Dacht dat ze nooit meer Gerrit wilde knippenquote:Op zaterdag 2 november 2019 19:00 schreef 5thencounter het volgende:
En wéér doet GeileG zijn "moves" en roept Sjellie Naaiii Naaiii Ga wegg NieDoeeennnnn
En gaat gewoon knippen en scheren
Dom Speelwijf..
[ afbeelding ]
Dat dus.. de Show ophoudenquote:Op zaterdag 2 november 2019 19:01 schreef yaello het volgende:
[..]
Dacht dat ze nooit meer Gerrit wilde knippen
quote:Op zaterdag 2 november 2019 18:50 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
His Muizenpis.. Wat doen ze trouwens met die kaaskruimels?
[ afbeelding ]
geef mij een appel of een peer, kom ik het hele jaar niet weerquote:Op zaterdag 2 november 2019 19:03 schreef Bramenstruik het volgende:
zat ik helemaal klaar door dat halloween gedoe met snoepjes, mijn kinderen zijn alemaal al groot, kwam geen kind aan de deur, hier doen ze sint maarten dus, 11 november
In Amsterdam doen ze daar ook niet aan en ga lekker naar de scquote:Op zaterdag 2 november 2019 19:03 schreef Bramenstruik het volgende:
zat ik helemaal klaar door dat halloween gedoe met snoepjes, mijn kinderen zijn alemaal al groot, kwam geen kind aan de deur, hier doen ze sint maarten dus, 11 november
Goed dat je het nog even zegt, kan ik het licht in de voortuin uitdoen en in de voorkamer. Laat ze maar brullen "hier woont een gierigaard" die kleine huftertjesquote:Op zaterdag 2 november 2019 19:03 schreef Bramenstruik het volgende:
Klopt, hij gebruikt Vieze Frustie elke keer om bij Sjellie dat showtje op te voeren van al neukwaar te hebben, maar dat Sjellie best ook nog wel een keer plat mag..quote:Op zaterdag 2 november 2019 19:03 schreef yaello het volgende:
[..]
Gerrit is ook een flapdrol. Aan alles is te zien dat hij Shelley nog steeds interessant vindt
nah ik twijfel nog, ga ik offtopic ontopic, lig er en beetje aan wat er te zien is, en wat anderen posten muisquote:Op zaterdag 2 november 2019 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
In Amsterdam doen ze daar ook niet aan en ga lekker naar de sc
Het is een zijstraatjequote:Op zaterdag 2 november 2019 19:06 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nah ik twijfel nog, ga ik offtopic ontopic, lig er en beetje aan wat er te zien is, en wat anderen posten muis
alsof ze dat al niet gedaan had , ze heeft hem verneuktquote:Op zaterdag 2 november 2019 19:07 schreef BloesBloes het volgende:
Als ik Shell was dan schoot ik even uit met de tondeuse gewoon bovenop zijn kop, precies door het midden, een hele brede scheiding zak maar zegge
Hier ook, maar loopt terugquote:Op zaterdag 2 november 2019 19:03 schreef Bramenstruik het volgende:
Ja de inhammen zijn wat brederquote:Op zaterdag 2 november 2019 19:08 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
alsof ze dat al niet gedaan had , ze heeft hem verneukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |