Is dit alleen mijn observatie of vinden jullie dat ook? Wat is de reden van dit verschil?
quote:Ehmm..get a life
Op zaterdag 11 januari 2003 20:06 schreef Aernout het volgende:
Ik heb net weer ff "Blind Date" zitten kijken (de Engelse is hetzelfde als de Nederlandse).
Elke keer valt het me weer op dat de meisjes vaak hele grove, kwetsende en gemene dingen zeggen over de jongens. De jongens laten zich meestal niet zo kwetsend uit over de meisjes. Ook heb ik het idee dat de jongens meer de neiging hebben om er nog iets van te maken als het totaal niet klikt.Is dit alleen mijn observatie of vinden jullie dat ook? Wat is de reden van dit verschil?
of
is dat dat programma met die 3 homo's die met een meid kleren gaan kopen en dan filmen in het restaurant wat ze met elkaar bespreken?
quote:Dat is The Gay Team, toch?
Op zaterdag 11 januari 2003 20:13 schreef 303 het volgende:is dat dat programma met die 3 homo's die met een meid kleren gaan kopen en dan filmen in het restaurant wat ze met elkaar bespreken?
quote:Oh ja, die is vrij goed. Heb een aflevering gezien met een vrouw. Zag er heel normaal en beschaafd uit en tijdens het voorgerecht stelde ze alvoor om samen sex te gaan hebben.
Op zaterdag 11 januari 2003 20:14 schreef Angeles het volgende:[..]
Dat is The Gay Team, toch?
Ik kwam niet meer bij van het lachen, haar tafelgenoot wist niet hoe hij moest kijken en die 3 gay's (laat ik ze zo maar ff noemen) riepen allemaal: veeeeeel te vroeg schat!
Zalige tv is dat
quote:Nee, 1 jongen (of meisje) kiest op grond van vragen uit 3 meisjes (of jongens). Na afloop van de vakantie/ date moeten ze vertellen wat ze van elkaar vinden.
Op zaterdag 11 januari 2003 20:13 schreef 303 het volgende:
Is dat dat programma waarbij een jongen uit gaat met 2 meiden en dan vervolgens in zo;n show komt waarbij vragen gesteld wordenof
is dat dat programma met die 3 homo's die met een meid kleren gaan kopen en dan filmen in het restaurant wat ze met elkaar bespreken?
Ik ken overigens minimaal 2 Fok!-ers die in zo'n programma hebben meegedaan. Maar of je die programma's nu leuk vindt of niet, de vraag blijft waarom meiden zoveel harder/ grover/ kwetsender zijn dan jongens
quote:Die presentatrice, Cilla Black, heeft een aardig bovengebit uithangen.
Ik heb net weer ff "Blind Date" zitten kijken (de Engelse is hetzelfde als de Nederlandse).
Elke keer valt het me weer op dat de meisjes vaak hele grove, kwetsende en gemene dingen zeggen over de jongens. De jongens laten zich meestal niet zo kwetsend uit over de meisjes. Ook heb ik het idee dat de jongens meer de neiging hebben om er nog iets van te maken als het totaal niet klikt.Is dit alleen mijn observatie of vinden jullie dat ook? Wat is de reden van dit verschil?
Ik denk eerder dat de redactie van het progamma de teksten bedenkt.
quote:Omdat de meeste dames die daar aan mee doen oppervlakkige arrogante bitches zijn die het puur doen voor de gratis vakantie (de jongens doen het om die oppervlakkige bitch te neuken én voor de grtais vakantie) en die alleen dán neuken als de heer in kwestie aan alle 145 eisen voldoet én volkomen kritiekloos naar hen toe is maar tegelijkertijd hem ook weer afzeiken als hij dus volkomen kritiekloos is.
Denk ik...
quote:Scherpe analyse!
Op zaterdag 11 januari 2003 20:52 schreef milagro het volgende:[..]
Omdat de meeste dames die daar aan mee doen oppervlakkige arrogante bitches zijn die het puur doen voor de gratis vakantie (de jongens doen het om die oppervlakkige bitch te neuken én voor de grtais vakantie) en die alleen dán neuken als de heer in kwestie aan alle 145 eisen voldoet én volkomen kritiekloos naar hen toe is maar tegelijkertijd hem ook weer afzeiken als hij dus volkomen kritiekloos is.
Denk ik...
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 20:58 schreef Aernout het volgende:[..]
Scherpe analyse!
en dat terwijl er maar aan drie eisen voldaan hoeft te worden .
1.geile blik
2.intelligent
3.grote pik
Het leven kan zo makkelijk zijn
Maar het lijkt me wel vermakelijke tv als ik het zo lees...
Doet me trouwens denken aan dat programma van Danny Rook en Tatum op Yorin, maar daarvan zag je nooit de vakanties...
quote:die gingen niet.. vraag maar aan sunchaser/cloubox/willekeurige andere kloon
Op zaterdag 11 januari 2003 21:02 schreef 303 het volgende:
Doet me trouwens denken aan dat programma van Danny Rook en Tatum op Yorin, maar daarvan zag je nooit de vakanties...
quote:Wij jongens zijn met de paplepel ingegoten dat wij de 'dames' met respect moeten behandelen..... helaas krijgen sommige dames met de paplepel ingegoten dat zij dan maar van ons respect misbruik moeten maken, door zich onnodig hard op te stellen.... sja... 'k kan maar een doing over dat soort 'dames' zeggen: in het kanaal flikkeren en niet achter aan springen
quote:"I'm not just a guy with a big dick....... I'M AN ARTIST!"
Op zaterdag 11 januari 2003 21:02 schreef milagro het volgende:[..]
en dat terwijl er maar aan drie eisen voldaan hoeft te worden .
1.geile blik
2.intelligent
3.grote pikHet leven kan zo makkelijk zijn
quote:
Op zondag 12 januari 2003 11:03 schreef Pulsemaster het volgende:[..]
Wij jongens zijn met de paplepel ingegoten dat wij de 'dames' met respect moeten behandelen..... helaas krijgen sommige dames met de paplepel ingegoten dat zij dan maar van ons respect misbruik moeten maken, door zich onnodig hard op te stellen.... sja... 'k kan maar een doing over dat soort 'dames' zeggen: in het kanaal flikkeren en niet achter aan springen
quote:
Op zondag 12 januari 2003 11:03 schreef Pulsemaster het volgende:[..]
Wij jongens zijn met de paplepel ingegoten dat wij de 'dames' met respect moeten behandelen..... helaas krijgen sommige dames met de paplepel ingegoten dat zij dan maar van ons respect misbruik moeten maken, door zich onnodig hard op te stellen.... sja... 'k kan maar een doing over dat soort 'dames' zeggen: in het kanaal flikkeren en niet achter aan springen
"Kijk, nu zwaait ze wél lief naar me. Dag lieverd, even 300 meter doorzwemmen , daar kan je makkelijker op de kant komen "
quote:niet verder dan degene die dit topic aanklikt ondanks zijn negatieve oordeel.
Op zondag 12 januari 2003 14:59 schreef jannemanxxx het volgende:
als je naar Blind Date kijkt, kan je dan nog verder inzinken??
quote:
Op zondag 12 januari 2003 13:57 schreef milagro het volgende:[..]
"Kijk, nu zwaait ze wél lief naar me. Dag lieverd, even 300 meter doorzwemmen , daar kan je makkelijker op de kant komen "
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |