abonnement Unibet Coolblue
  maandag 4 november 2019 @ 11:11:27 #76
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189777925
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 11:09 schreef Simmertje het volgende:
Hopelijk blijft Stengs ook verstandig en kiest hij niet meteen voor een stap naar het buitenland, loopt meestal niet zo goed af met spelers van de subtop. Lijkt mij dat AZ rond de 25 miljoen gaat vragen, dat moet je accepteren.
ik hoop juist dat hij de Ziyech route kiest. Niet alleen voor Ajax, voor ook voor Stengs (het nederlands elftal) zelf
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_189777974
Stengs zal wel 25 miljoen moeten kosten denk ik, maar dat is de gok wel waard... en persoonlijk zou ik Boadu ook meepakken, maar daar hebben we ook genoeg potentieel zelf voor in huis.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_189777983
quote:
19s.gif Op maandag 4 november 2019 11:11 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

ik hoop juist dat hij de Ziyech route kiest. Niet alleen voor Ajax, voor ook voor Stengs (het nederlands elftal) zelf
Aangezien het er nu al op lijkt dat Ajax kampioen gaat worden betekent dit ook rechtstreekse kwalificatie voor de CL. Moet voor een jongen als Stengs ook mooi zijn om basis te kunnen spelen bij een club die CL speelt.

Ik zie niet zo snel een top 3/4 club uit de grote competitie voor hem komen en al helemaal niet meteen voor de basis. 2/3 jaartjes Ajax en dan eventueel op zijn 23ste/24ste naar de Europese top lijkt mij een beter pad.
  maandag 4 november 2019 @ 11:26:26 #79
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189778131
quote:
19s.gif Op maandag 4 november 2019 10:25 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

we speelde dramatisch slecht in vergelijking met de wedstrijden ervoor, en we verliezen nipt.
dus als we nu wel een goede wedstrijd spelen, zou je daar toch wel wat moeten kunnen halen.
zo dramatisch slecht was het helemaal niet, Chelsea had zich er goed op ingesteld en dat was wederzijds, het is geen PEC.

Benieuwd of Ten Hag wat meer risico wil nemen, dus met Ziyech op 10 en Neres basis
  maandag 4 november 2019 @ 11:27:59 #80
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189778150
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 11:26 schreef Tarado het volgende:

[..]

zo dramatisch slecht was het helemaal niet, Chelsea had zich er goed op ingesteld en dat was wederzijds, het is geen PEC.

Benieuwd of Ten Hag wat meer risico wil nemen, dus met Ziyech op 10 en Neres basis
was veel onnodig balverlies en ze leken elkaar meermaals totaal niet e vinden of te begrijpen. iets wat ik nog niet gezien had in de wedstrijden ervoor.
ik overdrijf misschien wat maar vergelijken met de wedstrijden ervoor, was het gewoon slecht. Daar bedoel ik meer mee, dat we zelfs slecht spelend nog mee konden met Chelsea, dus als Ziyech en tadic nu wel een goede dag hebben, kan je daar echt wel winnen.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_189778166
Vond inderdaad de wedstrijd tegen Chelsea helemaal niet zo slecht, we stonden juist super degelijk, alleen voorin liep het helaas niet. Wordt de goal wel (terecht) goedgekeurd en heb je iets meer geluk bij die kopbal van Alvarez dan win je die pot gewoon.

Dramatisch slecht was de wedstrijd tegen RKC.
  maandag 4 november 2019 @ 11:30:22 #82
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189778171
quote:
19s.gif Op maandag 4 november 2019 11:27 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

was veel onnodig balverlies en ze leken elkaar meermaals totaal niet e vinden of te begrijpen. iets wat ik nog niet gezien had in de wedstrijden ervoor.
ik overdrijf misschien wat maar vergelijken met de wedstrijden ervoor, was het gewoon slecht. Daar bedoel ik meer mee, dat we zelfs slecht spelend nog mee konden met Chelsea, dus als Ziyech en tadic nu wel een goede dag hebben, kan je daar echt wel winnen.
om zo'n ploeg te verslaan moet je inderdaad een topdag hebben, het enige smetje op die thuiswedstrijd is dat je het nog weggeeft.
  maandag 4 november 2019 @ 11:30:54 #83
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189778178
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 11:29 schreef Simmertje het volgende:
Vond inderdaad de wedstrijd tegen Chelsea helemaal niet zo slecht, we stonden juist super degelijk, alleen voorin liep het helaas niet. Wordt de goal wel (terecht) goedgekeurd en heb je iets meer geluk bij die kopbal van Alvarez dan win je die pot gewoon.

Dramatisch slecht was de wedstrijd tegen RKC.
eens, met wat meer geluk had de wedstrijd onze kant op kunnen vallen inderdaad.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_189778223
Enige vervelende is gewoon dat je die wedstrijd niet hebt kunnen uitspelen op 0-0, dat je toch nog onnodig die tegengoal krijgt.

We gaan het zien morgen, ik laat mij graag verrassen morgen, maar vrees toch helaas het ergste.
  maandag 4 november 2019 @ 11:37:16 #85
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189778269
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 11:34 schreef Simmertje het volgende:
Enige vervelende is gewoon dat je die wedstrijd niet hebt kunnen uitspelen op 0-0, dat je toch nog onnodig die tegengoal krijgt.

We gaan het zien morgen, ik laat mij graag verrassen morgen, maar vrees toch helaas het ergste.
je zou wel verwachten dat ze beter voor de dag komen dan de vorige keer, dus ik zie het juist wel positief in. twee keer een mindere wedstrijd lijkt niet voor de hand.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  maandag 4 november 2019 @ 11:41:04 #86
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_189778314
Gaat gewoon heel erg lastig worden. Verliezen is dodelijk, dan gaat het al moeilijk worden om 2e te worden in de poule.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 4 november 2019 @ 11:42:48 #87
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189778333
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 11:41 schreef Scorpie het volgende:
Gaat gewoon heel erg lastig worden. Verliezen is dodelijk, dan gaat het al moeilijk worden om 2e te worden in de poule.
winnen van Lille is belangrijker.
punt pakken tegen Valencia of Chelsea is dan genoeg.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_189778367
Wanneer je morgen gelijk speelt heb je in ieder geval sowieso een beslissingswedstrijd de laatste speeldag tegen Valencia.
pi_189779662
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 11:15 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Aangezien het er nu al op lijkt dat Ajax kampioen gaat worden betekent dit ook rechtstreekse kwalificatie voor de CL. Moet voor een jongen als Stengs ook mooi zijn om basis te kunnen spelen bij een club die CL speelt.

Ik zie niet zo snel een top 3/4 club uit de grote competitie voor hem komen en al helemaal niet meteen voor de basis. 2/3 jaartjes Ajax en dan eventueel op zijn 23ste/24ste naar de Europese top lijkt mij een beter pad.
Dit is toch niet meer zo? Ajax was vorige jaar ook kampioen en moest zich nog plaatsen voor de CL met voorrondes.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_189779687
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 13:15 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dit is toch niet meer zo? Ajax was vorige jaar ook kampioen en moest zich nog plaatsen voor de CL met voorrondes.
Over het vorig seizoen is NL als 11e geëindigd op de UEFA-ranking, dus dat betekent dat als er een club uit een land uit de Top 10 de CL wint en zich ook al regulier plaatst in de competitie, die automatische plek naar de kampioen van nummer 11 gaat
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_189779709
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 13:17 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Over het vorig seizoen is NL als 11e geëindigd op de UEFA-ranking, dus dat betekent dat als er een club uit een land uit de Top 10 de CL wint en zich ook al regulier plaatst in de competitie, die automatische plek naar de kampioen van nummer 11 gaat
Ahh ok bedankt!!
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_189779727
Daarom is het kampioenschap dit jaar 40 miljoen Euro waard. Daarnaast heeft Ajax dan ruimte in het schema om uitgenodigd te worden voor een vriendschappelijk toernooi in Amerika. Erg belangrijk kampioenschap dus dit jaar.
pi_189779868
Volgend jaar gewoon weer Peter Bosz als opvolger van Ten Hag, die haalt het eind vh seizoen niet bij Leverkusen.
Bovendien zijn Bergkamp en Spijkerman vertrokken dus daar heeft ie geen last meer van.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  maandag 4 november 2019 @ 13:31:21 #94
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189779901
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 13:29 schreef Pedroso het volgende:
Volgend jaar gewoon weer Peter Bosz als opvolger van Ten Hag, die haalt het eind vh seizoen niet bij Leverkusen.
Bovendien zijn Bergkamp en Spijkerman vertrokken dus daar heeft ie geen last meer van.
had wel veel meer risico in zijn spel dan TH doet, ik weet niet of dat een goed idee is.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_189780023
Heb zo'n gevoel dat ze gewoon Reiziger voor de leeuwen gaan gooien eigenlijk.
pi_189780232
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 00:47 schreef wimderon het volgende:

[..]

Dat wordt, terecht, gezien als minst slechte optie in wedstrijden waarin grotere weerstand wordt verwacht, omdat het met elke willekeurige andere optie een gatenkaas bleek op het middenveld.
Dat dit de beste optie is zegt alles over de verkeerde inschatting van het niveau van de opties op het middenveld, waarbij Martinez dan nog een onverwachte meevaller is. En op Marin (misschien die zelfs ook wel als je las hoe hij speelde) na kon je het allemaal zien aankomen.

De allergrootste denkfout is dat men denkt dat als je Van de Beek daar neer zet het een soort van positieve/voetballende oplossing is, terwijl dat juist het tegenovergestelde effect heeft. In dit systeem is Van de Beek een 10 en anders niks. Ten Hag heeft dit nota bene zelf begin vorig seizoen geprobeerd en geconcludeerd dat dit niets is, waardoor De Jong/Schone is ontstaan.
Waarom is dat de allergrootste denkfout? Ajax heeft mindere wedstrijden gespeeld met Donny op 6, maar ook goede. Bijvoorbeeld tegen Feyenoord was prima. Dus dat nota bene TH zelf die conclusie vorig seizoen trok kan gecounterd worden: nota bene TH zelf probeert het nu opnieuw. En terecht, want Frenkie + Schöne is natuurlijk zwaar superieur, echter heb je die beiden niet meer dus moet je een nieuwe vergelijking maken met het matige materiaal dat je nu hebt. Tot nu toe is de conclusie dat het met Donny in grotere wedstrijden niet kan, maar Erik en ik hopen dat hij zich daarin ontwikkelt.
pi_189780253
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 13:29 schreef Pedroso het volgende:
Volgend jaar gewoon weer Peter Bosz als opvolger van Ten Hag, die haalt het eind vh seizoen niet bij Leverkusen.
Bovendien zijn Bergkamp en Spijkerman vertrokken dus daar heeft ie geen last meer van.
Zou mooi zijn ja. Of anders Arne Slot.
pi_189780301
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2019 13:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Zou mooi zijn ja. Of anders Arne Slot.
Hoop het ook. Peter Bosz is namelijk een hele matige trainer.
blablablabla
  maandag 4 november 2019 @ 14:01:32 #99
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189780358
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 13:57 schreef Elan het volgende:

[..]

Hoop het ook. Peter Bosz is namelijk een hele matige trainer.
ben er ook niet kapot van al volg ik hem sinds z'n vertrek bij Ajax ook niet echt dus geen idee of hij qua verdedigen wat heeft bijgeleerd
pi_189780424
Geen Slot op basis van een half jaartje AZ met een meer dan prima elftal :') Kinderhand is snel gevuld. Bosz ook niet. Gewoon een zwaargewicht als trainer met een staat van dienst > buitenlander dus.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')