abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 5 november 2019 @ 13:04:33 #1
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_189795100
Pensioendeskundige Dennis van E. verdacht van illegale abortus en dood door schuld

Pensioendeskundige Dennis van E., in wiens huis in Diemen een dode vrouw en een dode baby waren aangetroffen, wordt verdacht van ‘illegale abortus en dood door schuld'. Het Openbaar Ministerie laat weten dat hij langer in voorlopige hechtenis blijft.

Twee weken geleden werd bekend dat Van E. was aangehouden vanwege de vondst van twee overleden personen in zijn appartement in Diemen, enkele dagen eerder. Onduidelijk was wat er precies was gebeurd. Buren vertelden dat Van E. daar al jaren woonde maar dat de vrouw (32 jaar) in zijn woning er nog maar kort was ingetrokken. Ook werd een overleden baby aangetroffen. Onduidelijk is hoeveel maanden oud het kindje was en of het om een voldragen baby ging. Justitie wil daar nu nog niks over zeggen.

De 48-jarige Van E. heeft een lange carričre in de financiėle wereld. Als pensioendeskundige verscheen hij zelfs regelmatig in diverse media en op televisie. Bekenden van Van E. waren geschokt door zijn aanhouding en konden het nauwelijks geloven.

Van E. werd niet meteen na de vondst van de lichamen aangehouden. Eerst werd even gedacht aan een natuurlijke dood van de vrouw en de pasgeboren baby. Nu wordt Van E. er van verdacht illegaal abortus te hebben uitgevoerd en dat de vrouw daarbij is overleden. Diverse omwonenden begrepen dat agenten in het huis ‘een bloedbad’ hadden aangetroffen.

Het is nog onduidelijk of Van E. de vader is van de dood gevonden baby. Justitie wil ook daar nog niks over zeggen. Van E. stond bekend bij zijn buren als een vriendelijke man, een ‘sportschooljongen’ met veel wisselende contacten. De 48-jarige Diemenaar bouwde een succesvolle carričre op in de financiėle wereld, maar was enige tijd geleden tijdelijk gestopt met werken omdat hij genoeg had verdiend. Een oud-collega bevestigt dat.

Waar kennen we hem van?
ONZ / -painttopic- Het kapsel van pensioendeskundige Dennis van Ek

[ Bericht 0% gewijzigd door Pippi op 05-11-2019 21:23:47 ]
pi_189795194
:o
pi_189795290
_O-

Ik heb me al die tijd afgevraagd waar mij die naam toch bekend van voor kwam :')
Geniaal topic was dat, jammer dat alle plaatjes weg zijn :(
U MAD?
pi_189795371


Ah daar issie _O-
U MAD?
pi_189795396
Van Ek _O_
pi_189795436
wtf
Ik zwaai naar dieren.
pi_189795457
quote:
Bijna alle plaatjes dood. :'(

Verder gedraagt hij zich dus weinig bazig, teleurstellend voor iemand die eruit ziet als een god...
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 5 november 2019 @ 13:34:48 #9
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_189795462
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 13:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Bijna alle plaatjes dood. :'(
Niet alleen de plaatjes -O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_189795489
TS _O_
pi_189795538
:o

De speurneuzen van FOK waren er dit keer wel heel vroeg bij.
pi_189795555
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 13:34 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Niet alleen de plaatjes -O-
:D
pi_189795558
:')
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
  dinsdag 5 november 2019 @ 13:44:38 #14
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_189795570
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 13:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Bijna alle plaatjes dood. :'(

Verder gedraagt hij zich dus weinig bazig, teleurstellend voor iemand die eruit ziet als een god...
:D
Wat? Dat is toch de grootste tokkiekop die je kan bedenken?
Lijkt wel een kamper met zn pakkie aan..

Autosloperij "Het goede leven" ofzo
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  dinsdag 5 november 2019 @ 13:46:28 #15
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_189795587
Maarja ik zeg ook altijd dat ik geen kinderen wil.. :7
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  dinsdag 5 november 2019 @ 13:47:35 #16
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_189795602
Ik ga mijn onderbuik even laten spreken.... Dit ziet er uit als een gesjeesde financiėle jongen die vooral lekker wil feesten, in dure auto's wil rijden en rolexen wil verzamelen. Hij heeft per ongeluk een dame zwanger gemaakt en wil zijn playboyleventje niet opgeven. Na veel gesteggel weet hij haar over te halen om een provisorische abortus te ondergaan en dit loopt faliekant mis.... Einde onderbuikverhaaltje. ^O^
pi_189795616
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 13:47 schreef RealistAtheist het volgende:
Ik ga mijn onderbuik even laten spreken.... Dit ziet er uit als een gesjeesde financiėle jongen die vooral lekker wil feesten, in dure auto's wil rijden en rolexen wil verzamelen. Hij heeft per ongeluk een dame zwanger gemaakt en wil zijn playboyleventje niet opgeven. Na veel gesteggel weet hij haar over te halen om een provisorische abortus te ondergaan en dit loopt faliekant mis.... Einde onderbuikverhaaltje. ^O^
OK bedankt Dennis!
U MAD?
  dinsdag 5 november 2019 @ 13:49:48 #18
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_189795630
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 13:47 schreef RealistAtheist het volgende:
Ik ga mijn onderbuik even laten spreken.... Dit ziet er uit als een gesjeesde financiėle jongen die vooral lekker wil feesten, in dure auto's wil rijden en rolexen wil verzamelen. Hij heeft per ongeluk een dame zwanger gemaakt en wil zijn playboyleventje niet opgeven. Na veel gesteggel weet hij haar over te halen om een provisorische abortus te ondergaan en dit loopt faliekant mis.... Einde onderbuikverhaaltje. ^O^
Mijn ingewanden zeggen:

Dame heeft zichzelf zwanger gemaakt door te stoppen met de pil oid.. daar is zijn hoofd helemaal rood en opgeblazen van geworden.. Met dit als gevolg
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  dinsdag 5 november 2019 @ 13:49:54 #19
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_189795631
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 13:48 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

OK bedankt Dennis!
Shit, busted!!! -O-
pi_189795633
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 november 2019 13:44 schreef Snowballed het volgende:

[..]

:D
Wat? Dat is toch de grootste tokkiekop die je kan bedenken?
Lijkt wel een kamper met zn pakkie aan..
Jawel joh. Deze gozer heeft echt het perfecte hoofd om zo'n uberslechterik in een actiefilm te spelen. Bij voorkeur met een zwaar Duits accent, en dat hij dan bijna wereldheerschappij kan bereiken, ware het niet dat hij z'n masterplan vertelt aan de held van het verhaal omdat hij onterecht meent dat hij deze al verslagen heeft.

Helaas voor hem vormt een breinaald in dit geval de figuurlijke spaak in zijn wiel. -O-
  dinsdag 5 november 2019 @ 13:54:28 #21
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_189795679
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 november 2019 13:50 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Jawel joh. Deze gozer heeft echt het perfecte hoofd om zo'n uberslechterik in een actiefilm te spelen. Bij voorkeur met een zwaar Duits accent, en dat hij dan bijna wereldheerschappij kan bereiken, ware het niet dat hij z'n masterplan vertelt aan de held van het verhaal omdat hij onterecht meent dat hij deze al verslagen heeft.

Helaas voor hem vormt een breinaald in dit geval de figuurlijke spaak in zijn wiel. -O-
Ik vind het meer een type dat niet tegen drank kan maar de hele dag zuipt.. en dan s'avonds op stap gaat met een doorgesnoven kop om eens lekker ruzie te gaan zoeken met iedereen die hem aankeek.. "Want hij keek naar mij"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_189795760
Van engnek.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_189795828
Wat een boeventronie.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_189795902
Vreemd verhaal dit.
'Ik wil geen kind'
'Oke ik laat het wel weghalen maar ik heb geen geld'
'Ik wel maar ik kan het ook wel doen'
'Dat is goed ik heb nog wel wat breinaalden liggen thuis'
'Mooi haal maar op dan was ik vast mijn handen'
pi_189796021
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 14:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Vreemd verhaal dit.
'Ik wil geen kind'
'Oke ik laat het wel weghalen maar ik heb geen geld'
'Ik wel maar ik kan het ook wel doen'
'Dat is goed ik heb nog wel wat breinaalden liggen thuis'
'Mooi haal maar op dan was ik vast mijn handen'
Handen wassen :')
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')