SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe filmpjes altijd in: UTO / Streamverslagen UTO2 #2.
Dank je DGK je bent onmisbaar.
Ik wens, zoals gebruikelijk, iedereen hier een goede nacht en welterusten.
De nachtploeg wens ik een fijne nacht en fijne wacht.
Eventuele bedankjes en complimenten mogen, maar alleen in het daarvoor bestemde topic; UTO / Reacties en bedankjes, Utopia streamverslagen en updates.
Reacties op de inhoud van de tekst mogen wel in de cos maar hierbij mag de volledige tekst van de dagafsluiting niet gequote worden, dit i.v.m. de leesbaarheid van de cos.
Dank jullie bij voorbaat voor je medewerking!Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
Welnee wat een dom gelul is ditquote:Op maandag 4 november 2019 19:16 schreef Verida het volgende:
ik denk eerder dat gerrit nog verliefd is op mylene, gezien zijn rancuneuze gedrag bij het vertrek van jens
mijn mening
Ja dat zeker nietquote:Op maandag 4 november 2019 19:21 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Is er bij jou wel iets waar wat op de streams zeer duidelijk te zien is..
Mylène en Gerrit zoeken elkaar steeds meer op. Ze is zelfs een soort spion voor hem bij team brandon. Als er op hem gestemd gaat worden verraad ze het aan Gerrit.quote:
Hoe kom je erbij dat die brief van Jens daar is geweest.quote:Op maandag 4 november 2019 19:23 schreef Angelique61 het volgende:
Had Mylene zelf de brief van jens al gelezen of is ie ongelezen(door Mylene) verbrand?
Het team Jessie heeft gewoon een numerieke meerderheid, moeilijk hé, tellen?quote:Op maandag 4 november 2019 19:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Het ene plan was gewoon slimmer dan het andere. Kun je de febo erbijhalen als excuus...
Lijkt me wel ok als je ooit close vrienden bent geweest. Gerrit en Mylene hebben nooit hekel aan elkaar gehadquote:Op maandag 4 november 2019 19:24 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Mylène en Gerrit zoeken elkaar steeds meer op. Ze is zelfs een soort spion voor hem bij team brandon. Als er op hem gestemd gaat worden verraad ze het aan Gerrit.
Dus dat....quote:Op maandag 4 november 2019 19:25 schreef Dark het volgende:
[..]
Het team Jessie heeft gewoon een numerieke meerderheid, moeilijk hé, tellen?
Andrea heeft em gevonden bij het toillet vertelt ze net aan Jordie en heeft em verbrand..quote:Op maandag 4 november 2019 19:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat die brief van Jens daar is geweest.
Precies, ik zie dat ook niet alsof ze nog verliefd op hem is, vind haar ook goed bij Jens passen, ze moest net nog om hem huilen, dus dat zit wel snorquote:Op maandag 4 november 2019 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijkt me wel ok als je ooit close vrienden bent geweest. Gerrit en Mylene hebben nooit hekel aan elkaar gehad
En dat is de schuld van de febo?quote:Op maandag 4 november 2019 19:25 schreef Dark het volgende:
[..]
Het team Jessie heeft gewoon een numerieke meerderheid, moeilijk hé, tellen?
quote:Op maandag 4 november 2019 19:26 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Andrea heeft em gevonden bij het toillet vertelt ze net aan Jordie en heeft em verbrand..
Wat een vieze streek als ze dat gedaan heeft. Bah bahquote:Op maandag 4 november 2019 19:26 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Andrea heeft em gevonden bij het toillet vertelt ze net aan Jordie en heeft em verbrand..
Nee, maar hij gooit haar met gemak onder de bus door haar daar te laten blijven....want nu is het tijd om aan zijn eigen te denken.....quote:Op maandag 4 november 2019 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijkt me wel ok als je ooit close vrienden bent geweest. Gerrit en Mylene hebben nooit hekel aan elkaar gehad
Dat kun je dan ook over Lex en Shel zeggen.quote:Op maandag 4 november 2019 19:26 schreef Labradoodle het volgende:
Als de FEBO nog een beetje verstand heeft laten ze de zwakbegaafde Mariska naar huis gaan. Alleen al om haar tegen zichzelf te beschermen. Het is eigenlijk zielig om haar daar te laten blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |