En wat zegt de dealer over dit (garantie) probleem?quote:Op zaterdag 2 november 2019 17:14 schreef Jiang153 het volgende:
Al enkele malen gehad dat de VW opeens een noodstop maakt wanneer ik een stadsgarage in Rotterdam (Schouwburgplein 2) inrij.
Adaptive Cruise Control =/= Front assistquote:Op zaterdag 2 november 2019 17:16 schreef Tailless het volgende:
Niet met CC een garage inrijden een optie?
Bij mijn Skoda kan ik het in het menu van het dashboard aanpassen onder het kopje 'driver assistance'.quote:Op zaterdag 2 november 2019 17:14 schreef Jiang153 het volgende:
Al enkele malen gehad dat de VW opeens een noodstop maakt wanneer ik een stadsgarage in Rotterdam (Schouwburgplein 2) inrij. Gelukkig maar dat er niet iemand achter mij zat, want die zou het zeker niet verwachten. Ikzelf eigenlijk ook niet.
Kan je dit niet permanent uitzetten zonder dat je de cruise control verliest? Momenteel heb ik dat alleen maar bij deze garage.
Heb nog even bij die van mij gekeken, ik kan in het 'car' gedeelte van m'n radio de gevoeligheid instellen.quote:Op maandag 25 november 2019 10:17 schreef daNpy het volgende:
Kun je de gevoeligheid niet instellen?
Anders idd naar de dealer. Ook die hebben er geen verstand van (of mogelijkheden tot wijzigen) gok ik, maar zonder officiële klachten gaat VW misschien niets doen.
Bij Volkswagen? Waarschijnlijk fuck you.quote:Op zaterdag 2 november 2019 17:39 schreef oldford het volgende:
[..]
En wat zegt de dealer over dit (garantie) probleem?
Ik ben nieuwsgierig. Want?quote:Op maandag 25 november 2019 10:15 schreef BroesWillems het volgende:
Maar ik zou het niet aanraden om uit te zetten.
Waarschijnlijk "producteigenschap". Wat bij PON inderdaad fuck you betekent.quote:Op maandag 16 december 2019 18:55 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Bij Volkswagen? Waarschijnlijk fuck you.
Omdat het een handig systeem is. Zeker als je vaak dronken op de weg zit.quote:Op maandag 16 december 2019 18:57 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig. Want?
Goed punt.quote:Op maandag 16 december 2019 19:00 schreef borbit het volgende:
[..]
Omdat het een handig systeem is. Zeker als je vaak dronken op de weg zit.
Misschien staat hij altijd voor niets aan, maar er kan in deze tijd van alleen maar verschrikkelijk saaie files rijden een moment van ongedachtzaamheid komen dat hij wel net op tijd voor je ingrijpt. Dan ben je blij dat hij aanstond.quote:Op maandag 16 december 2019 18:57 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig. Want?
Wel gevonden alleen het uitzetten geeft dan weer een permanente pas op tekentje op je dashboard.quote:Op maandag 16 december 2019 20:21 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Misschien staat hij altijd voor niets aan, maar er kan in deze tijd van alleen maar verschrikkelijk saaie files rijden een moment van ongedachtzaamheid komen dat hij wel net op tijd voor je ingrijpt. Dan ben je blij dat hij aanstond.
Maar los daarvan, optie nog gevonden? Ik kan hem in het menu bij de teller klokken en aan uit zetten. En bij het menu in de radio de gevoeligheid instellen.
Is dan wel Skoda, maar de systemen zijn hetzelfde.
Dan kun je de gevoeligheid nog proberen. Dan heb je iig dat tekentje niet meer.quote:Op maandag 16 december 2019 20:31 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Wel gevonden alleen het uitzetten geeft dan weer een permanente pas op tekentje op je dashboard.
Heb nog geen contact gezocht met de dealer, maar ben de laatste tijd ook niet meer via deze weg de garage ingereden.
Als dealer het niet uit wil schakelen kan dat met VCDS, echter, dan kan je hem ook niet meer aanzetten (module 13 in VCDS als ik het mij goed herinner)quote:Op maandag 16 december 2019 20:31 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Wel gevonden alleen het uitzetten geeft dan weer een permanente pas op tekentje op je dashboard.
Heb nog geen contact gezocht met de dealer, maar ben de laatste tijd ook niet meer via deze weg de garage ingereden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |