En dan dus niet alleen hier zeggen van ja, en dan niet meer reageren in de FC Fok! topics. Laat ook geregeld daar iets horen.
Dus wil je lid blijven van FC Fok! meld dat dan hier.
Hoogachtend,
technische staf FC Fok!
[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 12-01-2003 13:18]
quote:
Op zondag 12 januari 2003 00:00 schreef TheScienceMan het volgende:
Voorzitter meldt zich ook
Is tot 29 januari niet een beetje lang? Das 2,5 week.. Lijkt me een beetje erg lang, want eens per 2,5 week zal iedereen van de selectie wel een keer langskomen lijkt me. Iedereen reageert dan dus ook met 'ja, ik blijf meedoen' maar of dat echt zo is betwijfel ik . De mensen die binnen nu en 2 of 3 dagen reageren bij de selectie houden lijkt mij persoonlijk een betere optie..
quote:ik heb het effe verandert in 19 januari. hebben ze een week de tijd om te reageren, doen ze dit niet pech gehad
Op zondag 12 januari 2003 12:13 schreef FANATIC het volgende:
*meldt*Is tot 29 januari niet een beetje lang? Das 2,5 week.. Lijkt me een beetje erg lang, want eens per 2,5 week zal iedereen van de selectie wel een keer langskomen lijkt me. Iedereen reageert dan dus ook met 'ja, ik blijf meedoen' maar of dat echt zo is betwijfel ik
. De mensen die binnen nu en 2 of 3 dagen reageren bij de selectie houden lijkt mij persoonlijk een betere optie..
[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 12-01-2003 13:17]
Onkruid vergaat niet
quote:Zoek je problemen!?
Op zondag 12 januari 2003 13:12 schreef portier het volgende:Onkruid vergaat niet
quote:Ik bedoelde mezelf, maar als jij je aangesproken voelt dan heeft dat misschien met zelfkennis te maken.
Op zondag 12 januari 2003 13:58 schreef Molz het volgende:[..]
Zoek je problemen!?
quote:
Op zondag 12 januari 2003 14:02 schreef portier het volgende:[..]
Ik bedoelde mezelf, maar als jij je aangesproken voelt dan heeft dat misschien met zelfkennis te maken.
![]()
quote:Kan ik begrijpen, maar 1 of 2 reply's moet toch kunnen als je op Fok bent
Op zondag 12 januari 2003 15:08 schreef Sitethief het volgende:
Als ik er det ijd voor had zou ik mee doen.....
maar ik mag per dag maar anderhalf uur op de pc en dan wordt het een beetje krap met andere activiteiten
quote:jij post iig af en toe nog iets imho zijn er ook een paar die niks posten daarom had ik jouw ook als aktief gemarkeerd
Op zondag 12 januari 2003 15:08 schreef Sitethief het volgende:
Als ik er det ijd voor had zou ik mee doen.....
maar ik mag per dag maar anderhalf uur op de pc en dan wordt het een beetje krap met andere activiteiten
quote:Dat zal wel lukken. Ik heb helaas nog nooit gereageerd.
Op zondag 12 januari 2003 15:37 schreef AirRaid het volgende:[..]
Kan ik begrijpen, maar 1 of 2 reply's moet toch kunnen als je op Fok bent
quote:Dan zie jij geesten..........
Op zondag 12 januari 2003 19:29 schreef Magneet het volgende:[..]
jij post iig af en toe nog iets imho zijn er ook een paar die niks posten daarom had ik jouw ook als aktief gemarkeerd
FC FOK is OK
quote:maar ik zie je wel af en toe op het eiland posten da, dat wel goed?
Op maandag 13 januari 2003 00:56 schreef Sitethief het volgende:[..]
Dan zie jij geesten..........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |