Aan de andere kant heeft-ie een gat van 5+ seconden naar Bottas laten vallen, dus wie weet heeft-ie nog wat reserves.quote:Op zondag 3 november 2019 20:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Max rijdt sneller dan Ham...hij zal dus ook wel aan het pushen zijn.
Eruit met die jankzak.quote:Op zondag 3 november 2019 20:53 schreef miss_dynastie het volgende:
En straks weer piepen, ‘what went wrong?’ You did Lewis
Moeten ze maar volgens de regels rijden.quote:Op zondag 3 november 2019 20:49 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wat een haar jegens Ferrari en haar coureurs.
Nee, denk dat RB het juiste vermoeden had.quote:Op zondag 3 november 2019 20:53 schreef PzKpfw het volgende:
Leclerc had op het moment dat Max hem inhaalde nog geen pitstop gemaakt?
Staan beide op hard.quote:Op zondag 3 november 2019 20:52 schreef VacaLoca het volgende:
Jammer dat je niet goed bij kan houden nu op welke compound auto's het goed doen.
Dat vond ik nog wel leuk voor de wijziging dat alles hard, medium, soft moet heten. Dan kon je denken van ah nu komt de stint van Max op super softs, daar is Red Bull sneller op dan Mercedes.
Max verliest nu bijvoorbeeld rap op Bottas. Zou aan de compound kunnen liggen..
Ik denk dat ze basistelemetrie door krijgen gestuurd.quote:Op zondag 3 november 2019 20:54 schreef Keukendrol het volgende:
Hoe bepalen ze die slijtpercentages van de banden. Kijken ze gewoon naar het aantal gereden rondes of ook naar rijstijl etc?
Dat, en daarom is Pirelli er ook niet heel blij meequote:Op zondag 3 november 2019 20:54 schreef Keukendrol het volgende:
Hoe bepalen ze die slijtpercentages van de banden. Kijken ze gewoon naar het aantal gereden rondes of ook naar rijstijl etc?
Daar is onenigheid over. Pirelli zegt het eerste, liberty het laatste.quote:Op zondag 3 november 2019 20:54 schreef Keukendrol het volgende:
Hoe bepalen ze die slijtpercentages van de banden. Kijken ze gewoon naar het aantal gereden rondes of ook naar rijstijl etc?
Bij Ferrari meten ze dat in de pits even op.quote:Op zondag 3 november 2019 20:54 schreef Keukendrol het volgende:
Hoe bepalen ze die slijtpercentages van de banden. Kijken ze gewoon naar het aantal gereden rondes of ook naar rijstijl etc?
In Mexico klopte er in ieder geval geen reet van. Dan gaf die graph aan dat het 80% was terwijl het team aangaf dat hij moest pitten en je de stukken rubber eraf zag vliegenquote:Op zondag 3 november 2019 20:54 schreef Keukendrol het volgende:
Hoe bepalen ze die slijtpercentages van de banden. Kijken ze gewoon naar het aantal gereden rondes of ook naar rijstijl etc?
quote:
quote:Op zondag 3 november 2019 20:55 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Bij Ferrari meten ze dat in de pits even op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |