abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189796366
goedemiddag allemaal

ik heb een opel meriva waar de ecu van kapot is nou kan ik een 2e handse ecu kopen maar die moet ingeleerd worden weet iemand een adresje die dat kan in het noorden van het land

alvast bedankt voorde reacties

mvg Dennis
pi_189796407
de opel dealer?
pi_189796424
Welke regio?
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_189796457
de opel dealer hier in de buurt wil daar niet aan beginnen waarom weet ik niet maar die wouden dan dan ik de ecu liet opsturen en reviseren en de kosten daarvan lagen tegen de 700 euro

ik kom uit de regio groningen

mvg Dennis
pi_189797858
De 2e hands motorcomputer (ik neem aan dat je die bedoeld met ecu) moet voor uitbouwen met de testkast losgekoppeld worden van de auto (UITleren). Daarna moet bij jouw auto de motorcomputer Uitgeleerd worden en de 2e handse vervanging ingeleerd worden.
Ergo, als het uitbouwen van die 2e hands computer goed gedaan is, kan de verkoper hem voor je inleren.

[ Bericht 0% gewijzigd door oldford op 05-11-2019 18:02:29 ]
pi_189799498
dankjewel voor je reactie oldford

klopt helemaal de verkoper kan hem ook inleren voor mij maar dat is helemaal in het zuiden van het land en aangezien ik in groningen woon wordt dat lastig. De 2e hands boordcomputer die ik kan kopen is wel uitgeleerd maar moet alleen ingeleerd worden vandaar dat ik een adresje in de buurt zoek om hem in te leren

mvg Dennis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')