Ze vragen nu geld op de DSDS-site voor het bekijken van de filmpjes
Die site was mijn enige bron om de optredens te volgen.. ![]()
Wat moet ik nu ?
quote:Dat begreep ik er ook wel uit ja, maar dan nog vond ik hoe de kandidaten gestyled waren erbarmelijk. Vooral dat blauwe jasje van die ene jongen, die hadden ze gewoon regelrecht uit de kast van Rudi Carell getrokken.
Op zondag 19 januari 2003 01:08 schreef SunChaser het volgende:
En Semtex, het thema was vandaag De Jaren 80. Vandaar.
quote:En ook op Kazaa lijkt niks te vinden te zijn...
Op zondag 19 januari 2003 02:42 schreef Magics het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Die site was mijn enige bron om de optredens te volgen..Wat moet ik nu ?
En ik snap niet dat Vanessa (
) meer stemmen heeft gekregen dan Nicole (
, heb je die wangen gezien?
).
quote:Ik geloof dat Semtex ff niet doorhad dat het thema 'jaren 80' was...
Op zondag 19 januari 2003 01:05 schreef SEMTEX het volgende:
Oh my goooooooooooood welke totale kleurenblinde en hopeloos ouderwetse eikel heeft vanavond die duitse kandidaten gestyled? Mijn god, die hadden echt totaal de plank mis geslagen.
Daniel K. is geweldig! Hij is niet de beste zanger, maar zeker de beste entertainer!!!!
quote:Precies wat ik denk!!!! Ik kon het niet beter verwoorden!
Ik weet echt niet wie er moet gaan winnen. Gracia, geweldige stem, super uitstraling en een leuk mens. Helaas lijkt ze op een man. Juliette, geweldige stem, super uitstraling en een leuk mens. Helaas heeft ze wat met Daniel L. Daniel K, geweldige stem, super uitstraling en een leuk mens. Helaas heeft half Duitsland wat tegen hem.
quote:Je hebt gelijk! Wat raaaar! T/m donderdag iig kon je alles gewoon bekijken!
Die site was mijn enige bron om de optredens te volgen..
quote:PROEST!
Op zondag 19 januari 2003 01:08 schreef SunChaser het volgende:
Het niveau van DSDS is een stuk hoger dan Idols NL. En Daniel K. is iemand die in de finale hoort te staan. Hij is een geweldige performer.En Semtex, het thema was vandaag De Jaren 80. Vandaar.
Het niveau in Duitsland is echt SUPERRUK!!! Die Juliette zong dus gewoon het hele nummer vals, krijgt een staande ovatie en de jury is razend enthousiast! Die Daniel K. is gewoon een freak-act met een helium-stem (waarschijnlijk een van Nena's luftballonnen leegezogen!) Ook de anderen kunnen me nauwelijks bekoren!
Vergelijk Hind maar eens met Juliette. Die mag de schoenen van Hind niet eens poetsen!
En Dieter Bohlen is zum kotzen!
quote:Dieter is juist sterk.
Op maandag 20 januari 2003 11:41 schreef Elbutre het volgende:
Het niveau in Duitsland is echt SUPERRUK!!! Die Juliette zong dus gewoon het hele nummer vals, krijgt een staande ovatie en de jury is razend enthousiast! Die Daniel K. is gewoon een freak-act met een helium-stem (waarschijnlijk een van Nena's luftballonnen leegezogen!) Ook de anderen kunnen me nauwelijks bekoren!Vergelijk Hind maar eens met Juliette. Die mag de schoenen van Hind niet eens poetsen!
en die Daniel K. is gewoon een gein- en entertainnicht. Maar van zijn stem krijg je snel forse koppijn.
Alleen die Ralf Schumacher
zingt goed.
quote:Nou heb je het over Hind. Maar de rest van de Idols-kandidaten is echt superslecht!
Op maandag 20 januari 2003 11:41 schreef Elbutre het volgende:[quote]Vergelijk Hind maar eens met Juliette. Die mag de schoenen van Hind niet eens poetsen!
quote:Dieter rullt!!!
quote:Nou sorry, maar ik vind behalve Hind ook Jamai, Dewi, Jim en Zosja over het algemeen beter zingen dan degene die bij de Duitse versie zijn overgebleven! Die Juliette weet elk nummer zo hysterisch op het valse af te zingen dat mijn trommelvliezen het bijna begeven!
Op woensdag 22 januari 2003 10:08 schreef ChrisJX het volgende:Nou heb je het over Hind. Maar de rest van de Idols-kandidaten is echt superslecht!
quote:Nou zijn d'r minder kandidaten bij DSDS, maar Juliette en Gracia zingen heel goed.
Op woensdag 22 januari 2003 10:29 schreef Elbutre het volgende:Nou sorry, maar ik vind behalve Hind ook Jamai, Dewi, Jim en Zosja over het algemeen beter zingen dan degene die bij de Duitse versie zijn overgebleven! Die Juliette weet elk nummer zo hysterisch op het valse af te zingen dat mijn trommelvliezen het bijna begeven!
quote:Misschien had d'r neus meer ruimte nodig!
Op donderdag 23 januari 2003 15:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat ik trouwens niet helemaal snapte: waarom slaapt Daniel K. niet meer bij Gracia op de kamer?
quote:Geen idee! Hij was nou bij Vanessa in de kamer gekropen toch?
Op donderdag 23 januari 2003 15:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat ik trouwens niet helemaal snapte: waarom slaapt Daniel K. niet meer bij Gracia op de kamer?
quote:Ja, ik weet het niet. Nu slaapt hij idd bij Vanessa. Maar dan slaapt hij zaterdag over een week hopelijk ook alleen.
Op vrijdag 24 januari 2003 10:27 schreef ChrisJX het volgende:
Geen idee! Hij was nou bij Vanessa in de kamer gekropen toch?
Of was het dat snurkverhaal?
quote:Deze zaterdag bedoel je?
Op vrijdag 24 januari 2003 10:28 schreef Tom_Tom- het volgende:Ja, ik weet het niet. Nu slaapt hij idd bij Vanessa. Maar dan slaapt hij zaterdag over een week hopelijk ook alleen.
quote:Nee, Zaterdag is geen DSDS. Volgende week is de volgende aflevering met thema: Big Band.
Op vrijdag 24 januari 2003 10:52 schreef ChrisJX het volgende:
Deze zaterdag bedoel je?
quote:Om 19.10 komt er wel iets, maar er is idd geen Entscheidung bij.
Op vrijdag 24 januari 2003 12:06 schreef Tom_Tom- het volgende:Nee, Zaterdag is geen DSDS. Volgende week is de volgende aflevering met thema: Big Band.
quote:Klopt. Nu is het afgelopen.
Op zaterdag 25 januari 2003 18:21 schreef SunChaser het volgende:
LET OP! Het begint vandaag om 19.10!!!!!!!!!!!!
quote:Je bedoelt zijn intens snoezige gezichtje/lichaampje neem ik aan.
Op zondag 19 januari 2003 12:11 schreef DaRealMac het volgende:
Holy crap! Hoe kan iemand nou zeggen dat die randmongool van een Daniel een goeie stem heeft??? Die gast krast nog erger dan een kraai!! Ook gister verneukte hij 99 luftballons totaal. OK, voor de mensen die tegen zijn intens irritante kuthoofd kunnen zet hij een aardige show neer, ik erger me alleen maar kapot aan hem.
Zelfs de jury, die toch wel vaak positief is, heeft meermalen gezegd dat hij niet goed kan zingen...
Ik kan het nu ook niet meer volgen.. echt heel gaar om mensen voor die filmpjes te laten betalen ![]()
Blij dat ze dat in nederland (nog..?) niet doen..
quote:Maakt niet uit, het ...uhm oog wil ook wat. Maar ik vind zijn stem wel
Op donderdag 30 januari 2003 13:50 schreef Sven- het volgende:
maar zijn stem is idd niet echt geweldig..
quote:Volgens mij kun je vanuit nederland niets eens inbellen.
Ik kan het nu ook niet meer volgen.. echt heel gaar om mensen voor die filmpjes te laten betalenBlij dat ze dat in nederland (nog..?) niet doen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |