quote:Geen zin... laat andere mensen wel mijn klusjes oplossen
Op zaterdag 11 januari 2003 22:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Helaas was ik een fractie van een seconde eerder. Wat een slome mensen trouwens, honderden mensen zitten hier te fokken en niemand opent een topic.
quote:die is Nederlands
Op zaterdag 11 januari 2003 22:27 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Dat is ene Michelle. Ze schijnt een ex van Eros Ramazotti ofzo te zijn.
quote:Yuli!!!!!!!!!!
Op zaterdag 11 januari 2003 22:35 schreef Michiel_Herder het volgende:
ik wil een poster boven mijn bed van dat grietje die als laatste was!!! Die Aretha Franklin look-alike (qua zang)
quote:ja die ja.... ze is mijn idool!!! gewoon omdat ze verreweg de lelijkste van allemaal is!!! da's nog eens een keer anders dan al die andere 'standaard' idolen
Op zaterdag 11 januari 2003 22:36 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Yuli!!!!!!!!!!
quote:vraag me af of zij het type is wat ze voor ogen hadden!
Op zaterdag 11 januari 2003 22:37 schreef Cybart het volgende:
YEAH YULI FOR IDOL!!!!!
quote:Jaloers op Jim??
Op zaterdag 11 januari 2003 22:34 schreef Michiel_Herder het volgende:
Jimsorry, moest gewoon weer even
Alles leuk en aardig, maar volgens mij is dat bij de meeste mannen het geval.
quote:nee, niet jaloers (zullen ook alle jongens zeggen), nou misschien ook wel jaloers, veel publiciteit, leuk koppie... het is echt wel een knap gozertje, zonder meer... maar ik kan het gewoon niet uitstaan dat mensen een idool selecteren op uiterlijk... daar hebben we er al genoeg van rond lopen... en dan kan iedereen zeggen dat hij mooi zingt, ik vind van niet... maar in een democratie als deze beslist de meerderheid... en daar zal ik mij bij neerleggen...
Op zaterdag 11 januari 2003 22:39 schreef schatje het volgende:[..]
Jaloers op Jim??
Alles leuk en aardig, maar volgens mij is dat bij de meeste mannen het geval.
ik denk alleen toch, dat mocht hij doorbreken, ik principeel weiger zijn plaatjes op de radio te draaien!
quote:Net zoals Yello zeker
Op zaterdag 11 januari 2003 22:42 schreef Michiel_Herder het volgende:ik principeel weiger zijn plaatjes op de radio te draaien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |