Ook dat is dagelijkse kost hier. Ik scroll me te pletter.quote:Op zaterdag 2 november 2019 11:48 schreef danaqui het volgende:
[..]
Maar echt hoor ze zijn aan het doorslaan![]()
Dat mag jij vindenquote:Op zaterdag 2 november 2019 11:48 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Hij deugt niet, hoe hard jij hem ook aflikt
Daar heeft hij de ballen niet voor, de pussy.quote:Op zaterdag 2 november 2019 11:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als Jessie dat echt had gedaan dan was hij thuis geweest.
quote:Op zaterdag 2 november 2019 11:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Daar heeft hij de ballen niet voor, de pussy.
quote:Op zaterdag 2 november 2019 11:51 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ook al mocht het niet, ik zie wat ik zie.....
quote:Op zaterdag 2 november 2019 11:51 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ook al mocht het niet, ik zie wat ik zie.....
Zeg ik over jou toch ook niet? Vooruit, ik zit er niet mee..... weet waar het vandaan komt. En het gaat slechts over Utopia, dus...... en ik ga sowieso straks iets anders doen....quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2019 11:53 schreef mazaru het volgende:
Andrea: Lennneee.....Lennneeeee.... Frannie en ik gaan een bedrijf beginnen als we hier uit zijn. Wil jij ook meedoen met ons bedrijfje????
Leen: Nee
Leen loopt weg!
Andrea: Oh...oke
Is dit niet wat Franny wil horen.....zodat........quote:Op zaterdag 2 november 2019 11:55 schreef mazaru het volgende:
Hoor die stookrat de boel weer eens opstoken.
Mocht hij zijn paspoort willen vernieuwen, moet hij nu naar de burgerlijke stand van Laren.quote:Op zaterdag 2 november 2019 11:48 schreef Elounda het volgende:
[..]
Nooit meer naar huis die wandelt zo een nieuwe RLS binnen. De Truman Show. Ik open niet.
En straks een lekker waaintjuhquote:Op zaterdag 2 november 2019 11:55 schreef ThunderBitch het volgende:
Maris weer over die outfit van de viswijven; aansmeren aan Alex.
Van de week toen ze straal bezopen waren was er gedoe tussen mylene en andrea nadat andre mylene van dingen als niet te vertrouwen enzo beschuldigdequote:Op zaterdag 2 november 2019 11:56 schreef puzziepie het volgende:
Wat is er voorgevallen tussen Dree en Mylene?
quote:Op zaterdag 2 november 2019 11:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mocht hij zijn paspoort willen vernieuwen, moet hij nu naar de burgerlijke stand van Laren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |