Da's waarquote:Op zondag 8 augustus 2004 22:32 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ze die man weggehaald hebben..
Wanneer heb je geboekt?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:53 schreef Tito het volgende:
belachelijke vluchtijden,1e dag helemaal weg en s'nachts weer aankomen op schiphol als er geen treinen rijden..
Hey wat leuk, daar heb ik een aantal maanden mogen bivakkeren 10 jaar geleden toen ik daar werkte!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:12 schreef Fiëstasnuggle het volgende:
Hoooooi
Ik ben gisteravond terug gekomen uit Kusadasi!
We hadden eigenlijk geboekt bij Golden Moon...maar dat was dus overboekt....wij helemaal pissed...mja we kwamen uiteindelijk bij een veel beter app. complex terecht.
Akdas...dat lag precies midden in het centrum! Ideaal dus voor ons(stapjongeren zeg maar)
In december al ergens bij neckermann..quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:13 schreef ploppie_ het volgende:
[..]
Wanneer heb je geboekt?
Als je door het centrum van Kusadasi loopt zijn er genoeg winkeltjes die cd's verkopen. Naast de grote 'rode' bank is een er een kleine shop dat naast sieraden, foto's ontwikkelen, ook cd's verkoopt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 09:33 schreef qltel het volgende:
Weet er iemand een leuke CD-shop in Kusadasi? Wil er wat CD's kopen als ik er toch ben.
Nou eh... Summer Jamquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 16:56 schreef Fiëstasnuggle het volgende:
Ik ben natuurlijk allemaal liedjes aant downloaden die ik in kusadasi veel gehoord heb....heeft iemand nog tips?
En ze zijn inmiddels definitiefquote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:28 schreef Rewimo het volgende:
Onze vluchttijden onder voorbehoud:
Heen (Izmir): 13.40-18.05
Terug: 19.00-2140
Helemaal niet slecht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |