quote:Gokje, je bent Turks?
Op donderdag 4 september 2003 00:24 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Leuk om te horen dat iedereen het naar zijn zin had in Turkije
quote:Ja, gedeeltelijk
Op donderdag 4 september 2003 00:25 schreef thaduck het volgende:[..]
Gokje, je bent Turks?
quote:Wij moeten nog
Op donderdag 4 september 2003 00:24 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Leuk om te horen dat iedereen het naar zijn zin had in Turkije
quote:Da's mooi m te lezen, want ik vertrek dinsdag naar dat hotel,
Op woensdag 6 augustus 2003 14:21 schreef thaduck het volgende:
Nou wij zijn net terug uit Kusadasi (vannacht om 01:22 geland) en het was meer dan geweldig!We zaten in Merit Sunset Holiday Village, op basis van All-Inclusive en dat was zeker een aanrader. Goede kamers, goede airco, goede voorzieningen en erg leuk, goed en gezellig personeel! Het enige minpunt was de bar die om 23:45 dichtging en de discotheek te warm was (graad of 40 tot 45) en we daar dus niet kwamen. Voor de rest
quote:* thaduck en ivetje wensen je bij deze al veel plezier!
Op zondag 28 september 2003 14:55 schreef Barb het volgende:[..]
Da's mooi m te lezen, want ik vertrek dinsdag naar dat hotel,
.
Ivetje eigenlijk minder, want die wil terug ![]()
Ennuh, de fotograaf is een eikol daar! en de oude vent in de Sunset bar is lachen, maar pas op met bestellen anders krijg je 90% pure votka (zo schrijven ze het in Turkije
) in je glas en 2 druppels cola
quote:Da's precies zoals ik em graag wil hebben,
Op zondag 28 september 2003 19:09 schreef thaduck het volgende:
pas op met bestellen anders krijg je 90% pure votka (zo schrijven ze het in Turkije) in je glas en 2 druppels cola
quote:Geloof mij (ervaren vodka drinker
Op zondag 28 september 2003 23:54 schreef Barb het volgende:[..]
Da's precies zoals ik em graag wil hebben,
.
Kweet niet of je je kamernummer al weet, maar wij zatten in 331, dat is erhmm tegenover het winkeltje met overgroeid dak en dan 1e gebouw helemaal bovenin. Moet je maar ff kijken, op de folder enzo staat ook het balkon waar wij zaten ![]()
Tevens, als die er nog is hoor, de hamburgerbakker is een verdraaid toffe gozer! Als degene er staat die er bij ons stond, geef hem een paar peuken en hij maakt superrrgrote ijsjes voor je en je hoeft niet in de rij te staan voor je hamburgers/friet en ijs! Dan kan je gewoon lekker gaan zitten en roept ie wel als ie ze klaar heb voor je ![]()
En pas op met de fotomeneer (heb um niet zo 123 bij de hand op de foto helaas
) als je eenmaal met um meegaat naar Kusadasi dan gaat ie hele vakantie aan je hangen!!
Voor de rest (algemene Turkije tip!): strooi met miljoenen! Op je kussen bij weggaan, bij de bagagejongens, etc. etc. Ze doen echt ALLES voor je dan!
Top personeel en accomodatie in mijn ogen daar!

1. Kamer waar wij zaten, helemaal bovenop
2. Sunset bar, lekkel lekkel ![]()
3. Lift naar het strand (let op: kraakt en piept
)
4. Winkeltje
Veel plezier!
quote:Thx
Op maandag 29 september 2003 00:33 schreef thaduck het volgende:
Veel plezier!
Rewimo, qltel en Christan!
quote:Vreselijk figuur!
Op maandag 29 september 2003 13:21 schreef Rewimo het volgende:
Hallo allemaal, groetjes vanuit een superzonnig KusadasiWij genieten er heel erg van hier, met een groot waterpark naast de deur
Rewimo, qltel en Christan!
Adaland?
quote:Of Aquafantasy
Op maandag 29 september 2003 20:29 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:[..]
Vreselijk figuur!
Adaland?
Doe Rob van het 1A restaurant/bar de groeten btw
quote:Nope, Aqua Fantasy. Erg leuk/mooi hotel en vreselijk leuk waterpark. (we zijn dus net een dagje terug en willen nu eigelijk alweer terugvliegen..
Op maandag 29 september 2003 20:29 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:[..]
Vreselijk figuur!
Adaland?
quote:Mooi - dan ga ik meteen me spullen inpakken want ik wil ook mee
Op zondag 5 oktober 2003 22:15 schreef qltel het volgende:[..]
Nope, Aqua Fantasy. Erg leuk/mooi hotel en vreselijk leuk waterpark. (we zijn dus net een dagje terug en willen nu eigelijk alweer terugvliegen..
)
quote:Rob word vast gestoord van al die groeten van vage internetfiguren die ie krijgt,
Op maandag 29 september 2003 21:06 schreef thaduck het volgende:
Doe Rob van het 1A restaurant/bar de groeten btw
Maar ... leuke man inderdaad. Fijn ook, om een beetje niet-toeristisch Nederlands te lullen wat niet bestaat uit klagen over elke dag hetzelfde eten en het suffe buffet en de vieze koffie en de stomme emmertjes naast ieder plee en de opdringerige Turken en weet ik wat allemaal nog meer.
Yes please,
.
Anyway, ik heb het naar mijn zin, tijd schiet hier lekker op, eten is okee, temperatuur is héét (32 graden), ik ben wit en de rest is bruin.
quote:Als je -20 van de temperatuur daar er af haalt - krijg je misschien een idee hoe warm het hier is
Op maandag 6 oktober 2003 10:29 schreef Barb het volgende:[..]
Anyway, ik heb het naar mijn zin, tijd schiet hier lekker op, eten is okee, temperatuur is héét (32 graden), ik ben wit en de rest is bruin.
p.s.
niet geheel onverwacht, maar het regent hier
quote:Mooi zo,
Op maandag 6 oktober 2003 11:04 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
niet geheel onverwacht, maar het regent hier
quote:Ey kom op zeg! Gun ons ook wat zonnestralen ja!
Op maandag 6 oktober 2003 11:21 schreef Barb het volgende:[..]
Mooi zo,
.
* NoT-YouR-MaN pakt zijn gucci bril alvast uit de kast - staat me nog steeds goed al zeg ik het zelf ![]()
[edit]
Hey een Eindhovenaar dus
[/edit]
Verder...tja alweer tijd geleden dat we zijn geweest, maar het hotel was fantastisch
Goed eten, iedereen is even aardig (behalve de fotograaf) en ze doen echt alles voor je. Eten in het Panorama-restaurant is trouwens ook erg gezellig. Er is niet zoveel variatie in wat je kan kiezen maar het is wel erg leuk en weer eens wat anders dan tussen de massa's mensen zitten die naar hun eten graaien in het buffet-restaurant
quote:Ja natuurlijk kan je er nog zwemmen
Op maandag 29 september 2003 21:23 schreef BlackOrchid het volgende:
Hmm turkije, ik zoek ook nog een vakantie bestemming op vertrekdatum 10,11 of 12 oktober voor 8 dagen. Ik vroeg mij af of het dan nog wel een beetje gezellig druk is in de bekendere plaatsen in Turkije. Hoe is het weer normaal rond deze tijd, kan er nog in zee gezwommen worden zonder enorm kou te lijden en hoe zijn de mensen in Turkije (opdringerig of juist heel vriendelijk) . Zijn de meeste voorzieningen rond deze tijd nog open, bijvoorbeeld barretjes, zwembad, eettentjes..?
Opdringerig maar meestal ook wel aardig ![]()
Neem aan dat er nog wel wat open is
quote:Daar hadden wij helemaal geen last van, dat het ging vervelen
Op maandag 6 oktober 2003 12:00 schreef ivetje het volgende:
wij zijn ook dagje naar aqua-fantasy geweest. Wel leuk park, maar om er nou in het hotel te zitten...hotel kost bakken met geld, en na 2 dagen heb je de glijbanen en het zwembad echt wel gezien lijkt me...
Maar goed, ieder z'n eigen ding he
Maar hoe zijn die prijzen opgebouwd. Een beetje kamer kost al 200 euro, maar is dat per nacht of per week of hoe zit dat?
En in hoeverre is dit interessant om met twee mensen heen te gaan zonder kinderen, waarvan er twee niet echt stapelgek op zwemmen zijn?
quote:Misschien is het handig als je noteert waar jullie met z'n allen wel gek op zijn
Op maandag 19 januari 2004 09:20 schreef Troel het volgende:
Ja,,, ik ben eigenlijk wel benieuwd... Ik heb dus even bij dat hotel van Rewimo gekeken...Maar hoe zijn die prijzen opgebouwd. Een beetje kamer kost al 200 euro, maar is dat per nacht of per week of hoe zit dat?
En in hoeverre is dit interessant om met twee mensen heen te gaan zonder kinderen, waarvan er twee niet echt stapelgek op zwemmen zijn?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |