@Wereldgozerquote:Op woensdag 6 november 2019 15:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
https://www.instagram.com/beaudeboer/
Goed bezig die Stengs
Geen tieten joh. Matig, wegquote:Op woensdag 6 november 2019 15:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Goed bezig die Stengs
Nou, fantastisch.quote:Op woensdag 6 november 2019 15:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:wereldgozer
@:coco.
@:lenny_leonard
En typisch Amsterdams hippe vrouw. Klootjesvolk.quote:Op woensdag 6 november 2019 15:42 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Geen tieten joh. Matig, weg
Calvin is de boer op.quote:Op woensdag 6 november 2019 15:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Goed bezig die Stengs
BLACKEDquote:Op woensdag 6 november 2019 15:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:wereldgozer
@:coco.
@:lenny_leonard
K.quote:Op dinsdag 5 november 2019 08:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hij lijkt mij nou een typische AZ choker, straalt onzekerheid uit maar kan geweldig voetballen zo zonder druk. Ik denk dat als hij naar Ajax gaat hij zal falen door de druk, het verwachtingspatroon en het kritische publiek, hij is echter wel een Ajax voetballer. Zal hij naar PSV gaan dan zal hij het daar denk ik geweldig doen.
Dit is allemaal onzin want hij gaat naar West Ham ofzoiets voor 35 miljoen en choked daar.
Onzekerheid? Waar haal je dat nou weer uit.quote:Op dinsdag 5 november 2019 08:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hij lijkt mij nou een typische AZ choker, straalt onzekerheid uit maar kan geweldig voetballen zo zonder druk. Ik denk dat als hij naar Ajax gaat hij zal falen door de druk, het verwachtingspatroon en het kritische publiek, hij is echter wel een Ajax voetballer. Zal hij naar PSV gaan dan zal hij het daar denk ik geweldig doen.
Dit is allemaal onzin want hij gaat naar West Ham ofzoiets voor 35 miljoen en choked daar.
United thuis niet. En eens met Pizakoppo. Typische AZ voetballerquote:Op vrijdag 8 november 2019 18:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onzekerheid? Waar haal je dat nou weer uit.
Is dit seizoen in alle belangrijke potjes beslissend geweest.
Euh ok, ik zie niet hoe dit uitsluit dat hij onzekerheid uitstraalt maar ok.quote:Op vrijdag 8 november 2019 18:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onzekerheid? Waar haal je dat nou weer uit.
Is dit seizoen in alle belangrijke potjes beslissend geweest.
Geef dan antwoord op die eerste zin waar je dat wel uithaalt.quote:Op vrijdag 8 november 2019 18:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Euh ok, ik zie niet hoe dit uitsluit dat hij onzekerheid uitstraalt maar ok.
Er is geen druk bij AZ. Er kan een bepaalde wens zijn maar geen verwachting.quote:Op vrijdag 8 november 2019 18:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geef dan antwoord op die eerste zin waar je dat wel uithaalt.
Dat hij in belangrijke potjes uitblinkt waar de druk het grootst is en het meest naar hem gekeken wordt zegt wel iets over hoe hij dan presteert.
Wow je argumentatie is twee foto's in een geheel andere context.quote:Op vrijdag 8 november 2019 18:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk nou eens naar deze blik in de ogen, dit is een winnaar.
[ afbeelding ]
Dit is gewoon een lieve jongen.
Ik zou de laatste zijn om te beweren dat dit zo subjectief als de neten is, echter is dat inderdaad weldegelijk de totale basis van mijn argumentatie dat hij onzeker is. Daarnaast vul ik dat uiteraard aan met camerabeelden en interviews.quote:Op vrijdag 8 november 2019 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wow je argumentatie is twee foto's in een geheel andere context.
Maar in die belangrijke potjes weet hij wel dat mensen naar hem kijken, waaronder ook de bondscoach, en dat hij dan moet leveren.quote:Op vrijdag 8 november 2019 18:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Er is geen druk bij AZ. Er kan een bepaalde wens zijn maar geen verwachting.
En weet hij ook dat het allemaal geen zak uitmaakt want hij speelt met AZ tegen een groter team dus verlies is logisch en winst is mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 8 november 2019 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar in die belangrijke potjes weet hij wel dat mensen naar hem kijken, waaronder ook de bondscoach, en dat hij dan moet leveren.
Met die argumentatie kan je dat over elke goede speler bij een subtopper zeggen waarom ze niet gaan slagen bij een topclub, puur omdat ze bij een subtopclub spelen. Ik vind dat allemaal vrij kortzichtig, ja er zijn talloze voorbeelden van spelers die de stap hebben gemaakt en mislukt zijn maar ook die gewoon geslaagd zijn dus ik zou niet weten waarom je dan zeker weet waarom Stengs dan gaat mislukken.quote:Op vrijdag 8 november 2019 18:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En weet hij ook dat het allemaal geen zak uitmaakt want hij speelt met AZ tegen een groter team dus verlies is logisch en winst is mooi meegenomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |