dat is nogal een serieus verwijt en een net zo grote al dan niet grotere belediging als het woord idioot.

Of tenminste je mag het roepen maar dan moet je het ook goed kunnen onderbouwen en/of bewijzen. Anders is het net zo nutteloos en beledigend als stellen dat een dergelijke reactie idioot is toch
pi_193085297
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 16:03 schreef incel het volgende:

[..]

Ik vind niet dat je zomaar mag roepen dat iemand discrimineert of racistisch of agressief naar vrouwen is. Dat is nogal een serieus verwijt en een net zo grote al dan niet grotere belediging als het woord idioot.
En dan mag je dus rustig in discussie als je dat nodig acht. Het kan zijn dat een ander je post heel anders interpreteert dan jij je hebt geuit, door bijvoorbeeld het lijstje met afkomsten/nationaliteit die je hebt gepost.

quote:
Of tenminste je mag het roepen maar dan moet je het ook goed kunnen onderbouwen en/of bewijzen. Anders is het net zo nutteloos en beledigend als stellen dat een dergelijke reactie idioot is toch
Je zou dus bijvoorbeeld om een onderbouwing kunnen vragen, of aangeven of ze willen uitleggen waarom ze *iets* vinden. Zo komen jullie allebei verder, er is dan namelijk meer ruimte om elkaar te willen begrijpen.

Op het moment dat jij er "idioot" en "azijnpisser" en andere one-liners ertegenaan gooit - en dan met name als TS - laat je merken dat je helemaal geen zin hebt in een gesprek met die andere persoon, maar simpelweg met termen wil smijten omdat je het niet eens bent. Dat mag anders, met een toon dat veel gematigder is bijvoorbeeld, zoals ik eerder heb aangegeven.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2020 16:45:55 ]
  dinsdag 12 mei 2020 @ 21:10:37 #75
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_193091390
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 16:45 schreef zarGon het volgende:

[..]

En dan mag je dus rustig in discussie als je dat nodig acht. Het kan zijn dat een ander je post heel anders interpreteert dan jij je hebt geuit, door bijvoorbeeld het lijstje met afkomsten/nationaliteit die je hebt gepost.
[..]

Je zou dus bijvoorbeeld om een onderbouwing kunnen vragen, of aangeven of ze willen uitleggen waarom ze *iets* vinden. Zo komen jullie allebei verder, er is dan namelijk meer ruimte om elkaar te willen begrijpen.

Op het moment dat jij er "idioot" en "azijnpisser" en andere one-liners ertegenaan gooit - en dan met name als TS - laat je merken dat je helemaal geen zin hebt in een gesprek met die andere persoon, maar simpelweg met termen wil smijten omdat je het niet eens bent. Dat mag anders, met een toon dat veel gematigder is bijvoorbeeld, zoals ik eerder heb aangegeven.
Als ik zomaar in een topic op iemand reageer dat hij bijvoorbeeld een kinderneuker of iets anders zou zijn dan wordt die post denk ik ook weggehaald als die persoon erom vraagt of ga je hem dan ook vertellen dat hij mij netjes moet uitleggen waarom dit niet zo is? :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')