Dit had ik wel gelezen, maar dat reset alleen de service melding toch? Verklaart dit ook waarom de driver info gereset wordt dan?quote:Op dinsdag 5 november 2019 13:51 schreef Elan het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.VW polo service light reset 2009-2017 (video)
Het gemiddelde verbruik e.d. dient opgeslagen te worden in het geheugen. Dan weet je wat je bv. binnen een maand gemiddeld verbruikt heb. Dat is bij geen enkele auto wat ik had (renault enz) bij opstarten gereset tenzij ik het handmatig resettequote:Op dinsdag 5 november 2019 13:57 schreef Elan het volgende:
Mijn auto reset ook altijd als ik aan een nieuwe rit begin, is dat niet gewoon gebruikelijk?
De auto is vorig jaar nog APK gekeurd en heeft toen een beurt gehad. Km stand is 26500 nu (give or take). Ik heb de melding wel uit het systeem gehaald volgens de methode die hierboven beschreven stond en het lijkt het nu gewoon te doen (ook mbt opslaan driver info)quote:Op dinsdag 5 november 2019 15:15 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Of je auto heeft een onderhoudsbeurt nodig, of deze is niet gereset bij de laatste beurt.
Wanneer heeft de auto voor het laatst een beurt gehad en bij welke km stand?
Wat zegt het instructieboekje van de auto over deze melding?
De enige lange termijn informatie die ik kan zien is totaal gebruikte km , en de klok. Of is dit VW eigen?quote:Op dinsdag 5 november 2019 20:52 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Zit je niet gewoon naar de ritinformatie te kijken in plaats van langetermijn informatie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop