Wist je dat Sean Connery bijna Pierce's vader had gespeeld? Totdat ze zich herinnerden dat James Bond wees is....
quote:nee
Op zaterdag 11 januari 2003 22:32 schreef xtophe het volgende:Wist je dat Sean Connery bijna Pierce's vader had gespeeld? Totdat ze zich herinnerden dat James Bond wees is....
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 22:37 schreef Pushit het volgende:
dat heet een cameo
Peter Jackson zit bijvoorbeeld in al zijn films. Steven Spielberg zie je voorbij fietsen op een invention congres in Gremlins. De kinderen van Peter Jackson zitten in beiden LOTR films, Hitchcock zag je kort even in al zijn films. De echte Maria von Trapp en enkele van de von Trapp kindren zie je voorbij lopen in The Sound of Music en meer van dat soort dingen.
Behalve de eventuele rol van Sean Connery (die denk ik toch te groot voor een cameo zou worden) is hier geen sprake van cameo's, maar naar verwijzingen naar talloze bond-films.
Overigens zit in iedere film wel meerdere verwijzingen naar andere films of series. Kijk daarvoor eens bij movie connections op IMDb, bij references
[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 12-01-2003 00:06]
quote:En daar valt Connery niet onder?
Op zondag 12 januari 2003 00:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
Een cameo is dat een regisseur, prducer, medewerker van de film, kinderen ervan, acteurs die op 1 of andere manier er iets mee te maken hebben, etc etc een kleine rol hebben of kort in beeld zijn.
quote:Ik weet niet hoe groot die rol van Bond's vader anders was geweest, maar lijkt mij te groot voor een cameo, wat meer kort in beeld of 1 scene ofzo is
Op zondag 12 januari 2003 00:06 schreef Jordy-B het volgende:[..]
En daar valt Connery niet onder?
quote:maakt ook niet uit... 't ging niet door.
Op zondag 12 januari 2003 00:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
Ik weet niet hoe groot die rol van Bond's vader anders was geweest, maar lijkt mij te groot voor een cameo, wat meer kort in beeld of 1 scene ofzo is
Briljante film btw.
quote:Ja dat was toch een film recensent ofzo? Wat moestie in die film?
Op zondag 12 januari 2003 00:15 schreef tong80 het volgende:
Simon van Collem was ook leuk als cameo in Flodder.Briljante film btw.
quote:Hij zat in het zwembad waar een sportwagen met Rolf Wouters instortte.
Op zondag 12 januari 2003 00:27 schreef IsaacD het volgende:[..]
Ja dat was toch een film recensent ofzo? Wat moestie in die film?
Waar doel je op?
Wat jij vind van de cameo's,of jij leuke cmeo's kent.Heb je het zowiezo over cameo's.of moest je even aandacht krijgen?
quote:Zeik gewoon niet man, ik vind het wel grappige informatie. Wou net de film gaan bekijken.
Op zondag 12 januari 2003 00:40 schreef dj-ango het volgende:
Wat een saai topic.Waar doel je op?
Wat jij vind van de cameo's,of jij leuke cmeo's kent.Heb je het zowiezo over cameo's.of moest je even aandacht krijgen?
quote:Ehh ja maar was er nog een reden waarom die in die film zat (vriendje van Dick Maas ofzo)? Ik bedoel Bert Haanstra zat dacht ik in Amsterdamned als dirigent van een orkest dat op een boot zat en omver gevaren werd. Dat was een verwijzing naar zijn film "Fanfare".
Op zondag 12 januari 2003 00:31 schreef tong80 het volgende:[..]
Hij zat in het zwembad waar een sportwagen met Rolf Wouters instortte.
quote:Dat is inderdaad een typische cameo
Op zondag 12 januari 2003 01:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
James Van Der Beek (Dawson's Creek) kwam ook even voorbij in Scary Movie (oops, wrong movie (ofzo)). Of bedoel je dat niet?
quote:OK, dan heb ik het goed begrepen
Op zondag 12 januari 2003 01:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dat is inderdaad een typische cameo
quote:Niet in Meet the Feebles hoor.
Op zondag 12 januari 2003 00:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
Peter Jackson zit bijvoorbeeld in al zijn films.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |