abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189742630
Ik heb afgelopen dinsdag een medium bezocht. Omdat ik Nieuwetijds ben heb ik de behoefte om mezelf verder te ontplooien en ontwikkelen en ben tot de conclusie gekomen dat een medium mij hierbij kan helpen.

We zijn nu vier dagen verder en ik voel me al wat verlicht. De uitspraken van het medium raakten mij diep in mijn hart. Het gaf mij fijne gevoelens, alsof je vlinders in je buik krijgt.

Het is echt een aanrader om een keer een medium te bezoeken. Deze was geheel vrijblijvend met een kwartiertje gratis introductiegesprek.

Al snel voelde ik mij gerust en liet ik mijzelf uit handen. Het medium sprak mij aan en legde uit dat alles wat ik deed een doel heeft. Ik ben nu mijn doelen vanuit het onderbewustzijn naar het bewustzijn te brengen.

Ik heb besloten om om de twee weken naar het medium te gaan om mijn innerlijke kern beter te leren kennen, in combinatie van yoga en meditatie.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zaterdag 2 november 2019 @ 10:15:04 #2
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189742671
Wat?
Houd van poesjes
pi_189742679
:') :') :')
pi_189742709
Ben blij voor je.
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_189743234
Oh my
pi_189743238
Was dat medium het internet toevallig?
  zaterdag 2 november 2019 @ 11:10:23 #7
370352 I
Eye for an I
pi_189743402
mediums moeten ook brood op de plank hebben :)
en met mensen ( gekkies ) als firefly lukt dat
pies on joe toe
  zaterdag 2 november 2019 @ 11:21:02 #9
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_189743410
Trol?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  zaterdag 2 november 2019 @ 11:21:48 #10
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_189743421
Een verlicht vuurvliegje, wat een verrassing.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_189743457
Hoi hoi,

Wie jij moet hebben is MEDIUM PETRA
MEDIUM PETRA is er voor ons allemaal
MEDIUM PETRA kan ook je kundalini reinigen
en je sacrale chakra openen
Dan kun je zomaar plotseling ineens veranderen in BEWUSTZIJN
En dan zit je in één klap in een hogere dimensie van voelen, denken en ervaren
MEDIUM PETRA, onthoudt die naam.
Je zult er geen spijt van krijgen.
Eens kijken
pi_189744001
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 10:19 schreef margaretha_01 het volgende:
Ben blij voor je.
Dankje. Voor als je interesse hebt naar wie ik ben, beveel ik je dit topic aan:

ONZ / Nieuwetijdskind & ruzie's / omgang onintellectuelen #2
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_189744070
Ik dacht dat je een sjamaan wilde :?
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_189744265
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2019 12:11 schreef valentijn101 het volgende:
Ik dacht dat je een sjamaan wilde :?
Heb er helaas geen kunnen vinden. Ze zijn zeg maar uitgestorven in de westerse wereld.
  zaterdag 2 november 2019 @ 12:56:58 #15
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_189744567
quote:
Al snel voelde ik mij gerust en liet ik mijzelf uit handen. Het medium sprak mij aan en legde uit dat alles wat ik deed een doel heeft. Ik ben nu mijn doelen vanuit het onderbewustzijn naar het bewustzijn te brengen.
Alles wat je doet heeft een doel? :') Keihard je grote teen stoten ook? Na een avondje stappen je bed onder kotsen?
Niets is sterker dan dat ene woord
  zaterdag 2 november 2019 @ 13:00:04 #16
370352 I
Eye for an I
pi_189744596
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 12:56 schreef PIETR het volgende:

[..]

Alles wat je doet heeft een doel? :') Keihard je grote teen stoten ook? Na een avondje stappen je bed onder kotsen?
Dat zijn wel de wijzere lessen des levens ja.
pi_189746493
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 12:56 schreef PIETR het volgende:

[..]

Ik denk dat als je je kleine teen stoot dat het een waarschuwing is dat je voorzichtiger moet lopen. Kotsen is een teken dat je minder moet drinken want het is slecht voor je lichaam. Alles heeft een doel heeft het medium mij verteld.
  Moderator zaterdag 2 november 2019 @ 16:49:53 #18
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_189746751
Schopje onz aangevraagd
F.K.A. SuperwormJim
pi_189746996
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 11:25 schreef Maharski het volgende:
Hoi hoi,

Wie jij moet hebben is MEDIUM PETRA
MEDIUM PETRA is er voor ons allemaal
MEDIUM PETRA kan ook je kundalini reinigen
en je sacrale chakra openen
Dan kun je zomaar plotseling ineens veranderen in BEWUSTZIJN
En dan zit je in één klap in een hogere dimensie van voelen, denken en ervaren
MEDIUM PETRA, onthoudt die naam.
Je zult er geen spijt van krijgen.
Dankje voor de tip, maar het voelt als vreemdgaan als ik een andere medium neem. Hoe noem je meerdere mediums, ook media? In ieder geval ben ik zeer kieskeurig in mijn media. Het moet wel innerlijke verlichting opbrengen en niet mij neerpraten naar duisternis. In ieder geval heel erg bedankt voor je tip. Ik zal haar google en als deze medium niet meer kan verlichten.
pi_189748858
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2019 12:06 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dankje. Voor als je interesse hebt naar wie ik ben, beveel ik je dit topic aan:

ONZ / Nieuwetijdskind & ruzie's / omgang onintellectuelen #2
Nee, die interesse heb ik niet. Maar als jij je inzicht hebt gevonden, dan ben ik blij voor je. Dat zou ik voor iedereen zijn.
  Tettenkoning zondag 3 november 2019 @ 10:26:01 #21
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189757376
Matige trol.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_189775703
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2019 19:24 schreef margaretha_01 het volgende:

[..]

Nee, die interesse heb ik niet. Maar als jij je inzicht hebt gevonden, dan ben ik blij voor je. Dat zou ik voor iedereen zijn.
1 tip: ga een keer naar een medium en ondervindt het zelf.
  maandag 4 november 2019 @ 06:42:28 #23
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_189775725
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 06:35 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zal wel moeten ben ik bang want ze gaan stoppen met AstroTV. :'( Wat kost het eigenlijk zo een sessie met een medium?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_189775778
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 06:35 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nee, dank je. Ik haal mijn verlichting/inzicht uit andere dingen.

En probeer me nu alsjeblieft niets aan te praten. Ik zei enkel dat ik blij voor je ben. Verder vind ik dat hele gedoe met nieuwetijdskinderen en dat medium waar je naar toe gaat onzin. Ik zei het alleen niet, omdat ik respecteer dat jij daar je geluk uit haalt. Snappie?
pi_189776022
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 06:42 schreef Megumi het volgende:

[..]

Zal wel moeten ben ik bang want ze gaan stoppen met AstroTV. :'( Wat kost het eigenlijk zo een sessie met een medium?
Ik ben blij dat je hier ook interesse in hebt. Het koste mij 50 euro. Het is goed dat je je horizon wilt verbreden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')