abonnement Unibet Coolblue
pi_189796249
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2019 06:38 schreef Tailless het volgende:

[..]

Mijn ex vond het altijd kut nou doe het zo
Krijgen we nu weer iedere dag ex topics?
pi_189796415
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 14:32 schreef -river- het volgende:

[..]

Krijgen we nu weer iedere dag ex topics?
@jigggy
  dinsdag 5 november 2019 @ 14:52:14 #28
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_189796475
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 14:45 schreef Tailless het volgende:

[..]

@:Jigggy
_O-
  dinsdag 5 november 2019 @ 22:25:40 #29
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_189805889
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 14:45 schreef Tailless het volgende:

[..]

@:Jigggy
Je eigen kloon erbij roepen :')
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_189808078
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2019 08:59 schreef Lunatiek het volgende:
Voorwas, volledig wasprogramma met extra water, extra lang centrifugeren.
Dat klinkt niet al te stikstofneutraal.
Laten we elkaars mening respecteren, hoe fout die van jou ook is.
  dinsdag 5 november 2019 @ 23:29:36 #31
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_189808151
Het huishouden stelt niks voor anno 2019. Al die vrouwtjes die doen alsof hun bijdrage aan het gezin gigantisch is omdat ze de knopjes van de vaatwasser weten te vinden en een dvd in de dvd-speler hebben gepropt voor de kids en daarna lekker middag-dronken zijn geworden...

Voor al die vrouwen... getthafuckouttahere :D
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_189808325
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 23:29 schreef SpecialK het volgende:
Het huishouden stelt niks voor anno 2019. Al die vrouwtjes die doen alsof hun bijdrage aan het gezin gigantisch is omdat ze de knopjes van de vaatwasser weten te vinden en een dvd in de dvd-speler hebben gepropt voor de kids en daarna lekker middag-dronken zijn geworden...

Voor al die vrouwen... getthafuckouttahere :D
Jij hebt echt een onrealistisch beeld.
  dinsdag 5 november 2019 @ 23:57:45 #33
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_189808651
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 23:39 schreef madewithlove het volgende:

[..]

Jij hebt echt een onrealistisch beeld.
Ik denk dat jij betaald wordt door de huisvrouwenlobby om op dit forum misinformatie te verspreiden.

In 1950 had je misschien een puntje maar er is nu overal een machine voor. Zelfs stofzuigen gaat met een robot.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_189808834
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2019 06:38 schreef Tailless het volgende:
Mijn ex vond het altijd kut nou doe het zo
Had je eerder moeten ontdekken, was het nu misschien niet je ex. :7
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_189809270
tfoeee man, was van 1 maand :'). Hoe krijg je dat voor elkaar mattie??? Heb jij 31 onderbroeken of draag je ze ook binnenstebuite?? Ziek veel ik heb er maar 10
pi_189811238
quote:
3s.gif Op woensdag 6 november 2019 00:10 schreef svann het volgende:

[..]

Had je eerder moeten ontdekken, was het nu misschien niet je ex. :7
had gekund. Wist ook niet dat het zo makkelijk was
pi_189811240
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 00:41 schreef WollahJiggy het volgende:
tfoeee man, was van 1 maand :'). Hoe krijg je dat voor elkaar mattie??? Heb jij 31 onderbroeken of draag je ze ook binnenstebuite?? Ziek veel ik heb er maar 10
Ik heb denk ik 32 onthatass onderbroeken
  woensdag 6 november 2019 @ 07:00:02 #38
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189811244
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 23:57 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik denk dat jij betaald wordt door de huisvrouwenlobby om op dit forum misinformatie te verspreiden.

In 1950 had je misschien een puntje maar er is nu overal een machine voor. Zelfs stofzuigen gaat met een robot.
Ik wil graag een machine die de was wast, droogt, strijkt en opvouwt en het liefst ook nog terug in de kast legt. Is die er ook?
Houd van poesjes
pi_189811520
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 07:00 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Ik wil graag een machine die de was wast, droogt, strijkt en opvouwt en het liefst ook nog terug in de kast legt. Is die er ook?
Kun je huren in thailand voor 2 euro per dag
  woensdag 6 november 2019 @ 08:03:01 #40
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189811593
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 07:53 schreef WollahJiggy het volgende:

[..]

Kun je huren in thailand voor 2 euro per dag
Ik woon niet in Thailand.
Houd van poesjes
  woensdag 6 november 2019 @ 09:10:51 #41
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_189812095
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 07:00 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Ik wil graag een machine die de was wast, droogt, strijkt en opvouwt en het liefst ook nog terug in de kast legt. Is die er ook?
- Was in machine (5 minuten werk)
- Ophangen (20 minuten werk)
- In de kast leggen/hangen (5 minuten werk)

Tips:
1. Wasmachine niet te hard laten spinnen, dan is de was nog nat als het er uit komt dan kan je shirts vanuit de armen uitslaan.. hoef je meteen niet te strijken. Of is het strijken iig een stuk makkelijker geworden. Ik kom er zelf mee weg niet eens te hoeven strijken ik snap niet dat mensen dat nodig vinden.
2. Drogers maken je kleren kapot, hang het aan lijnen in je huis.
3. Hang dingen meteen aan hangers aan de lijn dan grijp je meteen al je shirts en hang je ze in de kast.

Dit is echt letterlijk een klusje van 30 minuten die je 2x, max 3x per maand even moet doen. Daar over janken genereert bij mij echt 0,0 symathie. Sterker nog ik ga er meteen vanuit dat je geestelijk achtergesteld bent als dit een issue voor je is en dat je misschien moeten denken aan begeleid wonen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  woensdag 6 november 2019 @ 09:15:33 #42
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189812161
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 09:10 schreef SpecialK het volgende:

[..]

- Was in machine (5 minuten werk)
- Ophangen (20 minuten werk)
- In de kast leggen/hangen (5 minuten werk)

Tips:
1. Wasmachine niet te hard laten spinnen, dan is de was nog nat als het er uit komt dan kan je shirts vanuit de armen uitslaan.. hoef je meteen niet te strijken. Of is het strijken iig een stuk makkelijker geworden. Ik kom er zelf mee weg niet eens te hoeven strijken ik snap niet dat mensen dat nodig vinden.
2. Drogers maken je kleren kapot, hang het aan lijnen in je huis.
3. Hang dingen meteen aan hangers aan de lijn dan grijp je meteen al je shirts en hang je ze in de kast.

Dit is echt letterlijk een klusje van 35 minuten die me 2x, max 3x per maand even moet doen. Daar over janken genereert bij mij echt 0,0 symathie. Sterker nog ik ga er meteen vanuit dat je geestelijk achtergesteld bent als dit een issue voor je is.
Wij zijn met 4 man thuis waarvan er een niet in staat om normaal te eten zonder dat zijn kleren onder zitten en de andere gerust een andere outfit aantrekt als die ze aan had niet beviel voor de hele dag. De wasmachine draait hier 5 keer per week, ik ga geen 5 wassen per week aan de lijn drogen binnenshuis. Zou niet weten waar en ook als je het ophangt moet het nog steeds opgevouwen worden en terug de kasten in.
Houd van poesjes
  woensdag 6 november 2019 @ 09:21:25 #43
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_189812234
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 09:15 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Wij zijn met 4 man thuis waarvan er een niet in staat om normaal te eten zonder dat zijn kleren onder zitten
Gelukkig zijn de kleertjes klein en hoeven ze niet perfect wit te zijn.

quote:
en de andere gerust een andere outfit aantrekt als die ze aan had niet beviel voor de hele dag.
Wacht.. het is in jouw huishouden normaal om kleren na 1x dragen te wassen? Hahah WAT???? Onderbroeken en sokken.. ok.. maar what the fuck.

Dit doe je jezelf aan, echt.

quote:
De wasmachine draait hier 5 keer per week,
Dat is echt niet normaal. Ook niet met een baby.

quote:
ik ga geen 5 wassen per week aan de lijn drogen binnenshuis. Zou niet weten waar en ook als je het ophangt moet het nog steeds opgevouwen worden en terug de kasten in.
Elke loze ruimte in je huis heeft de potentie om lijnen te hangen. En stop met strijken. Tenzij je man investment banker is en elke dag een perfect gestreken smoking moet dragen om op de golfclub miljoenencontracten binnen te halen en dat elke kreukel in mijn dicky gelijk staat aan een verlies van 150.000 dollar op de conto.

Oh en protip (voed dat ene kind op om een beetje mee te helpen met haar eigen rommel (kleding) op te ruimen en her te gebruiken... Stel je voor je praat eens met je kind.

Maar serieus. Dat strijken is het grootste probleem. Fix it.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  woensdag 6 november 2019 @ 09:24:45 #44
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189812280
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 09:21 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Gelukkig zijn de kleertjes klein en hoeven ze niet perfect wit te zijn.
[..]

Wacht.. het is in jouw huishouden normaal om kleren na 1x dragen te wassen? Hahah WAT???? Onderbroeken en sokken.. ok.. maar what the fuck.

Dit doe je jezelf aan, echt.
[..]

Dat is echt niet normaal. Ook niet met een baby.
[..]

Elke loze ruimte in je huis heeft de potentie om lijnen te hangen. En stop met strijken. Tenzij je man investment banker is en elke dag een perfect gestreken smoking moet dragen om op de golfclub miljoenencontracten binnen te halen en dat elke kreukel in mijn dicky gelijk staat aan een verlies van 150.000 dollar op de conto.

Oh en protip (voed dat ene kind op om een beetje mee te helpen met haar eigen rommel (kleding) op te ruimen en her te gebruiken... Stel je voor je praat eens met je kind.

Maar serieus. Dat strijken is het grootste probleem. Fix it.
Ik heb geen man helaas.
Houd van poesjes
  woensdag 6 november 2019 @ 09:26:53 #45
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_189812303
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 09:24 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Ik heb geen man helaas.
Dus je hebt 2 kinderen die mee kunnen helpen door minimaal even wat beter gedrag te vertonen of op zijn best even soms mee te helpen. Ik hing ook gewoon de was op voor mijn alleenstaande moeder vanaf dat ik 10 was.

Of je kan zwelgen in zelfmedelij over hoe moeilijk het is.. ik kom net terug uit india waar mensen letterlijk kleding op een rasterbord in de rivier aan het wassen zijn met versleten knokkels...

jij hebt een wasmachine, droger etc... come on, mang.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  woensdag 6 november 2019 @ 09:33:01 #46
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189812390
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 09:26 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dus je hebt 2 kinderen die mee kunnen helpen door minimaal even wat beter gedrag te vertonen of op zijn best even soms mee te helpen. Ik hing ook gewoon de was op voor mijn alleenstaande moeder vanaf dat ik 10 was.

Of je kan zwelgen in zelfmedelij over hoe moeilijk het is.. ik kom net terug uit india waar mensen letterlijk kleding op een rasterbord in de rivier aan het wassen zijn met versleten knokkels...

jij hebt een wasmachine, droger etc... come on, mang.
Ik heb wel een vrouw en twee kinderen van 15 en 23 maanden.
Het grote kind moet natuurlijk gewoon de hele dag naar school dus die kan nou eenmaal niet zoveel helpen met de was en ze helpt eigenlijk al genoeg.
En het kleine kind kan alleen maar dingen vies maken en is nog te klein om te helpen. Ik probeer hem nu sokkenmemory te leren.

Ik kan er niets aan doen dat ze in India geen wasmachines hebben. Dat is heel erg voor die mensen.
Ik vind de was nog steeds veel werk, en 5 wassen per week valt reuze mee, of was jij handdoeken en beddengoed niet ofzo?
Houd van poesjes
  Moderator woensdag 6 november 2019 @ 09:48:40 #47
441859 crew  Lenny77
pi_189812578
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 09:10 schreef SpecialK het volgende:

[..]

- Was in machine (5 minuten werk)
- Ophangen (20 minuten werk)
- In de kast leggen/hangen (5 minuten werk)

Dit is echt letterlijk een klusje van 30 minuten die je 2x, max 3x per maand even moet doen. Daar over janken genereert bij mij echt 0,0 symathie. Sterker nog ik ga er meteen vanuit dat je geestelijk achtergesteld bent als dit een issue voor je is en dat je misschien moeten denken aan begeleid wonen.
Doe die 30 min maar x4 keer per week en neem de strijktijd er even bij. Dan kom je een ander tijdsbestek tegen. Doe daar al het ander huishouden bij en een fulltime baan (vrouwen in de jaren 50 hadden bijna nooit een baan, die hadden tijd voor dat met een wringer te doen) en dan kan je echt zeggen dat wassen een hoop tijd in beslag neemt.
Waar ik trouwens niet meteen over klaag.. Vind de was doen niet zo erg. Poetsen en wc/ badkamer schoonmaken is erger.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 6 november 2019 @ 09:56:09 #48
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_189812670
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 09:33 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Ik heb wel een vrouw en twee kinderen van 15 en 23 maanden.
Het grote kind moet natuurlijk gewoon de hele dag naar school dus die kan nou eenmaal niet zoveel helpen met de was en ze helpt eigenlijk al genoeg.

En het kleine kind kan alleen maar dingen vies maken en is nog te klein om te helpen. Ik probeer hem nu sokkenmemory te leren.

Ik kan er niets aan doen dat ze in India geen wasmachines hebben. Dat is heel erg voor die mensen.
Ik vind de was nog steeds veel werk, en 5 wassen per week valt reuze mee, of was jij handdoeken en beddengoed niet ofzo?
Zeker wel. Maar ik hergebruik waarschijnlijk beter dan jij (en je gezin).. ik ga een handdoek na 1x gebruiken niet in de wasmachine stoppen. Ik draag een shirt minimaal 4x voordat ik het was. Broeken gaan langer mee. Spijkerbroeken nog veel langer...

Ik zou nooit kinderkleding strijken.. de gedachte alleen al is vrij hilarisch. Kleding voor volwassenen hoef je 90% van de tijd niet te strijken als je ze nat uitslaat zoals ik beschreef. de overige 10% zijn kleren die zo net zijn dat je ze in principe niet vaak draag.. misschien dat je 1x per 4 maanden even een beetje moet strijken. Ik strijk zelf letterlijk nooit en ik kom er mee weg.. mijn kleren zijn nagenoeg kreukvrij na het wasproces.

Beddengoed... regel is dat ik elke 3 (max 4) weken mijn lakens en slopen in de machine gooi... strijk je dat ook toevallig? _O-

Ik snap dat een baby garant staat voor meer werk maargoed.. jij wil een baby.. niet ik.. en nogmaals.. 5x per week voor 3 man en een baby vind ik... echt echt heel vaak.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  woensdag 6 november 2019 @ 09:59:52 #49
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_189812718
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 09:48 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Doe die 30 min maar x4 keer per week en neem de strijktijd er even bij. Dan kom je een ander tijdsbestek tegen. Doe daar al het ander huishouden bij en een fulltime baan (vrouwen in de jaren 50 hadden bijna nooit een baan, die hadden tijd voor dat met een wringer te doen) en dan kan je echt zeggen dat wassen een hoop tijd in beslag neemt.
Waar ik trouwens niet meteen over klaag.. Vind de was doen niet zo erg. Poetsen en wc/ badkamer schoonmaken is erger.
Strijken is gewoon een probleem. Kap daar mee. Het is een ziekte. Een verslaving voor jullie.

En totaal onnodig. Al sinds de jaren 70 kan het niemand meer echt wat schelen dat je hoeken van je blouse met stijfsel perfect rechtovereind worden gehouden.

Let it go.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  woensdag 6 november 2019 @ 10:00:05 #50
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189812725
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 09:56 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Zeker wel. Maar ik hergebruik waarschijnlijk beter dan jij (en je gezin).. ik ga een handdoek na 1x gebruiken niet in de wasmachine stoppen. Ik draag een shirt minimaal 4x voordat ik het was. Broeken gaan langer mee. Spijkerbroeken nog veel langer...

Ik zou nooit kinderkleding strijken.. de gedachte alleen al is vrij hilarisch. Kleding voor volwassenen hoef je 90% van de tijd niet te strijken als je ze nat uitslaat zoals ik beschreef. de overige 10% zijn kleren die zo net zijn dat je ze in principe niet vaak draag.. misschien dat je 1x per 4 maanden even een beetje moet strijken. Ik strijk zelf letterlijk nooit en ik kom er mee weg.. mijn kleren zijn nagenoeg kreukvrij na het wasproces.

Beddengoed... regel is dat ik elke 3 (max 4) weken mijn lakens en slopen in de machine gooi... strijk je dat ook toevallig? _O-

Ik snap dat een baby garant staat voor meer werk maargoed.. jij wil een baby.. niet ik.. en nogmaals.. 5x per week voor 3 man en een baby vind ik... echt echt heel vaak.
Maar dan stink je toch een uur in de wind als je een T-shirt 4 keer draagt? En uw nest zal ook wel niet al te fris ruiken met een keer per maand verschonen. Gatverdamme man, wat smerig. En ja beddengoed strijken we hier ook. En de kleding van je kind strijk je zodat je kind geen verwaarloosde indruk maakt op andere mensen.
Houd van poesjes
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')