abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 januari 2003 @ 02:42:43 #76
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_7982217

Ze vragen nu geld op de DSDS-site voor het bekijken van de filmpjes
Die site was mijn enige bron om de optredens te volgen..

Wat moet ik nu ?

....in de donkere nacht.
  zondag 19 januari 2003 @ 11:31:23 #77
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7983736
quote:
Op zondag 19 januari 2003 01:08 schreef SunChaser het volgende:
En Semtex, het thema was vandaag De Jaren 80. Vandaar.
Dat begreep ik er ook wel uit ja, maar dan nog vond ik hoe de kandidaten gestyled waren erbarmelijk. Vooral dat blauwe jasje van die ene jongen, die hadden ze gewoon regelrecht uit de kast van Rudi Carell getrokken.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_7983832
quote:
Op zondag 19 januari 2003 02:42 schreef Magics het volgende:

Wat moet ik nu ?

En ook op Kazaa lijkt niks te vinden te zijn...
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_7983952
Ik weet echt niet wie er moet gaan winnen. Gracia, geweldige stem, super uitstraling en een leuk mens. Helaas lijkt ze op een man. Juliette, geweldige stem, super uitstraling en een leuk mens. Helaas heeft ze wat met Daniel L. Daniel K, geweldige stem, super uitstraling en een leuk mens. Helaas heeft half Duitsland wat tegen hem.

En ik snap niet dat Vanessa () meer stemmen heeft gekregen dan Nicole (, heb je die wangen gezien? ).

zondag 19 januari 2003 @ 12:11:18 #80
15638 DaRealMac
ondertitels zijn suf
pi_7984100
Holy crap! Hoe kan iemand nou zeggen dat die randmongool van een Daniel een goeie stem heeft??? Die gast krast nog erger dan een kraai!! Ook gister verneukte hij 99 luftballons totaal. OK, voor de mensen die tegen zijn intens irritante kuthoofd kunnen zet hij een aardige show neer, ik erger me alleen maar kapot aan hem.
Zelfs de jury, die toch wel vaak positief is, heeft meermalen gezegd dat hij niet goed kan zingen...
I cannot help but notice that there is no problem between us that cannot be solved by your departure
pi_7987476
quote:
Op zondag 19 januari 2003 01:05 schreef SEMTEX het volgende:
Oh my goooooooooooood welke totale kleurenblinde en hopeloos ouderwetse eikel heeft vanavond die duitse kandidaten gestyled? Mijn god, die hadden echt totaal de plank mis geslagen.
Ik geloof dat Semtex ff niet doorhad dat het thema 'jaren 80' was...
Duitser mogen dan qua kleding en haren wat achter lopen, zooooo erg achter lopen ze nou ook weer niet

Daniel K. is geweldig! Hij is niet de beste zanger, maar zeker de beste entertainer!!!!

quote:
Ik weet echt niet wie er moet gaan winnen. Gracia, geweldige stem, super uitstraling en een leuk mens. Helaas lijkt ze op een man. Juliette, geweldige stem, super uitstraling en een leuk mens. Helaas heeft ze wat met Daniel L. Daniel K, geweldige stem, super uitstraling en een leuk mens. Helaas heeft half Duitsland wat tegen hem.
Precies wat ik denk!!!! Ik kon het niet beter verwoorden!
quote:
Je hebt gelijk! Wat raaaar! T/m donderdag iig kon je alles gewoon bekijken!
Typisch weer een commerciele zender
  zondag 19 januari 2003 @ 20:56:36 #82
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_7993351
Nicole eruit en terecht.

Maar Nena was ook niet super

maandag 20 januari 2003 @ 11:41:32 #83
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_8003079
quote:
Op zondag 19 januari 2003 01:08 schreef SunChaser het volgende:
Het niveau van DSDS is een stuk hoger dan Idols NL. En Daniel K. is iemand die in de finale hoort te staan. Hij is een geweldige performer.

En Semtex, het thema was vandaag De Jaren 80. Vandaar.

PROEST!

Het niveau in Duitsland is echt SUPERRUK!!! Die Juliette zong dus gewoon het hele nummer vals, krijgt een staande ovatie en de jury is razend enthousiast! Die Daniel K. is gewoon een freak-act met een helium-stem (waarschijnlijk een van Nena's luftballonnen leegezogen!) Ook de anderen kunnen me nauwelijks bekoren!

Vergelijk Hind maar eens met Juliette. Die mag de schoenen van Hind niet eens poetsen!

En Dieter Bohlen is zum kotzen!

Back in town
pi_8005506
quote:
Op maandag 20 januari 2003 11:41 schreef Elbutre het volgende:
Het niveau in Duitsland is echt SUPERRUK!!! Die Juliette zong dus gewoon het hele nummer vals, krijgt een staande ovatie en de jury is razend enthousiast! Die Daniel K. is gewoon een freak-act met een helium-stem (waarschijnlijk een van Nena's luftballonnen leegezogen!) Ook de anderen kunnen me nauwelijks bekoren!

Vergelijk Hind maar eens met Juliette. Die mag de schoenen van Hind niet eens poetsen!

Dieter is juist sterk.

en die Daniel K. is gewoon een gein- en entertainnicht. Maar van zijn stem krijg je snel forse koppijn.

Alleen die Ralf Schumacher zingt goed.

pi_8007217
Ik vind het nog steeds heel jammer dat Judith eruit is. Ik blijf het vreselijk vinden. Ze was gewoon echt de beste van allemaal. En als Judith er nog in had gezeten was Vanessa er allang uitgetschüsst!
pi_8042521
quote:
Op maandag 20 januari 2003 11:41 schreef Elbutre het volgende:

[quote]Vergelijk Hind maar eens met Juliette. Die mag de schoenen van Hind niet eens poetsen!

Nou heb je het over Hind. Maar de rest van de Idols-kandidaten is echt superslecht!
Daniel is gewoon een entertainer en de rest zingt gewoon goed!
quote:
Dieter rullt!!!
  woensdag 22 januari 2003 @ 10:29:21 #87
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_8042817
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 10:08 schreef ChrisJX het volgende:

Nou heb je het over Hind. Maar de rest van de Idols-kandidaten is echt superslecht!

Nou sorry, maar ik vind behalve Hind ook Jamai, Dewi, Jim en Zosja over het algemeen beter zingen dan degene die bij de Duitse versie zijn overgebleven! Die Juliette weet elk nummer zo hysterisch op het valse af te zingen dat mijn trommelvliezen het bijna begeven!
Back in town
pi_8042850
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 10:29 schreef Elbutre het volgende:

Nou sorry, maar ik vind behalve Hind ook Jamai, Dewi, Jim en Zosja over het algemeen beter zingen dan degene die bij de Duitse versie zijn overgebleven! Die Juliette weet elk nummer zo hysterisch op het valse af te zingen dat mijn trommelvliezen het bijna begeven!

Nou zijn d'r minder kandidaten bij DSDS, maar Juliette en Gracia zingen heel goed.
Jamai vind ik een rotstem hebben, Jim zong afgelopen keer voor geen meter, Zosja telt niet meer die is eruit, Joel zingt het valst van allemaal, Marieke is ook niks, enz.
pi_8067742
Wat ik trouwens niet helemaal snapte: waarom slaapt Daniel K. niet meer bij Gracia op de kamer?
  donderdag 23 januari 2003 @ 15:43:26 #90
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_8068369
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 15:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat ik trouwens niet helemaal snapte: waarom slaapt Daniel K. niet meer bij Gracia op de kamer?
Misschien had d'r neus meer ruimte nodig!
Gvd, wat heeft dat mens een gok, daar is Barbara Streisand jaloers op!
Back in town
pi_8082656
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 15:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Geen idee! Hij was nou bij Vanessa in de kamer gekropen toch?
Of was het dat snurkverhaal?
pi_8082668
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 10:27 schreef ChrisJX het volgende:
Geen idee! Hij was nou bij Vanessa in de kamer gekropen toch?
Of was het dat snurkverhaal?
Ja, ik weet het niet. Nu slaapt hij idd bij Vanessa. Maar dan slaapt hij zaterdag over een week hopelijk ook alleen.
pi_8082963
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 10:28 schreef Tom_Tom- het volgende:

Ja, ik weet het niet. Nu slaapt hij idd bij Vanessa. Maar dan slaapt hij zaterdag over een week hopelijk ook alleen.

Deze zaterdag bedoel je?
pi_8083959
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 10:52 schreef ChrisJX het volgende:
Deze zaterdag bedoel je?
Nee, Zaterdag is geen DSDS. Volgende week is de volgende aflevering met thema: Big Band.
pi_8084209
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 12:06 schreef Tom_Tom- het volgende:

Nee, Zaterdag is geen DSDS. Volgende week is de volgende aflevering met thema: Big Band.

Om 19.10 komt er wel iets, maar er is idd geen Entscheidung bij.
  Redactie Frontpage zaterdag 25 januari 2003 @ 18:21:09 #96
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8104720
LET OP! Het begint vandaag om 19.10!!!!!!!!!!!!
pi_8105940
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 18:21 schreef SunChaser het volgende:
LET OP! Het begint vandaag om 19.10!!!!!!!!!!!!
Klopt. Nu is het afgelopen.
Ik vond het erg leuk, want ze lieten dat Killing Me Softly van Judith, Juliette, Stephanie en die Chinees zien. Dat was idd het hoogtepunt van DSDS.
Het is wel leuk om te zien hoe Vanessa positief veranderd is.
Op dit moment ben ik voor Gracia qua winnen. Maar dat kan zo weer veranderen.
pi_8183338
quote:
Op zondag 19 januari 2003 12:11 schreef DaRealMac het volgende:
Holy crap! Hoe kan iemand nou zeggen dat die randmongool van een Daniel een goeie stem heeft??? Die gast krast nog erger dan een kraai!! Ook gister verneukte hij 99 luftballons totaal. OK, voor de mensen die tegen zijn intens irritante kuthoofd kunnen zet hij een aardige show neer, ik erger me alleen maar kapot aan hem.
Zelfs de jury, die toch wel vaak positief is, heeft meermalen gezegd dat hij niet goed kan zingen...
Je bedoelt zijn intens snoezige gezichtje/lichaampje neem ik aan.
pi_8184221
Mja die daniel k is wel een vaag geval.. ik gun het hem wel om door te gaan maar zijn stem is idd niet echt geweldig.. op sommige momenten komt er nog best wat moois uit.. maar meestal is het een of ander snerpend geluid..

Ik kan het nu ook niet meer volgen.. echt heel gaar om mensen voor die filmpjes te laten betalen

Blij dat ze dat in nederland (nog..?) niet doen..

pi_8184466
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 13:50 schreef Sven- het volgende:
maar zijn stem is idd niet echt geweldig..
Maakt niet uit, het ...uhm oog wil ook wat. Maar ik vind zijn stem wel
lekker lief klinken.
quote:
Ik kan het nu ook niet meer volgen.. echt heel gaar om mensen voor die filmpjes te laten betalen

Blij dat ze dat in nederland (nog..?) niet doen..

Volgens mij kun je vanuit nederland niets eens inbellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')