abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7842832
Ik heb net weer ff "Blind Date" zitten kijken (de Engelse is hetzelfde als de Nederlandse).
Elke keer valt het me weer op dat de meisjes vaak hele grove, kwetsende en gemene dingen zeggen over de jongens. De jongens laten zich meestal niet zo kwetsend uit over de meisjes. Ook heb ik het idee dat de jongens meer de neiging hebben om er nog iets van te maken als het totaal niet klikt.

Is dit alleen mijn observatie of vinden jullie dat ook? Wat is de reden van dit verschil?

pi_7842848
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 20:06 schreef Aernout het volgende:
Ik heb net weer ff "Blind Date" zitten kijken (de Engelse is hetzelfde als de Nederlandse).
Elke keer valt het me weer op dat de meisjes vaak hele grove, kwetsende en gemene dingen zeggen over de jongens. De jongens laten zich meestal niet zo kwetsend uit over de meisjes. Ook heb ik het idee dat de jongens meer de neiging hebben om er nog iets van te maken als het totaal niet klikt.

Is dit alleen mijn observatie of vinden jullie dat ook? Wat is de reden van dit verschil?

Ehmm..get a life
pi_7842906
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 20:07 schreef xman het volgende:

[..]

Ehmm..get a life

kijk zijn ondertitel spreekt boekdelene
046
Dank aan Yeahinho
pi_7842914
Is dat dat programma waarbij een jongen uit gaat met 2 meiden en dan vervolgens in zo;n show komt waarbij vragen gesteld worden

of

is dat dat programma met die 3 homo's die met een meid kleren gaan kopen en dan filmen in het restaurant wat ze met elkaar bespreken?

Installing a new program will always screw up at least one old one.
pi_7842928
Blind date, is dat niet dat programma dat ze iemand weg mogen stemmen en dat die dan met stoel en al verdwijnt? Volgens mij vind ik dat toch al een heel raar programma. Dat er rare mensen in voorkomen verbaast me niks.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_7842929
k ben het met je eens
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
pi_7842943
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 20:13 schreef 303 het volgende:

is dat dat programma met die 3 homo's die met een meid kleren gaan kopen en dan filmen in het restaurant wat ze met elkaar bespreken?

Dat is The Gay Team, toch?
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_7842998
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 20:14 schreef Angeles het volgende:

[..]

Dat is The Gay Team, toch?

Oh ja, die is vrij goed. Heb een aflevering gezien met een vrouw. Zag er heel normaal en beschaafd uit en tijdens het voorgerecht stelde ze alvoor om samen sex te gaan hebben.

Ik kwam niet meer bij van het lachen, haar tafelgenoot wist niet hoe hij moest kijken en die 3 gay's (laat ik ze zo maar ff noemen) riepen allemaal: veeeeeel te vroeg schat!

Zalige tv is dat

pi_7843042
Maar goed, als dit alleen maar over tv programma's gaat moet ik 'm straks een zwiepert geven naar Mike.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_7843079
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 20:13 schreef 303 het volgende:
Is dat dat programma waarbij een jongen uit gaat met 2 meiden en dan vervolgens in zo;n show komt waarbij vragen gesteld worden

of

Nee, 1 jongen (of meisje) kiest op grond van vragen uit 3 meisjes (of jongens). Na afloop van de vakantie/ date moeten ze vertellen wat ze van elkaar vinden.

Ik ken overigens minimaal 2 Fok!-ers die in zo'n programma hebben meegedaan. Maar of je die programma's nu leuk vindt of niet, de vraag blijft waarom meiden zoveel harder/ grover/ kwetsender zijn dan jongens

pi_7843098
quote:

Die presentatrice, Cilla Black, heeft een aardig bovengebit uithangen.

Ik denk eerder dat de redactie van het progamma de teksten bedenkt.

pi_7843559
quote:

Omdat de meeste dames die daar aan mee doen oppervlakkige arrogante bitches zijn die het puur doen voor de gratis vakantie (de jongens doen het om die oppervlakkige bitch te neuken én voor de grtais vakantie) en die alleen dán neuken als de heer in kwestie aan alle 145 eisen voldoet én volkomen kritiekloos naar hen toe is maar tegelijkertijd hem ook weer afzeiken als hij dus volkomen kritiekloos is.

Denk ik...

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_7843687
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 20:52 schreef milagro het volgende:

[..]

Omdat de meeste dames die daar aan mee doen oppervlakkige arrogante bitches zijn die het puur doen voor de gratis vakantie (de jongens doen het om die oppervlakkige bitch te neuken én voor de grtais vakantie) en die alleen dán neuken als de heer in kwestie aan alle 145 eisen voldoet én volkomen kritiekloos naar hen toe is maar tegelijkertijd hem ook weer afzeiken als hij dus volkomen kritiekloos is.

Denk ik...

Scherpe analyse!
pi_7843793
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 20:58 schreef Aernout het volgende:

[..]

Scherpe analyse!

en dat terwijl er maar aan drie eisen voldaan hoeft te worden .

1.geile blik
2.intelligent
3.grote pik

Het leven kan zo makkelijk zijn

zaterdag 11 januari 2003 @ 21:02:42 #15
39446 303
(C) Roland
pi_7843794
Ik kan mij herinneren een artikel gelezen te hebben over dit programma (nouja, de variant van twee jaar geleden). Was in een periode van 5 jaar maar 1 stelletje uit voortgekomen dat elkaar na een maand de hersens al insloeg.

Maar het lijkt me wel vermakelijke tv als ik het zo lees...

Doet me trouwens denken aan dat programma van Danny Rook en Tatum op Yorin, maar daarvan zag je nooit de vakanties...

pi_7846506
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 21:02 schreef 303 het volgende:
Doet me trouwens denken aan dat programma van Danny Rook en Tatum op Yorin, maar daarvan zag je nooit de vakanties...
die gingen niet.. vraag maar aan sunchaser/cloubox/willekeurige andere kloon
  zondag 12 januari 2003 @ 11:03:38 #17
27535 Pulsemaster
Politiek en sociaal incorrect!
pi_7851639
quote:

Wij jongens zijn met de paplepel ingegoten dat wij de 'dames' met respect moeten behandelen..... helaas krijgen sommige dames met de paplepel ingegoten dat zij dan maar van ons respect misbruik moeten maken, door zich onnodig hard op te stellen.... sja... 'k kan maar een doing over dat soort 'dames' zeggen: in het kanaal flikkeren en niet achter aan springen
Uit welke klei hebben ze jou getrokken? :?
  zondag 12 januari 2003 @ 11:06:04 #18
27535 Pulsemaster
pi_7851651
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 21:02 schreef milagro het volgende:

[..]

en dat terwijl er maar aan drie eisen voldaan hoeft te worden .

1.geile blik
2.intelligent
3.grote pik

Het leven kan zo makkelijk zijn

"I'm not just a guy with a big dick....... I'M AN ARTIST!"
  zondag 12 januari 2003 @ 13:52:13 #19
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_7853415
quote:
Op zondag 12 januari 2003 11:03 schreef Pulsemaster het volgende:

[..]

Wij jongens zijn met de paplepel ingegoten dat wij de 'dames' met respect moeten behandelen..... helaas krijgen sommige dames met de paplepel ingegoten dat zij dan maar van ons respect misbruik moeten maken, door zich onnodig hard op te stellen.... sja... 'k kan maar een doing over dat soort 'dames' zeggen: in het kanaal flikkeren en niet achter aan springen

Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_7853483
quote:
Op zondag 12 januari 2003 11:03 schreef Pulsemaster het volgende:

[..]

"Kijk, nu zwaait ze wél lief naar me. Dag lieverd, even 300 meter doorzwemmen , daar kan je makkelijker op de kant komen "

pi_7854705
als je naar Blind Date kijkt, kan je dan nog verder inzinken??
pi_7859027
quote:
Op zondag 12 januari 2003 14:59 schreef jannemanxxx het volgende:
als je naar Blind Date kijkt, kan je dan nog verder inzinken??
niet verder dan degene die dit topic aanklikt ondanks zijn negatieve oordeel.
  zondag 12 januari 2003 @ 23:37:02 #23
27535 Pulsemaster
pi_7864641
quote:
Op zondag 12 januari 2003 13:57 schreef milagro het volgende:

[..]

"Kijk, nu zwaait ze wél lief naar me. Dag lieverd, even 300 meter doorzwemmen , daar kan je makkelijker op de kant komen "

idd! En dan vinden ze het ineens ook raar dat je zo reageert (pulsemaster has been there, done that, bought the t-shirt, seen the movie TWICE! Maar gelukkig zijn er ook lieve meisjes )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')