Ja denk niet dat alles is. OM mist sowieso nog in dit lijstje.quote:Op donderdag 23 januari 2020 17:21 schreef TheVulture het volgende:
Staan toffe namen tussen, al mis ik nog wat subs voor m'n gevoel
Zou kunnen, bij die stream van The Strokes was er ook duidelijk een album van The Avalanches en Khruangbin te zien. Ik zou Khruangbin ook niet echt missen om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:40 schreef Tourniquet het volgende:
Om staat er wel bij maar Wovenhand niet. Touren binnenkort samen, dus misschien foutje gemaakt bij het opzoeken van de foto? En Khruangbin staat er nog niet bij.
Maar kan ook dat ze nog wat achterhouden voor een volgende lichting.
Ja jammer, had ook een mooie toevoeging geweest.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:36 schreef Tourniquet het volgende:
Wovenhand dus niet helaas, foto van Om op de BKS-pagina geeft in de Google results Wovenhand terug, maar dat zijn ze duidelijk niet. Komt omdat ze binnenkort samen touren.
Under Cover of Darkness is zwaar ondergewaardeerd.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:26 schreef neilpad het volgende:
De nieuwe single van The Strokes is wel erg mehh maar goed heb sinds het derde album eigenlijk niks fatsoenlijks meer van ze gehoord. Als je dan die single van Tame Impala hoort...
Hopen dat ze veel oud werk spelen in ieder geval.
Taken For A Fool van dat albumquote:Op maandag 17 februari 2020 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Under Cover of Darkness is zwaar ondergewaardeerd.
Vega onzin al geschrapt?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:55 schreef indiaantje89 het volgende:
Gisteren was Maurits Westerik bij Kink
- 72% van de namen zijn nu al bekend
- Mogelijk speelt hij er zelf ook
- Er komt een sauna/hottub gedeelte in het bos, waar ook de speciaalbier bar te vinden zou zijn.
Niet over gehad, maar als je naar mening vraagt kan je maar beter daar over ophouden als je energie slurpende hottubs neer gaat zettenquote:
dat was er vorig jaar toch ook al, mischien zonder sauna vorig jaar?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:55 schreef indiaantje89 het volgende:
- Er komt een sauna/hottub gedeelte in het bos,
Ik kan mij het niet herrineren? Hij noemde ook dat het iets "nieuw" was.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:15 schreef Basp1 het volgende:
[..]
dat was er vorig jaar toch ook al, mischien zonder sauna vorig jaar?
In het bosgedeelte, helemaal verstopt achterin.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:15 schreef Basp1 het volgende:
[..]
dat was er vorig jaar toch ook al, mischien zonder sauna vorig jaar?
Vanavond nieuwe namen.twitter:BKSfestival twitterde op donderdag 27-02-2020 om 08:00:08We hebben splinternieuwe namen voor je! Luister vanavond vanaf 18:00 naar de eerste BKS-podcast De Zendmast. Zendmaster @verasiemons (Vera On Track) en festivalhost @MauritsWesterik reageren op jullie vragen en praten met 2 gasten over de #BKS20 line-up! https://t.co/3cDas6LeYD https://t.co/sWAYS24XFk reageer retweet
Tsja, ja, noujaquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:07 schreef KBFX2002 het volgende:
+ Barney Artist, Courtney Marie Andrews, DJ Shadow, Ela Minus, Hamilton Leithauser, Hunee, Irreversible Entanglements , Khruangbin, MICH, Mura Masa, Octavian, S10, The Homesick, Waltzburg
De undercard van BKS begint toch wel een beetje matig te worden zo.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:07 schreef KBFX2002 het volgende:
+ Barney Artist, Courtney Marie Andrews, DJ Shadow, Ela Minus, Hamilton Leithauser, Hunee, Irreversible Entanglements , Khruangbin, MICH, Mura Masa, Octavian, S10, The Homesick, Waltzburg
En Pip Blomquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:07 schreef KBFX2002 het volgende:
Diiv, Black Lips, Tinariwen, OM, Tropical Fuck Storm, Dj Python, Soccer Mommy, Squid..quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:32 schreef peaceman het volgende:
Die vrijdag is toch behoorlijk matig
Ik ken misschien te weinig van die vrijdag dan en zoals je weet ben ik bepaald geen fan, zeker live, van The National.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:56 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Diiv, Black Lips, Tinariwen, OM, Tropical Fuck Storm, Dj Python, Soccer Mommy, Squid..
En er staat er nog een bandje die ik best leuk vind en die dag afsluit (don't dare me).
Kans is aanwezig ja... ik vrees er ook voor... zit al jaren op The Strokes te wachten. Nu snap ik hoe een Liverpool fan zich voelt.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:10 schreef Tourniquet het volgende:
Wie van jullie hebben er ook al met potlood een streep door BKS gezet? Realistisch gezien vermoed ik dat er in ieder geval t/m juni geen festivals meer plaatsvinden. #flattenthecurve
Zou vervelend zijn.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:10 schreef Tourniquet het volgende:
Wie van jullie hebben er ook al met potlood een streep door BKS gezet? Realistisch gezien vermoed ik dat er in ieder geval t/m juni geen festivals meer plaatsvinden. #flattenthecurve
quote:Best Kept Secret uitgesteld naar 11, 12 en 13 juni 2021
The Strokes éindelijk op Best Kept Secret, The National zou hun allermooiste album spelen. De hele dag dansen in de zon, afkoelen in het water. Crowdsurfen door The Casbah, een gloednieuwe bioscoop, verdwalen in de bossen en het weekend afsluiten bij Massive Attack. Dit had Best Kept Secret 2020 moeten worden.
Maar het gaat niet door.
De achtste editie van Best Kept Secret wordt uitgesteld naar 11, 12 en 13 juni 2021. Dit is een gevolg van de nieuwe overheidsmaatregelen om de verspreiding van het coronavirus (Covid-19) te voorkomen. De gezondheid van jullie, onze crew en optredende artiesten staat voor ons altijd voorop. Natuurlijk houden wij ons aan deze maatregelen.
Dat de achtste editie van Best Kept Secret wordt uitgesteld, komt hard aan. Dit zijn bijzondere tijden en die raken ons allemaal. We vragen je om te overwegen je gekochte kaartje te houden voor volgend jaar. Alle reeds aangeschafte tickets blijven automatisch geldig voor 2021. De komende tijd sturen we je een mail met daarin alle details over je andere ticketopties. Door de ontstane drukte willen we je verzoeken om deze informatie af te wachten: we hebben de tijd nodig om dit uit te werken. We hopen op je begrip in deze uitzonderlijke tijden.
Meer nog hopen we op je steun. Dit nieuws heeft een enorme impact op ons festival en iedereen die bij Best Kept Secret betrokken is. Voor ons maakt het een enorm verschil als je nu de beslissing maakt om in 2021 bij ons te blijven. Op die manier help je het fundament onder Best Kept Secret te versterken, zodat we volgend jaar alsnog een geweldige editie voor je kunnen neerzetten.
We weten nog niet wie er komen optreden, maar wel dat we met jullie steun het gemis van dit jaar dubbel en dwars willen goedmaken. Hopelijk zien we jullie op 11, 12 en 13 juni 2021.
Tot die tijd, stay safe and healthy.
Het gehele Best Kept Secret-team
Ik ga toch voor de voucher / geld terug actie. Raar dat de deadline daar al zo snel voor is.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:39 schreef TheVulture het volgende:
Mooi dat de tickets geldig blijven en daar maak ik graag gebruik van
Gorillaz mogen ook wel naar BKS doorkomen!quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:42 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]
The National en The Strokes kunnen we opschrijven.
Jep, zou ik liever zien dan Massive Attack persoonlijk. Tame Impala, kan ook nog natuurlijk.quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Gorillaz mag ook wel naar BKS doorkomen!
twitter:BKSfestival twitterde op vrijdag 29-05-2020 om 10:00:01.@thestrokes zijn er alvast bij op #BKS21, op zaterdag 12 juni 2021! Over 2 weken zou Best Kept Secret van start zijn gegaan. Tijdens dat weekend maken we de line-up voor 2021 bekend en gaan tickets weer in de verkoop. Hopelijk zien we jullie op 11, 12 en 13 juni 2021, stay safe! https://t.co/ZV2lI6Lq2J reageer retweet
Over 2 weken al de volledige line-up. Dat zal wel betekenen dat minimaal 90% hetzelfde blijft lijkt mequote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:02 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:BKSfestival twitterde op vrijdag 29-05-2020 om 10:00:01.@:thestrokes zijn er alvast bij op #BKS21, op zaterdag 12 juni 2021! Over 2 weken zou Best Kept Secret van start zijn gegaan. Tijdens dat weekend maken we de line-up voor 2021 bekend en gaan tickets weer in de verkoop. Hopelijk zien we jullie op 11, 12 en 13 juni 2021, stay safe! https://t.co/ZV2lI6Lq2J reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |