Dankje. Voor als je interesse hebt naar wie ik ben, beveel ik je dit topic aan:quote:
Heb er helaas geen kunnen vinden. Ze zijn zeg maar uitgestorven in de westerse wereld.quote:Op zaterdag 2 november 2019 12:11 schreef valentijn101 het volgende:
Ik dacht dat je een sjamaan wilde
Alles wat je doet heeft een doel?quote:Al snel voelde ik mij gerust en liet ik mijzelf uit handen. Het medium sprak mij aan en legde uit dat alles wat ik deed een doel heeft. Ik ben nu mijn doelen vanuit het onderbewustzijn naar het bewustzijn te brengen.
Dat zijn wel de wijzere lessen des levens ja.quote:Op zaterdag 2 november 2019 12:56 schreef PIETR het volgende:
[..]
Alles wat je doet heeft een doel?Keihard je grote teen stoten ook? Na een avondje stappen je bed onder kotsen?
Ik denk dat als je je kleine teen stoot dat het een waarschuwing is dat je voorzichtiger moet lopen. Kotsen is een teken dat je minder moet drinken want het is slecht voor je lichaam. Alles heeft een doel heeft het medium mij verteld.quote:Op zaterdag 2 november 2019 12:56 schreef PIETR het volgende:
[..]
Alles wat je doet heeft een doel?Keihard je grote teen stoten ook? Na een avondje stappen je bed onder kotsen?
Dankje voor de tip, maar het voelt als vreemdgaan als ik een andere medium neem. Hoe noem je meerdere mediums, ook media? In ieder geval ben ik zeer kieskeurig in mijn media. Het moet wel innerlijke verlichting opbrengen en niet mij neerpraten naar duisternis. In ieder geval heel erg bedankt voor je tip. Ik zal haar google en als deze medium niet meer kan verlichten.quote:Op zaterdag 2 november 2019 11:25 schreef Maharski het volgende:
Hoi hoi,
Wie jij moet hebben is MEDIUM PETRA
MEDIUM PETRA is er voor ons allemaal
MEDIUM PETRA kan ook je kundalini reinigen
en je sacrale chakra openen
Dan kun je zomaar plotseling ineens veranderen in BEWUSTZIJN
En dan zit je in één klap in een hogere dimensie van voelen, denken en ervaren
MEDIUM PETRA, onthoudt die naam.
Je zult er geen spijt van krijgen.
Nee, die interesse heb ik niet. Maar als jij je inzicht hebt gevonden, dan ben ik blij voor je. Dat zou ik voor iedereen zijn.quote:Op zaterdag 2 november 2019 12:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dankje. Voor als je interesse hebt naar wie ik ben, beveel ik je dit topic aan:
ONZ / Nieuwetijdskind & ruzie's / omgang onintellectuelen #2
1 tip: ga een keer naar een medium en ondervindt het zelf.quote:Op zaterdag 2 november 2019 19:24 schreef margaretha_01 het volgende:
[..]
Nee, die interesse heb ik niet. Maar als jij je inzicht hebt gevonden, dan ben ik blij voor je. Dat zou ik voor iedereen zijn.
Zal wel moeten ben ik bang want ze gaan stoppen met AstroTV.quote:Op maandag 4 november 2019 06:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
1 tip: ga een keer naar een medium en ondervindt het zelf.
Nee, dank je. Ik haal mijn verlichting/inzicht uit andere dingen.quote:Op maandag 4 november 2019 06:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
1 tip: ga een keer naar een medium en ondervindt het zelf.
Ik ben blij dat je hier ook interesse in hebt. Het koste mij 50 euro. Het is goed dat je je horizon wilt verbreden.quote:Op maandag 4 november 2019 06:42 schreef Megumi het volgende:
[..]
Zal wel moeten ben ik bang want ze gaan stoppen met AstroTV.Wat kost het eigenlijk zo een sessie met een medium?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |