quote:ouwe koeien uit de sloot halen
Op zaterdag 11 januari 2003 23:43 schreef Jerruh het volgende:[..]
en een enorm irritante vader die zijn colegaatjes heeft omgekocht op joel te bellen
De regie zat ook regelmatig te slapen, evenals de geluidstechnicus. Toen Zosja zong stond het zaalgeluid gewoon nog aan.....
quote:Ik heb zo'n medelijden met die moeder van 'm.
Op zaterdag 11 januari 2003 23:43 schreef Jerruh het volgende:
en een enorm irritante vader die zijn colegaatjes heeft omgekocht op joel te bellen
quote:Zal wel gescheiden zijn...
Op zaterdag 11 januari 2003 23:44 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Ik heb zo'n medelijden met die moeder van 'm.
quote:* Jojogirl ziet alleen aandachtsgeilheid van hem afstralen.
Op zaterdag 11 januari 2003 23:42 schreef Frenkie het volgende:[..]
hij was goed..
is echt stukken verbeterd ten opzichte van uitzending 1. Je ziet ook het plezier er bij hem af stralen!
ik vind hem wel sympathiek..
Bas en Joel doen me eigenlijk niet veel. Weinig uitstraling naar mijn mening. En eigenlijk vond ik David beter dan bij de workshop..
Mijn favorieten: Jim, Dewi en Hind
quote:haha nogal
Op zaterdag 11 januari 2003 23:44 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Ik heb zo'n medelijden met die moeder van 'm.
en ouwe koeien geven nieuwe kalveren
maar ja, laten we de gemoederen ff rusten
Geen prettig gezicht.
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 11-01-2003 23:47]
quote:ik vond de keuze juist goed...
Op zaterdag 11 januari 2003 23:46 schreef Jojogirl het volgende:[..]
* Jojogirl ziet alleen aandachtsgeilheid van hem afstralen.
Daarom vond ik z'n keuze ook zo beroerd. Phil Collins vind ik iemand die liefde voor muziek heeft, muzikant pur sang en dan gaat Joel dat zo ontzettend popi jopie staan zingen.Vreselijk.
quote:Ik heb zowiezo niet het gevoel dat die mensen van Idols echt vakbekwaam zijn... qua PR en voorlichting schieten ze m.i. ook te kort.
Op zaterdag 11 januari 2003 23:44 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Algemeen:De regie zat ook regelmatig te slapen, evenals de geluidstechnicus. Toen Zosja zong stond het zaalgeluid gewoon nog aan.....
quote:het nummer is goed, swingt lekker en kan je puntne mee scoren, ALS he took bij je past, zodra het maatpak te klein is, gaat het benauwen!
Op zaterdag 11 januari 2003 23:47 schreef Frenkie het volgende:[..]
ik vond de keuze juist goed...
een nummer dat swingde.. en niet zo'n zeik nummer.. daar scoor je punten mee..
en aan die hoogteveranderingen te bemerken was het een fout nummer voor joel....
quote:Ik vind hem ook ronduit afschuwelijk.
Op zaterdag 11 januari 2003 23:38 schreef Jerruh het volgende:
ik vond reinoud echt een superslechte presentator....oeh walgelijk!
quote:beetje jammer, maar gelukkig hebben we de foto'snog!
Op zaterdag 11 januari 2003 23:50 schreef schatje het volgende:[..]
Ik vind hem ook ronduit afschuwelijk.
quote:Tooske vond ik echt slecht.. heel irritant dat onderbreken van haar als zie iemand iets vraagt. Moet allemaal wel binnen de tijd maar toch..
Op zaterdag 11 januari 2003 23:50 schreef schatje het volgende:[..]
Ik vind hem ook ronduit afschuwelijk.
Vond de hele uitzending gigantisch rommelig, had ik niet zo verwacht. Het geluid van de band was volgens mij ook te hard (?)
quote:Onhou dat de kijkcijfers leading zijn, niet de carrierre van de winaar of deelnemers......Helaas
Op zaterdag 11 januari 2003 23:47 schreef Christine het volgende:[..]
Ik heb zowiezo niet het gevoel dat die mensen van Idols echt vakbekwaam zijn... qua PR en voorlichting schieten ze m.i. ook te kort.
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 23:53 schreef whiskas het volgende:[..]
Tooske vond ik echt slecht.. heel irritant dat onderbreken van haar als zie iemand iets vraagt. Moet allemaal wel binnen de tijd maar toch..
Vond de hele uitzending gigantisch rommelig, had ik niet zo verwacht. Het geluid van de band was volgens mij ook te hard (?)
nogal, bij joel en david wist ik soms nie meer of het de band was of hun zelf
Verder waren de geluidstechnici aan het slapen, want de verhouding band/zang was echt alles behalve goed. Ook vond ik de show minder spectaculair als ik had verwacht - maar goed, ik vergelijk het natuurlijk met American Idols. Bovendien denk ik dat de show leuker wordt naarmate er minder mensen over blijven; nu moeten ze 1 uur verdelen over 10 mensen, maar straks moeten ze 1 uur verdelen over 4 mensen. Is toch per persoon meer tijd, en meer tijd om er een feestje van te maken.
Ik heb goede hoop dat het programma nog leuker wordt, maar mijn vertrouwen in de kijker is zwaar gedaald na deze uitslag.
quote:De band overstemde Hind bijna. Daarom was het hele kippevel gevoel verdwenen
Op zaterdag 11 januari 2003 23:53 schreef whiskas het volgende:
Daarnaast hadden een hoop nummertjes meerdere achtergrondstemmen. Dat had niet toegelaten mogen worden. Ik vind dat ze zelf moeten zingen!
quote:Inderdaad, en dat is helaas aan alles te merken. "Geld! Geld! Geld!"
Op zaterdag 11 januari 2003 23:55 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
Onhou dat de kijkcijfers leading zijn, niet de carrierre van de winaar of deelnemers......Helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |