quote:Morgen!!!!!!!!!
Op maandag 13 januari 2003 10:51 schreef Christine het volgende:
Wanneer komt het volgende Idols magazine uit, trouwens?
quote:Jerney begint juist als een gek te glijen als een kandidaat ook maar een beetje zwart is...
Op maandag 13 januari 2003 20:50 schreef saxx het volgende:[..]
Ja het valt me op dat ze op de zwarten altijd negatieve kritiek hebben of gewoon heel lauwtjes reageren (zover ik gezien heb),
quote:Yesssssss!!! Dat wordt de spaarpot omkieperen
Op maandag 13 januari 2003 20:51 schreef schwa78 het volgende:
Morgen!!!!!!!!!
quote:
Op maandag 13 januari 2003 20:52 schreef schwa78 het volgende:
Jerney begint juist als een gek te glijen als een kandidaat ook maar een beetje zwart is...
(Niet bij Yuli lijkt me...)
quote:
Idols DVD: De Audities: wat je niet op TV zag.Vanaf 21 september 2002 zijn de programmamakers van het RTL-4 programma Idols al op zoek naar een nieuw Nederlands Idool. Op hun zoektocht naar talent werden erdoor het hele land diverse audities georganiseerd.
Deze DVD is een registratie van de talenten die zich voor de audities in Zeist, Eindhoven, Rotterdam, Assen en Hoofddorp hadden aangemeld. Dat er hierbij een groot aantal kleurrijke persoonlijkheden en onvergetelijke momenten werden vastgelegd op camera blijkt wel uit deze compilatie.
De DVD is op 24 januari overal verkrijgbaar.
quote:Niet gelijk kopen, komt vanzelf wel in uitverkoopbak, wel leuk zo'n dvd.
Op woensdag 15 januari 2003 18:29 schreef SmashBro het volgende:[..]
Schoot me ook opeens weer te binnen
-edit- Het filmpje staat nu ook op de Idols-site zie ik net!
,
.
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 15-01-2003 18:44]
Overzichie tot nu toe:
Slechts 2 procent van de stemmen op deze website ging naar hem. En dat is veelbetekenend voor zijn populariteit.
Maar het kan verkeren, want ook David bungelt onderaan het voorkeurslijstje en maar net boven hem staat Yuli.
De prestaties van vanavond zijn dus doorslaggevend.
De beste kansen worden aan Jim toegedicht. Hij kreeg op deze site 26 procent van de stemmen, gevolg door Dewi met 21 procent.
Bas en Jamai volgen op afstand met respectievelijk 17 en 15 procent van de stemmen. Marieke en Hin raken nog verder achter met slechts 8 en 7 procent.
De teller is nu weer op nul gezet, zodat het optreden van zaterdagavond zwaarder kan wegen
Zo, weten jullie dat ook weer...
quote:Mooi hoor.
Op zaterdag 18 januari 2003 19:23 schreef SmashBro het volgende:
En ik heb weer een nieuw Idols-icoontje klaar!.
Overzichie tot nu toe:
quote:Wordt een flop, let maar op.
Op zaterdag 18 januari 2003 19:39 schreef Flashh het volgende:
op tv was net een spotje over de sbs6 versie van idols.
maar bij dit programma mag je laten zien wat je kunt, dus niet alleen zingen.
echt typisch voor die zender. maar het zal nooit zo goed bekeken worden als idols want het zag er echt niet professioneel uit zeg maar
quote:En wanneer gaat dat dan beginnen?
Op zaterdag 18 januari 2003 19:39 schreef Flashh het volgende:
op tv was net een spotje over de sbs6 versie van idols.
maar bij dit programma mag je laten zien wat je kunt, dus niet alleen zingen.
echt typisch voor die zender. maar het zal nooit zo goed bekeken worden als idols want het zag er echt niet professioneel uit zeg maar
quote:een goede upload site: www.friendpages.com
Op zaterdag 18 januari 2003 20:42 schreef Magics het volgende:
Ja ik heb een inschrijfformulier ontvangen van Endemol produkties om aan dit sbs programma mee te doen. Waarom weet ik niet maar ik heb mezelf er nooit voor opgegeven. Ik wil de brief wel scannen maar ik weet niet waar ik hem kan uploaden.
Iemand tips?
quote:Ok in de maak...............
Op zaterdag 18 januari 2003 20:44 schreef Flashh het volgende:[..]
een goede upload site: www.friendpages.com
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |