(Ik denk me ook vaak geslachtziektes in zodat zij dat moet controleren )
Toch wel handig voor als je een keer wel iets hebt.
quote:Kun je gewoon bellen om je aan te melden? Of moet je met een brief komen ofzo..
Op zaterdag 11 januari 2003 22:52 schreef Conflict het volgende:
ik heb jarenlang geen huisarts gehad. Nu heb ik er een, sinds twee jaar maar ik kom er nooit.Toch wel handig voor als je een keer wel iets hebt.
'k ben d'r alleen nog nooit geweest.
Bij de vorige trouwens ook niet.
quote:Gewoon bellen, dan even je oude huisarts bellen om je gegevens door te sturen.
Op zaterdag 11 januari 2003 22:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Kun je gewoon bellen om je aan te melden? Of moet je met een brief komen ofzo..
Vervolgens moet je bij je nieuwe huisarts langsgaan met je bewijs van inschrijving van het ziekenfonds (of particuliere verzekering) en moet je een apotheek opgeven.
Maar een huisarts vind je niet zo makkelijk, er is een groot tekort.
quote:Heb nooit een huisarts gehad, dus niemand heeft gegevens van mij..
Op zaterdag 11 januari 2003 23:00 schreef Conflict het volgende:[..]
Gewoon bellen, dan even je oude huisarts bellen om je gegevens door te sturen.
Vervolgens moet je bij je nieuwe huisarts langsgaan met je bewijs van inschrijving van het ziekenfonds (of particuliere verzekering) en moet je een apotheek opgeven.
Maar een huisarts vind je niet zo makkelijk, er is een groot tekort.
quote:maar het voordeel van een huisarts is dat je niet zo lang moet wachten en niet 100 nutteloze formulieren moet invulle voordat er naar je gekeken word
Op zaterdag 11 januari 2003 23:02 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Heb nooit een huisarts gehad, dus niemand heeft gegevens van mij..
... maarja, ik denk dat het ook niet nodig is... jehebt toch 112 voor nood? en anders kan je natuurlijk ook altijd direct langs het ziekenhuis gaan wat hier toch in de buurt is..
quote:maar die kost natuurlijk wel weer geld, of dekt de verzekering dat... je moet voor elk consult toch eigen risico betalen?
Op zaterdag 11 januari 2003 23:06 schreef SirPsycho het volgende:[..]
maar het voordeel van een huisarts is dat je niet zo lang moet wachten en niet 100 nutteloze formulieren moet invulle voordat er naar je gekeken word
quote:In het ziekenhuis word je alleen geholpen als je een briefje van je huisarts hebt.
... maarja, ik denk dat het ook niet nodig is... jehebt toch 112 voor nood? en anders kan je natuurlijk ook altijd direct langs het ziekenhuis gaan wat hier toch in de buurt is..
quote:nee simpele, je gegevens liggen toch gewoon bij de huisarts van je ouders of iig van toen jij klein was.
quote:Die is al overleden..
Op zaterdag 11 januari 2003 23:13 schreef Aequitas het volgende:[..]
nee simpele, je gegevens liggen toch gewoon bij de huisarts van je ouders of iig van toen jij klein was.
quote:de verzekering? Of jezelf, om je aan te bevelen, weet ik veel..
Op zaterdag 11 januari 2003 23:15 schreef Eightball het volgende:[..]
Van wie?
quote:voor je SOA's ga je niet naar je pa, kan ik me indenken..
Op zaterdag 11 januari 2003 23:17 schreef Mr.Zop het volgende:
Mijn vader is huisarts,
maar voor serieuze problemen heb ik ook een andere huisarts :p
quote:Hier in Enschede, heb je geen briefje nodig van huisarts en kun je zo naar de eerste hulp toe. Maar mensen met wel een briefje krijgen voorang.
Op zaterdag 11 januari 2003 23:12 schreef pebbje het volgende:[..]
In het ziekenhuis word je alleen geholpen als je een briefje van je huisarts hebt.
quote:Welnee, pak het telefoonboek of de gouden gids en zoek er 1tje uit. Nix bijzonders.
Op zaterdag 11 januari 2003 23:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
de verzekering? Of jezelf, om je aan te bevelen, weet ik veel..
(Niet moeilijk)
quote:En toen hebben ze al z'n patienten gegevens verbrand zeker
Op zaterdag 11 januari 2003 23:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Die is al overleden..
quote:Dan moet je even via je verzekering uitzoeken wie zijn patienten heeft overgenomen bij overlijden of pensioen oid.
Op zaterdag 11 januari 2003 23:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Die is al overleden..
maarja ik zit bij defensie dus dat is weer een ander verhaal
Inmiddels heeft zijn zoon het overgenomen, dus ik zit ook de komende 26 jaar gebakken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |