abonnement Unibet Coolblue
pi_189777313
Hoi,

Dus ik vroeg me af, aangezien men hier al vroeg bezig is met Kerst:

Hebben jullie al iets op jullie verlanglijstje staan voor Kerst?
Of doen jullie niet aan cadeautjes?

Ben benieuwd.
pi_189777500
Mijn vriendin in een geil lingeriesetje is wel een leuke wens.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_189778112
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 10:39 schreef Aiciu het volgende:
Mijn vriendin in een geil lingeriesetje is wel een leuke wens.
Dit lijkt mij ook wel een leuk cadeautje
  maandag 4 november 2019 @ 11:36:03 #4
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189778254
Ik vier Sinterklaas met cadeaus en Kerst hopelijk niet, maar indien ik daar toch niet aan ontkom zonder cadeaus.
Mijn verlanglijstje omvat vooral lekkers voor intern en extern gebruik. En gezien de 18-minners in het beoogde gezelschap vraag ik geen erotische zaken. :+
pi_189778272
Wij doen niet (meer) aan kadootjes met kerst, ik vond het maar ingewikkeld om lijstjes aan te leveren. Mijn schoonmoeder gaf de laatste keer mijn man van ellende, naast een klein kadootje, maar een kaart met geld en een staatslot. Oh en datzelfde kadootje kocht ik ook, dus hij kreeg het dubbel. Naast dat ik het paar sokken dat hij het jaar ervoor had gekregen ook maar weer ingepakt had (en dat had hij niet eens door). Nee, ik ben blij dat we ermee gestopt zijn.
Ik roep gedurende het jaar wel eens voor de grap als ik iets wil kopen: oh, dat wil ik dan wel voor de kerst, dan leg ik het wel in de kast tot die tijd.

Verjaardagskadootjes zijn hier meestal nuttige dingen die toch net aangeschaft moesten worden of kaartjes voor een concert of de sauna ofzo.
pi_189781014
Ik ben altijd tevreden met chocolade en een goede fles wijn :Y)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_189783083
Hier doen we wel cadeaus maar ik vind dat enorm lastig. Als ik iets wil, dan koop ik het wel gewoon.

Misschien een paar bordspellen of wat speciaalbier. Verder kom ik nog niet echt. :@
pi_189791673
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 17:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hier doen we wel cadeaus maar ik vind dat enorm lastig.Als ik iets wil, dan koop ik het wel gewoon.

Misschien een paar bordspellen of wat speciaalbier. Verder kom ik nog niet echt. :@
Dit heb ik dus ook.. Ik probeer iets kleins te bedenken, maar kan dus echt niets verzinnen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')